Stel je vraag over alle modules en add-ons van Zenya
Recent actief
hyperlinken in een document kleuren soms blauw en soms geel, na wissen en opnieuw invoegen van de hyperlink wordt deze ook weer geel
Collega's, Binnen onze organisatie wordt er op dit moment gekeken naar software van Redcrasp.com. Ik ben zelf niet bij de presentatie geweest maar als ik de verhalen hoor dan is men in eerste instantie enthousiast. Ik heb o.a. gesproken met een gebruiker en dan blijkt dat er nog al wat werk in zit per vraag en dat de aanschaf "fors" en de maandbedragen per medewerker ook. Nu is het uitgeven van geld "geen" probleem maar het moet wel effectief zijn en niet mogelijk zijn met de bestaande pakketten van Infoland. Je hoort het wel wie heeft ervaring met redgrasp.com en maakt ook gebruik van de infoland suite inclusief iCheck?
Hoi allemaal, Ik ben benieuwd welke KPI’s jullie als organisatie hanteren voor het sturen op VIM, Klachten of Verbetermaatregelen. Sturen jullie op doorlooptijd, uitkomst, aantallen of een bepaalde categorie… Ik hoor graag jullie ervaringen! Alvast dank! Berber Selten
Hoi Is nen 7513 al beschikbaar voor Icompliance?
Bij het maken van interactief document is het handig gebruik te maken van de pagina scheiding om, indien de pagina te vol wordt, naar een volgende pagina te gaan met je info. Als je vooraan begint met een keuzemenu is het misschien handig voor de eindgebruiker om, als hij op pagina 2, 3, 4 of 5 zit snel terug naar je beginpagina te gaan. Daarom zou het handig zijn om ook een omgekeerd pijltje van paginawissel te hebben bovenaan je pagina waar je mee terug naar je beginscherm gaat.
Ik heb een iCheck-vragenlijst waarbij een volledige pagina met vragen getoond wordt op basis van 1 voorwaardelijke vraag. Wanneer er op de voorwaardelijke vraag 'ja' geantwoord wordt, wordt de pagina met de vragen getoond en kunnen de vragen op deze pagina ingevuld worden. Wanneer op de voorwaardelijke vraag 'nee' geantwoord wordt dan wordt de pagina met vragen niet getoond en gaat men verder met de pagina daaropvolgend. De melder ziet hierdoor alleen de vragen die relevant zijn. So far so good... Echter worden de titel en de toelichting van de pagina wel getoond in de word-export van een ingevulde vragenlijst, wanneer de voorwaardelijke vraag toch met 'nee' beantwoord is. De vragen zie je niet in deze export. Hieronder de afbeelding ter verduidelijking: Voorwaardelijke vraag: Wilt u nog een pagina geneesmiddelenkamer / dubbelpotsysteem invullen? Titel van de pagina: Geneesmiddelenkamer / dubbelpotsysteem 2 Toelichting: Geneesmiddelen; opslag en beheer buiten de ziekenhuisapotheek (0
Voor een “papieren rapport” willen we staafdiagrammen uit iProva gebruiken. De diagrammen uit de management rapportage bevatten een ‘secundair veld’ waardoor je meerdere staven naast elkaar per veld kunt presenteren. Deze staafdiagrammen kan ik niet goed leesbaar maken om over te nemen in mijn papieren rapport. De staafdiagrammen uit de module rapportage zijn wel bruikbaar voor mijn rapport. Hier kan ik echter geen secundair veld gebruiken. Hoe kan ik een secundair veld gebruiken in de module rapportage?
Hallo kwaliteitscollega's, Binnen onze organisatie VV&T bestaat de gedachte om het proces rondom wel/niet toepassen van een middel/maatregel passend binnen de wet Zorg en Dwang te registreren / borgen via een meldtype binnen iTask. Aanvraag toepassing / analyse noodzaak / besluitvorming en uitvoering / evaluatie van een maatregel bij een klant zou via de flow wellicht goed geborgd kunnen worden, inclusief de koppeling naar incidenten registratie van betreffende klant. Heeft iemand hier reeds ervaring mee ?,…. ik ben geïnteresseerd
Hoe kan ik in iProva de rol “overige betrokkenen” leesrechten geven op het tabblad “Relaties”?
Bij het maken van een rapportage kan alleen gekozen worden voor veldnamen, dit is erg onduidelijk voor de gebruiker(s). Het zou wenselijk zijn om in rapportages hier eigen gekozen labelnamen voor te gebruiken.
Wij zijn in het Erasmus MC in discussie over de mogelijke toepassing van Zenya ter ondersteuning van de [b]AVG[/b]-implementatie. iProva biedt uitstekende mogelijkheden om een AVG-module in te richten: een verwerkingsregister in i+Data (voor verwerkingen van persoonsgegevens), met daaraan gekoppeld FLOW workflows voor het uitvoeren Privacy Impact Assessments (PIA´s) en het registreren en opvolgen van datalekken. Daarnaast is CHECK goed te gebruiken voor het uitzetten van vragenlijsten om nieuwe verwerkingen, uit te vragen. En niet te vergeten DOC voor het beheren van gerelateerde documenten. Mijn vraag is welke (grote) ziekenhuizen in Nederland of België al gebruik maken van Zenya voor de AVG of hier mee bezig zijn? Van ziekenhuis Nij Smellinghe in Drachten is dit al bekend. Dit hebben we gezien tijdens de gebruikersdag enkele weken geleden. Laat het aub even weten. Vriendelijke groeten, Martin Slooff Informatiemanager kwaliteit
Wij hebben office 2016. Als medewerkers hierin een visioschema maken en dit wil men later importeren in iProcess is die niet mogelijk en worden shapes niet omgezet. Gevolg is dat men het visioschema opnieuw in iProcess moet maken. Hebben hier meer instellingen last van en hoe lossen jullie dit op? Peter Derksen Radboudumc
Bij applicatiebeheer, systeeminstellingen, webshareinstellingen heb ik ons logo en een thema ingericht dat dan boven aan de webshare te zien zou moeten zijn. Echter als de gebruiker de webshare opent, is dit thema niet te zien. Wat doe ik fout of ligt het aan onze iProva versie: 5.3.1? Anja van de Kerkhof
Beste allen, Wij hebben iTask sinds een jaar in gebruik voor het afhandelen van afwijkingen uit audits. Nu zijn wij toe aan het verbeteren van de werkwijze. Zijn er hier nog meer mensen die meldingen in iTask gebruiken voor audits? En zouden jullie met mij willen delen hoe jullie de flow hebben ingericht? En wat voor soort rapporten generen jullie op de dashboards ‘management informatie'? Gebruikt er ook iemand vragenlijsten voor audits? Zijn er onder jullie mensen die kaartenbakken gebruiken voor rapporten? Met vriendelijke groet, Mara van Gool
Hallo allen, Namens Radiotherapiegroep ben ik op zoek naar het (meest recente) normkader "NTA 8009 - VMS voor ziekenhuizen en instellingen die ziekenhuiszorg verlenen". Is iemand bereid om deze te delen? mvg, René
Wij verwerken sinds kort onze klachten in iTask. Hierbij handelt onze klachtenfunctionaris het leeuwendeel van de klachten af. Een formele klacht moet echter in behandeling genomen worden door de RvB. Het administratieve deel van deze meldingen is belegd bij het bestuurssecretariaat. Hiervoor wordt in de workflow een actiepunt aangemaakt voor beide medewerkers van het BS. Degene die het actiepunt het eerste oppakt wordt automatisch de actienemer bij de melding. Hoe regel ik het echter dat ook de collega meldingen aan kan vullen? Is dit überhaupt mogelijk?
Hoi we willen binnen GGzE graag NEN 7510 en 27002 koppelen, kan iemand deze al delen, Henk van Rijswijk
Hallo allemaal.Vanuit Medisch Spectrum Twente zijn we op zoek naar normkaders voor Qmentum Global (versie 4.0) om te importeren in DOC. Is er iemand die deze al heeft geladen en zou willen delen?Met vriendelijke groeten,
Hallo, Vanuit Libbey willen we graag de normkaders ISO 9001 en 14001 2015 in iProva gaan zetten. Heeft iemand deze al in gebruik en wil je die dan met ons delen?
Bij het invullen van een coördinator formulier, kan het handig zijn om het meldformulier in te zien. Nu is dat niet mogelijk tenzij je het uitprint of in een andere tab opent. Klopt dit of mis ik een stukje kennis?
In de Wat moet ik doen tabel willen wij bij Actiepunt aanmaken de actie toevoegen naar workflow- en actiepuntenformulier invullen. Maar deze optie ontbreekt. Is er een manier om deze toe te voegen?
Ik wil in een kaartenbak van meerdere records tegelijk hetzelfde veld wijzigen. Klopt het dat dit alleen maar per record kan?
Het workflow- en actiepuntenformulier wordt nu automatisch verzonden naar één mailadres. Is het ook mogelijk dat dit formulier naar meerdere personenen (een commissie) tegelijk verzonden wordt?
Hoe kunnen we ervoor zorgen dat een melder zijn eigen meldingen kan inkijken bij ‘gemeld door mij’ indien de melder anoniem moet blijven voor de coördinatoren.
Wanneer een gebruiker een visio stroomschema afdrukt vanuit iprova is er zichtbaar kwaliteitsverlies ten opzichte van afdrukken vanuit visio zelf. Is dit een bekend probleem? Is hier iets aan te doen? Ligt het misschien aan het afdruksjabloon?
Heb je al een account? Log in
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.