Beantwoord

Leerperiode iQualify stopzetten - wat zijn de gevolgen?

  • 8 May 2023
  • 1 reactie
  • 14 Bekeken

Reputatie 5
Badge +6

Als je een einddatum van een leerperiode wijzigt van bv. 31.12.2023 naar 10.05.2023 om deze niet meer beschikbaar te stellen.

Wat gebeurt er dan ?  Klopt onderstaande

  • verdwijnt de e-learning uit het portfolio “Mijn cursussen” van de medewerker
  • de resultaten blijven wel nog altijd zichtbaar onder “Mijn resultaten”  voor medewerker
  • de resultaten blijven zichtbaar  via  “inzage resultaten”

Verdwijnt de leerperiode uit het overzicht van de leerperioden (administrator)??   waardoor ook het dashboard dan niet meer beschikbaar is van deze leerperiode??  Klopt dit?

 

Of hoe pak je het best aan om alle info te behouden maar de leerperiode niet meer te tonen onder “mijn cursussen”?   Haal je dan beter gewoon alle deelnemers & groepen weg?

 

Wij hebben tot nu toe altijd de datums van alle leerperioden continue verlengd waardoor mij niet echt duidelijk is wat er gebeurt als de einddatum van een leerperiode verstreken is en wat dit betekent naar opvolging (administrator) en gebruiker toe.

Ik kijk uit naar jullie reacties !

Dank alvast

Els

icon

Antwoord op het topic e.franssen 10 May 2023, 12:56

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +4

Hi @Els Lowette,

  • Verdwijnt de e-learning uit het portfolio “Mijn cursussen” van de medewerker?
    Ja, de leerperiode is afgesloten en niet meer zichtbaar bij “Mijn cursussen”.
  • De resultaten blijven wel nog altijd zichtbaar onder “Mijn resultaten”  voor medewerker
    Dat klopt.
  • De resultaten blijven zichtbaar via “inzage resultaten”
    Die blijven zichtbaar want de leerperiode is afgesloten, maar het resultaat daarvan blijft zichtbaar.
  • Verdwijnt de leerperiode uit het overzicht van de leerperioden (administrator)? Waardoor ook het dashboard dan niet meer beschikbaar is van deze leerperiode?
    Nee, de leerperiode verdwijnt niet, echter als je naar het leerperiode overzicht gaat, dien je wel te controleren dat er ook gezocht worden op gesloten leerperiodes. Het dashboard van deze leerperiode is dan nog steeds te raadplegen, naast alle andere info van deze leerperiode.
  • Hoe pak je het best aan om alle info te behouden, maar de leerperiode niet meer te tonen onder “mijn cursussen”?   Haal je dan beter gewoon alle deelnemers & groepen weg?
    Het instellen van een einddatum van de leerperiode is de beste optie. Zodat alle info hier actief overblijft en voor de beheerders zichtbaar zullen blijven.

 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring