Skip to main content
Beantwoord

Hoe pas ik een voorblad aan voor het afdrukken van een vragenlijst?

• March 12, 2026
  • 1 reactie
  • 2 Bekeken

Freer
Forum|alt.badge.img

Hoe pas ik een voorblad aan voor het afdrukken van een vragenlijst? Zie screenshot

Antwoord op het topic Chaim Leunissen

Hoi ​@Freer 

Ik beantwoord deze vraag vanuit het perspectief van Een ingevulde vragenlijst afdrukken of exporteren naar Word | Zenya Community - de uitklaplijst die je in beeld brengt heeft daar namelijk betrekking op.

• Bereid een of meer voorbladen voor in MS Word en sla die op
  • Ga naar Applicatiebeheer > Vragenlijsten: Instellingen
  • Klik op "Wijzigen” en voeg alle gewenste voorbladen toe aan onderstaande optie en klik op OK:

• Ga naar een vragenlijst - je kunt nu alle voorbladen die je in het Applicatiebeheer hebt geüpload gebruiken voor het afdrukken van je vragenlijst

Als het gaat om de eerste pagina in een vragenlijst ontwerp, dan biedt Hoe pas ik het voorblad van een vragenlijst aan? | Zenya Community mogelijk interessante informatie.

1 reactie

Chaim Leunissen
Forum|alt.badge.img+5
  • Zenya medewerker
  • Antwoord
  • March 13, 2026

Hoi ​@Freer 

Ik beantwoord deze vraag vanuit het perspectief van Een ingevulde vragenlijst afdrukken of exporteren naar Word | Zenya Community - de uitklaplijst die je in beeld brengt heeft daar namelijk betrekking op.

• Bereid een of meer voorbladen voor in MS Word en sla die op
  • Ga naar Applicatiebeheer > Vragenlijsten: Instellingen
  • Klik op "Wijzigen” en voeg alle gewenste voorbladen toe aan onderstaande optie en klik op OK:

• Ga naar een vragenlijst - je kunt nu alle voorbladen die je in het Applicatiebeheer hebt geüpload gebruiken voor het afdrukken van je vragenlijst

Als het gaat om de eerste pagina in een vragenlijst ontwerp, dan biedt Hoe pas ik het voorblad van een vragenlijst aan? | Zenya Community mogelijk interessante informatie.