Stel je vraag over alle modules en add-ons van Zenya
Recent actief
Is er een mogelijkheid om de hotspot, in een afbeelding, in te stellen als link naar een deel van het interactieve document?
we hebben bij een meldings type de mogelijkheid deze retour melder te sturen met daarbij een te plaatsen opmerking.de melder krijgt keurig de mail om de melding aan te passen en compleet te maken.jammer is het dat de status van de melding hetzelfde blijft en er dus na het aanvullen van de melding geen trigger is om de coordinator via mail te melden dat melding is aangepast en weer opgepakt kan worden.is er een manier om dit wel in te richten, of om bij keuze reour melder de status aan te passen naar ‘concept’ ?
Goedemiddag,Is het mogelijk om een rapport te maken waarin je kunt zien welke / hoeveel meldingen er doorgestuurd zijn naar een andere afdeling? Gr Diana
Binnen onze organisatie (Jeroen Bosch ziekenhuis) willen wij ons gaan heroriënteren over de inrichting van het documentbeheer. Er is nu 1 centrale documentbeheerder en ruim 150 decentrale documentbeheerders.Wij zoeken naar voorbeelden hoe het ook anders zou kunnen.Wie heeft goede ervaringen of voorbeelden?
Bij de meldingen willen wij graag een mail uit laten gaan naar de eigenaar een aantal dagen voor het verlopen van de deadline.Er is een bericht te versturen na het verstrijken van de deadline, dat is niet de bedoeling, dan zijn de mensen te laat. Je wil ze een aantal dagen voor het verstrijken van de deadline laten weten dat ze de melding nog niet afgehandeld hebben.Ik zit bijvoorbeeld te denken aan 3 dagen voor de deadline. Dat zou dus als voorwaarde zijn:deadline - 3 Deze kan je dus niet kwijt.Lopen meer mensen hier tegen aan en hebben zij hier een oplossing voor.Groet, Leendert Naaktgeboren
In onze organisatie maken wij gebruik van verbetervoorstellen in de iTask (Flow).Wij hebben twee mogelijkheden in het formulier (en de flow) geïmplementeerd. Een korte afhandeling en een lange afhandeling van een verbetervoorstel. De korte afhandeling gaat prima, echter de lange afhandeling waarbij je een project start (+ plan, eigenaar, uitvoerder ed ) gaat het mis bij de opvolging en evaluatie. Heeft iemand een voorbeeld waarbij de flow iets eenvoudiger is ingericht.
Dag iedereen, Ik wil graag een organisatie logo plaatsen in het meldformulier. Nu staat er rechtsboven in de hoek dit logo:Graag wil ik dit vervangen. Of indien dit niet kan de opmaak op een andere weg meer opmaken in de organisatie stijl. Heeft iemand tips hoe dit te doen? Mvg, Mariska
Kan een schrijver van een document een mail krijgen, als het door hem geschreven document, uiteindelijk goedgekeurd is en gepubliceerd is?
Ik wil graag van geselecteerde gebruikers in bulk optie gebruikersgroep aanpassen. Ik kan helaas niet vinden waar ik deze eigenschap van de selectie kan aanpassen. Nu lijkt het alsof ik dit per gebruiker moet doen.Ook als ik selectie aan actiemandje heb toegevoegd zie ik geen mogelijkheid om in bulk het gebruikersgroep aan te passen.
Vele overeenkomsten (SLA's, contracten, e.d.) die voorheen op papier werden getekend, gescand en in de kaartenbak geplaatst willen we nu ook digitaal laten ondertekenen door bv klanten buiten onze organisatie. Is dat mogelijk binnen DOC? Dus digitaal ondertekenen zonder toegang tot Zenya?Is er iemand die dit al gebruikt of het systeem gekoppeld heeft aan DocuSign of Adobe?
In hoever is het mogelijk om te gaan werken met een release kalender t.a.v. updates, los van de huidige toepassingen binnen update.infoland.nl.Het werken met een kalender zou dan mogelijk geïmporteerd kunnen worden in de eigen releasekalender binnen de organisatie en in de planning bekend zijn.
Hallo, In de testomgeving ben ik een gehele flow + 5 testpersonen aan het bouwen om e.e.a. beter te begrijpen. Zou iemand mij kunnen vertellen wat het verschil is in gedrag tussen: persoonlijk account en groepsaccount Ik krijg alleen verzonnen dat bij groepsaccount de mails naar al die personen gaan die in die groep zitten. In handleiding kan ik het niet vinden (#account gedraagt). Misschien weet iemand het me te melden? En waarom het belangrijk is bij iTask/VIM,MIM gr Bart
Hallo allen, voor onze organisatie zijn we opzoek naar het normkader HKZ ambulancezorg 2018. Wie zou ons daarbij kunnen helpen?
Om de RI&E in IProva in te voeren zou het fijn zijn als ik in de vragen voor de vragenlijst (Kaders) een hyperlink naar beleid, richtlijn of werkafspraken kan maken. Weet iemand of, en zo ja hoe dat kan?
Is er een ziekenhuis dat ervaring heeft met een iTask meldformulier voor recalls voor medische apparatuur of van plan is deze te maken?
Goedemorgen,Ik heb een vraag over leesrechten van actienemers.In onze organisatie melden we incidenten met cliënten via Zenya. het formulier is zo ingericht dat de Maatschappelijk werker van cliënt, waar een melding over is gedaan, een actiepunt krijgt.Nu was een medewerker op vakantie en bij terugkomst was de melding al afgesloten. Ze wilde evengoed lezen wat de melding was, maar ze kan de melding niet inzien.Ik was in de veronderstelling dat actienemers leesrechten hebben. Vervalt dat recht misschien als een actiepunt niet is uitgevoerd en de melding dan wordt afgesloten?Alvast dank!
We hebben de eerste audits gelopen aan de hand van vragenlijsten in iCheck, bij het maken van de rapportages kom ik er achter dat de vragenvolgorde is gewijzigd. In de rapportage tonen de vragen op alfabetische volgorde ipv op tracer volgorde.Is dit op een eenvoudige manier te wijzigen? Het komt de leesbaarheid van de rapportage niet ten goede.
Beste, Wanneer men controletaak kiest voor: “Ik wil de taak delegeren naar een betrokken gebruiker” dan verschijnt er netje een pop-up onderaan dat de taak gedelegeerd is maar je gaat niet automatisch terug naar je takenlijst scherm. Dus men moet weer een extra handeling doen om weer terug te gaan naar je takenlijst scherm. Tevens kan je controletaak meerdere malen uitvoeren omdat je in hetzelfde scherm zit. Wanneer men controletaak kiest voor: “Het document moet worden aangepast…..” dan ga je automatisch terug naar de takenlijst scherm. En kan je snel verder met de volgende controletaken. Is dit een bug? Kunnen jullie dit zo fixen dat het altijd automatisch terug gaat naar de takenlijst ongeacht welke optie wordt gekozen want je hebt controletaak afgehandeld dus op naar de volgende controletaak die in je takenlijst zit. De versie van Zenya die wij gebruiken is 6.1.1.1 Met vriendelijke groet,
Recent opent infoland bij ons standaard in chrome (vroeger in internet explorer). Al onze informatiebrochures voor patiënten zijn beschikbaar in infoland en de diensten drukken deze rechtstreeks af vanuit infoland (link gelegd in alle verpleegplannen in het dossier zodat ze niet in infoland moeten gaan zoeken).Nu merken we dat het afprinten niet meer in booklet kan. Onze IT-dienst geeft dan ook aan dat de ingebouwde dialoog van Chrome geen booklet kent. Heeft iemand hier een oplossing voor? Ik heb al bij afdruksjabonen gekeken maar geraak er daar niet mee precies...
Hallo, Wij zijn op het moment bezig met het opnieuw inrichten en indelen van onze portalen en beheermappen. Vanuit Infoland kregen wij een tijd geleden de tip om een overzicht te maken van alle beheermappen en hier dan vervolgens de nieuwe situatie naast te noteren. Dit zodat je alle beheermappen uiteindelijk ergens hebt ingedeeld en niets vergeet. Echter, het lukt ons (en ons applicatiebeheer) niet om een rapportage of iets te draaien, zodat we hier een overzicht van krijgen. Is het mogelijk om op de een of andere manier een uitdraai in Excel te krijgen van alle beheermappen die wij op het moment hebben? Groetjes, Mila
Is het mogelijk om labels in te stellen voor een groep van vragen? Het lijkt nu niet te kunnen. Soms heb je een groep van bv. 10 vragen met allemaal een bepaald label en net één vraag die een ander label heeft. Nu moet ik de 10 vragen allemaal apart openen en het label aanpassen. Ik kan wel in de vragengroep op het potloodje klikken (knipsel 2), maar dan zijn de opties die ik kan wijzigen beperkt en daar zitten de labels niet bij.
Hoi, ik ben bezig met het ontwerpen van een meldingstype. Tijdens het invullen van het formulier moet er een invulbaar word formulier uit DOCs worden ingevuld. Om het voor de gebruiker makkelijker te maken wil ik graag een hyperlink op de betreffende plek van het actieformulier zetten naar het document in DOCs waar het word formulier gedownload kan worden.Alleen kan ik nergens instructies vinden hoe ik een actieve hyperlink kan invoegen! Ik kan de hyperlink wel in een tekst vak zetten en deze dan op alleen lezen zetten, maar dan moet de link gekopieerd en geplak worden want dit wordt geen actieve hyperlinkHet ideaalste zou zijn als ik een veld "verwijzing” zou invoegen met een standaard waarde en deze dan op alleen lezen te zetten zodat de verwijzing altijd naar de gepubliceerde versie van het document verwijst. Maar volgens mij kan ik bij verwijzing geen standaard waarde voor een veld opgeven, dus dat lukt niet.Wie heeft hier wel een werkende oplossing voor en kan mij die uitleggen? A
Ik heb een taakschema aangemaakt die in de laatste maand van elk kwartaal uitgevoerd moet worden.De startdatum van het schema is nu ingesteld 1 maart en wordt elke 3 maanden herhaald (eerder had ik de startdatum op 1 januari ingesteld en werd in die maand ook een taak aangemaakt).De taak voor het tweede kwartaal is pas in juli uitgezet, terwijl dit in juni uitgevoerd had moeten worden.Is er een mogelijkheid om bijvoorbeeld door middel van een kalender de maanden uit te kiezen of een schema per kwartaal in te stellen in plaats van dagelijks, wekelijks, maandelijks of jaarlijks?Groet,Marjolein
Is het mogelijk een (per ongeluk) verwijderd documenttype te heractiveren.Bij het aanmaken van een nieuw (hetzelfde documenttype) krijgen we volgende melding.Hoe kunnen we hiermee best verder, zonder iets foutiefs te doen? Dank alvast!
Beste allemaal,5 oktober gaan wij in het MUMC over naar Zenya. We zijn nu dus bezig met de voorbereidingen hierop.Wat ons opviel en wat voor ons niet wenselijk is, is het volgende:Als men zoekt op onze huidige productieomgeving (iProva) op een portaal, kan men doorfilteren op verzameling. Alleen de aangevinkte verzamelingengroepen worden dan getoond, zie onderstaandAls men zoekt op onze testomgeving (Zenya) op een portaal, kan men ook doorfilteren op verzameling, maar wordt eerst nog de bovenliggende verzamelingengroep getoond, dit is onze hoofdverzameling, zie onderstaandDeze moet eerst nog openklapt worden, voordat de andere verzamelingen zichtbaar worden:De instellingen lijken op productie- en testomgeving hetzelfde. Het is wat ons betreft echter niet wenselijk om eerst nog de hoofdverzameling te laten zien (niet relevant voor gebruiker) en dat deze dan eerst ook nog opengeklapt moet worden…Is dit veranderd in Zenya, kunnen wij dit aanpassen?Groet,Mila
Heb je al een account? Log in
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.