Terugblik Community event 2022

  • 14 June 2022
  • 0 reacties
  • 358 Bekeken
Terugblik Community event 2022
Reputatie 7
  • Infoland Community Manager
  • 281 reacties

Wij waarderen onze trouwe en actieve klanten. Daarom organiseerden we dit jaar een ‘Community event exclusief’ voor de 17 meest actieve en betrokken klanten in het gezellige Den Bosch. Onderlinge kennisdeling, het versterken van de community én plezier stonden deze dag centraal. 


Zenya in metaforen 

We trapten de dag af met een creatieve voorstelronde, waarin iedereen kort wat over zichzelf vertelde én Zenya omschreef met een metafoor. Dat leverde een bonte verzameling aan metaforen en verhalen op! Zo werd Zenya vergeleken met een maatpak, hardloopschoenen, een goed restaurant, een octopus en een navigatiesysteem. Hoewel we 17 verschillende metaforen hoorden, zagen we ook duidelijk een rode draad. De kracht van Zenya ligt in de onderlinge samenwerking van de verschillende modules. Infolanders worden gezien als betrouwbaar en behulpzaam. Daarnaast is er is veel mogelijk met Zenya. Dit kan voor nieuwe klanten wat overweldigend zijn, maar uiteindelijk wordt de veelzijdigheid en flexibiliteit van Zenya juist erg gewaardeerd, aldus de aanwezigen. Benieuwd naar alle metaforen? Je lees ze in dit topic. 


Samen. Kennis. Delen

Na een verdiende pauze was het tijd voor de kennisdeelsessie. Onder leiding van @Bart Bolwijn gingen  4 groepen uiteen om na te denken over verschillende stellingen. @Kelly de Jong was aanwezig om te ondersteunen in gesprekken of ideeën op haalbaarheid te toetsen. De uitkomst van alle gesprekken en ideeën werden plenair besproken om zo te kunnen leren van elkaars oplossingen.
Benieuwd naar de learnings? We hebben deze per stelling voor jullie beschreven in onderstaande topics:


Op het water

In de middag was het tijd voor ontspanning. We genoten samen van een heerlijke lunch en een rondvaart door het prachtige Den Bosch. De schipper nam ons al varend mee in zijn verhalen over de mooiste plekken van Den Bosch. Iedereen zat lekker in het zonnetje. Er werd volop gepraat over de ochtend en ook over uitdagingen en kansen met betrekking tot Zenya. Contact gegevens werden uitgewisseld om eens bij elkaar in de keuken te kijken en te leren hoe Zenya wordt inzet en gebruikt. Mooi om te zien dat onze community meer en meer met elkaar verbindt en deelt. Dat is waar wij het voor doen en waar wij blij van worden.
 

Benieuwd naar hoe onze klanten deze dag hebben ervaren? Bekijk dan de video hieronder.
Wij willen nogmaals alle aanwezige klanten bedanken voor hun bijdrage aan deze mooie dag!
 

 


0 reacties

Geen reactie

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring