Stel je vraag over alle modules en add-ons van Zenya
Recent actief
In iprova heb ik destijds protocollen onder 1 noemer (sedatie protocollen) als favoriet aangemaakt. Dit is een opsomming van de protocollen welke onder de noemer vallen:Vraag is:1 Ik kan geen protocollen aan de noemer meer toevoegen/verwijderen2 Als ik “favorieten beheren” aanklik kan ik alleen de naam wijzigen, de noemer verwijderen, en de noemer onder favorieten verplaatsen3 Ik kan ook geen protocol openen en favoriet deactiveren4 Dus ben ik genoodzaakt een nieuwe noemer aan temaken en alle protocollen weer opnieuw toe te voegen. Ik ben een gebruiker, geen beheerder Mvg. Patrick Nieuwveen Ps. misschien het verkeerde subforum gekozen
Goedemiddag,Wij willen een concept van een nieuw document laten reviewen door een aantal collega's. Als je dan het document deelt met die collega's, via de QR-code of de link van ‘Document delen met collega's', zien zij alleen de melding ‘Er is geen gepubliceerde versie van het document'. Hoe kun je collega's een concept document laten reviewen, zonder dat zij schrijfrechten hebben? Het is de bedoeling dat ze wel opmerkingen bij het concept kunnen plaatsen.Ik hoor graag of dit mogelijk is, of als dat niet zo is, wat het alternatief is. Of moet je dan altijd Opslaan als Word bestand?Groet,Rinske
Wij zijn op zoek naar een digitale manier om onze dag- en maandcontroles uit te voeren. Tijdens deze controles worden de ambulances o.a. gecontroleerd op inhoud, controle of de apparatuur werkt, en houdbaarheid van materialen. De inhoud van de auto (kasten en koffers) is vastgelegd in documenten. Heeft er iemand ervaring met het gebruik van de Assist app voor dergelijke controles?
Ik heb een normkader met vragen voor vragenlijsten waaraan uiteraard antwoordopties hangen. Wat gebeurt er als ik een antwoordoptie wijzig of zelfs verwijder? Blijft de antwoordoptie dan staan in de vragenlijsten die al zijn ingevuld, of is het gewijzigd/verwijderd? Ik wil nl dat de antwoorden die ingevuld zijn in een vragenlijst behouden blijven en dat de wijzigingen die ik doorvoer in het normkader gelden voor nieuw in te vullen vragenlijsten.
Goedemidddag, Is er een mogelijkheid dat je een overzicht kunt zien of er schema's /taken zijn gekoppeld aan de beheersmaatregelen? Wij hebben zo een 700 beheersmaatregelen en zijn benieuwd of dit kan of mogelijk gemaakt kan worden. MEt vriendelijke groetCArolien Zandstra
Een handig item bij een risico is het onderdeel historie. Echter zie ik maar een klein deel van de historie. Bijvoorbeeld: dit risico is ingevoerd op 5 maart 2021 en is een risicoscore toegekend. Op 23 december 2021 is de risicoscore gewijzigd. In het overzicht zie ik de risicoscore en doel risicoscore maar van ongeveer 1 oktober 2021 tot ongeveer eind december 2021.Weet iemand hoe ik er voor kan zorgen dat ik de risicoscore van dit risico over een langere periode kan zien?Historie
We hebben een aantal documenten in Zenya waarin verwezen wordt naar een formulier (dmv hyperlink). De werkwijze van dit formulier wijzigt. Nu vroegen we ons af of je in Zenya makkelijk kunt nagaan in welke documenten er verwezen wordt naar dit formulier of in welke documenten dit formulier genoemd wordt? Is dit mogelijk in Zenya?
Binnen onze organisatie hebben wij de vraag gekregen of het mogelijk is drie velden naast elkaar te plaatsen in een meldformulier voor korte bij elkaar horende vragen. In Zenya is ingesteld dat het maximum aantal velden naast elkaar in een formulier, twee is.Ik ben benieuwd of er meer organisaties deze vraag zijn tegen gekomen. Hartelijke groet,Truus Heeren
Goedemorgen,Is het mogelijk om een uitdraai te maken waarin zichtbaar is wie welke gebruikersrollen heeft binnen Zenya? Ik ga nieuwe rollen toevoegen voor documentbeheer maar dan is het wel handig om te weten wie aan de huidige rollen gekoppeld is. Vr Gr Regina
Hallo,Ik ben op zoek naar de normkaders NEN 7510:2017 Managementsysteem en Beheersmaatregelen en ISO 27001:2017. Kan iemand mij daaraan helpen?
Voor het eenvoudig delen van een document met collega's hebben we in principe 2 opties. Enerzijds door de QR code / link naar de collega te mailen. Anderzijds bestaat de mogelijkheid (onder “Meer”) om een link naar het document naar de collega te mailen.In de eerste optie stuur ik de mail onder mijn eigen naam en is het voor de ontvanger duidelijk van wie de link komt. In de tweede optie komt deze mail echter van Zenya <noreply@iprova.nl>. Het is uiteraard mogelijk om nog een stukje tekst aan de mail toe te voegen, maar als de afzender dat verzuimd is het voor de ontvanger maar gissen van wie deze mail komt.Kan ik ook ergens instellen dat de afzender op eigen titel / mailadres mailt of verplicht wordt zijn naam te vermelden?
Wij zijn op zoek naar het normkader iso 22870 tbv de compliance manager. Is er iemand die dat met ons zou willen delen? Met vriendelijke groet,Nathalie AllenHaaglanden Medisch Centrum
Sinds de overgang naar Zenya krijgen we veel vragen binnen van eindgebruikers over de leesbaarheid van het portaal. Deze is sinds Zenya achteruit gegaan voor onze organisatie.De volgende wensen komen hierbij naar voren:De mogelijkheid tot het verplaatsen van de verschillende “blokken” op het portaal Het kunnen aanpassen van de hoeveelheid items die te zien zijn onder “Direct naar”, “Recente items” en “Nieuwsberichten”.Zijn er meer organisaties die tegen bovenstaand aanlopen en dit graag anders zien?
Beste gebruikers en/of @Inge Kuijpers, @Chaim Leunissen,Onze claimregistratie vindt momenteel plaats in het systeem van Regcare. Deze willen wij gaan omzetten naar een iTask meldformulier en workflow. Ondertussen heb ik de meeste velden vanuit Regcare al kunnen bouwen in iProva. Behalve het veld m.b.t. kosten (zie foto).Onder de keuze van categorie staan de mogelijkheden zoals in de rechter kolom vermeld staan. Door deze in te voeren worden de bedragen automatisch vermeld in de rechter kolom onder totalen en opgeteld.Is hiervoor ook een mogelijkheid binnen Meldingen (Flow)? Gr Diana
Hallo,Ik zou graag in beeld willen brengen welke personen er bij ons welk mailalert krijgen als een incidentmelding van concept > in behandeling gaat. Ik kan deze gegevens terugzien in Zenya, maar kan ik ze ook exporteren naar bijv. Excel?
Als ik documentmappen ga verplaatsen heeft dit dan consequenties voor de verzamelingen die op basis van mappen zijn gemaakt?
Kunnen jullie aangeven wat het verschil is tussen Document note en Comment for this version?
Ik zie in een van de trainingen dat de auteur of autorisator gekozen kan worden voor controle van het document. Nu zouden wij dat graag willen doen door de eigenaar (dit is geen naam maar rol). Kan dit zo ingesteld worden of moeten wij dan de naam van de eigenaar bij autorisator zetten?
Dag allemaal, Voor onze apotheek die wil gaan auditen via Zenya zijn we op zoek naar de norm HKZ openbare apotheken: HKZ 136:2015+A1:2019 nl om als kader te importeren.Als iemand die met ons zou willen delen, zou dat fijn zijn. Alvast veel dank. Inge Herfs
Hoiwe willen naast de categorieën van de “handreiking VIM een aanvullende categorie opnemen die meldingen over discriminatie mogelijk maakt. Is er iemand die hier al ervaringen, een opzetje voor heeft?
Bij een gepubliceerde versie van een document heb ik een Opmerking geplaatst voor schrijvers en beoordelaars. Ik zie dat er ook al een volgende versie van dit document in de maak is (concept). Als straks dit concept gepubliceerd wordt: komt de opmerking die ik plaatste voor schrijvers en beoordelaars, dan wel terecht naast het document?
Onze synoniemenlijst is niet echt meer up-to-date. Is er een umc/ziekenhuis van wie wij de synoniemenlijst zouden mogen gebruiken?
Wij wensen een vragenlijst uit te sturen naar medewerkers (maar niet via iProva, maar via privémail) waarin we hun naam en voornaam wensen te bevragen, en tevens de organisatie-eenheid waar men werkt.Het instellen van het veld ‘organisatie-eenheid’ levert momenteel 2 problemen: in het voorbeeld bij het opzetten van vragenlijst onderzoek komt dit niet naar boven → ik las ergens dat dit niet mogelijk is omdat je de vragenlijst extern stuurt. Hoe kunnen we dit makkelijk oplossen? anderzijds hebben wij onze ‘oude’ organisatiestructuur hier ook nog in het overzicht staan, waardoor medewerkers als ze de eenheid moeten kiezen een mix van van alles zien. Wat is de impact als ik de oude structuur ‘verwijder’ (ook al staan hier nog actieve meldingen op → ik las dat dit naar de bovenliggende structuur gaat en dat er rechten op melding probleem gaf → versta ik dan goed dat ik ‘gewoon’ mag verwijderen, dat actieve meldingen blijven bestaan en worden toegekend aan ingestelde coördinator?alvast bed
We hebben een aantal vragen in het kader gewijzigd hoe zorgen wij er nu voor dat deze wijzigingen ook doorgevoerd zijn in de lopende vragenlijst(onderzoek)?
Is er iemand in deze community die, net zoals ik, werkt in een zorg-locatie en te maken heeft met het Kwaliteitskader Verpleeghuiszorg?Ik wil namelijk heel erg graag het kwaliteitskader gaan verwerken in CHECK zodat de kwaliteitscoaches op de werkvloer makkelijker kunnen beoordelen op welk onderdeel van het kwaliteitskader ze nog verbeteracties moeten inzetten.Graag zou ik daar samen met iemand naar willen kijken/kennis en ervaring delen.Groet,Magda Kwaliteitsadviseur 't Heem in Udenhout (Brabant)
Heb je al een account? Log in
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.