Stel je vraag over alle modules en add-ons van Zenya
Recent actief
Wij zijn zijn sinds enige tijd over op iProva, in het verleden gebruikte we echter een ander software pakket voor ons k.m.s. Met dit systeem was het mogelijk om als ‘superuser’ in te loggen onder het account van een andere gebruiker. Waardoor je kon zien waar er b.v. bij de betreffende gebruiker iets fout ging. Is deze mogelijkheid er in iProva ook? Of is er een andere oplossing om te kijken hoe bepaalde zaken eruitzien voor de gebruiker, bv t.a.v. klachten of management informatie?Alvast vriendelijk dank voor reactie(s)
Hoe stel ik in, dat er bij het printen van een document uit iDocument automatisch het versienummer en de geldigheidsdatum geprint worden?
We hebben voor een bepaald meldtype een deadline ingesteld, via het tabblad Algemeen > Planning.Daar hebben we ook een e-mail ingesteld die verstuurd wordt bij overschrijding van de deadline.We zouden graag 2 weken voor de deadline ook een automatisch bericht willen laten versturen.Ik zie dat er een systeem notificatie beschikbaar is voor een naderende deadline, waarbij ook een mail verstuurd kan worden, maar dan kan de gebruiker zelf dit bericht aan/uit zetten.We willen echt dat de herinnering 2 weken voor overschrijding van de deadline verstuurd wordt. Is dit mogelijk?
Is het mogelijk om een hyperlink aan te maken via ‘taalfouten corrigeren’ in een pdf document (of andere documenten dan Word/ Excel)?
In een melding geeft de melder een graad van schade en herhalingsfrequentie in. dit geeft automatisch een risicoscore. de coördinator heeft in het coördinatorformulier de mogelijkheid om de risicoscore aan te passen door het veld graad van schade of herhalingsfrequentie aan te passen.echter wordt dit niet altijd geregistreerd, waarbij het veld dat werd aangepast in oranje staat, maar waarbij er blijkbaar niets werd aangepast, én waarbij sommige mails vertrokken met de originele risicoscore en sommige mails wel met de aangepaste risicoscore. daarbij is de melding zelf gecategoriseerd onder de oude risicoscore.waar kan hier de fout zitten? is dit een glitch dat soms voorkomt (het is niet altijd zo, het gebeurt al eens)?
Wij krijgen een foutmelding bij het maken van een bulkexport op het moment dat een documenttitel te veel tekens heeft. Concrete vraag: wat is het max aantal tekens van een documentitel zodat deze geen foutmelding geeft? Dan kan ik deze opdracht concreet meegeven aan onze documentbeherders. Bedankt alvast!
Onlangs zijn wij met ons ziekenhuis overgeschakeld van iProva versie 5.3 naar 5.13.1. Ter validatie zouden we de release notes van al de softwareversies moeten bekijken. Wanneer ik op website www.update.infoland.nl kijk, vind ik hier wel de release notes terug tot 5.12 maar geen vroegere versies. Waar kan ik deze vinden? Al deze release notes overlopen lijkt me zeer omslachtig en extreem veel werk. Zijn er hier tips/tricks betreffende validatie hieromtrent?
Goedemorgen, Wij zijn bezig om de Qualicor zelfevaluaties uit te zetten in iCheck. Een van de wensen die wij terug horen is of er een optie is om de vragenlijst tussentijds naar excel te exporten is. Hier zie ik geen optie voor klopt dat? En hoe doen anderen dit? De zelfevaluatie printen is niet een optie. En PDF is niet (eenvoudig) te bewerken.
In onze organisatie willen we de beoordelaars en autorisatoren een reminder sturen wanneer de deadline voor het beoordelen/autoriseren van het document nadert. De reminder dient 7 dagen voor het eind verzonden te worden. Hoe koppel ik het systeemsjabloon beoordelingsherinnering aan de documenten? En hoe stel ik in dat het 7 dagen voor het einde van de beoordelingstermijn verzonden wordt naar de beoordelaars/autorisatoren?Zie jullie reactie graag tegemoet.
Wij maken gebruik van gestructureerde documenten. Bij het creëren van een nieuwe versie hebben beoordelaars en gebruikers de mogelijkheid om de wijzigingen ten opzichte van de vorige versie te vergelijken. Hierbij worden ook wijzigingen in de opmaak getoond. Is het mogelijk om alleen de verwijderde en toegevoegde tekst te tonen en wijzigingen in opmaak te verbergen?Dit zou voor eindgebruikers fijn zijn omdat er geen toegevoegde waarde zit in het tonen van de wijzigingen in opmaak. Zij zijn alleen geïnteresseerd in de inhoudelijke wijzigingen in documenten.Als het nog niet mogelijk is, zijn er andere gebruikers die wijzigingen in opmaak ook zouden willen verbergen? Groet,Femke
Wij gebruiken diverse meldingstypen voor verschillende doeleinden, het zou handig zijn om meerdere organisatie eenheden aan te kunnen maken. Geen onderwerpenboom maar echt een tweede organisatie eenheid of meer.
Kan mij iemand zeggen of ik, om vragen binnen een kader te kunnen aanmaken, specifieke rechten moet hebben.Ik zit nl in twee omgevingen waarbij ik in de ene omgeving admin rechten heb en in de tweede omgeving moet ik telkens aan de administrator om rechten vragen. in die tweede omgeving kan ik wel kaders aanmaken maar als ik een vrag wil aanmaken bij een kaderelement krijg ik de melding“U heeft geen toegang tot de webpagina die u wilt bezoeken.”
Kan er ook een connectie gemaakt worden tussen een klassieke scanner aangesloten op een PC en iProva om gegevens uit te wisselen via QR-codes ?
Beste allen, Heeft iemand van jullie toevallig het kwaliteitskader 'spoedzorgketen' als kader opgenomen in iProva? Ik hoor het graag, Groeten Anniek
We zijn op dit moment bezig om documenten die nog in Word stonden over te zetten in de formats. Voor de formats is de opmaak bepaald. Wat opvalt is dat als we tekst kopieren vanuit het Wordbestand naar de format de opmaak van de format kennelijk overschreden wordt.We hebben al geprobeerd om de opmaak eerst uit het Word bestand te halen en het dan te kopieren en te plakken maar ook dan wordt de opmaak van de format niet overgenomen.Iemand tips?
Ik werk pas kort met Iprova en krijg maar geen beeld over de relaties tussen de verschillende onderdelen. Welk recht wordt bij de gebruiker vastgelegd, welke bij een rol, melding of document.Een simpel voorbeeld: Waarom ziet de ene gebruiker een map wel en de ander niet?Ik zou graag een soort afbeelding van het datamodel willen hebben. Hopelijk geeft dat inzicht in de onderlinge relaties.
Het JBZ is bezig met de transitie van Internet Explorer 11 naar Google Chrome.Momenteel kan de gebruiker kiezen tussen IE11 en Chrome (en Firefox), vanaf half 2021 zal iedereen Google Chrome als standaard browser gebruiken.Wat ik constateer is dat het automatisch aanmelden (Windows Authentication) bij gebruikmaking van Google Chrome regelmatig niet functioneert. De gebruiker krijgt dan het iProva-inlogscherm.Onder IE11 komen deze problemen niet voor. Heeft iemand anders vergelijkbare ervaringen?
Ik weet het antwoord vrees ik al, maar ik stel de vraag toch maar even, voordat mijn hele vrijdagavond verpest is.... Ik ben de hele middag bezig geweest met een vragenlijst, zonder tussendoor op “voltooien” te klikken, want ik was nog niet klaar. Op één of andere manier gebruikte ik een toetscombinatie waardoor de pagina afgesloten werd en nu kan ik in mijn vragenlijsten de betreffende vragenlijst niet terug vinden. Wordt er ergens in het systeem tussendoor een backup gemaakt zodat ik niet helemaal opnieuw hoef te beginnen? :-(
Is het mogelijk om een kaart uit de kaartenbak te exporteren, zodat een ander deze weer kan importeren en rechtstreeks dezelfde inrichting kan gebruiken? Ik weet dat je de lijst met kaarten kan exporteren voor bulkimport, maar dan krijg je alleen een Excellijst met de velden en als deze dan weer geïmporteerd wordt, staan bijvoorbeeld niet alle keuzelijstjes in de kaart. Kan ik niets anders dan schermafdrukken maken van alle onderdelen van de kaart, zodat een andere organisatie dit kan overtypen? Bij vragenlijsten of kaders kun je die exporteren als .xml en dan weer importeren, waarna ze direct bruikbaar zijn, inclusief alle velden. Is er ook zo'n optie bij kaartenbakken? Ik kan het niet vinden… Ik meen me te herinneren dat het wel kan, aangezien ik bij RIBW K/AM een kaart had ingericht die Leviaan ook wilde gebruiken en dat hebben we toen gedeeld. Maar misschien was dat wel via een consultant die aan de achterkant meer kan.
Beste, Weet er iemand of er trainingsmateriaal bestaat over het maken van een portaal?Weet iemand hoe je dit het best aanpakt?
Kan een document rechtstreeks vanuit iProva Search app geprint worden?
Hoe kan ik een antwoord op een JA/NEE vraag verplicht laten toelichten wanneer het antwoord nee is?
Bij het documentbeheer werken we met een 2-jaarlijkse revisie. Bij kleine tussentijdse aanpassingen wordt regelmatig een nieuwe versie gemaakt. Daarbij willen we graag de oorspronkelijke controledatum behouden. Dit wordt nu handmatig gedaan door deze op te zoeken bij de geldige versie en weer in te typen bij het concept als dit te beoordeling wordt aangeboden maar men zou dit graag automatisch willen laten gebeuren.Is dat mogelijk?Wie heeft een goed idee?
Het uitrollen van de iProva search app heeft toch meer voeten in aarde dan we dachten.We hebben verschillende profielen die toegepast worden op de 3000 smartphones (Samsung Galaxy) die Isala nu heeft aangeschaft en al in gebruik zijn genomen.Profiel 1 toestellen staan niet op naam en zijn toestellen waar het Verpleegkundig oproep systeem (bel patiënt) op staat. Alle verpleegafdelingen Profiel 2 toestellen zijn alle andere toestellen niet op naam. Alle afdelingen die het toestel doorgeeft per dienst. Profiel 3 toestellen zijn toestellen op naam. Alle stafafdelingen en operationeel leidinggevende. Op profiel 3 toestellen op naam kan de search app nu al geplaatst worden.We willen graag de verpleegkundige doelgroep voorzien van nuttige informatie zoals de veiligheidswaaier, voorbehouden handelingen en infectiepreventie protocollen. Daar zij toestellen gebruiken die niet op naam staan maar doorgegeven worde per dienst dienen we eerst te wachten op de aanpassing die Infoland nog moet doorvoe
Heeft iemand voor ons het NOREA normenkader?
Heb je al een account? Log in
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.