Skip to main content
Vraag

NEN7510-1 opvoeren in RISK

  • June 22, 2026
  • 0 reacties
  • 8 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi,

 

ik vroeg me af of er al organisaties zijn die de NEN7510-1 hebben opgevoerd als control binnen de risk module.

We hebben de complete set van NEN7510 controls+risico's al in de risico module staan, maar ik mis hier deel 1 van de NEN7510. Zenya geeft aan dit niet te kunnen leveren, maar wellicht dat er andere organisaties zijn die hier al een exportbestand van hebben.

Groetjes Andrea