Stel je vraag over alle modules en add-ons van Zenya
Recent actief
Kan je in een melding bij een status het bijhorende formulier laten invullen door een op dat moment bepaald iemand (noch de melder, noch iemand van de coördinatoren)? Ik heb bij de aanmaak van de melding een veld waar ik aangeef wie in de volgende stap het formulier moet invullen, maar dit extra veld is uitgegrijsd en kan ik niet selecteren.
Als ik in een interactief document een stuk decision based content heb, kan ik dan linken naar een specifieke uitkomst? Ik heb een voorbeeld document, waarbij de keuze gemaakt kan worden tussen een plant of een dier. Bij de keuze van een plant komt er een plaatje van een bloemetje tevoorschijn. Bij de keuze voor een dier kun je kiezen tussen een olifant en een pinguïn. Afhankelijk van die keuze krijg je het bijbehorende beest te zien. Is het mogelijk om vanuit een ander document in 1x naar de pinguïn te springen??
Ik vraag me af waarom het in iTask bij het maken van een nieuw veld van het type ‘lijst’ wel mogelijk is om de optie aan te vinken ‘Anders,nl:’ en bij een nieuw veld van het type ‘hiërarchishe lijst’ niet mogelijk is. Welke redenering zit hier achter? Want ik zou namelijk wel die extra optie willen voor een hiërarchische lijst.
Een beoordelaar plaatst bij opmerking de tekst, zie opmerking. Denk ik. Zelf zegt ze van niet. Maar ik kan nergens die opmerking terugvinden. Ook niet in activiteitenlog….
Hallo, Is het mogelijk om een analyse inclusief de bijbehorende classificatie van basisoorzaken te kopiëren naar een gerelateerde melding? Annelies
Bij het maken van een rapport kies je uit de rij beschikbare velden de velden die je voor je rapport nodig hebt. Als standaardinstelling staat deze op Niet gebruikt. Maar je kan ook kiezen voor Filterveld, Rijveld of Kolomveld. Moet je dit instellen? En zo ja wanneer kies je voor wat? Ik kan hier niets over terugvinden in de Help functie of hier op de community. Gr Diana
Zijn er nog trainingen in Veldhoven of in Houten voor Documentbeheer en zo ja, hoe kun je je daarvoor aanmelden?
Hoi allemaal, Wij zijn al onze protocollen (endoscopie) aan het herschrijven i.v.m. vernieuwing. Weet er iemand waar wij protocollen kunnen vinden? Vroeger konden we via de website venv protocollen halen maar dat kan nu niet meer.
Voor een onderzoek naar de beste inrichtingsvorm voor documentbeheer binnen Certe, ben ik op zoek naar een organisatie waar volledig decentraal documentbeheer is ingericht. Ik zou graag eens mee kijken naar de inrichting en de ervaringen in de praktijk horen. Iemand een idee waar ik aan zou kunnen kloppen (bij voorkeur in Noord Nederland)?
Is er bij iemand bekend of het mogelijk zou zijn om: Vanuit HiX een Weblink aan te maken direct naar een meldformulier in iProva waarbij de pt.ID wordt overgenomen vanuit HiX naar het meldformulier? Op deze wijze is het makkelijker voor de melder om een melding te maken vanuit HIX. Een directe link naar het meldformulier is inderdaad mogelijk, maar het is dus zaak dat de PT. ID vanuit HiX automatisch in het PT ID veld in het meldformulier komt. We horen graag of iemand daar ervaring mee heeft. alvast bedankt,
Hoi, Aangezien ik maar zeer occasioneel werk met iCheck, even deze vraag. Momenteel heb ik via iCheck 2 vragenlijsten tegelijkertijd lopen (ik had een kopie genomen van vragenlijst 1 om vragenlijst 2 aan te maken). Beide vragenlijsten zijn gestart en dus actief. Maar in mijn vragenlijst 2 worden steeds de vragen van vragenlijst 1 getoond en vice versa… Ook wanneer ik de vragen van vragenlijst 2 aanpas, worden de vragen van vragenlijst 1 eveneens aangepast? Weet iemand hiervoor een reden/oplossing? Doe ik ergens iets verkeerd? Beide vragenlijsten zouden namelijk gelijktijdig dienen te lopen met elk hun afzonderlijke vragen…
We werken met meerdere document beheeders op de verschillende documenten. Om een goede werkverdeling te maken en kort te sluiten wie wat oppakt houden we hiervoor een excel-lijst bij. We typen nu handmatig documenten over in dit bestand, omdat het niet mogelijk is binnen iProva. Met hulp van een filter worden de documenten getoond, in het voorbeeld de verlopen documenten tijdens een beoordelings-ronde. Uiteraard willen we de betreffende medewerker informeren; dit gaat niet via het systeem (zie eerdere topic) en doen we dit dus per mail. Nu willen we de kolominstellingen of documentnamen exporteren naar een excel. Helaas zien we geen optie binnen iProva. Alleen de optie bij "meer” op document in uitwisselformaat te exporteren. Zie afbeelding hieronder (in dit geval betreffen het maar 7 documenten) Maar op andere filters betreffen het vaak veel meer documenten) Is dit te realiseren en wenselijk voor ook andere organisaties?! Alvast bedankt voor jullie reactie, hopelijk sluiten ook ander
Bij het maken van een rapportage kreeg ik de keuze tussen 'hits' en 'gemiddeld aantal hits'. Kan iemand mij vertellen wat het verschil is?
Beste om een overzicht van onze meldingen te behouden werken we met verschillende statussen. De statussen die volledig afgehandeld zijn krijgen bij ons een rode status en worden niet getoond in onze lijst. Wij filteren onze lijst dus op basis van status. Voor sommige afdelingen hebben we niet altijd elke status in gebruik: Stel dat er een nieuwe melding binnen komt in de aanmeldfase wordt deze niet automatisch zichtbaar in onze lijst. We moeten dan eerst via de filter (zandloper in de kolom status) gaan aanduiden dat we de groene ook willen zien. Dit kan enkel voorkomen worden als we aanduiden dat we alles willen zien. Indien er dan een nieuwe status bijkomt wordt deze wel automatisch getoond. Is er een mogelijkheid om dit om te keren zodat nieuwe statussen wel automatisch getoond worden als er slechts een selectie gemaakt is? En dat de statussen die eerst niet geselecteerd werden ook onzichtbaar blijven? met vriendelijke groeten, Joris Haesevoets
Is het mogelijk om een vragenlijst te maken, deze open te zetten voor alle aangemelde gebruikers en deze vragenlijst te sluiten bij een x aantal invullers? Ik zou graag vanuit een vragenlijst een item in de planning zetten voor bijvoorbeeld een training of uitleg. Bij de training kunnen 20 man aanwezig. De 21e die invult dat hij/zij wil komen, heeft dan pech, want VOL en deze persoon kan dan ook de vragenlijst niet meer versturen. Of is er een andere manier waarop ik iets soortgelijks voor elkaar zou kunnen krijgen?
Hoi @Thomas de Groot Was er ook al eerder gesproken over het wijzigen van de volgorde van uitklappanelen en keuze's? Soms blijkt er in de praktijk toch net een extra stapje tussen te moeten, wat nu veel werk oplevert. Ik zou dus graag de volgorde willen kunnen wijzigen door bijvoorbeeld te slepen.
Hallo, Zojuist kom ik er per toeval achter dat ook in de aanbevolen links veelvuldig gebruik is gemaakt van linken naar externe webpagina's. Is er een overzicht uit het systeem te halen waarin ik kan terug vinden waar en welke link we naar (externe) webpagina's gebruiken? Vraag voor andere organisaties; Hoe gaan jullie om met verwijzingen naar externe webpagina's. Wie heeft het beheer hierop en controleert of deze link nog kloppend is?
Hallo, Ik zoek het normkader NEN-EN-ISO 9001 - 2015 Ik heb dit reeds in iProva echter alleen nivo 1 en 2. Voor meerdere processen is een lager nivo wenselijk, dus wie kan helpen Mijn dank is groot !
Binnen een mobiel formulier willen we graag gebruik maken van onze organisatie-eenheden. Echter als we dit kiezen, zijn de organisatie-eenheden altijd ingeklapt. Wij hebben onze organisatie-eenheden ingericht in clusters, onder elk cluster afdelingen en poliklinieken. Echter een patiënt die een mobiel formulier invult, snapt niets van de clusterindeling van ons ziekenhuis. Die weet vaak niet eens bij welk cluster die is geweest. Een patiënt moet direct de indeling achter de clusters zien. Dat is volgens mij nu niet mogelijk. Hierdoor kunnen we in een bestaand meldingstype geen gebruik maken van een ‘extra' mobiel formulier en hebben we geen mooie rapportages van zowel mobiele meldingen als 'normale' meldingen. Zie de bijlagen hoe het eruit ziet bij maken mobiel formulier en voor de patiënt. Wat zijn hier de mogelijkheden in? Ik zie alleen als mogelijkheid om een nieuw meldingstype aan te maken, hierbij geen gebruiken makend van de organisatie-eenheden en dan een los veld te maken m
Om het resultaat te visualiseren van een DPIA - vragenlijst, maak ik gebruik van een rapport. Bij de rapporten is de kleurcode in Iprova altijd 100% is goed en dus groen. 0% is slecht en dus rood. De vragen van de DPIA heb ik er altijd voor gezorgd dat het antwoord met het hoogste risico het beste antwoord is zodanig dat een uiteindelijke hoge score ongeveer een hoog risico inhoudt. Nu zou ik graag deze score, van een hoog risico (> 70%), in het rood hebben en geen risico (<25 😵 een groen kleurtje . Kan je het kleurgebruik bij het maken van een rapport omdraaien?
Zenya op orde; nu en in de toekomst! Hoe houd je het kwaliteitsmanagementsysteem van je organisatie op orde in een omgeving die steeds verandert? Veranderende wetgeving, andere inzichten, doorontwikkelde functionaliteiten, maar ook wensen vanuit de professionals dwingen je na te denken over het (her)inrichten én beheersbaar houden van je ondersteunende systeem. Je kwaliteitsmanagementsysteem is immers nooit af!In dit document staan enkele basiselementen beschreven, die je kunnen helpen Zenya op orde te houden, zowel nu als in de toekomst!Wie heeft dit allemaal al op orde?
Ik wil een melding bij het invullen meteen laten toewijzen aan de ingevulde verantwoordelijke i.p.v. de voorkeurscoördinator. Ik kan echter dat veld niet kiezen. (zie afbeelding) Hier was een truckje voor, als ik mij niet vergis......maar wat was dat ook al weer….. Wie kan mij helpen...
Hallo Wij hebben zowel Nl als Fr gebruikers in ons laboratorium. Nu merken wij dat vb. de module planning voor bepaalde gebruikers (komt voor bij Fr-taligen) niet zichtbaar is? Hoe kan dat? Hoe lossen we dit op? Bedankt
Goede middag, Wij gaan binnenkort starten met de iCompliance en kunnen dus nog wel wat kaders gebruiken. Het zou fijn zijn als iemand een export aan ons kan verzorgen van de: ISO 9001:2015; NEN ISO 15189; HKZ 147:2015 nl patiëntveiligheid voor endoscopieafdelingen, dan kunnen we daar alvast een begin mee maken! Hartelijk dank alvast. MvG Jonna Brasser
Beste, Bij het ingeven van een nieuw risico binnen een FMEA formulier kunnen de velden “Mogelijke gevolg” en “Overige gevolgen” als lijst aangepast worden. Maar kunnen de velden zelf ook als vrije tekst geconfigureerd worden? Via Applicatie - Risico’s Instellingen - i+PRA instellingen voor gevolgen wijzigen kunnen de lijsten zelf aangepast worden maar hier zouden we graag vrije-tekst velden maken of velden toevoegen. Alvast bedankt om dit mee te bekijken, Mvg, Jan
Heb je al een account? Log in
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.