Stel je vraag over alle modules en add-ons van Zenya
Recent actief
Goedenmiddag,Onze klachtafhandelingsformulier bestond in de oude lay-out uit 4 verschillende pagina's. Tijdens de afhandeling konden de klachtenfunctionarissen met de cijfers 1-4 boven aan de pagina makkelijk snel naar de juiste pagina. Deze mogelijkheid is verdwenen met de nieuwe FLOW lay-out. Hierdoor is het een lang formulier geworden waarin veel gescrold moet worden. Wie heeft tips hoe wij dit voor hen makkelijker kunnen inrichten?Groet Diana
Hallo,is het ook mogelijk om in de template voor interactieve documenten, net als bij html-documenttemplates, velden toe te voegen?
Isala deelt steeds meer (interactieve) documenten met externen (thuiszorgorganisatie, huisartsen, andere samenwerkende ziekenhuizen, laboratoria enz. Deze documenten staan in onze Zenya omgeving en worden vaak speciaal gemaakt voor Isala zelf en de samenwerkende externe partijen. Deze documenten worden gedeeld via de Zenya Webshare. Zoals jullie weten ontvangt de externe partij een Webshare link met of zonder wachtwoord waarna ze hun documenten die op de Webshare staan kunnen inzien. Isala en de externe partijen met/zonder Zenya ervaren allerlei beperkingen m.b.t. de Zenya Webshare en hopen dat de Webshare door Infoland verder doorontwikkeld wordt. Hieronder de beperkingen die Isala en de externe partijen ervaren.Beperkingen externe klant Geen zoek machine in de Webshare Wanneer er grote hoeveelheden documenten gedeeld worden kunnen de externe partijen niet zoeken en dienen ze alle mapjes handmatig na te lopen om het juiste document te vinden. Niet kunnen synchroniseren De meeste organ
Voor het archiveren en ordenen van contracten willen we Zenya gaan gebruiken. Om dit goed te kunnen inrichten, is het noodzakelijk dat we een veld kunnen aanmaken en koppelen op basis van de organisatie-eenheid. Bij documenten > velden is het echter niet mogelijk om een veld aan te maken van de organisatie eenheden.Mis ik iets of is deze functie inderdaad niet opgenomen in Zenya?
Sinds enige tijd beschikken wij, als organisatie, ook over de toegang tot de externe database.We kunnen hiermee een aan de slag met de BI-tool en “onderhouds" rapporten en lijsten maken.Nu kost het veel tijd voor ieder individueel om de SQL Query's te maken, zo kwam ik toevallig de query tegen voor een Lijst van actuele eerste VIM coördinatoren in de community.Is het een idee om een gezamenlijke plek op de community te realiseren voor Query's en aanverwante zaken te delen?
Wij gebruiken een indeling in risico in netto risicoscore laag-matig-hoog en kritisch. Nu staat er bij de filters bovenaan onder 'snel filteren’ ook een ‘belangrijkste risico's'. Deze komt niet overeen met de hoog en/of kritische risico's. Waar kan ik dit aanpassen zodat deze aantallen wel met elkaar overeenkomen?
Hoe wijzig je snel de naam/titel van een document in zenya?
Wij hebben een campagne gestart met als thema informatieveiligheid, we hebben bij de instellingen de naam en het emailadres aangepast maar zoals beschreven in de instructie blijft de afzender altijd noreply@zenya.work.Nu zijn alle personeelsleden aangeschreven in deze campagne en niet allemaal bekend met Zenya, deze mail wordt dus regelmatig gezien als spam. Natuurlijk is dat uiteindelijk ook het doel wat je wil bereiken de alertheid maar zijn er mogelijkheden om de afzender een ander meer herkenbaar email adres te laten zijn?Hoor het graag,Met groet,Anja
Beste lezer, Voorheen gold er een maximale grootte van toegevoegde bijlage(s) aan een workflowformulier van 20MB. Wanneer je de bijlage(s) toevoegde kon je direct zien hoe groot die document is.Sinds de nieuwe versie 6.3 kan je niet meer zien hoe groot een bijlage is, hierdoor kan er ook geen waarschuwing gegeven worden dat er maximaal 20 MB geupload mag worden.Graag hoor ik of er nog een maximum per workflowformulier is? En zo ja, hoe dit dan direct gezien kan worden.Mvg, Ardy
Beste communityleden, Ik wil het volgende aan jullie voorleggen:Binnen onze organisatie hebben we vragenlijsten (in ETZ genaamd veiligheidsrondes) opgesteld voor klinieken en poliklinieken, met daarin thema’s zoals valpreventie en handhygiëne. M.b.v. deze vragenlijsten kunnen afdelingen zelf inzicht krijgen hoe het gaat op de afdeling en hierop borgen/verbeteren.Belangrijke uitgangspunten zijn 1) ten alle tijden kan iedere medewerker deze vragenlijst invullen, 2) het moet gebruiksvriendelijk zijn en 3) de resultatenoverzichten/rapportages moeten makkelijk te genereren zijn.Dit hebben we als volgt ingericht in de module vragenlijsten van Zenya; er is een vragenlijst (met voorwaardelijke vragen) opgesteld voor bv kliniek. Deze vragenlijst zit in een vragenlijstonderzoek zonder einddatum. Het vragenlijstonderzoek is via een externe link beschikbaar gesteld op intranet. Zo is het voor iedere medewerker toegankelijk. Het invullen van deze vragenlijstonderzoeken gaat goed. Het genereren van
Hallo,is er een mogelijkheid om meldingen in bulk af te ronden? Ik vind momenteel enkel terug dat je ze niet in bulk kan accepteren. Iemand die een idee heeft? Dit zou enorm handig zijn voor de werking en de administratieve opvolging. Alvast bedankt.
Bestaat er een overzicht van de lettertypes die beschikbaar zijn binnen Zenya DOC? ik kan het wel zien via documenten: stijlen, maar ben eigenlijk op zoek naar een overzicht waar de verschillende stijlen onder elkaar staan. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet,Marjolein van den Heijkant
Hoi, Ik ben bezig om een aantal concepten die niet meer gebruikt of aangepast worden te verwijderen. Ik zoek dan het concept op en ga naar het kopje algemeen. Daar kan ik het concept dat verwijderen. Echter, in bij een aantal concepten ontbreekt dit kopje ‘algemeen’ en kan ik het betreffende concept dus niet verwijderen. Herkent iemand dit? En weet iemand hoe je dit kunt oplossen?Alvast bedankt!
Goedemorgen!Onze IT manager heeft onlangs zijn job beëindigd in onze organisatie. Voordat hij zijn laatste dag maakte heb ik alle rechten en openstaande taken gedelegeerd aan iemand anders van onze IT dienst zodat deze niet verloren zouden gaan.We merken echter op dat het eigenaarschap bij de risico’s niet omgezet werd?Is hier een specifieke reden voor?Alvast bedankt!
Ons datateam is op zoek naar documentatie of informatie over hoe de de verschillende document gerelateerde tabellen aan elkaar hangen in SQL.Zij willen de data / overzichten, controle-overzichten tonen in onze BI-Tool.Indien hier iemand al meer informatie over heeft of ook al een eindje is met de presentatie van document data kan ik jullie in contact brengen met ons datateam.Alvast onze grote dank,Freer van Roeyen
Hallo, Ik vraag me af of je tussentijdse feedback kan inbouwen in de FLOW van meldingen?Soms kan het zijn dat een melding langer openstaat omdat er bepaalde acties moeten gebeuren voordat de melding kan afgesloten worden.Het zou fijn zijn moest de coördinator dan reeds een tussentijdse feedback kunnen geven aan de melder. Dit geef weer dat er wél iets gedaan wordt met de melding. Nu komt er soms pas een hele tijd later feedback wanneer de melding afgesloten wordt.
Hoi allen Wij willen kijken of we de CO2 prestatieladder in een kader kunnen gieten om vervolgens te kunnen gebruiken in de Check en planningsmodules binnen Zenya.Voordat we daaraan beginnen: Heeft iemand dat toevallig al in een kader om kunnen zetten? Ik hoor het graag groeten Monique