Skip to main content
Vraag

NEN7510-1 opvoeren in RISK

  • June 22, 2026
  • 1 reactie
  • 9 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi,

 

ik vroeg me af of er al organisaties zijn die de NEN7510-1 hebben opgevoerd als control binnen de risk module.

We hebben de complete set van NEN7510 controls+risico's al in de risico module staan, maar ik mis hier deel 1 van de NEN7510. Zenya geeft aan dit niet te kunnen leveren, maar wellicht dat er andere organisaties zijn die hier al een exportbestand van hebben.

Groetjes Andrea

1 reactie

Ellenvdb
Forum|alt.badge.img+3
  • Zenya medewerker
  • June 26, 2026

Dag ​@AndreaWeekers,

Eén van onze consultants gaat jou binnenkort contacteren om dit samen te bekijken.

Groetjes, Ellen