Beantwoord

Samenvatting / beschrijving instellen voor webpagina verwijzing in een verzameling

  • 26 January 2023
  • 6 reacties
  • 46 Bekeken

Reputatie 1
Badge +3

Hallo,

Is het mogelijk om de samenvatting van een aan een verzameling toegevoegde webpagina aan te passen?

Als voorbeeld hieronder de linken naar de CAO-pagina's. In de samenvatting staat nu het webadres, graag zouden we in de samenvatting een aanvullende toelichting opnemen.

 

 

icon

Antwoord op het topic Chaim Leunissen 1 February 2023, 09:49

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Hoi @Bianca Kanters 

In het onderschrift geven we inderdaad altijd de URL weer, zodat de gebruiker weet naar welke website hij/zij doorklikt.
Daarnaast is het handig dat de gebruiker via de "Ik kan het niet vinden”-optie aan kan geven welke URL niet (meer) werkt.

In antwoord op je vraag stel ik voor dat je meer inhoud aan de titel geeft:

Die titel wordt hier zichtbaar:

 

Reputatie 1
Badge +3

Hallo @Chaim Leunissen,

Dank voor je reactie en suggestie.

Ik had gehoopt in een veld ‘samenvatting’ iets meer informatie kwijt te kunnen. Juist doordat je via de ‘i’ wel ziet dat het om een ‘samenvatting’ gaat. Net zoals dat ook voor de documenten geldt.

Voor nu zal ik mij een link naar een webpagina in ieder geval een uitgebreidere titel opnemen.

 

 

Reputatie 5
Badge +5

@Bianca Kanters 

Ik heb hiervoor een melding aangemaakt bij de Servicedesk - we zullen dit intern bespreken en komen er later op terug.

Reputatie 5
Badge +5

We hebben hiervoor bug 65855 geregistreerd - het kan echter nog enkele werkdagen duren voordat deze zichtbaar is. 

Reputatie 1
Badge +3

@Chaim Leunissen is er al iets meer bekend over het toevoegen van een samenvatting aan link naar een (externe) webpagina

Reputatie 5
Badge +5

@Bianca Kanters 

Iedereen die Servicedesk contactpersoon is kan de link op bovenstaand bugnummer volgen om de actuele status na te kijken. Het is daarbij belangrijk om te weten dat de buglijst altijd de actuele status van iedere bug weergeeft.

Het is daarbij belangrijk om te weten dat we bugfixes per zogeheten 'sprint’ opleveren en dat we alleen bugfixes inplannen voor de huidige en aankomende sprint. Dat kondigen we dan aan via de buglijst door de status van de bug te wijzigen.
Dat kan betekenen dat een bug die vandaag in de backlog staat volgende week op de planning komt om op te lossen, maar dat is geen garantie!

Tot slot: als er een Servicedesk melding is gekoppeld aan de bug, dan krijg je via die melding bericht, zodra de bug is opgelost.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring