Stel je vraag over het Portaal en Management Informatie
Recent actief
Beste ,Momenteel werkt Zenya zo, dat hyperlinks aangemaakt kunnen worden, op het moment dat er vaker een zoekopdracht is gegeven, met hetzelfde woord. Na een aantal keer dit ingevoerd te hebben, kun je een link maken naar bijvoorbeeld een intranetpagina.Is het mogelijk om die zoekopdrachten over te slaan en zelf direct een woord te koppelen aan een link?Ik hoor het graag.Dank je.gr. Gaby
Hoi, Wij zouden graag het blokje nieuws, wat je op de portalen toont, wat meer body geven door deze ook in te zetten voor nieuwsberichten (b.v. wanneer er updates uitgevoerd worden o.i.d.). De huidige functie toon alleen mededelingen die je in een document hebt geplaatst en dit is wat ons betreft een karig aanbod.grtz.Ellen
Op dit moment zijn wij aan het experimenteren met teams binnen Zenya, Hierbij hebben wij ook wat taken aangemaakt en deze taken toegewezen aan een persoon binnen het team. Is het mogelijk om een bericht te ontvangen als een toegewezen teamlid een taak afhandelt?
Goedendag, Ik zou graag een filter willen instellen op een periode van de afgelopen 12 maande exclusief de huidige maand.Op het dashboard van de portalen kan je bij een lijndiagram dit instellen. Maar dit kan helaas niet bij een taartdiagram. De taartdiagram haalt alle resultaten van het filter op. Dit filter heeft andere mogelijkheden mbt de periode die je kan selecteren. Maar ik krijg het niet voor elkaar om de resultaten gelijk te trekken met de lijndiagram. De eindgebruiker ziet er niet makkelijk aan af dat de lijndiagram de laatste volledige maanden telt, maar de traartdiagram de eerste en de laatste maand knipt op basis van de huidige datum. Hoe kan ik dat goed krijgen?
Goedemorgen,We hebben verschillende diagrammen voor incident-meldingen en vragenlijsten.Wat me al een tijdje is opgevallen dat de sortering van de organisatie-eenheden in filters niet juist is. Voorheen op alfabetische volgorde, maar nu door elkaar heen. Dat is niet wenselijk en ook niet fraai.We zien het in de diagrammen (zie het voorbeeld 1 in de bijlage) en ook in de filters van meldingen nadat je een diagram hebt geopend (zie het voorbeeld 2 in de bijlage).Ik kon geen topic vinden waar dit al eens gemeld is...Vragen:Is dit een bug? Kunnen we de sortering ergens ‘handmatig’ instellen? Hoe kunnen we het oplossen? Let op: mocht het een bug zijn, we zitten nu op versie 6.4.0.0 on premise en gaan 15/16 november over naar Saas (nu 7.0.0.7). We hebben al een proefmigratie gehad en ook in versie 7.0.0.7 Saas is het nog niet goed.Alvast dank voor de reactie!M.vr.gr.Klaas Pompstra - Patyna
Beste allemaal, Is er iemand die werkt in een verzorgingscentrum voor ouderen en die zijn/haar synoniemenlijst met me wil delen? Dit zal ons erg helpen bij het vinden van documenten! Groeten, Mandy MaaskantZorg en Wonen Glorieux
Twee medewerkers van onze organisatie zien nadat ze ingelogd zijn bij Zenya de melding "Je hebt geen rechten om dit portaal te bekijken" De twee medewerkers werken op een andere locatie, in België. Ze zijn toegevoegd aan de groep medewerkers van de locatie waar ik werkzaam ben, mijn collega’s hier zien wel een portaal als ze inloggen op Zenya. Hoe kan ik er voor zorgen dat de twee medewerkers het startportaal zien?
Hallo, We maken steeds vaker gebruik van het dashboard m.b.t. meldingen. Dat is een positieve ontwikkeling, maar de statusvermelding wordt gemist in bijvoorbeeld een diagramweergave en rapportages. De status is wel te exporteren vanuit het meldingenoverzicht, maar het zou praktisch zijn als dit ook mogelijk is vanuit het dashboard (rapportages). Ik zie weliswaar de optie om de “deadline huidige status” aan rapporten toe te voegen, maar dat is niet de informatie waarnaar we op zoek zijn.Is het mogelijk om via het dashboard inzage te geven in de status van meldingen? Groet,Heidi
Ik wil van 1 bestaande verzameling 2 verzamelingen maken.Is er een handige manier om de inhoud van de bestaande manier in 1 keer op te splitsen?Of moet ik per document de velden via eigenschappen wijzigen?De documenten die in de verzameling staan komen uit verschillende mappen.
Gebruikers zouden het handig vinden als favorieten op alfabetische volgorde worden getoond.
Beste,Ik kreeg volgende vraag in ons ziekenhuis van de dienst spoedopname.‘Is het mogelijk om op je portaal niet meer te moeten klikken op raadplegen maar onmiddellijk de boomstructuur te kunnen zien’. M.a.w. de klik op ‘raadplegen’ of je deze zou kunnen overslaan en onmiddellijk de structuur zou kunnen zien. Heeft iemand ook al deze vraag eens gekregen en zoja hebben jullie hiervoor een oplossing? Alvast bedanktmvgAnn
Ik wil een functioneel beheerder omzetten naar een “gewone gebruiker”, echter als deze nu inlogt krijgt hij telkens dat er geen portaal beschikbaar is. In applicatiebeheer heb ik alles omgezet en toch komen we er niet door.
Graag zou ik met trefwoordenextractie de woorden uit 1 specifiek veld willen halen, en niet uit de hele meldng. Is dat mogelijk? Met vriendelijke groetJeroen Hollmann
Binnenkort stappen we over naar het (voor ons) "nieuwe” iPortal startscherm. Daarbij zit standaard aan de linker kant een kolom met nieuwsberichten. Omdat wij hier geen gebruik van zullen maken, zou ik deze graag willen verwijderen en vervangen door nog een kolom die zelf in te vullen is. (Of eventueel een "Meest gebruikte formulieren” kolom, maar die bestaat volgens mij niet.) Weet iemand of dat mogelijk is? En zo ja, hoe je dat dan doet? Alvast bedankt! Taru
Weet er iemand hoe je een nieuw portaal kunt aanmaken?Does anyone know how to make a new portal?
Op ons portaal van de apotheek maken we gebruik van het filterveld KF&T Proces. Dit veld heeft meerdere keuzes (algemeen, laboratorium, logistiek etc.). Bij sommige documenten kunnen ook meerdere keuzes worden aangevinkt (zowel laboratorium als logistiek).Als je op een keuze filtert, bv. Laboratorium, zie je wel dat als je ook nog zou doorfilteren op Logistiek er nog 3 documenten overblijven. Zie onderstaande afbeelding.Echter, als je dan klikt op Logistiek, dan zoekt hij weer alleen in Logistiek. Is dit de manier waarop het moet werken of is dit een bug?Ik vind het namelijk gek dat hij wel weergeeft hoeveel documenten beide keuzes bevatten, maar dat dit vervolgens niet zo wordt weergegeven.
Sinds kort werken wij met Zenya en gebruiken wij de taakschema's om periodieke taken toe te voegen. We hebben 2 vragen hierover:Is het mogelijk om een taak af te handelen voor de deadline?? Wat is dan het gevolg van de deadline van de volgende taak (taken met herhalingspatroon) Is het mogelijk om taken in het verleden toe te voegen (met bijlage)? Wij willen graag de afgehandelde taken uit een vorig systeem toevoegen, zodat de historie zichtbaar blijft in 1 programma.Ik hoor graag hoe ik dit kan oplossen.
Ik ondervind problemen bij het instellen van een bepaald startportaal. Ik heb verschillende zaken geprobeerd:via gebruikers wijzig ik het startportaal bij de eigenschappen. ik heb ervoor gezorgd dat de organisatie-eenheid bij de gebruiker overeenkomt met de organisatie-eenheid van het portaal (onder management informatie) bij de gebruikersgroepen van mijn organisatie staat ook het gewenste portaal ingesteld.Bij de gebruiker waarbij ik dit uittest, krijgt die bij het opstarten van Zenya een melding dat er geen startportaal ingesteld is. Hij kan kiezen tussen een aantal startportalen, maar niet het gewenste.Voor wat betreft mezelf als beheerder, start ik de ene keer Zenya op in het gewenste startportaal, de andere keer niet. Thans heb ik net zoals mijn collega, bij gebruiker > eigenschappen het gewenste startportaal ingesteld en maak ik deel uit van de gebruikersgroep waarbij dit ook als standaard ingesteld staat. Ik kan echter wel alle portalen zien, dus ik bots niet tegen het probl
Op het dashboard (management informatie) heb ik een aantal diagrammen geplaatst op basis van een publieke filter. In dat filter heb ik de sortering staan op de nieuwste meldingen bovenaan. In het dashboard ziet een gebruiker die nog niet eerder dat betreffende diagram op het dashboard (of dat filter) heeft geopend de data toch anders gesorteerd (de oudste melding bovenaan). Dit is onlogisch. Hoe kan ik het zo instellen dat voor gebruikers die het diagram voor het eerst openen de sortering zo is als is ingesteld in het filter?
Bij het inrichten van het portaal lopen we er tegen aan dat de dashboards de informatie van meldingen laat zien over meerdere organisatie-eenheden in plaats van de organisatie eenheid van het betreffende portaal, ook al hebben we de betreffende organisatie eenheid aangevinkt. Is er een mogelijkheid tot het overnemen van organisatie-eenheid per portaal voor meldingen?
Het zou heel erg fijn zijn als je bij berichten meerdere berichten kunt selecteren en deze dan in 1x kunt verwijderen.
Mijn vraag sluit aan bij een eerder gevoerde discussie op dit forum (“Bedrijfslogo niet meer zichtbaar op portaal”). We hebben van Infoland dus begrepen (hier even samengevat) dat Zenya zo min mogelijk “look and feel”/huisstijl customization toelaat om niet in de knel te komen met de nieuwe webstandaarden en om ook toekomstige updates van de SaaS installaties niet te compliceren. Ik heb een aantal vragen over de systeem/portaal instellingen die vanuit Zenya wel mogelijk zijn, of die zoals het bedrijfslogo, wel door Infoland kunnen worden aangepast.1 BedrijfslogoIn de hierboven gelinkte forum discussie wordt aangegeven dat op het portaal op een bepaalde plaats (zeer specifiek) een logo kan worden ingesteld:Bedrijfslogo op portaal Wat zijn de eisen/specificaties van zo een logo afbeelding? Infoland zal inmiddels een aardig beeld hebben welk formaat (in de zin van afmetingen) bijv. optimaal is.Nadat wij zo een logo conform specs hebben aangemaakt, wat zijn de vervolgstappen. Kunnen wij di
Hi, Ik ben net gestart met het toevoegen van de eerste documenten in Zenya en wil documenten samenvoegen in een zo geheten verzameling. Helaas kom ik niet helemaal uit de instructies. Ik heb een aantal documenten gepubliceerd binnen de organisatie. Wanneer ik naar applicatiebeheer ga → portaal → verzamelingen, dan zie ik mijn nieuw gepubliceerde documenten niet tussen de verzamelingen staan. De nieuwe documenten vallen onder ‘Alle documenten’ en het lukt mij niet om hierbinnen een verzameling aan te maken. Ik zie daar ook geen knop voor in het huidige menu. Kan iemand mij hier verder mee helpen? Voor zover ik kan zien, heb ik wel portaal beheerrechten. Bij onduidelijkheid over mijn vraag, licht ik graag het een en ander toe.
Is het mogelijk om het aantal hits in te zien van een website die is toegevoegd aan een verzameling?Zo linken wij naar Vilans en Lorenz en we zijn eigenlijk wel benieuwd hoe vaak men vanuit Zenya doorklikt naar Vilans of Lorenz.
Op het dashboard in Zenya hebben we al diverse diagrammen staan van meldingen van diverse meldtypes. We hebben deze ook ingedeeld per groepje en dat is goed zichtbaar. Ik heb vorige week van een extra meldtype diagrammen toegevoegd (eerste nieuwe publieke filters aangemaakt), en deze aan een nieuwe categorie op het dashboard toegewezen. Ze worden echter niet zichtbaar op het dashboard (ondanks dat ik wel leesrechten heb voor deze meldingen). Eerder merkte ik wel eens vertraging in het zichtbaar worden van nieuwe diagrammen (een uur of zo), maar dit is nu al een paar dagen later.Moet ik dit nieuwe onderdeel in de indeling nog ergens centraal toevoegen voordat deze zichtbaar wordt?
Heb je al een account? Log in
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.