Stel je vraag over alle modules en add-ons van Zenya
Recent actief
Wij hebben de RI&E in de Vragenlijsten module van iProva. Op dit moment hebben we de vragenlijsten permanent openstaan bij ongeveer 100 gebruikers. Op elk willekeurig tijdstip kunnen zij de vragenlijst aanpassen. Zij vullen een reeds ingevulde vragenlijst voor hun afdeling steeds aan. Door het nieuwe licentiemodel willen we eigenlijk de vragenlijsten niet meer permanent open laten staan maar 1x per jaar aanbieden. Ik vraag me af of de gebruikers dan nog wel een reeds ingevulde vragenlijst kunnen aanpassen? Of moeten ze dan een nieuwe vragenlijst aanmaken? Alvast dank voor jullie reacties. Nathalie Allen Haaglanden Medisch Centrum
Hoi Allemaal,ik ben op zoek naar een export van het kader “Convenant medische technologie inclusief vragen voor iCheck". Het convenant heb ik wel al als kader in iProva staan, echter is nu de vraag ontstaan om dit ook via de tracers uit te gaan vragen.Heeft hier iemand al vragen voor gedefinieerd en deze aan het kader gekoppeld? Zo ja, zou ik hier een export van mogen ontvangen?
Beste allemaal, Is er een list voor het volgende probleempje? Je document heeft een deadline voor de geldigheidsduur en die stel je in met: te controleren vóór (datum), en die datum is bij ons vastgesteld op 2 jaar na autorisatie. De notificatie voor deze controle komt 90 dagen voor de deadline voor het controleren en als je die controle 1 dag voor het verstrijken uitvoert dan overschrijdt je geen enkele deadline. Blijkt bij die controle dat er een nieuwe versie aangemaakt moet worden dan gaat de termijn voor het schrijven van een concept in en dat is 3 weken, daarna de beoordeling (2 weken) en dan nog autorisatie (1 week). Nu worden deze termijnen zeer vaak overschreden en soms echt heeel lang (maanden). Al die tijd zit je dus met een gepubliceerd document wat eigenlijk over zijn geldigheidsduur is. Er zijn eigenlijk geen consequenties en dat document kan technisch eindeloos zo blijven staan. Daar moeten wij zelf op managen natuurlijk (dien we ook) maar wat ik lastiger vindt is dat he
In diverse meldtypes hebben we de samenvatting opgebouwd met harde returns erin voor duidelijk onderscheid tussen de verschillende onderdelen. Bijvoorbeeld bij VIM melding zorg: categorie melding beschrijving incident patiëntnummer In systeemsjablonen waarin de samenvatting wordt opgenomen (bijvoorbeeld de mail naar de eigenaar bij toewijzing van de melding, of de mail naar de actienemer bij toewijzing van het actiepunt) worden de harde returns niet getoond. De samenvatting is daardoor erg onoverzichtelijk. Is hier een oplossing voor of kan dit aangepast worden?
We hebben onze processen gemapt in iProva. Voor continue verbeteren willen we een vragenlijst gebruiken om een zelfinspectie uit te voeren. Is het mogelijk om een vragenlijst te linken aan een proces. Alvast bedankt, Stefan
Op zoek naar handleiding: Er is een mogelijkheid om vanuit je emailbox direct een mail aan een melding te koppelen. Is daar een handleiding voor? Ik bedoel een handleiding voor het installeren van de ‘knop’ in de email. Heidi
Ik ben op zoek naar de mogelijkheden voor het laten bereken van datums. b.v. In een formulier staat het datumveld “datum aanleveren”. Dit veld dient automatisch de waarde te krijgen van het veld “datum verstuurd” + 14 dagen. Hoe kan ik dat realiseren? Tijdens een status overgang wil ik het datumveld “datum IGJ” laten vullen met de waarde van het veld “datum verstuurd” + 6 weken. Hoe kan ik dat realiseren
Is het mogelijk om iCompliance in te stellen dat op hoofdniveau de scores van de afdelingen samen worden gevoegd? Nu telt hij wel onderliggende scores van onderdelen samen maar niet de scores van afdelingen. Kan dit wel?
Wat wij nu merken is dat gebruikers niet verder scrollen nadat ze op een keuzeknop geklikt hebben en dan dus denken 'niets te zien'. Dit zal uiteraard ook gewenning zijn, maar is het geen optie om te verspringen naar de plaats waar de alinea begint?
Dag iProva gebruikers. Momenteel ben ik druk bezig met de livegang van iProva melden en analyseren. Ik was bezig met de inrichting van het klachtenformulier en dit zette mij aan het denken over het ontwikkelen van een nieuwe type meldformulier, namelijk meldformulier ondernemingsraad. Ik vroeg mij af of binnen andere organisaties al iProva wordt gebruikt voor registratie en afwikkeling van ondernemingsraadvragen. Het lijkt mij een doeltreffend middel om onder andere bepaalde vragen uit te zetten aan verschillende commissies. Vriendelijke groet, Freddy
Het ziet er naar uit dat wij binnenkort gebruik gaan maken van de search app. nu heb ik me al wel wat ingelezen, maar ik heb ook nog wel wat vragen. tot nu toe werken wij met 1 portaal voor de hele organisatie. ik heb een aantal verzamelingen aangemaakt voor het gemak, maar ik merk dat hier eigenlijk weinig gebruik van wordt gemaakt. men zoekt liever via de zoekbalk. Nu vraag ik me af of het voor de search app noodzakelijk is dat alle documenten aan een verzameling zijn gekoppeld. dat is nu namelijk niet het geval. ook is me nog niet helemaal duidelijk hoe je vilans documenten zichtbaar kan maken in de search app. is daar nog meer achtergrond info over te vinden? Groeten Sophie van Manen
Waar kan ik informatie vinden over fysieke trainingen iTask? Of worden die alleen online gegeven?
Hallo allemaal, Als redelijke nieuwe gebruiker heb ik een vraag over de mogelijkheid tot het gebruiken van vragenlijsten. Ik heb een vragenlijst gemaakt waarmee de collega's storingen of een probleem kunnen melden en daarbij ook eventueel de oplossing waarmee ze de storing of probleem hebben opgelost. Dit dmv van open vragen. Nu is de enige manier om de eerder door de collega's ingevulde storingen of problemen op te roepen door een rapport te draaien of de ingevulde lijsten te exporteren naar Excel. Er kan niet in 1 (of 2 oogopslagen) gezien worden hoe de vorige collega het probleem heeft opgelost. Hebben jullie hiervoor een idee? Met vriendelijke groet, Willem Jan Agterbos Kwaliteitsfunctionaris Diagnost-IQ
Zijn er organisaties die reeds de flow van het aanvragen/toekennen van medewerkers uit het mobiel team aan een bepaalde afdeling hebben uitgezet d.m.v. een meldingstype in iTask? Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Tips?
Wij werken momenteel aan een nieuw meldformulier. Daarbij stellen wij ons de vraag of het mogelijk is om bv. het invullen van het formulier enkel toe te laten tussen bepaalde tijdstippen (bv. tussen 07:00-14:00), of om het bv. alle formulieren die na 14u worden ingediend, pas de dag erna te laten doorstromen naar de coördinator?
Aan de gebruikers van Infoland zou QualicorQMentum een evaluatietool onder de vorm van een vragenlijst ter beschikking stellen om de COVID 19 crisis te evalueren. Waar vind ik deze en kan ik importeren?
In iProva is er de mogelijkheid om rechten van een gebruiker over te nemen van een andere gebruiker. Hier kan je rechten per module (o.a. Meldingen, Documenten, Audits) overnemen. Echter kan ik niet kiezen uit rechten van vragenlijsten. Het gevolg is dat ik alle vragenlijsten één voor één inclusief de vragenlijstonderwerpen moet doornemen waar de gebruiker rechten heeft om vervolgens deze gebruiker handmatig te vervangen door de nieuwe gebruiker. Het zou onze organisatie veel tijd besparen als dit opgenomen wordt in de huidige mogelijkheid ‘verantwoordelijkheid overnemen van een andere gebruiker’. Lopen hier meer organisaties tegen aan?
Hoe kan een dynamisch rapport zo worden ingesteld dat deze alleen wordt weergeven aan medewerkers die ook daadwerkelijk leesrechten hebben? Bij sommige dynamische rapporten wordt het figuur getoond (in alle gevallen betreft dit de rapportage 'trendlijn') zonder waarden. Zie onderstaand figuur. Medewerkers met leesrechten zien hierin wel een trendlijn en waarden. Groeten, Anniek
Wij gebruiken Visio in de compatabiliteitsmodus bij het maken van processen in iProcess. Als we dat doen kunnen we de tekst in een ruit (keuzemoment) niet aanpassen aan de ruitvorm. Als je de compatabiliteitsmodus uit zet dan kan dit wel maar kun je het niet opslaan in iProva. In Visio kunt je de tekst in de ruit wel aanpassen aan de ruitvorm maar het is niet handig om het proces steeds buiten iProva te bewerken en dan te importeren want dan moet je het proces ook buiten iProva beheren. Heeft er iemand hier een oplossing voor?
Hallo, Heeft iemand het JACIE normenkader al in iProva staan en zo ja zou je dit met ons willen delen? Ik heb begrepen dat het specifiek om hoofdstuk B / CM / C gaat. Heb je alleen een groter normenkader, geen probleem! Dan kunnen we zelf elementen weglaten indien nodig.
Sinds de implementatie van onze add-on i+PDF module, worden onze MS Office documenten aan onze lezers getoond in PDF. Wanneer ik deze documenten via webshare op onze website doe verschijnen, worden deze op de website alsnog getoond als MS Office document hoewel dit ter hoogte van iDocument ingesteld staat om dit niet te doen. Iemand ervaring hiermee om dit op te lossen?
Wij werken momenteel met een aantal vragenlijsten waarbij afdelingen zelf tracers kunnen uitvoeren op de afdelingen. Deze tracers zijn niet verplicht dus wij gebruiken ook geen vragenlijstonderzoek. Hoewel ze niet verplicht zijn, zouden we wel graag opvolgen welke organisatie-eenheid de vragenlijsten wel of niet invullen. Als je een rapport trekt in de rapportagemodule, krijg je enkel de resultaten te zien van de organisatie-eenheden die de vragenlijst WEL hebben ingevuld. Zijn er organisaties die een oplossing hebben om snel een overzicht te hebben van organisatie-eenheden die de vragenlijst nog niet hebben ingevuld? Alvast bedankt!
Is het op een meldformulier mogelijk om de inhoud van 2 of meer afzonderlijke velden samen te voegen in een nieuw veld? Bijvoorbeeld: Nummer: 1234 Afdeling: Afdeling X Samengesteld veld: 1234 Afdeling X Dit willen wij gebruiken om automatisch de naam van een aanvraag te laten samenstellen o.b.v. 2 afzonderlijk in te vullen velden.
Hallo Allen, Hanteren jullie ook een norm betreffende verlopen documenten? Wij hanteren op dit moment de norm van 80% correcte documenten. Ik kan niet achterhalen waar deze norm op gebaseerd is. Iemand enig idee? Vr Gr Regina
Binnen onze organisatie hebben we heel wat gebruikers binnen iProva. Net zoals andere elementen van het systeem, hadden we dit ook graag eens opgekuist om terug wat overzicht te krijgen. Hoe pak je dat best aan? Voor zover ik begrepen heb, staan de groene poppetjes voor de gebruikers die gesynchroniseerd worden met AD, de blauwe voor de gebruikers die niet (meer) gesynchroniseerd worden met AD? Kan ik deze blauwe dan gewoon zonder meer verwijderen als gebruiker? Verder is er blijkbaar ook een verschil tussen actieve en inactieve gebruikers, wat houdt dit concreet in? En wanneer gebruik je deze optie wel/niet? Ook de werking van het actiemandje is me onbekend en vind ik niet meteen terug?
Heb je al een account? Log in
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.