Stel je vraag over alle modules en add-ons van Zenya
Recent actief
Vanuit ISO 27001 is er ook een Verklaring van Toepasbaarheid die moet worden ingevuld en waarbij je aan moet kunnen tonen dat je er aan voldoet. Nu zijn we aan het kijken om deze verklaring (welke een bijlage van het ISO kader is) toe te voegen als extra hoofdstuk/nieuw normkader binnen het Zenya systeem, om zo ook beter/makkelijker bewijs te kunnen linken. Zijn er organisaties die dit ook hebben gedaan of hebben overwogen?
Goedemiddag,Sommige van onze medewerkers vinden het verwarrend dat we voor Zenya nog steeds de oude iProva URL gebruiken. Wij willen dus graag de nieuwe URL als standaard beschikbaar stellen via onze snelkoppelingen. Is er iemand die dit al gedaan heeft? Werken daarna alle hyperlinks nog en/of zijn er nog andere zaken waar we rekening mee moeten houden?Groet,Rinske
Wij hebben een meldformulier wat we voor externen beschikbaar hebben gesteld. Nadat iemand een formulier heeft ingevuld, gaat er enige tijd overheen voordat dit zichtbaar is in iProva. Ik kan echter niet vinden hoe lang dit gemiddeld duurt. Kan iemand mij daar antwoord op geven?
Indien een medewerker leesrechten heeft op een vragenlijst, ziet deze dan alleen de ingevulde vragenlijstenof kan deze ook een lege vragenlijst zien? Ik denk zelf alleen de ingevulde vragenlijst.
Gisteren heb ik een nieuw rapport gemaakt, gebaseerd op een een nieuw meldformulier. Er zijn zeker meldingen gedaan via de formulier. Desondanks krijg ik een leeg Excelbestand wanneer ik het rapport heb uitgevoerd. Bij de rapportrechten heb ik uiteraard mezelf rapportbeheerder gemaakt en leesrechten.In het vak rapportbeheerder blijft mijn naam zichtbaar als ik de rechten opnieuw open. Bij de leesrechten niet. Dat geldt overigens ook voor een ander rapport waar ik wel gegevens zie in het Excelbestand. Wat zie ik over het hoofd?
In een rapport ‘gemiddelde doorlooptijd vergelijken van status’ van bepaalde meldingen selecteer ik alle mogelijke organisatie-eenheden. Maar, wanneer er geen meldingen zijn voor een organisatie-eenheid die binnen de filters van de rapportage vallen, wil ik die eigenlijk niet tonen in de rapportage. Kan ik dit instellen? Groetjes, Isabeth
Ik ben op zoek naar NEN 17025 voor de Compliance. Kan eventueel NEN 13485 als bedankje opsturen!
Als ik in een HTML document onder bv. een kop tekst plaats met een nummering 1, 2, 3, etc., dan lukt dat prima als ik de tekst achter de nummering kort houd en als ik dan op ‘enter’ klik, wordt er doorgenummerd op de volgende regel. Heb ik echter nog extra tekst onder een nummering, bv. met opsomtekens en wil ik later doornummeren, dan begint de nummering weer opnieuw. Dit wil ik niet. Wie herkent dit fenomeen en heeft een oplossing hiervoor ? Hieronder een voorbeeld zoals ik het (bijna) zou willen hebben, maar met kopiëren/plakken komt dit ook weer niet goed over….Zorg ervoor dat de patiënt, de omstanders en uzelf veilig zijn. Kijk of de patiënt reageert: schud voorzichtig aan zijn schouders en vraag (luid): “Gaat het?” Als de patiënt wel reageert: laat de patiënt in de houding waarin u hem aantreft, mits er verder geen gevaar dreigt; probeer te achterhalen wat er aan de hand is en zorg zo nodig voor hulp; controleer hem regelmatig.Als de patiënt niet reage
BesteIs het mogelijk om binnen een meldformulier 1 keer per maand een (informatieve) lijst (bvb excel) van alle meldingen automatisch te genereren en versturen naar een persoon? zo hoeft deze persoon niet elke melding afzonderlijk te bekijken, of zelf actief een lijst te trekken.
In het overzicht van verbroken hyperlinks staan ook “verbroken” hyperlinks naar een conceptversie (3) terwijl versie 2 nog actief is. In weze is er geen ‘verbroken’ hyperlink.
Hallo,Wij zijn bezig met de implementatie van Zenya. Wij willen intern daar wat meer aandacht aan geven. Wij hebben het idee om een pen te laten maken waarbij staat iProva → Zenya. Tevens willen wij een (max 4) T-shirt bestellen waar ‘support’ Zenya op staat.Is dit mogelijk?
Hoi,Gezien de bakken mail die men wel eens krijgt is het verzoek van een van mijn (zorg-)collega's om een ‘!’ bij een mail te krijgen indien er een Type 1 (calamiteit) of Type 2 (Ernstig letsel) is gemeld. Dan valt direct op wanneer er iets is gemeld wat direct actie behoeft.Omdat het nu nog niet kan heb ik gewezen op functie van ‘regels’ in Outlook, waardoor de melding van een Zenya-afzender in een bepaalde map terechtkomt. Dat zou al moeten schelen. Uiteraard heb ik ook gewezen op het feit dat na een urgent incident meestal al wel communicatie is op de afdeling en dus tijdige actie. Maar er zijn ook situaties denkbaar waarbij een melding in een mail handig is, bijvoorbeeld bij het toegenomen thuiswerken.Ben benieuwd of de behoefte herkenbaar is of interessant.gr Bart, Spaarne Gasthuis.
De operatieassistenten maken gebruik van een webshare zodat zij OK protocollen buiten het ziekenhuis kunnen doornemen.Steeds meer medewerkers maken hierbij gebruik van hun mobiele telefoon.De webshare bevat ruim 200 documenten.Hierbij wordt de filteroptie in de browser op de telefoon gemist.Is er een reden dat deze er niet op zit?
Bij het selecteren van namen in meldingen, is de zoekfunctie in de laatste update aangepast. In plaats van alleen zoeken op naam, wordt ook gezocht of de naam geheel of gedeeltelijk in e-mailadressen bij een gebruiker / gebruikersgroep voorkomt. Het zoekresultaat levert dan meer resultaten op. Dit kan verwarrend zijn voor gebruikers en verhoogd de kans op fouten.ZIjn er meer mensen die dit lastig vinden?
Ik zie dat er voor de onlangs beschikbaar gestelde iProva release 5.15 voor is gekozen om de release notes niet meer te presenteren als pdf maar als interactief document.Graag zou ik deze release notes toch (ook) in pdf ontvangen. De reden hiervoor is dat deze voor mij veel beter leesbaar is. Er is een duidelijke inhoudsopgave en ik zou dit document ook graag printen omdat ik het gebruik als werkdocument. Ik kan me voorstellen dat meer mensen zijn die deze werkwjze hanteren. Is het mogelijk om dit te verzorgen en ook standaard nog bij de release info op te nemen?
Vraagje (als nog niet enorm ervaren Zenya gebruiker)….Als ik voorheen een Excel sheet opnam in iDocument werd dit na aanklikken netjes weergegeven op mijn scherm (ik neem aan als PDF). Nu in Zenya Documenten verschijnt bij het openen van hetzelfde beheerde Excel document een knop met een download icoontje + “Document openen”.Erop klikken zorgt ervoor dat het bestand wordt gedownload waarna je het kan openen. Maar dit vind ik toch wel erg omslachtig. En het zorgt voor een bulk aan niet beheerde kopieën in ieders ‘downloads’ map, iets wat ik niet echt wenselijk vind. Is hierin iets gewijzigd? Of doe ik zelf iets niet goed?Ik hoor het graag van een meer ervaren Zenya gebruiker. Alvast bedankt.
Hebben er mensen meer praktisch inhoudelijke ervaring met de link tussen iProva/Zenya en ONS? Als je vanuit een cliënt een incidentmelding doet en in deze melding een andere cliënt als betrokken persoon wil toevoegen, komt de link naar de melding ook in het dossier van deze tweede cliënt of moet je per betrokken cliënt een melding aanmaken, met de mogelijkheid om die binnen iProva aan elkaar te koppelen? Ook een vraag rond privacy: als je rechtstreeks vanuit ONS meldt, is het evident dat iemand alleen meldt voor een cliënt waartoe hij/zij bevoegd is, omdat de autorisaties in ONS goed zijn ingeregeld. Als je vervolgens een andere cliënt wil toevoegen als betrokkene (als er sprake is van onderlinge agressie of zo), zie je wel de naam van alle cliënten van de hele organisatie, neem ik aan. Hebben organisaties hier andere oplossingen voor bedacht? Of over nagedacht en geconcludeerd dat het niet anders is en een risico-afweging over gemaakt?En werkt de koppeling met ONS ook via een mobile d
Wij zijn momenteel bezig met een mobiel meldformulier. Dit formulier zouden we graag ook in het Engels willen aanbieden. Voor zover ik kan zien kan ik dit niet met één formulier maar moet hier een apart formulier voor aangemaakt worden. Wat is de handigste manier om een mobiel meldformulier in twee talen beschikbaar te stellen zonder heel veel werk dubbel te moeten uitvoeren? En hoe kan de invuller kenbaar maken dat hij een Engels formulier wil?Alvast bedankt voor de reacties.
Op het portaal kunnen ze kiezen om bij een bepaald meldingstype een formulier in te vullen. Nu wil ik niet dat ze dat formulier invullen maar op het moment dat ze op het betreffende icoon klikken om een formulier in te vullen dat er dan verwezen wordt naar een externe link. Is dat mogelijk?
HoiWij zijn op het moment steeds meer en meer bezig met het inrichten van een classificatiemodel omtrent ISO 27001 en gebruiken daarvoor het BRF-classificatiemodel als startpunt. Wij weten echter niet zo goed wat er wordt bedoeld wordt met herstelfactoren (in afbeelding Recovery factor). Is er iemand die dit heeft ingericht en haar visie/of manier waarop hun dit hebben ingevuld willen delen? Alvast bedankt!
We zouden graag zien dat bij het in behandeling nemen van een melding weergeven wordt in het overzicht dat de betreffende melding in behandeling is genomen. Soortgelijk als deadline datum, “In behandeling” in kleur.Is dit mogelijk?
de overzichtspagina van een specifieke melding zegt weinig over de inhoud van deze melding. Is het mogelijk dat je hier bepaalde vaste informatie (bijv. het onderwerp, korte beschrijving van de inhoud of een trefwoord) kan tonen zodat een gebruiker niet direct formulieren hoeft te openen om aan verdere informatie te komen?
wanneer de tekst in een veld binnen een melding te lang is, wordt niet geheel getoond in je melding overzicht. Het zou fijn zijn wanneer de rest van de tekst bij hooveren zichtbaar wordt zodat je niet de melding en vervolgens een formulier hoeft te openen om de gehele tekst te kunnen lezen.Wanneer bovenstaande zou kunnen, zou het dan mogelijk zijn om een veld ‘ik heb de melding gelezen’ in het meldingenoverzicht toe te voegen, zodat de verantwoordelijke niet een heel formulier hoeft in te vullen om aan te geven dat hij/zij op de hoogte is van de melding? Dit dus i.p.v. een veld invullen op een formulier?
Is het in Zenya nog mogelijk dat een gebruiker zelf zijn/haar wachtwoord kan wijzigen?Ik zie het onder de knop met de initialen niet meer staan. Kijk ik op de verkeerde plek?
Goedemorgen, Hoe kunnen wij een complete uitdraai exporteren naar een exell bestand met daarin alle opgenomen Controls vanuit de module Risk. Wij zien deze mogelijkheid nu niet en voor ons is dat wel belangrijk. Met vriendelijke groetCarolien Zandstra
Heb je al een account? Log in
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.