Met welke dienst zou Infoland jullie nog verder kunnen ondersteunen?

  • 14 June 2022
  • 4 reacties
  • 117 Bekeken
Met welke dienst zou Infoland jullie nog verder kunnen ondersteunen?
Reputatie 7

Tijdens het community event 2022 gingen 17 actieve en betrokken klanten met elkaar in gesprek over een aantal stellingen.  Tijdens een van de stellingen werd er gesproken over diensten, waarmee Infoland haar gebruikers nog meer kan ondersteunen. Los van onze Zenya software.

Hieronder lees je een weergave van de belangrijkste bevindingen.

  • Wat opviel was de behoefte aan ondersteuning op het gebied van BI. Deze hulpvraag werd voornamelijk gesteld door onze Zorgklanten.
  • Beschikbaar stellen van korte handleidingen voor Zenya.
    We zijn hier overigens al mee bezig. Op de community vind je verschillende stappenplannen die je kunnen helpen bij het inrichten van Zenya.
  • Ondersteuning bij het organiseren van de functionele beheerorganisatie
  • Externe data beschikbaar stellen in Zenya 
  • Ondersteuning bij hoe kan je Zenya optimaal kunt ontwerpen en implementeren in jouw organisatie
  • Chat functie/gesprek in Zenya als dienst tussen beheerder en Infoland
  • Meer relevante content aanbieden vooraf in Zenya
  • Meer en op een laagdrempelige manier kennis delen. Denk hierbij aan tips & trucs op de community.

Herken jij je in bovenstaande ideeën? Of zie jij nog andere diensten waarmee Infoland jou kan ondersteunen? Deel deze dan met ons door te replyen op dit topic 👇🏽


4 reacties

Reputatie 4
Badge +6

@Hiewwaiy 

 

Heldere punten waar ik mij zeker in kan vinden 

Groet Diana 

Reputatie 1
Badge +3

Laagdrempelig kennis delen, chat functie en handleidingen zijn wel de punten die mij het meest aanspreken. ik ben relatief nieuw als beheerder voor onze organisatie van onze Zenya en er is nog zo veel dat ik niet weet en zelf probeer uit te vinden, terwijl er al zo veel kennis is. Ik ben al heel blij met alle hulp die ik op de community o.a. vind, maar als dat nog sneller/makkelijker kan is dat natuurlijk wel fijn voor de kleine dingetjes waar je niet meteen het forum wil afzoeken of een topic voor aanmaakt.  

Hoi @Eveline Janssen - Op 't Eijnde,

Ben je bekend met onze stappenplannen?

Stappenplan Portaal

Stappenplan DOC

Stappenplan FLOW

Stappenplan CHECK

Stappenplan RISK

Reputatie 1
Badge +3

@Inge Kuijpers 

Ja die had ik ondekt, Super fijn! Daar heb ik al veel uitgehaald. 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring