Stel je vraag over alle modules en add-ons van Zenya
Recent actief
Goedemorgen,Wij hebben 1 meldformulier voor beveiliging en bhv meldingen. Deze willen wij graag opsplitsen naar 2 formulieren. Is het mogelijk om een kopie te maken met behoud van de workflow? Dat zou namelijk een hoop tijd schelen, dan kunnen wij per formulier alleen de vragen weg halen die niet meer van toepassing zijn.Groet Diana
Beste, Hoe kan ik een nieuw exportformat over een meldformulier toevoegen? groetenNick
Voor één map wil ik het documentbeheer decentraal beleggen.Omdat ik onbekend ben met het Iprova ben ik op zoek naar een instructie/handleiding over het documentbeheer. (Is volgens mij ook afhankelijk van licenties?)Kan iemand me daar aan helpen?Bedankt alvast!
Ik wil voor een medewerker leesrechten toevoegen op alle onderwerpen bij een meldingstype. Hoe kan ik in één keer alle onderwerpen selecteren zodat ik de medewerker slechts één keer hoef toe te voegen? (Het betreft een meldingsformulier waarbij de locaties als onderwerp zijn ingericht. De medewerker moet leesrechten krijgen voor alle locaties)
Is er een mogelijkheid om Vanuit Iproces te linken/verwijzen naar 1 blok in interactieve documenten of omgekeerd?Omgekeerd= Vanuit een interactieve document linken/verwijzen naar 1 blok in Iproces?
Onze organisatie is aan het bekijken of we de Vragenlijsten (enquete) module binnen iProva gaan aanschaffen. Graag willen we meekijken bij een gehandicaptenorganisatie/ouderenzorg in de omgeving van Nijmegen die hiermee werkt. We willen graag bekijken voor welke doeleinden jullie de module gebruiken, hoe gebruik je de resultaten etc? Met vriendelijk groet, Carol HesenMedewerker Kwaliteit & Veiligheid DeSeizoenen
Afhankelijk van een bepaalde waarde (afdeling) op het meldformulier, wordt de melding automatisch doorgestuurd naar de juiste coordinator (via statusovergang). Deze kan accorderen of weigeren. Daar wil ik de optie wijzigen aan toevoegen. Als coordinator kan je het formulier aanpassen. Stel dat een andere afdeling verantwoordelijk is en dat veld wordt gewijzigd. Hoe kan ik er dan voor zorgen dat het formulier naar de 'nieuwe’ coordinator wordt gestuurd om te accorderen/afwijzen?
Bestaat er een mogelijkheid om te zoeken op de documentnaam in de offline (backup) website download?Voor zover ik kan zien is deze functionaliteit niet aanwezig en de standaard ctrl-f werkt ook niet.Iemand van jullie die hier een mooie oplossing voor gevonden heeft, of deze functionaliteit ook mist in de huidige download vorm?Alvast dank voor jullie feedback!Erik
Na een extern formulier te hebben ingevuld, is het gewenst om terug te komen op een webpagina van het domein van het bedrijf (in plaats van iProva). Het gaat om de webpagina waar de melder wordt bedankt voor haar ingevulde formulier (deze webpagina verschijnt direct nadat het externe formulier is ingevuld en verzonden). Deze webpagina wordt nu geopend in een ander tabblad, maar deze webpagina zouden we het liefst in ons eigen domein hebben. Dat het externe formulier wordt gecreërd in het domein van iProva is geen probleem. Is dit eenvoudig te regelen en zijn er meer mensen die dit doen/hebben gedaan?
De interactieve documenten kunnen snel tot mooie resultaten leiden. Wat ik mis zijn in- en uitvoer vakken: Bv. bij berekening van BMI Wat is je leeftijd? (invoer) Wat is je gewicht? (invoer) → BMI berekenen: BMI=gewicht/(lengtexlengte) Aan de hand resultaat → onder/normaal/ overgewicht (uitvoer) Worden deze vakken nog ontwikkeld?
Binnen het ziekenhuis gebruiken we meldingen en formulieren waarbij ook heel veel documenten moeten worden toegevoegd. echter gebeurt er na het doorlopen en afhandelen van die meldingen helemaal niks meer met die documenten.Echter zijn die documenten vaak ook weer nodig in een productdossier. Is het mogelijk hier een koppeling tussen te maken, zodat het geen dubbel werk is? En zodat er een duidelijke structuur te zien in is de documenten die gekoppeld zijn aan de formulieren?
In de releasenotes van versie 5.15 staat vermeld dat in iDocument de Feedbackloop (in de toekomst) gebruikt gaat worden voor het verbeteren van de persoonlijke zoekresultaten.Ik zou graag willen weten hoe deze functionaliteit gaat werken en welke invloed we als beheerder gaan hebben op de werking hiervan.
Melding is ingevuld via een mobiele formulier en toegewezen aan mijn volgens het inrichten van de workflow.Bij het klikken in de afshrift “open melding” krijg ik een melding dat ik geen toegang tot de webpagina heeft die ik wil bezoeken.Waar ligt dit aan?
We hebben verschillende documenten in iprova staan waarvan een leesbevestiging wordt gevraagd. Ik ben documentbeheerder en kan de leesbevestigingen uitprinten maar ik zou dit eigenlijk willen overdragen aan een collega die geen documentbeheerder is. Is het mogelijk om iemand de rechten te geven om alleen de leesbevestiging te printen?
ik wil graag een rapportage maken over hoeveel en van welke documenten een beheerde kopie is gemaakt. het liefst per map/ of pad. ik kom er niet uit hoe dat moet.
Is het mogelijk om bij het laten invullen van bv een TELVIM de keuzes te beperken van afdelingen binnen een organisatieonderdeel? Nu krijgen melders een hele lijst waaruit ze moeten kiezen.
Dag! Wij (Rivas Zorggroep) hebben ons documentbeheer decentraal ingericht. 3 jaar geleden hebben we alles overgezet en er komt nu een grote batch documenten aan om te controleren. Aan een deel van de documenten hoeft niets gewijzigd te worden. Deze worden gecontroleerd door de inhoudsdeskundigen en dan wordt de controledatum automatisch verder gezet naar weer 3 jaar. Dit is echter niet zichtbaar voor de gebruiker. Voor ons zou het wenselijk zijn om de 'datum van laatste goedkeuring' ook zichtbaar te maken bij documentgegevens, anders lijkt het voor de gebruiker alsof er 6 jaar niemand naar gekeken heeft/kijkt (publicatiedatum 2015, nieuwe controledatum 2021). Zijn er meer organisaties die dit wensen? groet, Marte
Als je zoekt in iProva staan bij het zoekresultaat bijlagen soms boven de documenten die over de inhoud gaan. Wij zouden het prettig vinden als je aan kunt geven dat iets een bijlage is en deze bij zoeken altijd lager komt in de zoekresultaten. Soms zouden wij willen dat een bijlage helemaal niet los gevonden kan worden.Is het een goed idee dat iProva documentbeheer uitgebreid wordt met 2 vinkjes:bijlage van een document (misschien onder gekoppelde documenten zodat de link met het document waar het bij hoort ook direct duidelijk is).Gekoppelde functie moet zijn dat bijlagen bij zoeken nooit getoond worden boven het document waarbij het hoort. Zou me ook nog kunnen voorstellen dat een bijlage ook anders getoond wordt, bijvoorbeeld cursief. een vinkje ‘document wordt niet getoond bij zoeken op trefwoorden’.
Wens: Een documentbeheerder kan een gebruikersopmerking één van de volgende statussen toekennen: 'Nieuw', 'Geaccepteerd', 'Verwerkt' of 'Afgewezen' (zie afb.1). Keuzelijst status van opmerking bij documentVoor beheerders zou het handig zijn als er een extra status ‘In behandeling’ aan toegevoegd zou worden. Motivatie: Vaak moet je als documentbeheerder eerst navraag doen bij de documenteigenaar om te weten of en op welke manier de gebruikersopmerkingen verwerkt moeten worden. Daar kan soms enige tijd overheen gaan. Er is nu geen mogelijkheid opgenomen om aan te geven dat je de opmerking 'In behandeling’ neemt. Indien je met meerdere documentbeheerders werkt aan dezelfde documenten, kun je van elkaar ook niet zien of opmerkingen al in behandeling zijn genomen of niet. Nu maken documentbeheerders een handmatig overzicht buiten iProva om, om dit inzichtelijk te krijgen. Bovendien is het niet wenselijk dat elke aantekening die door de documentbeheerder bij de opmerking van de gebruiker ge
Herkennen jullie dit probleem? Bij het inloggen in iProva dienen onze gebruikers in te loggen met enkel hun loginnaam i.p.v. volledig emailadres. Regelmatig komt het voor dat gebruikers toch proberen in te loggen met hun emailadres en als dat niet lukt de 'Wachtwoord vergeten'-link aanklikken, alwaar ze vervolgens ook hun volledige emailadres invoeren. De gebruikers ontvangen dan alsnog geen bericht in hun mailbox omdat de betreffende gebruikersnaam niet bestaat in iProva. Wel wordt er een bericht getoond welke insinueert dat het versturen van de mail gelukt is. Dit is verwarrend voor gebruikers. Ook is het mogelijk om bij wachtwoord vergeten een volledig willekeurige tekst (naam of emailadres) in te voeren en zelfs dan wordt de indruk gewekt dat het versturen van de herstelmail gelukt is. Kunnen we teksten in het inlogscherm wijzigen zodat het voor gebruikers duidelijker wordt dat ze dienen in te loggen m.b.v. gebruikersnaam i.p.v. mailadres? Het antwoord van Infoland is dat dit niet
Beste lezer,Ik kreeg van een collega de vraag of het mogelijk is om ergens in een kader in je scherm van iProva de laatst geopende meldingen (10?) te hebben staan die je vervolgens door aanklikken snel weer kunt openen. Dan hoef je niet de zoekfunctie te gebruiken. Je kunt dit vergelijken met bijv. de laatst geopende dossiers in HIX die je in je scherm hebt staan en snel weer kunt openen. Is er wellicht in de lande meer behoefte aan een dergelijke mogelijkheid in iProva?
Is het mogelijk de oorzakenboom te wijzigen op verticaal niveau? Dit lijkt nu erg statisch en geeft veel extra werk als er bijvoorbeeld tussen het incident en de eerste lijn met oorzaken een extra stap komt. Mogelijk ben ik nog onvoldoende bekend met de werking van de oorzakenboom in iProva.
Onze externe partner gaat met iProva in de cloud. Nu willen wij een overzicht (rapportage) maken met de in- en uitgaande hyperlinken van deze externe partner binnen ons iDocument. Wie kan ons helpen?
Hallo, in een melding wil ik een “vergadering” opzoeken uit een kaartenbak.In die kaartenbak zit ook telkens een datumveld.Het zou praktisch zijn indien we konden sorteren op dat datumveld. Als ik het datumveld toevoeg aan de opzoek kolommen en die kolom sorteer dan worden de datums gesorteerd op de dag. Zoals je hieronder kan zien: In het geval van een datumveld lijkt me chronologisch sorteren praktischer? Hoe kunnen we dit oplossen? Alvast bedankt!Thomas
Beste,Vraag vanuit het huis:Is het mogelijk om de naam van de audit wel in het planningsoverzicht te laten zien ipv een slotje als de rechten nog niet goed staan ingesteld? In ons geval worden leesrechten vaak pas correct ingesteld nadat het definitieve auditrapport in iAudit wordt gehangen. De audit is hierdoor wel al zichtbaar in de Planning, maar wordt weergeven met een slotje.GroetenAnniek
Heb je al een account? Log in
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.