Stel je vraag over alle modules en add-ons van Zenya
Recent actief
In kader van incidentanalyse maak ik verschillende diagrammen op. Voor één diagram heb ik bepaalde uren nodig. Ik kwam een aantal voorgedefinieerde urensets tegen (zie afbeelding).Ik vroeg mij af of het mogelijk is deze uren zelf te definiëren naar bijvoorbeeld de shifturen hier intern.Ik heb de instellingen en dergelijke afgezocht maar kan niks vinden. Iemand een idee waar ik dit eventueel kan aanpassen (als dit al mogelijk is)? Mvg,Laurens
Ik ben benieuwd waar andere organisaties handleidingen van apparatuur en apps plaatsen. Is dit in iProva, Ultimo, intranet of nog een andere optie.
Sommige documenten staan bij ons op niet actief. Bijvoorbeeld omdat ze sterk verouderd zijn en geen geldige controle datum meer hebben. Voorheen was het zo dat als je in de beheerkant met het document aan de gang ging, je de auteur kon uitnodigen en het vervolgens kon laten beoordelen. Na autorisatie was het dan weer actief en gepubliceerd. Hiervoor hoefde je de instelling onder eigenschappen niet te veranderen in ‘actief'. Nu lijkt dat niet meer zo te werken. Is hierin iets veranderd? De beoordelaar kan het document niet beoordelen; krijgt de melding dat het document niet beschikbaar is, terwijl alles verder oké lijkt. Alvast bedankt!
Hallo allemaal, Het is voor een coördinator erg onoverzichtelijk als hij het door de melder / actienemer ingevulde formulier wil raadplegen en ALLE velden getoond. Zeker als het voorwaardelijke velden betreftBijvoorbeeld als bij vraag a het antwoord JA wordt ingevuld, worden andere vragen getoond aan de invuller als wanneer deze NEE invult. Nu krijgt de coördinator een heleboel lege velden te zien (omdat deze niet aan de invuller getroond zijn want die zijn niet relevant bij het antwoord dat hij heeft gegeven op vraag A). Het zou heel fijn zijn als deze vragen dan ook NIET getoond worden aan de coördinator.Het gaat dus niet om de velden die een invuller bewust leeg gelaten heeft, maar wel om de velden waarvan bij de inrichting is bepaald (door deze voorwaardelijk te maken) dat deze onder bepaalde omstandigheden juist wel of juist niet getoond moeten worden. M.a.w. de invuller MAG ze dan niet invullen, dus waarom zou je deze dan terugzien als je het formulier bekijkt als coördinator.Ik
Beste, Ik denk dat dit een bug is, maar bij sommige documenten blijft het scherm 'hangen’ nadat ik een taak heb uitgevoerd. Bijv. een document archiveren, als ik dan op voltooien heb geklikt, is het blokje voltooien uitgegrijsd en gaat het scherm niet verder. Als ik dan in de adresregel op de titel van het document klik, zie ik wel dat het document in het archief staat.Of als ik een schrijver uitnodig om het document te bewerken, nadat ik op voltooien heb geklikt, blijft het scherm hangen en is het blokje voltooien uitgegrijsd. Als ik dan in de adresregel op de titel van het document klik, opent het document en is te zien dat de schrijver wel is uitgenodigd.Hebben hier meer documentbeheerders last van?
De apotheek wil gaan werken in iProva met het volgende normkader:GMP-ZIs er een organisatie die dit normkader al in iProva heeft geladen en deze met ons wil delen? Ik hoor het graag via een privébericht op deze community. Jacqueline
Beste,Kun je ook een rapportage draaien met een zoekopdracht dat geen veld is? Wij zijn op zoek naar documenten met het woord instillagel. Dit is geen veld en hangt ook niet als trefwoord aan een document. Het systeem moet dus in de inhoud van het document gaan zoeken.Is dit mogelijk? Mvg Gaby
Vraag van een beginnende infoland-gebruiker: Ik werk nu een meldsysteem uit waarbij verschillende partijen om beurt een formulier in vullen. Uiteindelijk moet de dienstverantwoordelijke een verslag krijgen van de ingevulde formulieren. Dit formulier moet de dienstverantwoordelijke lokaal kunnen opslaan.Ik heb de in te vullen formulieren kunnen aanmaken en instellen, maar hoe kan ik de dienstverantwoordelijke (die in 1 van de formulier aangeduid werd) automatisch een verslag bezorgen van de ingevulde formulieren? alvast bedankt.
HoiWij zijn op zoek naar de mogelijkheid om vanuit ons intranet direct te linken naar een groep van documenten (folder in de boomstructuur) in Zenya. Authenticatie is hier geen probleem aangezien de gebruiker ingelogd zal zijn.Kan dit rechtstreeks met een direct link en kan ik de direct link uit ergens afleiden? (Browsen door de boomstructuur verloopt steeds via dezelfde url: Portal/#/portal/100/browse).Of bestaat de mogelijkheid om de inhoud van een folder te bekomen dmv de API’s zodat we de linken naar de documenten kunnen embedden op onze eigen pagina’s?Alvast bedankt voor de hulp!Erik
Wij maken geen gebruikers in Zenya aan maar nemen die over uit de active directory(AD). In de AD is die gebruiker al lid van groepen, bijvoorbeeld de afdeling. Nu moeten we handmatig de gebruiker in Zenya ook weer aan de afdelingsgroep toevoegen.Door middel van een koppeling van de ADS groep met een Zenya groep is het makkelijker om centraal de rechten binnen Zenya te beheren.Heel veel bedrijven hebben per afdeling een ADS groep, als deze groep ook member is van een speciale “Zenya” groep binnen de AD hoeft maar eenmalig in Zenya de koppeling gemaakt te worden tussen Zenya, en de ADS groep om een gebruiker direct de juiste lidmaatschappen te gevenZodra er een nieuwe medewerker op de afdeling door de IT in de juiste ADS groep wordt geplaatst kan zenya direct de lidmaatschappen overnemen, wat zowel het gemak, als beheer een stuk eenvoudiger maakt.
Voor het Incident-meldformulier bestaat de wens voor Medicatie de naam van het medicijn te kunnen selecteren uit de lijst welke in HiX staat. Daarvoor moet deze lijst gekoppeld zijn. Is er een ziekenhuis die daar ervaring mee heeft?Is dit voor de melder gebruiksvriendelijk of levert het meer zoekwerk op?Mvgr, Ed Mulder, UMC Utrecht
BesteWe zien bij grote Excel bestanden dat deze niet overzichtelijk weergegeven worden in Zenya.Bij het downloaden is de tabel met zijn tabs wel volledig zichtbaar maar dit is niet door iedereen geweten.Is er een mogelijkheid dat voor deze documenten een pop-up komt om de lezer te informeren dat ze het document moeten downloaden om de volledige inhoud te kunnen zien?Of zijn er andere mogelijkheden.Alvast bedankt voor jullie feedback
Ik zou graag bij een overgang van status een taak voor invullen van een formulier willen toekennen aan een externe, waarbij het emailadres van de externe uit een ingevuld veld komt.Deze externe mag enkel toegang hebben tot het formulier, niet tot de rest van de melding.Is dit mogelijk?
Graag zou ik voor de WORD en Excel doc's ,die alleen lezen zijn, willen aanvinken dat ze als pdf getoond moeten worden. Kan ik dit in een keer doen of moet ik dit voor alle documenten apart instellen?
Als we een nieuwsbericht op een portaal plaatsen kunnen we kiezen of we deze op dit portaal, alle portalen of meerdere portalen zichtbaar willen hebben. Als we een bericht op alle portalen hebben geplaatst en we het later op verschillende portalen willen verwijderen (dus niet van alle) hebben we deze keuzemogelijkheid niet. Dan moet het bericht van alle portalen verwijderd worden en opnieuw op meerdere portalen geplaatst worden. Zien we een andere mogelijkheid over het hoofd?
Hoi allemaal, De afgelopen periode heeft onze development afdeling hard gewerkt aan mooie doorontwikkelingen van functionaliteiten en de nieuwe look & feel van Zenya. Een van de dingen die we daarin verbeterd hebben is de document viewer. Deze viewer heeft een nieuwe look & feel gekregen maar tegelijkertijd hebben we deze functioneel primair voorzien van de belangrijkste actieknoppen. Er is alleen nog een onderdeel in deze viewer waar wij graag jullie feedback en ideeën over willen horen, zodat we gezamenlijk de gewenste/juiste oplossingsrichting kunnen bepalen.Het gaat over de wijze waarop de titel van het document getoond wordt tijdens het raadplegen van een document. Op dit moment worden de titels als volgt getoond:Voor Microsoft Office documenten (via office online of PDF view) en interactieve documenten:Interactief documentMicrosoft Word documentVoor vrije en gestructureerde web documenten:Web document Er zijn verschillende wegen die naar Rome leiden en dus ook hiervoor
Bij de overgang tussen twee statussen is er een bijkomende actie voor een bepaalde medewerker tot invullen van een formulier “actiepunt aanmaken (formulier invullen)”.Ik wil door middel van een mail, met een link naar het betreffende formulier, de medewerker op de hoogte brengen van het invullen van betreffend formulier.Geen link naar de melding maar een link naar het formulier (zoals automatisch gebeurt bij de andere formulieren binnen de melding).
Is het mogelijk documenten getoond als PDF weer terug te krijgen in zn oorsprong? Bv excel? is dit een kwestie van vinkje ‘tonen als PDF’ uitzetten? Ik heb dit geprobeerd maar dat werkt niet.
Goedemorgen,Wie kan mij adviseren?Ik ben een vragenlijst aan het maken voor een tracer audit. De vragen in het kader heb ik al gemaakt, nu ben ik bij de stap aangekomen om er een vragenlijst van te maken. Maar ik twijfel welk type ik moet kiezen. Wij gaan namelijk meerdere afdelingen bezoeken (= dus organisatie-eenheid) maar per afdeling 3 medewerkers bevragen/observeren (= dus medewerker)Wat kan ik het best kiezen?Ondanks alle trainingen en input op deze site kan ik geen antwoord op mijn vraag vinden. Hopelijk kan een van jullie ons adviseren.Gr Diana
Hoi, Wij hebben verschillende documenten (>2000 van de >8000) waarbij onder eigenschappen de datum “Laatste goedkeuring” niet gevuld is, maar het document is wel gepubliceerd. We zien dit bij verschillende versies (zowel documenten met versie 1, 2,3,4, etc.), verschillende document typen en ook of het document al dan niet gecontroleerd is schijnt geen verschil te maken. Kan iemand mij uitleggen wanneer dit veld wel gevuld wordt, en wanneer niet? Want voor nu kan ik er geen logica in ontdekken. Of heb ik een bugje? Alvast bedankt,Annette
Hi,Twee vragen aangaande vragenlijsten:Ik zou graag het correctieve actieplan printen. Is dit mogelijk? Ik zou graag meldingen krijgen als correctieve acties zijn voltooid. Hoe?Alvast bedankt!vrgrt. Patrick
In mijn melding heb ik een veld gestoken waar de gebruiker een aantal maatregelen kan selecteren. Deze maatregelen zijn gedefinieerd in de module RISK.De gebruiker ziet echter enkel de titel van de maatregel en kan dus niet filteren op soort maatregel (fysieke beveiligingsmaatregel, organisatorische maatregel) terwijl je dit wel kan als het gegevens zijn die je geconfigureerd hebt in een kaartenbak.
Beste waar kan ik gearchiveerde NC apparaten terugvinden, nadat de opdracht tot archiveren is gegeven?vr gr Robert
Besten, Weet iemand hoe je de linkjes op de home page kan wijzigen? Nu staan er 3 en ik wil deze graag uitbreiden. Alvast bedankt!
zijn er nog meer creatieve mogelijkheden in Interactieve documenten?ik denk aan:keuzeknop met andere kleuren afbeelding als keuzeknop / keuzeknop plaatsen in afbeelding andere creatieve mogelijkheden home-button
Heb je al een account? Log in
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.