Stel hier je vragen en vind informatie over normkaders
Recent actief
Geachte collega’s, Mijn team binnen Vitaz zou graag ook gebruik maken van de mogelijkheid om alle eisenkaders van de Vlaamse zorginspectie te implementeren in Zenya.Ik lees namelijk dat deze niet “downloadbaar” zijn op de site van Zenya, maar eerder een ruilconcept is.Zijn er ziekenhuizen die reeds dit geïmplementeerd hebben, en dit met ons willen delen aub? Alvast bedankt!Met vriendelijke groeten, Van der Hoeven KylieManager Quality & SafetyVitaz
Beste allen zijn er onder jullie gebruikers/ziekenhuizen die reeds werken in iCheck met het normenkader van zorginspectie (internistisch, heelkundig, spoed, suicide, ...) ?Iemand bereid om dit te delen? mvg Maddy
Beste community, Vanuit de GGD Hart voor Brabant zijn we op zoek naar de HKZ norm publieke gezondheid, is er iemand die deze met ons wil delen zodat we hem kunnen importeren? Ik hoor het graag! Met vriendelijke groet, Judith
Wie heeft deze nieuwe BAZ voor mij als kader om in Zenya te kunnen importeren?Bij voorbaat dank,Nathalie Allen
Hallo allemaal Wij zijn gestart met i-prova en we willen graag de ISO 15189:2012, ISO13485:2016, ISO 27001:2013, NEN-7510-1:2017, NEN-7510-2:2017 koppelen, wie wil dit kader met ons delen? MVG, D.Bokx
Graag zouden wij de volgende kaders in Zenya opnemen. Wie kan ons hieraan helpen?DIGID/(ICT Beveiligingsrichtlijnen Webapplicaties) Horizontaal toezicht (GITC) komen en deze er in zetten
Wie werkt er al in Zenya met de baseline AVG?
De RAV Brabant MWN (ambulancedienst) is op zoek naar twee HKZ kaders.HKZ Ambulancezorg Module VMS ambulancezorg (een patiënt veiligheidsmodule)Wie van de andere organisaties, aangesloten bij Infoland, heeft deze al binnen hun Zenya en kan ons hieraan helpen?!Alvast bedankt voor de reactie, tijd en moeite.Contact gegevens:Marcel Smidtm.smidt@ravbrabantmwn.nl of 06-53893345
Heeft iemand een kader met wet en regelgeving voor ziekenhuizen ingericht?Wij willen dat graag gaan gebruiken voor de inrichting van compliance.
Voor onze organisatie Qlip zijn we op zoek naar normkaders voor 17025: 2018 en 17043: 2010. Heeft iemand deze al geladen en zou je die met ons willen delen? Alvast bedankt!
Goedemiddag,Voor de inrichting van ons compliancemanagement in het kader van de Wet Milieubeheer onderzoeken we momenteel de toepasbaarheid van iCompliance. Hoewel het eerder een wettelijk kader dan een normkader betreft, zijn wij benieuwd of er al een kader bestaat van het activiteitenbesluit of een onderdeel daarvan. Hartelijk dank voor het meedenken alvast!Met vriendelijke groet,Hanneke Lestestuiver, UMCG
Ik ben opzoek naar de normkaders van ISO14001 en 45001, zijn deze bij iemand beschikbaar? (de laatste versies)Groet, Anita
Beste community,ik gebruik op dit moment Zenya bij onze organisatie om NEN 7510 documentatie / meldingen / controls vast te leggen. Een ander onderdeel van de organisatie (andere werkmaatschappij binnen dezelfde groep) gebruikt Zenya voor de ISO 15189 kwaliteitssysteem.We ondervinden soms wat problemen in het goed scheiden van de documentatie. Ik ben van mening dat je best veel documentatie kunt delen tussen de twee onderdelen van de organisatie, vooral als het gaat om algemene processen van bij voorbeeld HR, Financien, ICT en dat je daarin niet alles dubbel zou moeten gaan documenteren.De twee kwaliteitsmedewerkers van het lab hebben admin rechten en zien daarmee ook documenten van beide portalen en stellen dat dit niet zou mogen omdat bij de recente audit, op vragen van de auditors op hun naam, ook openstaande issues en rapportage van de andere werkmaatschappij/bedrijfsonderdeel naar boven kwamen op hun account. Wie heeft hier ervaring mee? Ik kan me voorstellen dat grote organisatie
Ik ben op zoek naar het normkader ISO 22301:2019. Heeft iemand deze toevallig al in Zenya staan. Of heeft iemand tips om Business Continuity Management in te richten binnen Zenya? Alvast bedankt!Groet Suzanne
Hallo,Wij zijn bezig met het inrichten van DOC en de kaders, welke wij willen hanteren.Zijn er organisaties die gebruik maken van een kader m.b.t. de VCA** , de BRL-K14020, BRL-K-10014 of BRL-6000 en deze eventueel met ons willen delen?gr. Heike
Beste community, is er een instelling die de B-QUAADRIL-standaard (gebaseerd op de IAEA – QUAADRIL standaard) in gebruikt heeft in iCompliance voor kwaliteitsmeting op radiologiediensten? Alvast bedankt!
Weet iemand of dit bestaat en zo ja of wij dit kunnen inladen?
wie heeft er al eens het kader Verpleeghuiszorg en/of Prezo VVT en/of IGJ toetsingskaders aangemaakt (en bijbehorende vragenlijsten) in Compliance gezet die gedeeld kunnen worden met andere organisatie?Ik hou me aanbevolen!
Heeft er iemand het normenkader voor de SATZ status beschikbaar in compliance? Zo ja, zou ik hiervan een copie kunnen ontvangen?
Beste allen,Is dit normkader (HKZ-144) ergens beschikbaar, dan hoor ik het graag!
ik wens de “RICHTLIJN 2004/23/EG tot vaststelling van kwaliteits- en veiligheidsnormen voor het doneren, verkrijgen, testen, bewerken, bewaren en distribueren van menselijke weefsels en cellen” toevoegen aan onze kaders om ons IVF-labo ook met Zenya te kunnen ondersteunen voor hun kwaliteitssysteem. Mogelijk heeft iemand uit de community richtlijn al als kader ingebracht. Het zou fijn zijn en veel tijd sparen als ik het kon gebruiken van een collega. Met dank, Tom Vanacker
Dear all,we would like to use several frameworks in Zenya. As it is only possible to import html-files to Zenya and we only have them in pdf-format we need your help!Has anyone already deposited the standards ISO 14 001, 50 001, 45001 and IFS HPC in English language in Zenya?If so, would it be possible for you to export these frameworks or the html. -file and to share it with us? All you need to do is export it via the button as you can see below. This would make our work much easier.We are also happy to share the ones we have already created, as you can see in the list below.
Hallo, Heeft iemand de NEN 7510 normen (deel 1 en deel 2) volgens de Coable methode. Deze zijn iets specifieker gesteld. Ik ben op zoek naar de algemene en de zorgspecifieke kaders. GroetEllen
Wij zoeken: HKZ (apotheek) GMPZ (apotheek) ISO 15189 (lab) JACIE (Stamcel transplantatie) NEN 8009 (versie juli 2018) (Kwaliteit) NEN (informatie beveiliging) OECI (The Organisation of European Cancer Institutes) AVG (Algemene verordening gegevensbescherming) à niet echt een norm Prinses Máxima Centrum voor Kinderoncologie Judith van der wel Stafadviseur Kwaliteit
Beste JCI klanten,Heeft één van jullie de Engelstalige JCI versie 7 in gebruik?Met vriendelijke groet,Bart Bolwijn
Heb je al een account? Log in
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.