Stel je vraag over alle modules en add-ons van Zenya
Recent actief
Op dit moment is Amsta bezig met een grote opschoning en update van het kwaliteitshandboek. Graag kom ik in contact met andere VV&T / gehandicaptenzorg organisaties om formats voor procedures en werkinstructies uit te wisselen. Wij gebruiken idocuments & iprocess. Nu op zoek naar tips voor het maken van handzame, goed leesbare procedures en werkinstructies! Loes Paauwe Beleidsmedewerker Kwaliteit www.amsta.nl
Het vervangen van een document (doc) door een ander document (docx, 2Mb) lukt niet. Zowel doc als docx zijn geaccepteerd. Het document is een paar keer opnieuw geopend en opgeslagen (kortere naam), maar nog lukt dit niet. Uploaden > juiste document wordt geselecteerd > vervolgens kunnen we niet verder. Er is geen foutmelding, die aangeeft waarom het niet lukt. Eerder is dit met andere doc/docx wel gelukt.
Wie keek er niet naar uit: Save the date voor de gebruikersdag in Burgers Zoo! Helaas, dit jaar gaat die niet komen... In plaats hiervan de Discovery's: kleinschaliger en regionaal. 14 maart ben ik naar zo'n iProva Discovery geweest welke werd georganiseerd door Infoland. Het evenement vond plaats in Toverland gedurende de ochtend. Gebruikers/applicatiebeheerders uit de regio Zuid-Oost Brabant en Limburg deelde kennis over de onderwerpen TIM (Transmuraal Incident Melden) en interactieve documenten. Daarnaast waren er verschillende stands met de verschillende modulen van iProva, waar je laagdrempelig kon aanschuiven om meer over de module te weten te komen. Dit was een van de eerste Discovery's in Nederland en België die gehouden werd en Infoland gaf aan dat dit evenement meerdere keren per jaar zou plaatsvinden met verschillende onderwerpen als inhoud. Op deze Discovery bleek dat de Discovery de gebruikersdag (jaarlijks gehouden in Burgers Zoo) gaat vervangen. Ik heb hier
Er kan geen actiepunt toegewezen worden vanuit een iTask formulier naar het systeemveld – naam melder? Daarom moet er een apart veld aangemaakt waarin een melder zijn naam opnieuw moet selecteren, zodat er bij een statusovergang een actie toegewezen kan worden aan de melder. Dit komt niet professioneel over. Isala uit hierbij de wens dat het systeemveld - naam melder wel gekozen kon worden. De workaround is nu: Het veld ''Naam melder'' is in het formulier op verborgen gezet zodat de melder zijn/ haar naam niet dubbel in het formulier ziet.
iProva Connector Proxy iProva biedt de mogelijkheid om gegevens binnen te halen vanuit ODBC-compatible database of gegevensbestanden, en om gegevens binnen te halen vanuit een EPD of ECD wat kan communiceren via het HL7-protocol. iProva kan dan geen directe verbinding opzetten met het betreffende bronsysteem, omdat de betreffende databases, systemen of bestanden zich binnen het interne netwerk van uw organisatie bevinden en niet via internet toegankelijk zullen zijn. De proxy is een klein stukje software wat geïnstalleerd dient te worden op een server binnen het interne netwerk van uw organisatie. De iProva Connector Proxy communiceert via het lokale netwerk met ODBC-compatible databases en gegevensbestanden binnen uw organisatie of via het HL7 protocol met het EPD of ECD van uw organisatie De iProva Connector Proxy communiceert via internet met iProva.Open het knowledge base article..
In onderstaande artikel vind je de veelgestelde vragen over i+Datasync. Open het knowledge base article..
Symptomen: Aanmelden werkt niet meer via Azure en ADFS. Handmatig aanmelden met het Administrator account werkt nog wel. Oorzaak: Er heeft een wijziging plaatsgevonden in de authenticatieprovider zoals een nieuw certificaat.Open het knowledge base article..
Met ingang van iProva 5.0 is de al langer bestaande ondersteuning voor analyse van incidenten volgens de PRISMA-methode uitgebreid met de mogelijkheid om te werken met contextvariabelen.Open het knowledge base article..
Sinds versie 5.10 wordt de uitvoering van leesbevestigingen in een aparte browser-omgeving uitgevoerd. Stel je start de uitvoering van de leestaak op vanuit een mail (je hebt daarvoor iProva nog niet opgestart). In dat geval start je ingestelde browser en je moet als gebruiker inloggen. Aansluitend voer je de leestaken uit. Als je klaar bent is er geen mogelijkheid om direct, zonder opnieuw in te loggen, door te schakelen naar bijv. je startportaal of naar je overige taken binnen iProva. Je moet eerst de browser afsluiten en iProva opnieuw opstarten onder je account om je werk te vervolgen. Dit is omslachtig en niet goed uit te leggen naar gebruikers. Kan er in de omgeving van de leestaak niet een knop komen om direct je werk binnen iProva te vervolgen zonder nogmaals in te loggen?
Beste, Wie heeft er ervaring met het indelen van documenten (de structuur aan de achterkant) op basis van processen? En zo ja, kunt u dan aangeven wat de voor en/of nadelen zijn t.o.v. het indelen op afdeling? Het betreft hier de indeling aan de achterkant dus niet hetgeen medewerkers te zien krijgen op het portaal. Alvast bedankt voor eventuele reacties.
We gebruiken nu geruime tijd in 'Meldingen' (iTask) formulieren wat links naar documenten uit 'Documenten' (iDocument). Veelal uitleg rondom het meldtype, stukken over het beleid en classificatie voor afhandelaren, etc. Dit wekt allemaal zoals verwacht. Nu hebben we ook voor de VIM meldingen een overzichtstabel die mensen die niet regelmatig melden te helpen bij het juist classificeren van hun melding. En een afbeelding is daarbij toch handiger dan een tabel met uitleg. Ik weet dat afbeeldingen officieel niet ondersteund zijn in iTask tot op heden. Weet wel dat er een topic hier over was en men het bijna unaniem zou willen zien als nieuwe functie in iTask. In dit geval was een hyperlink naar een plaatje uit mediabeheer van iDocument echter voldoende. Dus dat hebben we toegevoegd. Nu werkt dat de eerste paar weken prima. Je klikt de link aan, er opent zich een nieuw scherm als een pop-up, de afbeelding wordt getoond, men bekijkt die en scoort hun melding. Maar om onverklaarbare reden
Recente inzichten leerden ons dat voor de beoordeling of een incident een calamiteit is, het al dan niet blijvende karakter van een gevolg minder een rol speelt maar wel de ernst van het gevolg. In ons VIM systeem in iProva wordt de ernst als volgt bepaald (zowel door de melder als nadien door de coördinator): Incident zonder gevolgen, een gevaarlijke situatie of bijna-incident/ongeval Incident zonder blijvende gevolgen Incident met vermoeden van blijvende gevolgen en/of waardoor (verlengde) ziekenhuisopname noodzakelijk was Incident dat mogelijk heeft bijgedragen aan het overlijden van het slachtoffer We hebben begrepen dat iProva weliswaar 4 gradaties van ernst mogelijk maakt, maar dat de beschrijvingen ervan destijds door onze eigen organisatie zelf zijn vastgelegd. We zijn benieuwd hoe andere ziekenhuizen dit in hun VIM-formulier vorm hebben gegeven. Graag jullie reactie.
Dit doe je door met een gebruiker in te loggen die toegang heeft tot de algemene instellingen van het Zenya Applicatiebeheer en vervolgens bij de "i+Eskion instellingen" de opgegeven Eskion site los te koppelen.
Goedendag, (Nog) een verzoek aan de ontwikkelaars. Zie titel. Eigenaar ziet wel bericht in Takenoverzicht als een relevant formulier is ingevuld, maar krijgt er geen mail over. Volgens mij kan de efficiëntie/doorlooptijd van meldingen hiermee verhogen. Immers, nu moeten eigenaren (vaak drukke afdelingshoofden of VIM-teamleden) naar hun takenoverzicht om te zien hoe het ervoor staat... mvg Bart Vosters
Binnen onze organisatie zijn een aantal processen van dusdanige omvang dat we deze hebben beschreven op twee pagina's. Deze hebben we verbonden met de daarvoor bedoelde shape, echter lukt het niet om het proces in zijn geheel in de conceptversie te bekijken door op de shape te klikken. De beoordelaren kunnen nu dus ook de tweede pagina van het proces niet zien. Is er iets wat wij over het hoofd zien, of is er wellicht een andere manier om dit toch zichtbaar te krijgen?
Afgelopen maand hebben wij een hoop nieuwe rapportages gebouwd. Eén van die rapportages ging over een bepaalde sub selectie van meldingen, die we over voorgaande kwartalen wilde tonen om zo de vergelijking te trekken. En natuurlijk deze aan het eind van het jaar tegen het verloop over de kwartalen van het voorgaande jaar te kunnen houden. Tot onze verbazing worden voorgaande kwartalen echter RECHTS van het huidige getoond. Dit is consistent voor maanden / kwartalen, maar leest naar onze mening verkeerd om. Een maand rapportage over de voorgaande maanden zou dus "juli, juni, april, maart, februari, januari" zijn, in plaats van links naar rechts chronologisch. Nadat een gebruiker dit bij mij meldde, heb ik gezocht naar oplossingen om dit om te keren, maar helaas zonder succes. Is dit ergens een instelling? Of is er wellicht een goede reden voor? Wij kunnen toch niet de eerste zijn die hier tegen aan lopen? Heb er hier nog geen discussie over kunnen vinden op de community. De afbeeldi
Voor de thuiszorg is het uitvoeren een verplichting. Dit kan door een externe organisatie maar je mag het als organisatie ook zelf doen. We hebben het voornemen om dit zelf te gaan doen mbv iCheck. Mijn vraag is of er andere organisaties zijn die dat op deze manier doen en of zij nog tips hebben om dit zo objectief mogelijk uit te voeren.
Heeft iemand dit probleem ook? Als ik documenten raadpleeg in een verzameling dan zie ik maar een lijst van 10 documenten, ook als er meer documenten zijn. Dit terwijl er voldoende 'witruimte' over is tot het eind van de pagina. Dit wekt, als je men niet leest, de indruk dat dit alle documenten binnen een verzameling zijn. Is er een mogelijkheid om het maximale aantal documenten per pagina aan te passen, of te laten uitvullen op basis van de ruimte van je scherm? Zie ook het screenshot.
Ik ondervind een probleem bij het toevoegen van een nieuw word document. Op één of andere manier lukt dat niet. Aan de rechterkant zie ik een roodblok bij bestand uploaden. Is eenmalig. Bij toevoegen van andere documenten lukt dat wel. Kan iemand mij hiermee helpen en/ of een verklaring geven?
Wij hebben een meldingtype aangemaakt met onderstaande flow. In het oranje vak " verbetermanagement" is het mogelijk om een submelding toe te voegen. Nu zou ik graag deze hoofdmelding automatisch afsluiten als alle submeldingen afgehandeld zijn. Ik heb onderstaande voorwaarde (geen open sub meldingen) ingesteld, maar dan wordt deze melding direct afgesloten zonder dat ik tijd heb om een submelding aan te maken. Bij de status overgansvoorwaarden staat geen optie bij dat bv het aantal submeldingen >0 moet zijn. Verder heb ik al geprobeert om een veld van de submelding globaal te maken en te checken of deze gevuld is, maar eens de submelding afgesloten is wordt dit globaal veld als niet gevuld beschouwd. Hoe krijg ik dit opgelost?
Wij zijn via de module kaarten onze beroepsdocumentatie per functie aan het koppelen. We doen dit doormiddel van het koppelen van documenten (extra veld bij documenten aangemaakt) aan een functiekaart. Wanneer nu een gebruiker via het "raadplegen" scherm (foto 1) een van de "kaarten" opent komt hij steeds op het tabblad "eigenschappen" terecht, terwijl het relevanter zou zijn om rechtstreeks op de tabblad documenten terecht te komen. Kunnen we dit aanpassen? Of is er een andere manier om de gekoppelde documenten eenvoudig te tonen aan de gebruiker?
Is het mogelijk om zelf de scores te bepalen in een FMEA ? Dus niet 1,2,3,4,5 maar bijvoorbeeld 1,2,3,5,10 ? Dank alvast !
Beste allen Wat is jullie ervaring met de iProva search app op de Huawei telefoon? Wij ondervinden na het wijzigen van ons netwerkwachtwoord (moet elke 42 dagen) problemen met de weergave van PDF bestanden: als we de titel wijzigen van een pdf document, krijg ik de foutmelding: iProva server niet beschikbaar nieuwe geüploade pdf documenten zijn niet zichtbaar Probleem is er niet bij Word of HTML documenten. We hebben diverse dingen geprobeerd, alle instellingen gecheckt etc. Ben benieuwd naar jullie ervaring. Groet, Sasja Plak
Onder management informatie, is geen mouse-over zichtbaar met afdeling of aantallen in de vergrote weergave. Dit terwijl er bij de kleine overzichten juist wel informatie wordt getoond. Het kleine aantal meldingen wordt nu helemaal niet getoond in de kleine taartpuntjes (1, 2 of 3 stuks hebben we dit tot nu toe bij gezien). Is hier een reden voor of is het een bug? Hieronder de screenshot die mij is toegezonden hiervan: (onderwerpen en type melding onleesbaar gemaakt)
In ons ziekenhuis hanteren we een geldigheidsduur van twee jaar voor de documenten in het Kwaliteitsportaal (iProva). Uitzondering hierop vormen de functiebeschrijvingen. Deze zijn vijf jaar geldig. Vanuit de organisatie komt een vraag of documenten die redelijk statisch zijn een geldigheidsduur van drie jaar kunnen krijgen. Ik ben benieuwd welke termijnen andere organisaties hanteren en waarom hiervoor gekozen is.
Heb je al een account? Log in
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.