Beantwoord

Activeringsnummer met 4 karakters in plaats van 5

  • 31 May 2023
  • 1 reactie
  • 21 Bekeken

Badge

Hallo allemaal,

Wij toetsen regelmatig met Iqualify binnen de Avans hogeschool. Zelf zit ik aan de kant van functioneel beheer en digitaal toetsen. Ik plan toetsen in en genereer activatienummers en geef dat door aan mijn collega’s. 

 

Nu heb ik een toets waar ongeveer 50 studenten aan zijn gekoppeld en heb daarbij dus 50 activatienummers moeten genereren zodat de studenten toegang krijgen tot de toets. Ik heb 49 activatienummers met 5 karakters en 1 activatienummer met 4 karakters. Gaat dat voor een probleem zorgen? of accepteert het systeem ook 4 karakters? Alvast bedankt, en ik hoor het snel.

icon

Antwoord op het topic Chaim Leunissen 31 May 2023, 15:58

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +5

Beste @M.Caliskan 

Allereerst: welkom op de Infoland Community!

Hierbij antwoord op uw vraag: bij mijn weten maakt de lengte van het activatienummer niet uit. Als dat wel het geval is, dan zijn dit mogelijke oplossingen:

  1. Type een voorloopnul bij het activatienummer dat 4 karakters lang is
  2. Genereer 51 activatienummers, zodat u er 50 uit kunt delen met een lengte van 5 karakters

Daarnaast een opmerking: de Infoland Community is niet het kanaal om hoog-urgente vragen te stellen. Bij hoog-urgente vragen kunt u zich het beste wenden tot de beheerder(s) van iQualify binnen uw eigen organisatie.

@Gino van Damme 
​​​​

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring