Als je een einddatum van een leerperiode wijzigt van bv. 31.12.2023 naar 10.05.2023 om deze niet meer beschikbaar te stellen.
Wat gebeurt er dan ? Klopt onderstaande
- verdwijnt de e-learning uit het portfolio “Mijn cursussen” van de medewerker
- de resultaten blijven wel nog altijd zichtbaar onder “Mijn resultaten” voor medewerker
- de resultaten blijven zichtbaar via “inzage resultaten”
Verdwijnt de leerperiode uit het overzicht van de leerperioden (administrator)?? waardoor ook het dashboard dan niet meer beschikbaar is van deze leerperiode?? Klopt dit?
Of hoe pak je het best aan om alle info te behouden maar de leerperiode niet meer te tonen onder “mijn cursussen”? Haal je dan beter gewoon alle deelnemers & groepen weg?
Wij hebben tot nu toe altijd de datums van alle leerperioden continue verlengd waardoor mij niet echt duidelijk is wat er gebeurt als de einddatum van een leerperiode verstreken is en wat dit betekent naar opvolging (administrator) en gebruiker toe.
Ik kijk uit naar jullie reacties !
Dank alvast
Els