Stel je vraag over alle modules en add-ons van Zenya
Recent actief
Hallo, Onze organisatie gebruikt de licentie Melden&analyseren. Wat gaat er concreet veranderen wanneer de overgang van Iprova naar Zenya heeft plaatsgevonden, behalve het uiterlijk van de site? Groeten,Nienke Wassenaar
Is het ook mogelijk om vanuit een processhape meerdere documenten te selecteren en die allemaal in één keer te kunnen toevoegen aan de verwijzing? Ik kan steeds enkel document voor document de verwijzing maken en dat kost best veel tijd.
Laatst zag ik bij een ander documentbeheer systeem dat zij een ABC bovenin hebben vanuit waar zij verschillende afdelingen/verzamelingen kunnen hangen. Is zoiets ook in te richten bij infoland?
Hallo, Als ik via een meldingsformulier een kaart wil aanmaken, krijg ik volgende melding.Hoe los ik dit op? Alvast bedankt voor de hulp,mvg,Karolien.
Hoi,Ik heb een vraag over de verschillende toestemmingsformulieren die cliënten ondertekenen t.a.v. gegevensverwerking met diverse externe partijen.Hoe en waar is dit ingeregeld bij jullie? (betreffende ECD cliënt en/of iProva, document of meldingstype of elders)Denk hierbij aan de volgende varianten:Toestemmingsformulier voor gegevens verwerking met apothekers; Toestemmingsformulier voor andere derden; Toestemmingsformulier t.b.v. opslag/gebruik foto's en video's; Standaard toestemmingsformulier gegevensverwerking?Daarbij eventuele wijzigingen, intrekkingen en ondertekening van het betreffende formulier. Ik hoor het graag. Dank je.Gr. Gaby
Ik ben op zoek naar vragen bij het normkader 7510. Is er iemand die de vragen met mij wil delen, vergelijkbaar met de QMentum vragen bij het kader.
Ik gebruik een melding om via een flow verwerkersovereenkomsten aan te bieden en een DPIA op te stellen. Als DPO krijg ik op een bepaald moment in de flow een actiepunt waarbij geüploade documenten aangeboden worden ter controle. Kan ik, indien de documenten niet correct zijn en dit aangeef in een veld waardoor de status terug naar de vorige status gaat, het vorige actiepunt daardoor laten heropenen.
Goedemiddag, Wij zijn met de ontwikkeling van een nieuw meldingsformulier bezig. Op het coordinatorformulier staat in te vullen door Pauw, Diana de (KVV). Maar in het meldingsformulier is aangegeven dat Stoopendaal, Yvonne (KVV) de coordinator is. Haar naam zou op het formulier moeten staan. (zie screenshot) Wat doen wij fout?
Hoi, Wij gebruiken binnen Melden en Analyseren (iTask) verschillende formulieren om bijvoorbeeld klachten te loggen. Binnen ons kwaliteitsmanagementsysteem is het belangrijk om versiebeheer te hebben op alle documenten en formulieren. Dit geldt dus ook voor de digitale iTask formulieren. Maar ik kan op dit moment geen activiteiten log/versie beheer optie zien binnen applicatiebeheer→ meldingtype (wel binnen de uitgevoerde meldingen). Op dit moment is het dus niet zichtbaar wat er wanneer is gewijzigd door wie en waarom. Wijzigingen als velden toevoegen/verwijderen/workflows aanpassen/rechten aanpassen zijn dus niet te tracken. Is dit wel mogelijk en zie ik dit over het hoofd ergens? Of is dit totaal niet mogelijk? Alvast bedankt,met vriendelijke groet,Annette Gerrits
Wij gebruiken iDocument voor ons DMS. Het komt voor dat medewerkers uit dienst treden waarbij de gebruikersgegevens in iDocument bewaard blijven omdat deze aan documenten zijn gekoppeld als beoordelaar of autorisator. Nu heeft iDocument de mogelijkheid om de verantwoordelijkheden met een handmatige actie over te dragen naar een andere gebruiker. Mijn vraag is of er organisaties zijn waarbij dit na de registratie van uitdiensttreding geautomatiseerd verloopt. Zo ja, welke koppelingen zijn hierbij gemaakt en hoe is dat proces ingericht?
Ik heb een vraag over het gebruik van het gebruikerskenmerk ‘organisatorische eenheid’. Kan ik deze gebruiken om de rol ‘lezer’ toe te kennen aan incidentmeldingen die gemaakt worden voor deze organisatorische eenheid? Bij het meldingstype waar ik dit wil inzetten gebruiken we de organisatiestructuur als onderwerpenboom. Ik zie daar echter alleen de mogelijkheid individuele gebruikers of groepen toe te kennen. Alvast bedankt voor jullie reacties.
Zodra iProva in Zenya verandert, gaat dan ook onze inlog veranderen? Het is nu: http://bedrijfsnaam.iprova.nlGaat dit veranderen? en zoja hoe? en moeten wij daar zelf iets bij/ voor doen?
Ik ben in voorbereiding tot de versie 5.15 de users aan het opschonen. Nu heb ik in de tool iSync het een en ander aangepast waardoor niet alles vanuit het AD meegenomen wordt als user in iProva (denk aan telefoon nummers en computers).Nou vraag ik mij af hoe je dat moet bijhouden zonder dat je opnieuw het aantal licenties overschrijdt. Is het de bedoeling dat je de niet gesynchroniseerde gebruikers op inactief zet zodat ze niet meetellen?Wat gebeurt er met de beoordelaars die je (mogelijk) verwijderd of op inactief zet. Blijven die zichtbaar in het document? Hoe zit dat bij de overige applicatie onderdelen?Nu krijg ik ook een licentie overschrijding in de test omgeving betekent dit dat ik dat gebruikers beheer ook moet opschonen?Hebben andere instellingen daar een oplossing voor? Wie zijn er verantwoordelijk voor het users beheer ICT of de applicatie beheerder? (de applicatie draait ‘on premise’)
Is het mogelijk om de sjablonen van iDocument op te nemen als sjablonen in Office, deze te bewerken in Office en deze dan vervolgens eenvoudig te importeren in iDocument? Nu moeten we steeds stukjes tekst knippen en plakken onder de juiste paragraaf.
We hebben een portaal ingericht waar de gebruiker een melding kan plaatsen via een meldingstype (hier even voorgesteld met: ‘A’). Dit meldingstype kent 2 submeldingstypen (hier even voorgesteld met: ‘A1’ en ‘A2’). Het is de bedoeling dat deze submeldingstypes, A1 en A2 enkel toegankelijk zijn via het hoofdmeldingstype A. De submeldingstypes tonen we daarom niet op het portaal via de knop ‘Invullen’. Dit werkt dus prima als de gebruiker via het portaal, de tegel ‘Invullen’ kiest en dan enkel het hoofdmeldingstype ‘A’ te zien krijgt. (zie bijgevoegde illustratie)Echter, als de gebruiker naar ‘Meldingen’ gaat, dan is daar wel een mogelijkheid om een nieuwe melding te maken van een submeldingstype (‘A1’ of ‘A2’). Het is de bedoeling dat de coördinator van het meldingstype ‘A’, deze submeldingstypes ‘A1’ en ‘A2’ enkel via het hoofmeldingstype A initieert. De rol van coördinator in het meldingstype ‘A’ kan potentieel iedereen in de organisatie zijn, dus hier werden de rechten aan alle gebrui
Wij hebben een algemeen e-mail adres wat begint met iProva.nl en waar mensen naar toe kunnen mailen met hun vragen. Dit e-mail adres komt dan aan bij alle leden van de groep. Ik vraag me af hoe dat zit als iProva omgezet wordt in Zenya. Is dit e-mail adres dan nog geldig? Wordt het automatisch vervangen of moeten wij daar wat voor doen? Ik wil dit graag weten om de overgang zo soepel mogelijk te kunnen laten verlopen.
Kan ik een bestaand veld dat al gebruikt wordt in een meldtype met type ‘tekst met opmaak’ wijzigen naar type ‘tekst zonder opmaak’?
Wie gebruikt iCheck voor patiëntenraadplegingen en wat zijn de ervaringen?
Is er een organisatie die bij de bulkexport gebruik maakt van API ?Wij zijn benieuwd naar de ervaringen. Kun je makkelijk zoeken in de download?
Binnen het UMCG wordt er gebruik gemaakt van iTask voor het doen van DIM/VIM meldingen. In dit meldingstype maken we gebruik van een aantal vertrouwelijke velden, en niet alle rollen mogen deze velden inzien. Wij lopen nu tegen het probleem dat we een rol missen. Binnen het meldformulier kan men een leidinggevende of overige betrokkene toevoegen aan de melding. Deze personen krijgen dan als ‘overige betrokkene’ rechten op de melding, maar zij kunnen dan bijvoorbeeld niet zien wie de melder is geweest in het kader van veilig melden. Nu heerst er bij een aantal leidinggevenden de vraag of ze toch de melder mogen zien omdat ze af en toe willen vragen aan de melder of ze nog hulp nodig hebben aan de hand van de melding. Als wij de rechten van ‘overige betrokkene’ aanpassen en de vertrouwelijke velden ook zichtbaar maken voor deze rol, dan geldt dit niet alleen voor de leidinggevende maar voor iedereen die als overige betrokkene aan een melding worden toegevoegd. En dat kan bij ons best opl
Documentbeheerder maakt een nieuw document / titel aan en krijgt de melding. In de map waar de documentbeheerder in het aan het werk is, staat inderdaad een document met dezelfde titel.In een ander documentgebied is echter al wel een document gepubliceerd met dezelfde titel. Kan door applicatiebeheerder ingesteld worden dat melding niet alleen gegeven wordt voor documenten uit betreffende map maar voor het hele systeem?
Wij zijn bezig om de zelfevaluaties mbt de Qualicor normenkaders via iCheck uit te zetten. Nu zit er in het kader bij de vragen een toelichting die bij het invullen van de vragenlijst zichtbaar is onder de I. Dit is allen bijna niet leesbaar. Kan ik dit vergroten? Of zijn er andere mogelijkheden die ik over het hoofd zie?
Een medewerker kan geen processen opslaan in iProcess. Hoe kan ik dit oplossen?Vr. Gr. Regina de Vries
Isala wil de interactieve documenten inzetten voor de voorbehouden handelingen protocollen. Hieronder staat een link naar een voorbeeld protocol over Blaaskatheter (Webshare) waarin in 1 interactief document 12 protocollen zijn samengevoegd. We zijn samen met de commissie voorbehouden handelingen bezig om de 11 thema's (72 protocollen) om te zetten naar interactieve documenten. We zitten nog volop in de voorbereiding.Waar wij nu tegenaan lopen is de beoordeling van het Blaaskatheter protocol. Er is al wat discussie hierover geweest op de community maar echte goede oplossingen zijn nog niet aangedragen.Ik wil de community daarom ook uitdagen om op dit protocol te reageren:Eerste indruk voorbeeld protocol Hoe beoordeel je zo'n uitgebreid interactief protocol Jullie eigen ervaring met interactieve documentenLink naar voorbeeld protocol Blaaskatheter
Heb ik het goed begrepen dat ZENYA 6.0 alleen in de SAAS omgeving geïnstalleerd kan worden? Wij moeten nog overstappen op SAAS en dat heeft dan dus prioriteit.
Heb je al een account? Log in
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.