Stel je vraag over alle modules en add-ons van Zenya
Recent actief
Hoi allen, Ik ben even kwijt hoe ik een back-up maak van mijn gemaakte formulier. Wie heeft de gouden tip ?
Wij gebruiken iCheck voor het lopen van veiligheidsrondes. We rapporteren daarover in een dynamisch diagram met scoreresultaten van de vragenlijsten. Maar, daarnaast zouden wij graag een dynamisch diagram willen maken op het aantal ingevulde vragenlijsten. Zijn hier mogelijkheden voor die ik tot nu toe nog niet gevonden heb? Dank en groet, Isabeth Reinstra-Ootes Dijklander Ziekenhuis
Wij willen gegevens over vragenlijsten gaan ontsluiten naar ons eigen datawarehouse. Zijn er misschien al organisaties die hier ervaring mee hebben en ons op weg kunnen helpen met het datamodel. Voor iTask is deze informatie wel vanuit Infoland beschikbaar, maar voor iCheck (en iDocument) heeft Infoland deze gegevens niet standaard beschikbaar. Wij komen er uiteraard zelf wel uit maar dachten dat er mogelijk ook al andere organisaties zijn die zich hier in hebben verdiept. Graag jullie reactie. Bij voorbaat dank, Ron Hogeland functioneel beheerder iProva Albert Schweitzer ziekenhuis
Halo, in ben op zoek naar het EU GMP normen kader. Heeft ooit iemand de moeite gedaan om dit normenkader op te laden?
Voor onze MDL-afdeling van het Amsterdam UMC, locatie VUmc ben ik op zoek naar normkader: HKZ 147:2015 nl patiëntveiligheid voor endoscopieafdelingen. Deze willen we graag in iCompliance zetten. Heeft iemand deze norm in gebruik en wil je deze delen? Hartelijke groet, Truus Heeren
Met iProva 5.10 hebben we interactieve documenten geïntroduceerd. Met dit documenttype zijn we op een nieuwe manier naar traditionele documenten gaan kijken. Beheerders en schrijvers van een document hebben veel meer mogelijkheden kregen om informatie aan lezers beschikbaar te stellen. Maar hoe pak je dat dan aan? Hoe stel je een effectief document op als je niet alleen maar traditionele tekst en afbeeldingen hoeft te gebruiken. Wat als je video's en afbeeldingen met interacties kunt gebruiken. Als je minder belangrijke informatie eenvoudig minder prominent maar wel raadpleegbaar kunt maken. En wat als je de inhoud van het hele document kunt aanpassen door keuzes die de lezer zelf kan maken. Met deze extra mogelijkheden kun je bij het schrijven van een document niet meer leunen op traditionele denkwijzen. Als je het optimale voor de lezer wil bereiken zul je na moeten denken over welke middelen je wanneer in gaat zetten. Interactieve documenten bieden veel mogelijkheden, maar vragen
Wij willen graag een PTO (patienttevredenheidsonderzoek) vanuit iCheck op een Ipad aanbieden. Is het mogelijk om een vragenlijst continu/repeterend aan te bieden? Dus dat na het invullen van de laatste vraag automatisch naar de eerste vraag/ eerste scherm wordt gegaan, zodat een volgende patiënt direct de vragenlijst kan invullen?
Wij zijn benieuwd hoe andere organisaties omgaan met het wijzigen van beoordelaars bij documenten. Onze werkwijze is als volgt: Als bekend is, dat er een nieuwe beoordelaar aan een document wordt gekoppeld, wordt deze eerst in het zelf gedefinieerde veld voorgestelde beoordelaar vermeld. Zodra het document in concept wordt gezet, wordt onder het tabblad beoordeling de nieuwe beoordelaar toegevoegd. Dit zijn extra handelingen, waarover we nu discussiëren of dat noodzakelijk is. Jullie reactie zien wij graag tegemoet. Margreet de Pree Slingeland Ziekenhuis
Hallo, Sinds kort hebben we Iprova en een van de onderdelen waar ik wel erg blij mee ben is de compliance module. Het lijkt me handig om de documenten te koppelen aan mijn (7510-1 en 7510-2) normenkaders en daar vervolgens een status aan te geven. Nu lukt het mij nog niet een scoreveld aan een normenkader of organisatie-eenheid te koppelen. Hoe moet dit?
Dag collega's, Bovenstaande vraag heb ik niet kunnen vinden, dus vandaar dat ik deze hier stel. In de help-functie in het portaal zoeken naar trainingen van Infoland lijkt toch lastig. Is het mogelijk om een interactief document op te stellen en daarin te linken naar de trainingsvideo's van infoland? Zo kunnen we in één handleiding meerdere trainingen aanbieden aan onze gebruikers, zonder dat deze echt moeten zoeken.
In ons ziekenhuis gebruiken we het meldformulier om alle aanmeldingen voor opnames te registreren. Ze starten allemaal met een administratief luik, maar dan komen er verschillende mogelijkheden indien het om een opnamevraag gaat: vrijwillige opname gedwongen opname mutatie vanuit een andere instelling vrijwillig mutatie vanuit een andere instelling gedwongen BOR-opname crisisbed IOP enz Bij elke keuze komen er nu aparte velden. In het huidige systeem werkte ik met 1 meldformulier en voorwaardelijke secties op basis van de keuzes die men maakte. Er wordt een traject gevolgd van aanmelding tot opname. In het nieuwe formulier wil ik echter verder gaan en het hele traject van de patiënt volgen: aanmelding - (intake) - opname - (interne mutatie) - ontslag waarbij de fases tussen haakjes optioneel zijn omdat ze niet bij iedereen van toepassing zijn. Nu moeten we voor elke interne mutatie een nieuw formulier aanmaken en de administratieve gegevens opnieuw invullen. Ook kan het zij
Hoe prettig is het om overal en op ieder moment, direct de juiste en actuele documenten of checklists bij de hand te hebben? Of om met een paar simpele handelingen op je mobiel snel melding te kunnen maken van een onveilige situatie, storing, defect enzovoorts? Het antwoord laat zich raden, en precies daarom werken we bij Infoland op volle kracht aan apps voor iProva: iProva Assist, iProva Capture en iProva Search. Tijdens de iCumulus gebruikersdag op 12 juni heb ik de apps kort gedemonstreerd, en hebben we aandacht besteed aan de randvoorwaarden: wat moet je geregeld hebben om de apps ook in jouw organisatie te kunnen gaan uitrollen? Hoe kom je erachter of er überhaupt nog iets geregeld moet worden om de apps te kunnen gaan gebruiken? De belangrijkste Powerpoint sheets uit deze sessie zijn hieronder als bijlage toegevoegd. Enthousiast geworden? De volgende stap is dan dat je de iProva apps eens gaat uitproberen op je eigen smartphone of tablet. Infoland biedt je tijdelijk
Kan ik bepaalde gebruikers alleen maar rechten geven op 1 portaal? Dus niet alleen een startportaal toekennen, maar ook maar 1 portaal beschikbaar maken voor deze groep.
Zover ik het kan zien kan aan het gatekeeper account maar 1 e-mailadres gekoppeld worden. Ook als het account zich gedraagt als groepsaccount. Bravis ziekenhuis gebruikt momenteel versie 5.5.0. Kan dat op een andere manier opgelost worden dat meerdere applicatiebeheerders gatekeeper meldingen krijgen? Of is dit opgelost in een hogere versie?
Vanuit de managers is er het verzoek gekomen toegang te krijgen tot de management rapportages. Echter, kunnen zij dan doorklikken tot de melding zelf en deze inzien. Ook al is de naam van de melder afgeschermd, de melding is vaak terug te relateren aan een persoon of situatie. Hoe gaan andere ziekenhuizen hier mee om?
Hi guys, As a completely new user of the software, what tips do you wish you knew at the very start? I often ask this when using new professional apps. It saves time later :) Thanks in advance!
In de release notes 5.8 staat dat de applicatiebeheerder de zichtbaarheid van risico's bij bepaalde processtappen kan uitzetten voor de eindgebruiker. Waar n het systeem zit deze mogelijkheid?
Vanuit mijn organisatie komt een vraag over iPlan. Mijn vraag: wat is het precies Hoe gebruik je het Hoe ziet een implementatie traject eruit oa in een tijdspad
Hallo, Zijn er voor iProva stroomdriagrammen / flowcharts beschikbaar met daarin overzicht van de verschillende stappen die je doorloopt bij het maken tot publiceren van een document inclusief de benaming van de document status per stap? Alvast bedankt voor een reactie! Bas
Goedemorgen, Ik kreeg in mijn Inbox het verzoek om feedback te geven over de interactieve documenten, waar wij binnen RIBW K/AM sinds juli een proeflicentie voor hebben. Hoewel ik er nog minder mee heb kunnen doen dan ik had gewild (wegens vakantie en vertrek uit mijn organisatie), begin ik wel het nut in te zien van de interactieve documenten. Het is voor mij nog wel een vraag of er voldoende documenten zijn waarbij het "meer interactief maken" echt waardevol is. Dit is natuurlijk een afweging die we als organisatie moeten maken, omdat er een aardig prijskaartje aan hangt, is mijn mening. En het kost net iets meer tijd om dingen te maken die een interactief document waardevol maken, zoals filmpjes. Ik vind het nog steeds zoeken naar het aanbrengen van meerdere "lagen" in de documenten. Soms wil ik bij "meer informatie" en mengeling plaatsen van tekst en afbeeldingen. Volgens mij was dit ook een optie die nog niet beschikbaar is. Het is op "niveau 1" een afbeelding plaatsen of kiezen
Wij merken dat het omzetten van documenten naar PDF vrij lang duurt. Nu begrijpen wij dat het omzetten naar PDF nu via Word gebeurt. Maar dat dit in 5.9.2. kan via Aspose. Zijn er gebruikers die hier ervaring mee hebben? Of kan iemand mij vertellen wat de voor en/of nadelen zijn?
Beste Infoland gebruikers, Wij maken gebruik van iTask voor het registreren en opvolgen van verbetermaatregelen. Er is vanuit de gebruikers een wens om een indruk te geven van de voortgang, zodat in het meldingenoverzicht snel en overzichtelijk te zien is welke items geëscaleerd moeten worden/ met de leiding besproken moeten worden/ extra aandacht behoeven. Wij zouden dit zelf graag met een veld met kleurindicator willen uitdrukken. Iets als: Groen = voortgang verloopt goed Oranje = voortgang geeft wat zorgen Rood = voortgang verloopt niet goed (deze bewoording is uiteraard nog niet definitief, maar geeft een indruk van de kant die we op willen) Nu biedt itask wel de mogelijkheid om met kleurtjes te werken, maar dit kan enkel wanneer je 2 velden (lijst met getalwaarden) tegen elkaar afzet en hier een matrix van maakt. Nu hebben we hier al even mee gepuzzeld, want je kan voortgang uiteraard opsplitsen in bijvoorbeeld tijdigheid en inhoud en dat kan je ook zeker wel in een matrix ze
Sinds kort gebruiken we iTask om financiële klachten te registreren. Is het mogelijk om aan een numeriek veld één unieke numerieke waarde toe te kennen? Dit om te vermijden dat op basis van een contactnummer, 2 keer dezelfde klacht kan worden ingebracht. Ongeduldige klanten durven soms 2 maal voor dezelfde klacht te bellen. Op basis van het invoeren van het contactnummer zou er dan een melding moeten verschijnen dat hier reeds een dossier van bestaat en zou er geen tweede (dubbel dossier) voor worden opgestart.
Is het mogelijk de informatie die in een meldformulier wordt ingevoerd automatisch in een kaartenbak toe te voegen?
Ik heb onderwerpen in mijn onderwerpenboom waarbij er meldingen op een onderwerp zijn gemaakt en deze onderwerpen kan ik niet verwijderen omdat anders de rapporten van deze (oude) meldingen niet meer kan worden opgevraagd. Omdat er nu aardig wat onderwerpen zijn die wel oude meldingen bevatten maar er geen nieuwe meldingen op gemaakt mogen worden zou ik deze graag op ''niet actief'' willen zetten zodat deze onderwerpen niet meer gekozen kunnen worden echter deze status ontbreekt. Hoe doen andere dit?
Heb je al een account? Log in
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.