Stel je vraag over alle modules en add-ons van Zenya
Recent actief
Bij het vaststellen van een non-conformiteit zouden wij graag vanuit de vragenlijst kunnen doorklikken naar het meldformulier. Kan dat?Dankjewel
Een vraag; wat betekent het kleurverschil in de categorieën onder de risico's en is dit ergens aan te passen?
Is het mogelijk om op een manier externe personen toegang te geven tot Risk?
De komende periode willen we graag meerdere vragenlijsten uit gaan zetten onder alle medewerkers. Niets nieuws… Maar deze keer willen we een combinatie die we niet eerder hebben gedaan; Een annonieme vragenlijst waarbij het van belang is de organisatie eenheid (OE) van de medewerker wél vast te leggen. Nu is dit natuurlijk simpel genoeg; je zet em in de filters erbij indien nodig, of anders gewoon op het voorblad door OE's toe te voegen en verplicht te maken. Echter toont dit dan ALLE OE's. Tja, dat verwacht je eigenlijk ergens natuurlijk ook, maar dit is een probleem: We hebben (op aanraden van trainer @Chaim Leunissen ) zo b.v. _Inactieve afdelingen. Hier hebben we ook werkelijk één afdeling momenteel gestald staan die even niet mee doet met meldingen. Ook hebben we een zelfde niveau _tijdelijke commissie, als placeholder voor b.v. Tracers gekoppelde verbeterpunten die later na overleg bij een commissie moeten worden ondergebracht. We hebben dus commissies in de OE's opge
Steeds meer collega's praten over Metro Mapping (https://metromapping.org) en geven aan dit te willen gaan gebruiken of gebruiken het al. Kennen jullie het en maken jullie er ook gebruik van?We zijn benieuwd hoe anderen Metro Mapping verwerken in Zenya of op een andere manier binnen hun organisatie toepassen.Ik heb begrepen dat er op dit moment geen integratie bestaat tussen Zenya en Metro Mapping.
Met de ''document controleren'' functie kan een document met één van de opties worden gecontroleerd. Wanneer optie 1 (Dit document is door mij gecontroleerd en hoeft niet te worden aangepast) wordt gebruikt, wordt de status van een document niet gecontroleerd wanneer deze in de web beoordeling staat. Gevolg de te controleren datum wordt aangepast, terwijl het document in de webbeoordeling blijft staan. De knop ''document controleren'' zou niet zichtbaar moeten zijn als een document in de web beoordeling staat. Of anders op zijn minst een melding moeten geven. Vraag aan Infoland is hier bewust voor gekozen?
Beste mensen,Een medewerker van ons heeft rechten gekregen voor een mapje in Documentbeheer en is ook documentbeheerder voor dit team.Nu blijkt dat hij wel documenten in deze map kan aanmaken e.d., maar een extra submap in deze map maken lukt niet. De knop ‘Map toevoegen’ is grijs uitgekleurd.Met vriendelijke groet,Yvonne Lustenhouwer, functioneel Beheerder KS Parnassia Groep
Hoibij het genereren van een ai samenvatting in flow (wat we gebruiken voor o.a incidentmeldingen, worden namen, van clienten of medewerkers meegenomen in de tekst. Is het in te regelen dat dit niet gebeurt?
Wij zouden graag de strategische risico's onder het onderdeel snel filteren willen laten zien. Is dat mogelijk? Nu staan deze onder categorie en dan kun je pas filteren op het type risico. Het is wenselijk als het type risico verder naar boven wordt geplaatst.
Zou er een mogelijkheid zijn om in een extern meldformulier een digitale handtekening te vragen?
Goedemorgen, Wij zitten op de slow ring en hebben daardoor de mogelijkheid om nieuwe releases te testen in onze testomgeving. Hier maken wij ook gebruik van en gebruiken de testtool Testersuite. Nu hebben we al diverse malen gemerkt dat wij nadat het testtraject is afgerond te maken krijgen met een update dus bijvoorbeeld 7.4 update 2 die dan in productie geplaatst wordt zonder dat wij hem hebben kunnen testen. Helaas lijkt het er soms op dat dit bugs veroorzaakt of lijkt te veroorzaken. In ieder geval is het grootste punt dat wij dit niet getest hebben.Hoe doen andere instellingen dit indien ze kiezen om te testen?Ben benieuwd.Met groet,Anja
Beste allen, Hoe gaan jullie om met klaarzetprotocollen in iDocument. Staan deze documenten hier allemaal in? En zo ja, hanteren jullie hier een specifiek titelbeleid voor? Deze documenten veroorzaken volgens mij enige 'ruis' in de zoekresultaten binnen iDocument. Daarom ben ik op zoek naar slimme tips hieromtrent. Groet, Eva
Onze afdeling dagbehandeling oncologie wil voor diverse cytostatica-kuren een vergelijkbare inhoud in documenten vastleggen. Per kuur worden hierin nog wel wat aanpassingen gedaan. Is het ook mogelijk om documenten 'te klonen', zodat documentbeheerders niet iedere keer tekst hoeven te knippen/plakken ?
Wij overwegen om 'Kaartenbakken' te gaan gebruiken om ons verwerkingsregister onder te brengen. Heeft iemand hier ervaring mee?
Is de online presentatie 'Verwerkingenregistratie bij Amsterdamumc' terug te zien?
Afdelingen wensen toegang te hebben tot een dashboard van de eigen meldingen. Hierbij wensen ze te filteren op verschillende mogelijkheden: periode (per maand, per trimester), ernstgraad,… .Hoe kan ik het dashboard instellen zodat een afdeling enkel de eigen meldingen ziet + een tijdsperiode kan instellen + een export krijgen van de meldingen binnen een welbepaalde periode?#opnieuwvertrouwdgerakenmetZenya
Door het samenvoegen van twee meldingen is de info van de eerste melding verdwenen. Hoe kan ik deze toch terug zichtbaar maken?