Stel je vraag over alle modules en add-ons van Zenya
Recent actief
Wij hebben een hiërarchische opbouw in de vorm van kostenplaatsenstructuur. Elke afdeling heeft een eigen kostenplaats.Ik begrijp dat ik deze in zou kunnen voeren via Organisatie eenheden. Bestaat er ook een mogelijkheid onze structuur te importeren? Het gaat om een paar honderd kostenplaatsen….Dan kunnen we dit veld ook bij het importeren meenemen. Vr. gr.Johan
Kan een meldformulier beëindigd worden d.m.v. een voorwaardelijke sectie? Bv. als men “x” aanduidt bij een vraag, dat er dan een korte toelichting getoond wordt én het meldformulier niet meer verder kan ingevuld worden? Of is dat technisch niet mogelijk?
Hallo,Onze SEH voert elke nacht een review uit over een stuk of 10 ingevulde dossiers van de vorige dag op bepaalde onderwerpen. Zij willen de uitkomsten en de vergelijking met eerdere dagen graag bespreken in de dagstart de volgende ochtend, zodat ze kort cyclisch kunnen verbeteren. In de rapportagemodule is hier geen mogelijkheid voor, alleen maandelijks. Zijn er andere organisaties die ook zo iets doen en die hier tips voor hebben?En anders wil ik het graag als wens neerleggen bij Infoland :)Groet, Marte
BesteIk wou eens horen of er nog klanten zijn die problemen hebben met de HTML documenten in iDocument (vrije web documenten/sjablonen HTML).Wij hebben het voorbije jaar heel wat problemen ervaren met de inhoud van deze html documenten. Wij gebruiken deze veel gezien dit voordelen heeft voor de medewerkers (opent onmiddellijk, inhoudstabel <> Word document is extra klikken).Indien we hier tekst of afbeeldingen in plakken (copy-paste) van een ander Word document of website geeft dit altijd problemen. Bij het opslaan van dit document is opeens heel de inhoud weg/leeg. We hebben het frequent voor dat een volledig document ‘weg’ is en dan moeten we telkens via een ticket vragen om de inhoud ergens te gaan terughalen (vaak informatie weg). In het begin hadden wij hier nooit problemen mee en gingen we ook inhoud gaan kopiëren en plakken. De oplossing die geboden wordt is dat we niet meer mogen kopiëren en plakken, wat niet gebruiksvriendelijk is (steeds tussenstap nodig van een kladblo
Wij gaan binnenkort live met een iProva meldingstype voor het aanmelden door medewerkers voor een Covid-19 test.Wie heeft daar ook ervaring mee?
Wij werken momenteel aan een vragenlijst voor onze eigen medewerkers en willen die anoniem laten invullen. Ik zie de rapportage voor vragenlijsten mbt percentages. Maar heeft er iemand ervaring met rapportages van de vrije tekst vragen? We willen alle goede ideeën van medewerkers graag in een rapport terug zien maar ik heb nog niet gevonden hoe dat kan.
Beste@Thomas de Groot De opleiding Geneeskunde overweegt om iProva ook te gaan gebruiken en dan vooral de interactieve documenten. Bij het uitproberen lopen zij tegen de beperkte opmaakmogelijkheden aan en benoemen de hoop een student en een docentdocument in één document te kunnen maken.Hoe staat het met de doorontwikkeling van de layout?De opmaakmogelijkheid is dermate beperkt dat dit goede informatieoverdracht in de weg staat. Huidig is er alleen een hoofdkop en een subkop en een inspringmogelijkhed. De regelafstand is steeds hetzelfde. Dat is onderwijskundig (maar ook voor een document zoals jullie binnen het ziekenhuis willen gaan gebruiken) uit den boze. Het kan haast niet dat Iprova zo beperkt is. We zitten onderwijskundig met twee soorten gebruikers die niet dezelfde rechten hebben (i.e. de studenthandleiding en docenthandleiding komen in de basis overeen, maar de docent 'ziet meer' dan de student, bijvoorbeeld een uitwerking van een bepaald probleem). Ik heb nog niet helemaal
We willen Zorgpaden gaan vastleggen in de module documenten&processen en overwegen dit te doen door een vast format te maken in iProcess. Zijn er ziekenhuizen die met Zorgpaden werken en hebben die misschien voorbeelden hoe en waar deze vastgelegd zijn? Bij voorbaat dank voor reacties!
Hallo,Wij willen graag een nieuw documnettype toewijzen aan bepaalde documenten. De structuur van het nieuwe documenttype is identiek aan het bestaande documenttype, behalve dat er security op bepaalde paragrafen ingesteld is in het nieuwe documenttype. Dus de inhoud en de structuur veranderen niet, alleen verandert de security.Bestaat er een methode om die switch van documenttype te doen zonder de inhoud telkens per document manueel over te zetten?met dank,Stefaan
Wij zijn op zoek naar de normenkaders:NEN 7513NTA 7516Norea digdheeft iemand die beschikbaar?
hallo, wij zijn binnen ggze gestart met de compliance module, we willen een aantal kaders gaan monitoren. zijn er instellingen die iso 27001/27002 of andere algemene kaders al in Icompliance hebben, die wij zouden mogen lenen?
In het gebruikersbeheer van Zenya is er een mogelijkheid om meerdere gebruikers tegelijk aan te maken door deze te importeren vanuit een Excel bestand. Hoe werkt dat?Excel-bestandJe hebt een Excel-bestand met daarin de nieuwe gebruikers. Dit bestand moet aan een aantal regels voldoen:De gegevens staan op het eerste werkblad. Het eerste werkblad bevat geen samengevoegde cellen. De eerste rij moet de koppen bevatten. Logincode, volledige naam en e-mailadres zijn verplicht voor iedere gebruiker en moeten daarom bij elke rij zijn gevuld.Naast logincode, volledige naam en e-mailadres kunnen nog extra velden worden geïmporteerd:Startportaal: gematcht op portaalnaam. Functie: gematcht op functienaam. Organisatie-eenheid: gematcht op externe sleutel of op organisatie-eenheid naam. Manager: gematcht op logincode. Er moet in Zenya al een gebruikersaccount voor de manager aanwezig zijn, of de manager kan gematcht worden met een andere gebruiker die u tegelijk importeert. Gebruikersgroepen: gematc
Als je een staafdiagram maakt, hoe kun je dan percentages zien i.p.v. aantallen?
Op een statusovergang is het mogelijk om een actie in te stellen dat actiepunten worden toegewezen aan gebruikers uit een bepaald veld (als voorbeeld het veld ‘Inkopers’). Is dit alleen mogelijk wanneer het veld specifiek is, of kan dit ook bij een globaalveld? In hetmeldingstype waarin wij dit willen inregelen, kan ik namelijk bovenbeschreven actie niet instellen op het veld ‘Teamleden’. De vraag heeft betrekking op de teamleden in een projectgroep, dit betreft een gebruikersveld, welke globaal is ingesteld. Met een ander gebruikersveld, niet globaal, heb ik wel de mogelijkheid om een actie uit te zetten. GroetenAnniek
Een klachtencoördinator die vanuit ‘wat moet ik doen?’ een e-mail wil versturen naar de klager (en dat zijn meestal patiënten/fam.leden) , krijgt in het e-mail formulier achter AAN een leeg veld te zien, waarin zij zelf het e-mailadres moet typen.Nu heeft zij al 2x een datalek veroorzaakt door een verkeerd e-mailadres in te typen.Het zou handig zijn dat je ook een mail zou kunnen versturen waarbij je een veld kunt instellen naar wie de mail verstuurd moet worden (in dit geval van de klager)Of heeft iemand een idee hoe ik dit het beste aan kan pakken?
Als ik meldingen wil exporteren, verschijnt wel het excel icoontje maar als ik daar op klik gebeurt er niets.
Wij gebruiken de module vragenlijst voor het uitvoeren van werkplekinspecties. Wij vinden het wel zo netjes om de “gecontroleerde” werknemer een rapportage te overhandigen met de uitkomsten van de werkplekinspectie. Hoe maak je een rapport van 1 ingevulde werklijst, dat gedeeld kan worden?
Is het mogelijk om een oude Lezer opmerking uit 2018, maar nog wel met de status ‘nieuw’ in een gearchiveerd document nog alsnog af te handelen?Dit is mogelijk gebeurd doordat de documentbeheerder destijds het gepubliceerde document heeft omgezet van HTML (multidisciplinaire richtlijn) naar documenttype Proces. Daarna is het proces weliswaar gepubliceerd, maar de opmerking is vreemd genoeg wel blijven staan.Nu heb ik een poging gedaan om via de gearchiveerde documenten bij de opmerking te komen, maar daar is geen optie voor afhandelen oid. Heeft iemand hier een tip voor?
Beste, Voor het bevragen van de tevredenheid aan naasten heb ik in iCheck een vragenlijstonderzoek aangemaakt. Daarbij importeer ik vanuit excel de e-mailadressen. Ik doorloop vervolgens in iCheck de verschillende tabbladen. Na het invullen laatste tabblad, waar in de startdatum einddatum en reminder invul, klik ik op ‘Voltooien’ en dan verschijnt foutmelding 231598. Ik kan niet herleiden waar het fout gaat (d.w.z. de e-mailadressen staan niet ‘rood’). Kunnen jullie mij helpen en aangeven waar deze melding vandaan komt én hoe we dit kunnen oplossen? Mvg,Anne Bleijenbergstg. Groenhuysen
Ik heb het gevoel dat ik een hele suffe vraag stel, maar is het binnen iCheck mogelijk om bij een meerkeuzevraag aan te geven welk antwoord het beste antwoord is? Ik weet dat het bij JA/NEE wel kan, maar ik zou graag iets van een quiz uitsturen, waarin (ook voor de deelnemer) duidelijk wordt of het juiste/beste antwoord gegeven is. Natuurlijk kan ik dit via SurveyMonkey, Socrative of Mentimeter doen, maar ik hoopte dat dit ook binnen iProva kon. Of moet ik daarvoor iQualify hebben?
Soms wil ik éénmalig een enquête doen, waarin ik het mogelijk wil maken dat mensen anoniem antwoord kunnen geven. Nu maak ik “voor de vorm” een vragenlijst onderzoek aan, maar eigenlijk vind ik dit een beetje oneigenlijk gebruik van deze functionaliteit. Ik snap niet waarom dit ook niet gewoon kan. Alvast bedankt voor de verduidelijking!
Hallo,Om ervoor te zorgen dat bij afdrukbare documenten het logo en de koptekst elkaar niet overlappen, zoeken we een mogelijkheid om de koptekst een marge mee te geven. Zoals het nu gaat, wordt de koptekst over het logo (links bovenaan de 1ste pagina) geprint. Iemand enig idee?Bedankt voor je input!Stefaan
Hoi allemaal, I.v.m. met een veranderde routing heb ik in een bestaand meldingstype een nieuw workflow en actiepunten formulier aangemaakt. Dit heb ik gekoppeld aan een status, en via een status overgang heb ik hier een actie punt op aan laten maken. Waar bij de al bestaande workflowformulieren (minimaal 6-7 jaar oud) bij het uitvoeren van de melding keurig de opslaan knop geactiveerd is, krijg ik deze bij mijn nieuwe formulier niet te zien (alleen grijs). Wat doe ik verkeerd? Of waar zit deze instelling zodat ik het nieuwe formulier ook kan laten opslaan
Hallo,In één van onze document is het veld 'Deadline voor concept na documentcontrole' aanwezig. Deze staat van bij geen enkele van de andere documenten. Wat betekent dit en hoe kun je dit instellen?
beste lezer,graag zou ik willen weten hoe andere ziekenhuizen hiermee omgaan;Verlopen documenten in iDocument wil nog niet altijd zeggen dat ze niet up-to-date zijn. Het kan zijn dat de volgende versie al geschreven is en in de beoordelingsflow staat. Eindgebruikers die de protocollen zoeken, zijn hier natuurlijk niet van op de hoogte.In het ETZ hebben wij wel eens oplettende verpleegkundigen, die melden dat documenten verlopen zijn.Document is juridisch leidend, je kan er altijd van afwijken als je in dossier rapporteert waarom.Maar wat betekent het juridisch als documenten verlopen zijn? moet de professional, die weet dat het niet meer up-to-date is, toch uitvoeren zoals iDocument voorschrijft?ben benieuwd naar reacties.
Heb je al een account? Log in
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.