09:36 uur inmiddels vergelijkbare topic gevonden en deze ga ik nu uitvoeren.
Aantal documenten (PDF) ter inzage voor een specifieke gebruikersgroep.
Reeds uitgevoerd:
Gebruikersgroep aangemaakt en PDF documenten geupload.
Vinkje gedeactiveerd bij documenten tab eigenschappen / betrokken personen / Document kan bekeken worden door > hier alleen de keuze uit ‘publieke lezer’.
Graag verneem ik hoe ik aan een document een specifieke gebruikersgroep kan koppelen.
Bij optie 2 geldt dat je per document dient aan te geven voor welke leesrol het document beschikbaar zal zijn. Dat kan vergissingen in de hand werken. Tegelijk kun je dan op grond van de leesrol vaststellen wat het "toegangsniveau” is
Het is ook mogelijk om beide opties te combineren:
Maak een map aan waar een selecte groep de privé leesrol heeft
Stel de map zo in dat alle nieuwe documenten standaard de privé leesrol krijgen
Ik hoop dat je met deze informatie tot een inrichtingsbesluit kunt komen die het best bij jullie organisatie past?
Bij optie 2 geldt dat je per document dient aan te geven voor welke leesrol het document beschikbaar zal zijn. Dat kan vergissingen in de hand werken. Tegelijk kun je dan op grond van de leesrol vaststellen wat het "toegangsniveau” is
Het is ook mogelijk om beide opties te combineren:
Maak een map aan waar een selecte groep de privé leesrol heeft
Stel de map zo in dat alle nieuwe documenten standaard de privé leesrol krijgen
Ik hoop dat je met deze informatie tot een inrichtingsbesluit kunt komen die het best bij jullie organisatie past?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.