Skip to main content
Beantwoord

iQualify taken - vertraging?

  • September 12, 2025
  • 3 reacties
  • 7 Bekeken

Forum|alt.badge.img+6

Er zit een vertraging in het verwijderen van een taak voor iQualify na het afronden van een training. Is dit standaard altijd bijv. 1 dag? Dan kunnen we dit meedelen aan de medewerkers. Wij krijgen nu vaak te horen ‘ik heb de training nu al 2x afgerond en de taak staat er nog steeds’. Enige tijd later is de taak wel weg.

Antwoord op het topic Chaim Leunissen

Hoi ​@ohampsi 

De iQualify taken in Zenya worden niet direct bijgewerkt als je een taak in iQualfiy afrondt.

De bron van actuele informatie is altijd het takenoverzicht in iQualify zelf.

3 reacties

Chaim Leunissen
Forum|alt.badge.img+5
  • Zenya medewerker
  • September 15, 2025

Hoi ​@ohampsi 

Gaat het om de weergave van taken in iQualify zelf of om de weergave van iQualify in Zenya - soms heeft men ervoor gekozen om de iQualify taken in Zenya weer te geven.


Forum|alt.badge.img+6
  • Auteur
  • Allesweter
  • September 16, 2025

Hoi Chaim,

Het gaat om de taken in Zenya.

groet, Odette


Chaim Leunissen
Forum|alt.badge.img+5
  • Zenya medewerker
  • Antwoord
  • September 20, 2025

Hoi ​@ohampsi 

De iQualify taken in Zenya worden niet direct bijgewerkt als je een taak in iQualfiy afrondt.

De bron van actuele informatie is altijd het takenoverzicht in iQualify zelf.