Tijdens het community event 2022 gingen 17 actieve en betrokken klanten met elkaar in gesprek over een aantal stellingen. Tijdens een van de stellingen werd er gesproken over diensten, waarmee Infoland haar gebruikers nog meer kan ondersteunen. Los van onze Zenya software.
Hieronder lees je een weergave van de belangrijkste bevindingen.
- Wat opviel was de behoefte aan ondersteuning op het gebied van BI. Deze hulpvraag werd voornamelijk gesteld door onze Zorgklanten.
- Beschikbaar stellen van korte handleidingen voor Zenya.
We zijn hier overigens al mee bezig. Op de community vind je verschillende stappenplannen die je kunnen helpen bij het inrichten van Zenya. - Ondersteuning bij het organiseren van de functionele beheerorganisatie
- Externe data beschikbaar stellen in Zenya
- Ondersteuning bij hoe kan je Zenya optimaal kunt ontwerpen en implementeren in jouw organisatie
- Chat functie/gesprek in Zenya als dienst tussen beheerder en Infoland
- Meer relevante content aanbieden vooraf in Zenya
- Meer en op een laagdrempelige manier kennis delen. Denk hierbij aan tips & trucs op de community.
Herken jij je in bovenstaande ideeën? Of zie jij nog andere diensten waarmee Infoland jou kan ondersteunen? Deel deze dan met ons door te replyen op dit topic