Stel je vraag over alle modules en add-ons van Zenya
Recent actief
Indien ik bij DOC via een veld “Bijlage bij document” een bestand (bv. pdf) toe voeg, waar is die dan zichtbaar voor de eindgebruiker?Ik vind deze bijlage in het veld enkel terug achter het hamburgermenu bij document eigenschappen bij het veld bijlage, nergens als ik via het portaal naar het document ga.Kan een eindgebruiker van Zenya de bijlage ook zien staan en raadplegen als die het document opent via het portaal?
Onze Marketing & Communicatie afdeling maakt voor Webinars e.d. gebruik van invulformulieren op de website. Zij denken erover om hiervoor gebruik te gaan maken van Zenya.Zij hebben een aantal wensen (zie hieronder) waardoor ik denk dat Flow beter overeenkomt met hun wensen dan Check.Of zijn er andere mogelijkheden die ik niet ken?Melding naar in te stellen mailadres(sen) als er aanmelding binnen is gekomen. Dit kan zowel bij Flow als Check Er gaat direct na aanmelding automatisch een mail uit naar de deelnemer met bevestiging van deelname. Dit kan zowel bij Flow als Check Er gaat kort voor het event (datum is in te stellen) automatisch een mail uit naar de deelnemer met informatie over het event (locatie, Webinar link etc.) Kan denk ik alleen bij Flow Alternatief De emailadressen van alle deelnemers zijn makkelijk in 1 keer te exporteren naar een mailgroep, zodat deze in bcc de link naar de Webinar/ gegevens over het event kunnen krijgen. Dit kan bij Flow Er is een lijst te exp
Goedemorgen!Als kwaliteitsdienst zijn we steeds op zoek naar nieuwe uitdagende projecten, veranderingsprocessen en leuke ideeën om kwaliteit meer op de werkvloer te brengen. We kunnen gerust intern weer een brainstorm plannen en kijken wat er van nieuws uit de bus komt, maar het lijkt me ook leuk om te leren van anderen.Heb jij in de voorbije jaren een project gehad dat enthousiast onthaald werd, dat veel betekend heeft, dat verbetering heeft gebracht, dat de werking van Zenya geoptimaliseerd heeft?En wil je dat graag delen?Laat dan even van je horen! Alle ideeën zijn welkom!Bedankt alvast!
Beste Zenya experts,Ik heb een vraag. We willen gebruik maken van een groepsaccount voor onze diensttoestellen om zo alle medewerkers eenvoudig toegang te geven tot de documenten in Zenya. Nu heb ik het al voor elkaar om een groepsaccount te creëren. Daarnaast is het mij al mogelijk om QR code's te maken die via de Zenya app kunnen worden gebruikt om naar het juiste document te gaan. Het enige waar ik nu nog tegenaan loop is dat via de groepsaccount opmerkingen in een document kunnen worden geplaatst. Nu las ik in een ander bericht op de community het volgende:Wanneer is ingelogd met een groepsaccount, en men gaat een opmerking plaatsen bij een document , dan zal niet automatisch de naam van de ingelogde (groeps)account worden ingevuld. In plaats daarvan wordt de medewerker gevraagd om zelf zijn eigen naam in te typen.Dit lijkt mij nog niet te lukken. Is dit anders wanneer je gebruik maakt van de app, of is dit af te dwingen via instellingen?
Ik had twee vragen m.b.t. de chatfunctie van Boost.Ik zag dat er in 7.1 wijzigen worden doorgevoerd m.b.t. notificaties over chatberichten als deelnemer. Echter, hoe zit dit als je beheerder bent? Het lijkt ons prettig om als beheerder ook meldingen te ontvangen over chatberichten. Hoe kun je als beheerder gemakkelijk op een chat bericht reageren? Wij gaan nu via Zenya naar hamburgermenu - Campagnes - gewenste campagne. Dan klikken we het bericht open en klikken op Chat, we zien de chatberichten wel, maar kunnen hier niet op reageren. Het lijkt erop dat we alleen kunnen reageren op de chat als we het bericht openen via de mail die we hebben ontvangen en dan tijdlijn. Wellicht handig om als beheerder ook via de andere weg te kunnen reageren op chatberichten?
Goedemorgen,In verband met het vertalen van de volledige inhoud van Zenya naar het Engels zou ik graag de categorieën van de meldigstypen willen aanpassen, zie screenshot. Echter kan ik nergens vinden waar deze categorieën aan te passen zijn binnen het applicatiebeheer. Kan iemand mij verder helpen?Alvast bedankt!
In onze organisatie zijn we bezig om data die in Zenya staat aan te bieden met behulp van Power BI dashboarden. De dashboards zijn bedoeld voor managers, adviseurs kwaliteit en andere geïnteresseerden om de status van data op te volgen. Voor klachten en MIP/VIM hebben we mooie dashboards ontwikkeld, we zouden dit graag ook voor Zenya Documenten willen. Helaas heeft Zenya Documenten geen koppeling met de organisatie-eenheden structuur in Zenya. Aan de documentbeheer kant hebben we ruim 500 mappen, sommige zijn via het pad te herleiden aan een afdeling of unit andere niet. We zijn op zoek naar ideeën hoe we voor de afdelingen een mooi dashboard kunnen maken waarin zij de status van hun documenten kunnen monitoren. Wie kan ons helpen?
Goedemorgen,Binnenkort wordt het binnen onze organisatie niet meer ondersteund om documenten met oude extensies (zoals .doc) te openen.Documenten die met de extensie .doc in Zenya zijn geüpload zouden omgezet moeten worden naar .docx. Anders kunnen medewerkers deze documenten niet meer openen. Kun je in een oogopslag inzichtelijk krijgen welke documenten in Zenya zijn geüpload met de extensie .doc? Met vriendelijke groet,Esmé
Beste allen,Zenya is gekoppeld met Vilans.Echter, de nieuwe Vilans protocollen mbt blaaskatheterisatie zijn niet zichtbaar in Zenya, terwijl deze wel zichtbaar zijn binnen Vilans zelf.Zijn er meer organisaties die hier tegenaan lopen en hoe kan dit opgelost worden?Ik hoor het graag. Bedankt!
Hallo,Ik ben documentbeheerder van een Zenya algemeen document. Dit document bestaat uit een tabel, waarbij elke cel bestaat uit een hyperlink.Als ik kies voor “Taalfouten corrigeren”, in het programma het document wil bewerken, in een cel ga staan en iets van een bewerking probeer uit te voeren in die cel (zoals het verwijderen of vervangen van tekst uit die cel), verdwijnt een heel deel van de tabel en deze krijg ik niet meer terug. Ik moet dan de het bewerkscherm sluiten en kiezen voor “Niet opslaan”. Conclusie: ik kan in dit document met tabel dus geen taalfouten corrigeren.Kan iemand mij hierbij helpen?Hier ga ik met mijn cursur in de cel staanNa het klikken op de “Del” toets verdwijnt dit hele deel van de tabel
Ter voorbereiding op een audit vullen wij een aantal dagen voor de daadwerkelijke audit alvast de verbeterpunten voor de voorgaande audit in, zodat we deze tijdens de huidige audit kunnen toetsen in de praktijk.Daarvoor moeten we dan de datum van die dag invullen op de vragenlijst. Na uitvoering van de audit vullen we dan de gehele vragenlijst in en passen we de datum aan naar de datum van uitvoering audit.Na verzenden van de vragenlijst en weer openen of afdrukken van de verzonden vragenlijst, staat de 1e datum in de vragenlijst en niet de uitvoerdatum. Bv: 14/6 voorbereid, 18/6 uitgevoerd: op de afdruk van de audit staat alleen ‘Ingevoerd door X op 14/06/2024. Terwijl zij de datum heeft aangepast naar 18/6.Kan dit aangepast worden?
Hallo,Nu wij voortvarend aan de slag zijn gegaan lopen we meer en meer tegen de beperking aan van de rollen met de daarbij behorende rechten aan. Er zit te weinig differentiatie aan.Wij werken met control testing met review. De controltest worden uitgevoerd op OE. Deze testers kunnen wel issues aanmaken maar geen acties aanmaken (naar aanleiding van hun tests). Ze hebben leesrechten op het control, maar als je deze rechten aanpas naar b.v. inhoudsbeheerder omdat ze dan wel acties uit kunnen zetten, dan kunnen ze meteen het control aanpassen, archiveren, verwijderen, instellingen aanpassen etc.Nu gaan ze dus veel in issues plaatsen die ze niet op kunnen volgen. Alleen via het dashboard kunnen ze een overzicht krijgen van alle issues. Je kan echter niet filteren op de OE waar dit issue naar aanleiding van een controltest is aangemaakt of op persoon die hem aangemaakt heeft (dit laatste zou al heel erg helpen)De eigenaar van het control ziet een berg van notificaties op haar afkomen be
Is er een manier waarop je binnen Zenya een vragenlijst kan koppelen aan een database van beschikbare hulpmiddelen? Meer concreet: Wij bieden verschillende hulpmiddelen van zorgtechnologie aan. Wij willen het aanvraag- en uitleenproces verbeteren en zouden het graag inrichten op een manier dat medewerkers (eventueel de coördinator in het meldproces van FLOW) alleen die hulpmiddelen ziet en kan kiezen die niet al uitgeleend zijn. Dus als we 10 zorgrobots hebben, maar die allemaal uitgeleend zijn, kan een medewerker dus niet aangeven de zorgrobot te willen gebruiken. ik heb zelf gedacht aan een koppeling met een kaartenbak, waarin een status “uitgeleend” gebruikt kan worden en dat in het formulier alleen die hulpmiddelen zichtbaar zijn met een status anders dan “uitgeleend”, maar volgens mij is dat toch best ingewikkeld. Heeft iemand hier gedachten over of ervaring mee?
Is een werkinstructie beschikbaar voor het in behandeling nemen van verbeterrapporten alsook het afhandelen ervan?Ondanks dat de te nemen acties vermeld staan, levert dit nog een aantal vragen op met name voor collega's die niet vaak een melding krijgen.Fijn als iemand dit zou willen delen.Ja ik heb de flow training gevolgd, maar fijn als er iets voorhanden is.Groet,Erica Kiestra
De kaartenbak-module in Zenya leent zich voor allerlei doeleinden. Bijvoorbeeld het beheer van apparaten, leveranciers of contracten.Je kunt kaarten als losstaande registratie gebruiken, maar het is nóg krachtiger om kaarten te koppelen aan andere Zenya-entiteiten zoals meldingen, documenten of vragenlijsten.In dit artikel gaan we in op de mogelijkheid om rechtstreeks vanaf een kaart een melding te kunnen doen.Denk bijvoorbeeld aan het melden van een storing of defect aan een apparaat. Open het knowledge base article..
Hoe activeer je de licentie voor Mobiele Formulieren in zenya Flow?