Stel je vraag over alle modules en add-ons van Zenya
Recent actief
Hallo, Kunnen meldingen die gearchiveerd werden terug uit het archief gehaald worden? Ik heb de statusovergang van archief naar de voorgaande stap geactiveerd. Toch kan ik geen aanpassingen meer doen. Weet iemand de oplossing?
Vaak wil men bij een kwaliteitsronde een i-check vragenlijst gebruiken en van de constatering een foto maken. Nu mag deze niet opgeslagen worden op het mobiele apparaat. Vraag: kun je ook vanuit een vragenlijst rechtstreeks de camera starten en alleen de foto in de vragenlijst opslaan en niet op het apparaat?
Wanneer medewerkers lang afwezig zijn geweest door ziekte of zwangerschap bijvoorbeeld (we praten over maanden dus) dan worden ze eigenlijk opnieuw ingewerkt. We willen graag dat ze de procedures van de werkzaamheden waarmee ze weer gaan starten gelezen hebben.Nu kunnen ze dat natuurlijk zelf regelen en alles weer even doorlezen maar het zou zo handig zijn als dat via de leesbevestiging vastgelegd kan worden. Ik heb al zitten kijken maar je kunt een medewerker niet ‘resetten’ ofzo.Wie weet een list?
Goedemorgen collega’s, Met een stroomschema probeer ik de richtlijn perioperatief traject (van de NVVH en NVA) in iProva inzichtelijk te maken en daar wil ik bij alle stopmomenten een printscreen van HiX toevoegen. Maar via de Verwijzing kan ik geen bestand of verwijzing naar Mediabeheer toevoegen. Als alternatief wil ik nu een interactief document toevoegen en dan steeds verwijzen naar een specifieke locatie in dat document. Heeft iemand een betere suggestie?Bedankt!Groetjes, Floortje
Als newbie ben ik op zoek naar informatie hoe ik een extra portaal in kan richten waar externe medewerkers toegang kunnen krijgen tot bepaalde protocollen. Wie kan mij helpen? Alvast bedankt!
Hallo allemaal! Als projectmanager bij Ausnutria ben ik momenteel bezig met de uitrol van de iProva pijler Melden & Analyseren op onze productielocaties. Ausnutria is sinds november 2020 live in de fabriek in Leeuwarden. In januari 2021 gaat Heerenveen live en in mei 2021 zullen de locaties Kampen en Ommen volgen. Nog een beetje aan het uitvogelen hier, dus ben benieuwd of jullie hier iets mee kunnen:In Kampen is men gewend dat ook Melders (in de fabriek zijn dit bijvoorbeeld operators of magazijnmedewerkers) direct acties aan kunnen maken. Van onze consultant kreeg ik te horen dat alleen Coordinatoren dit kunnen. Wij willen niet elke eindgebruiker ook coördinator rechten geven , maar dus wel de mogelijkheid om acties aan te maken. We lossen al een deel op door gebruik te maken van standaard acties. Maar niet elke actie is standaard. Wellicht dat jullie nog een slimme oplossing hiervoor hebben ? Arvid Hornyák
We zijn blij met de mogelijkheden van de interactieve documenten, het maakt documenten gebruiksvriendelijk en overzichtelijk. Ik zie dat al meerdere gebruikers dezelfde wensen hebben als wij bij SWZ hebben. Ik zet ze nog even op een rij: We zouden graag meerdere opsommingsniveau's gebruiken, ik heb begrepen dat dit er aan komt, dat is heel fijn! We zouden het fijn vinden als we tabellen kunnen maken in een interactief document. Het gebruik van meerdere kleuren voor de uitklapvelden wordt bij ons ook genoemd als verbetering. Men vindt het een beetje saai met alleen oranje. Het zou fijn zijn als je binnen een uitklapveld weer nieuwe uitklapvelden kan maken of de optie meer informatie ook binnen een uitklapveld kan gebruiken. Succes met het verder verbeteren! We denken graag mee.
Goedemiddag,Het lukt ons soms niet een document (bijvoorbeeld pdf) te uploaden in iDocument. Ik heb een aantal keer geprobeerd en het lijkt erop dat er voorwaarden zijn aan de titel van een document om die te kunnen uploaden. Klopt dat?Ik kan er nl geen eenduidigheid in vinden. Hoe lang mag de titel van het document zijn en mogen er speciale tekens zoals ë en - in staan?
Steeds meer organisaties maken gebruiken van Office 365.In dit artikel gaan we in op de combinatie van Office 365 en Zenya.Office OnlineAls je gebruikt maakt van iProva SaaS (hosting) én Office 365, dan kan je sinds release 5.7.0 rechtstreeks vanuit Zenya documenten in Word, Excel en PowerPoint-formaat bewerken in Office Online. Je hebt daarvoor dan dus geen Office-applicaties op de desktop meer nodig! Om de optie “Bewerken in Office Online” te laten verschijnen bij Word-, Excel-, en Powerpointdocumenten moet je dit als applicatiebeheerder even vrijgeven via Applicatiebeheer > Documenten > Instellingen > Algemeen.Office-applicaties op de desktop blijven vooralsnog wél nodig voor de volgende taken: Bewerken van het stroomschema van processen (Visio) Bewerken van afdruksjablonen via het applicatiebeheer (Word) Bewerken van documentsjablonen voor gebruik in workflows in de module “Meldingen” (Word)Meer gedetailleerde informatie over Office 365 in combinatie met Zenya vind je hie
Ik vraag mij af wie er ervaring heeft om binnen een meldformulier gegevens op te halen uit een ander systeem. Het gaat dan niet om patiëntgegevens.Wat voor soort koppeling kan je hiervoor het beste gebruiken.Wat zijn de mogelijkheden hierin.Wanneer je uit een lange lijst een item moet selecteren kan je dit dan snel vinden?Kan je dit makkelijk instellen?
Begin oktober heeft in het Slingeland Ziekenhuis de update naar iProva 5.3 plaatsgevonden. Daarbij is de inrichting en ontsluiting van documenten volledig herzien. Om de organisatie optimaal te kunnen bedienen willen meer gebruik gaan maken van filters. We zijn daar nu nog wat terughoudend in, dit om wildgroei te voorkomen. Ik ben heel benieuwd hoe andere organisaties velden inrichten op basis waarvan gefilterd wordt.
In de releasenotes 5.15.2 zit de optie ‘document delen met collega's’ in iDocument.Wij vroegen ons af of dat de optie ‘dit document e-mailen’ wat nu onder ‘meer’ staat, neergezet kan worden in de balk waar nu ‘document delen met collega's staat’. Wij vinden de optie ‘Dit document emailen’ overzichtelijker aangezien je dan in de titel ziet waar het document overgaat.
Is het mogelijk om een veld te creëren, waarmee een geboortedatum automatisch in een leeftijdsklasse wordt omgezet? Achtergrond: Wij willen onze medicatie-gerelateerde VIM-meldingen doorzetten naar het Portal voor Patiëntveiligheid. Hierin mogen geen geboortedata en/of exacte leeftijden worden meegenomen. Een veld met leeftijdsklasse mag wel worden meegestuurd. Wens: Het veld leeftijd automatisch omzetten naar een veld met waardes in leeftijdsklasse (0-10; 10-20, etc).
Bestaat er een mogelijkheid om een processchema in te voegen in een HTML document waarbij je de functionaliteiten hebt die je in iprocess ook hebt zoals het toevoegen van een omschrijving, links of risico’s in de verschillende processtappen?
Binnen het ETZ wordt er gebruik gemaakt van SharePoint voor o.a. het raadplegen van iDocument documenten. De gegevens uit iDocument halen we op middels een BDC-koppeling en WCF- of REST-verbinding.Om documenten in SharePoint te tonen hebben we o.a. filters (velden) aangemaakt om op een goede manier tot het juiste document te komen. Tevens wordt een deel van de de benodigde informatie in een hover-panel getoond.Om extra informatie te kunnen tonen en nog beter te kunnen filteren zouden we ook graag gebruik willen maken van de systeemvelden (zoals “Datum laatst goedgekeurd”, “Publicatiedatum”), zodat het vinden van het juiste document nog beter zal verlopen. Het liefste zouden we zelf kunnen bepalen welke van deze systeemvelden wel/niet mee komen, zodat er ook geen overdaad aan velden op worden gehaald. Zijn er meer organisaties die deze behoefte hebben?
Is het mogelijk om de balk die links op het scherm de voortgang in de vragenlijst weergeeft standaard te verbergen in de instellingen van de vragenlijst? Door de opbouw van de vragenlijst heeft deze geen toegevoegde waarde en brengt deze eerder verwarring dan verheldering. Ik ben op de hoogte dat deze wel handmatig kan verborgen worden door de invuller van de vragenlijst.Alvast dank voor je reactie
In iProva versie 5.6.2 was het mogelijk om onder zoekresultaten de samenvatting te tonen. Deze instelling kon je kiezen onder Applicatiebeheer → Portaal → Zoekinstellingen.Helaas is dit in iProva versie 5.15.2.4 verdwenen en kan je alleen nog kiezen om het documentID te tonen. Is er een andere mogelijkheid de samenvatting terug te krijgen onder de zoekinstellingen op het portaal?
iDoc: Een aantal documenten binnen de organisatie bevatten paragrafen die niet zichtbaar moeten zijn voor ALLE lezers, terwijl een (bestaande) groep lezers WEL die paragrafen moet kunnen lezen. Er is mij verteld dat dat soort security op paragrafen mogelijk is via het sjabloon. Hoe kunnen we dat concreet instellen?
Goedemorgen,Ik ben op zoek naar het normkader voor ISO 9001:2015 Engelstalig, hoe kan ik dit krijgen? Met vriendelijke groet, Hertwig Halmans
Graag willen wij op basis van vooraf bepaalde velden in de kaartenbak een taakschema aanmaken. Dit dient eigenlijk zonder tussenkomst van een gebruiker te moeten gebeuren.Is dit mogelijk? Zo ja, hoe kan ik dit inregelen?
Gebruikers en Documentbeheerders vinden het lastig om de juiste notificaties en taken in te stellen. Ik weet dat ik als functioneel beheerder de rechten heb om e.e.a. centraal in te stellen, maar dat is alleen voor nieuwe gebruikers. Heeft iemand tips om voor bestaande gebruikers ook centraal iets in te stellen, per portaal bijvoorbeeld? Ik heb het niet kunnen vinden, maar misschien zie ik iets over het hoofd.
Ik wil graag een portaal deactiveren (omdat het amper tot niet gebruikt wordt) maar toch beschikbaar houden in de achtergrond, volstaat het om gewoon de leesrechten voor “alle aangemelde gebruikers” weg te halen? Of zie ik iets over het hoofd?Bedankt!
Hoe kan ik als administrator taken van een user bewerken (bijvoorbeeld omdat zijn/haar functie gewijzigd is, of omdat hij/zij de organisatie verlaten heeft)?Ik wil concreet een aantal taken aan andere users toewijzen, of irrelevante taken schrappen.
Is het mogelijk om incidenteel (nivo onderwerp) dus niet altijd in te stellen dat een actiepunt van een onderwerp aan een bepaalde actienemer wordt toegekend?
Weet iemand of het mogelijk is dat een coördinator zelf kan zien in Iprova welke meelezers rechten hebben voor zijn eigen onderwerp?
Heb je al een account? Log in
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.