Skip to main content

Hallo,

Wij zijn recent overgestapt naar SaaS. In on-premise was het mogelijk om terug te keren naar de beheerkant van de documenten via de snelkoppeling ‘Documenten’ op de Zenya taakbalk:

Waarom is dit nu niet meer mogelijk? 

Groet Marion

Hoi Marion,

Het is me niet helemaal duidelijk wat je bedoelt.

Je kunt via het hamburgermenu (de drie streepjes links in de balk) direct naar Documenten gaan. Mocht de module Documenten daar niet direct zichtbaar zijn, dan kun je onderaan het lijstje klikken op ‘Alle modules’ en vervolgens het sterretje achter Documenten aanklikken.

Als je vanuit een portaal een document raadpleegt waar je ook beheerrechten voor hebt, dan kun je in de knoppenbalk op ‘Meer’ klikken en vervolgens op ‘Bewerken’ om zo direct naar de beheerkant van dit document te gaan.

Dat klopt wat je schrijft en dat weet ik ook alleen bedoel ik dit niet.

Als je voorheen op Documenten klikte (zie de afbeelding) kwam je meteen in de beheerdersomgeving, nu moet je vaker klikken, hamburgermenu, documenten.

Was gewoon een vraag, is geen halszaak als dit nu niet meer mogelijk is.

Groet Marion

Hoi ​@Marion Schonewille 

Ik ken die optie helemaal niet. De kop "Documenten” wordt getoond als je via het hamburgermenu naar Documenten klikt en is bedoeld om aan te geven waar je je op dit moment bevindt in Zenya. Zou die kop wel een knop zijn, dan zou die je leiden naar de plek waar je al bent...
Het is wel mogelijk om een snelkoppeling /favoriet in je browser vast te leggen, die je meteen naar het documentbeheer leidt:

• Ga in Zenya naar het documentbeheer
  • Klik op het sterretje rechts naast de URL om er een favoriete link van te maken:
  • Geef eventueel een eigen naam aan deze favoriete link en sla die op, zodat die in de favorietenbalk van je browser beschikbaar is

Als het sterretje reeds gevuld is, dan is het al een bestaande favoriete link, als voorbeeld:

Hallo Chaim,

Dank je voor de tip maar ook deze is bekend bij mij. Ik vind het wel grappig dat er een (snel)link was in de omgeving voor SaaS waar jullie geen weet van hebben.

Ik heb deze namelijk altijd gebruikt anders had ik ook niet kunnen vragen waar deze gebleven is na de overgang van SaaS.

Maar dank jullie voor de antwoorden, ik leg me erbij neer dat ik deze manier van naar documenten gaan kwijt ben :-)

Reageer