Stel je vraag over alle modules en add-ons van Zenya
Recent actief
Bestaat er een mogelijkheid om een scorelijst, vraagtype: ja/nee vraag op een vragenlijst met verdeling van aantallen, in te vullen op een mobile device door gebruik te maken van een button? Ter verduidelijking: nu moet je op een vragenlijst in het veld achter ja of nee een getal invullen, dus wanneer je op een afdeling de scores aan het bijhouden bent moet je voortdurend het aantal aanpassen met als mogelijk risico dat je hier fouten in maakt. Het zou heel erg handig zijn om dit als een soort van "turflijstje" in te kunnen voeren met een plus/min knop. Zijn er andere organisaties die ook deze behoefte hebben?
Ik wil graag een rapportage maken over de synoniemen die zijn ingesteld bij de titels van documenten. Kan dat en hoe doe ik dat? Dit om voor de gebruiker zichtbaar te maken welke synoniemen ze hebben ingesteld bij het betreffende document
Beste, Bij de inrichting van ons systeem hebben wij, samen met de consultant, een aantal organisatie-eenheden verdeeld per regio's. Op die manier konden wij in het rapportage portaal eea mooi weergeven. Nu moet ik de regio's aanpassen maar kan ik niet meer ontdekken waar dit gedaan moet worden. Alvast bedankt vrgrt Patric
Is het mogelijk om voor iProces een rapportage te draaien met daarin alle functionarissen (uit de functietabel) die voorkomen in de gemaakte processen?
Als jouw organisatie gebruik maakt van Zenya on-premises (Zenya is geïnstalleerd op servers in het interne netwerk van jouw organisatie) dan zijn er verschillende manieren om ervoor te zorgen dat gebruikers zich niet steeds handmatig hoeven aan te melden met hun gebruikersnaam & wachtwoord. Eén van die methoden is door gebruik te maken van 'Integrated Windows Authentication'. Zenya herkent dan met welke account je bent aangemeld bij Windows, en meldt je automatisch met hetzelfde account aan bij Zenya. In welke webbrowsers werkt dit?Automatisch aanmelden middels Integrated Windows Authentication werkt uitsluitend op Windows PC's, in de volgende browsers:Internet Explorer 11 (32-bits) Internet Explorer 11 (64-bits) Google Chrome Firefox (na eenmalig wijzigen van de configuratie van Firefox)Op Windows PC's kan ook gebruik worden gemaakt van de Microsoft Edge browser. Deze browser ondersteunt vooralsnog geen Windows Authentication. Welke andere manieren zijn er om handmatig aanmelden
Wij willen binnenkort gaan starten met de iCompliance en zijn opzoek naar kaders HKZ. Heeft iemand van jullie deze normkaders al in gebruik en wil je deze delen? Ik hoor het graag! Met vriendelijke groet, Mieke Verbij
Hallo, Ik maak in een aantal documenten gebruik van media items uit het media knooppunt. Als ik deze items bijwerk, lukt het mij echter niet dit door te voeren in de verschillende documenten. Als ik aan geef dat een bepaalde versie van een item over genomen moet worden, blijft het vak waar de beschikbare files moeten staan leeg. Er is wel onderin aangegeven dat er 2 documenten zijn, maar ze zijn niet te zien. Bij het aanklikken van alles selecteren loopt iProva dan vast (blijft zoeken). Wat zou ik fout doen, of waar zou het in kunnen zitten? Harold
Goedemorgen, Een vraag, wat ik persoonlijk jammer vind is dat wanneer je gebruik maakt van de risico-evaluatie in iRisk, je geen toelichting krijgt op de beschreven (preventieve-schadebeperkende) beheersmaatregel als je op een nummer gaat staan. Als je wil zien wat er 'onder' zit moet je het aanklikken of naar beneden scrollen. Ik zag in de nieuwe versie dat dit wel bij de gevolgen mogelijk is. Zit het in de planning om dit ook voor de beheersmaatregelen te gaan doen (en zo ja per wanneer)? Alvast bedankt voor een reactie. Groet, Nienke Dekkers WFG-WLZ
De simpele dingen zijn vaak moeilijk te vinden. Waar ik naar op zoek ben zijn de definities van kenmerken die aan een document worden gehangen als schrijver, beoordelaar e.d. die zijn vast ergens al goed beschreven maar ik kan ze niet vinden (ondanks de verbeterde zoekfunctie ). Ik ga ervan uit dat ik slecht zoek en hoop dat iemand me verder wil helpen….
Hi, Hoe kan je acties toevoegen aan de app? Ik krijg het niet voor elkaar om acties te krijgen vanuit het invullen van een melding in de app.
Voor onze noodplancoördinator ben ik op zoek naar goede voorbeelden en tips over het het hele interne noodplan/rampenscenario kan overgebracht worden naar iProva (nu nog volledig in een mappenstructuur op een gedeelde netwerkschijf). Gezien de grote hoeveelheid aan plannen, actiekaarten, procedures,… met voor alle afdelingen de nodige nuances en uitzonderingen, etc. zit de vrees erin dat dit snel onoverzichtelijk zal worden. Hoe pakken jullie dit aan? Een aparte verzameling, of zelfs een apart portaal? Welke velden gebruiken jullie?…
Goedendag, Wij hebben onze verbetermaatregelen in iTask ingericht en geprobeerd dit zo eenvoudig mogelijk te doen, zodat ook iemand die het systeem niet heel goed kent, er toch mee aan de slag kan. Evengoed blijft dit problemen opleveren. Daarom onze vraag of er misschien andere organisaties zijn die hun verbetermaatregelen in iTask registreren en hoe ze dat ingericht hebben. Indien mogelijk zouden we graag voorbeelden van andere organisatie zien. Ik ben benieuwd naar jullie reacties! Hartelijke groet, Janny Vantricht-de Groot, St. ZorgSaam Zorggroep Zeeuws-Vlaanderen.
Binnen onze organisatie hebben wij de beoordelingsronde zo ingesteld dat één persoon de rol heeft van autorisator. Om een overzicht te maken van alle autorisatoren hebben wij een rapport gemaakt. Echter, geeft dit rapport weer dat er op een document soms twee of drie autorisatoren zijn ingesteld. Is hier een oplossing voor om maar één autorisator per document in het rapport te krijgen?
We hebben een proces gemaakt met het sjabloon met 3 verticale swimming lanes. Het proces loopt verder door dan de hoogte van de swimming lanes, kan je dat aanpassen?
Wij hebben binnen VieCuri een vragenlijst gemaakt voor het uitvoeren van een dossiercontrole. Deze lijst hebben we vrij invulbaar gemaakt. Alle medewerkers kunnen via het kopje “invullen” op het portaal naar deze checklist gaan en een lijst invoeren. Echter nu wij in de SaaS omgeving zitten leverd dit een licentie overschrijding op. Nu is mijn vraag wie heeft een slimme oplossing hiervoor? De licentie uitbreiden is geen optie (staat financieel niet in verhouding).
Graag zouden wij een dynamisch rapport op borgingsscores van een normenkader willen maken. In dit geval specifiek op de NEN7510. Dit normenkader is ingelezen in Compliance, per norm wordt een borgingsscore gegeven (Ja, Goeddeels, Deels, Nee, Niet beoordeeld). Aangezien het vooralsnog alleen mogelijk is om een Management info gegevensset te creëren op Vragenlijsten en Risico's, vraag ik me af op dit voor nu op een andere manier te realiseren is? Groeten, Anniek
Als je documenten leest in de module leesbevestiging zijn nieuwe opmerkingen op deze documenten niet zichtbaar. Zoek je het document op in Infoland dan zijn de opmerkingen wel zichtbaar. Wij gebruiken Infoland voor het verslag van onze wekelijkse meetings, omdat daar leesbevestiging op zit. Het is belangrijk dat mensen die niet op de werkvloer zijn op moment van de meeting ook snel de verslagen hebben gelezen en dat wij daar controle over hebben. Op deze verslagen (maar soms ook eens op een SOP...) komt na publicatie al eens een opmerking die wel nuttig is. Het is jammer dat dit niet wordt getoond in documenten in leesbevestiging. Kunnen we dit zelf aanpassen of ligt dit niet in onze mogelijkheid?
Hoi allemaal, Al meer dan een jaar ervaren gebruikers en de procesbeheerders traagheid bij het laden van processen. Om een beeld te geven, het gaat om onderstaande processen en bijbehorende “laadtijden”: Proces 1 - 25 sec vanaf moment van aanklikken tot tonen shapes. - 7 pagina's Proces 2 - 14 seconden vanaf moment van aanklikken tot tonen shapes. - 4 pagina's - 132 shapes Proces 3 - 14 seconden vanaf moment van aanklikken tot tonen shapes. - 9 pagina's - 130 shapes Proces 4 - 7 seconden vanaf moment van aanklikken tot tonen shapes. - 2 pagina's - 52 shapes Geen oplossing vanuit Infoland of intern gevonden Infoland support heeft hier naar gekeken en kan geen oplossing vinden. Ze geven hierover het volgende aan “[..] Wij vermoeden dan ook dat de oplossing gezocht dient te worden in de beperkingen en Policies op de Citrix server.” Intern hebben we ook alles bekeken maar geen oplossing gevonden. Als tip werd meegegeven om “kleinere processen” te beschrijven, en voor elk tabbl
Als ik in een melding bij een 2de flowpunt een formulier wil laten invullen krijgt deze altijd een mail met de inhoud die standaard is opgegeven bij de eigenschappen van de melding. Als ik bij de overgang van flowpunt een mail stuur naar die persoon met een mailsjabloon staat in deze mail geen koppeling in naar het in te vullen formulier. Is er een manier om ervoor te zorgen dat deze persoon maar 1 mail krijgt met een welbepaald mailsjabloon en een link naar het in te vullen formulier.
Heeft iemand de JCI norm 7 inclusief de meetbare elementen? We willen deze graag invoeren in iCompliance.
In de module meldingen van iTask wil ik naast de naam van de gebruiker ook de functie meteen tonen. De functies worden vanuit het AD ingelezen en zijn gekoppeld. Ik weet echter niet hoe ik ze als veld in het document op kan nemen. Ik weet dat deze zichtbaar zijn, zodra je met de muis over een naam gaat, maar daarmee staan ze niet standaard in het formulier en kan je geen rapportage maken op functie. Dit kan wel wenselijk zijn als je rapportage wilt draaien. Nu hebben we dit opgelost door een globaal veld functies te maken en hier de algemene functies in op te nemen. Mijn vraag is of het mogelijk is om het veld functie meteen in het formulier te krijgen op het moment dat de naam van de gebruiker aangeklikt wordt.
Beste collega’s, Wie van jullie heeft het normenkader NEN 8009_2018 beschikbaar en is bereid dit te delen? Ik hoor het graag! Met vriendelijke groet, Ingrid Vleeming
Onze uitvoerder moeten maandelijks een werkplekinspectie uitvoeren op hun werk. Hiervoor hebben ween formulier gemaakt op basis van een objecttype "Project". In het taak schema is gedefinieerd dat er maandelijks een inspectie moet worden gedaan door de gebruikers van de groep “uitvoerders”. Nu is het echter zo dat wanneer een van de gebruikers deze invult, de taak meteen gesloten is, terwijl iedereen er minimaal 1 moet doen. Is dit een instelling die niet goed staat, is het objecttype van de vragenlijst hier niet geschikt voor, of moet ik per gebruiker een taakschema maken? Alvast bedankt.
Hoe vaak dient een gebruiker zijn wachtwoord te veranderen? Wat is de frequentie hiervan?
Kun je bij een leesbevestiging een opmerking bij het document plaatsen?
Heb je al een account? Log in
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.