Stel je vraag over beheer, licenties en overige thema's
Recent actief
Graag zou ik een export maken van alle functies in Zenya vermeld. Via: Applicatiebeheer>Organisatie: Functies, kan ik echter alleen importeren, verwijderen, of aanpassen. Is er een andere manier?
Beste Zenya-gebruikers,Wij, als kwaliteitsmedewerkers, werken dagelijks met het programma Zenya en zijn benieuwd hoe andere sectoren (buiten de zorg) ditzelfde systeem gebruiken. Zenya biedt immers enorm veel mogelijkheden voor kwaliteitsmanagement, en wij willen graag leren van de ervaringen en toepassingen in andere vakgebieden.Zijn jullie vergevorderd met het gebruik van Zenya? Of werken jullie op een manier die anders is dan in de zorg? Dan horen wij graag van jullie! We zijn enthousiast om best practices, uitdagingen en creatieve oplossingen te delen.Wil jij je ervaringen delen en mogen wij op bezoek komen? Stuur een bericht naar bodegraven.d@zaansmc.nl of reageer hieronder.Met vriendelijke groet,Maaike Taal & Denise van Bodegraven
Hoe kun je gemakkelijk een periodieke check uitvoeren op de leden van gebruikersgroepen. De personen die de check kunnen doen hebben geen rechten om de gebruikersgroepen in te zien en te wijzigen. Kun je een persoon rechten geven voor inzien en wijzigen voor een enkele groep? (dus dat ze niet meteen alle groepen kunnen inzien en wijzigen)Zo niet, hoe kun je op gemakkelijke (liefst automatische) wijze deze persoon een lijst van de huidige leden sturen om hierop een check te laten uitvoeren?
Hallo, Binnen mijn organisatie is ervanuit het MT vraag naar inzicht in het gebruik van Zenya per specifieke gebruiker/gebruikersgroep en organisatie-eenheid. Weet iemand of het mogelijk is om dit uit te draaien en zo ja waar. Ik kom er helaas niet uit. Groet,Sanne van der Wal
Hallo,Is het mogelijk om in Zenya (gehost door Infoland) middels MFA in te loggen? Nu hebben wij dat niet ingericht, maar tegenwoordig gebruiken we o.a. Risk en denken we na om de authenticatie iets veiliger in te richten. Eventueel alleen MFA voor de Risk en compliance gebruikers of een gedefinieerde user groep zou nog mooier zijn.
Wij hebben in de organisatie een groep dubbel en willen er eentje verwijderen. Is er een snelle manier om na te gaan waar een bestaande groep is opgenomen, bijv. in formulieren rechten, documenten (leesbevestiging) etc?
Hallo,Wij werken op dit moment voornamelijk met inloggen via SSO, echter zijn er een aantal externe gebruikers die handmatig zijn aangemaakt. Kan het invloed hebben voor de SSO gebruikers wanneer ik ervoor kies om ‘Periode dat een wachtwoord geldig blijft’ te wijzigen in bijv. een halfjaar? Uiteraard wil ik niet dat de SSO gebruikers hier dan melding van ontvangen want dat heeft geen meerwaarde. Zo geldt deze vraag ook voor de optie voor het gebruik van de 2FA, kan ik deze enkel aan zetten voor handmatig aangemaakte gebruikers? Ik hoop dat iemand dit weet. Groet, Sanne van der Wal
Beste, wij zijn een tweetalige organisatie en hebben dus ook Franstalige documentbeheerders. Hebben jullie ook al handleidingen ter beschikking in het Frans? mvgSofie
We maken in Zenya gebruik van thema’s om een aantal projectteams een vragenlijst te laten invullen. Zolang deze binnen het team niet toegewezen is aan teamlid, krijgen alle teamleden reminders via mail te krijgen met volgende melding: “Er zijn niet-toegewezen teamtaken”.We zouden die mails willen uitschakelen.Is er een mogelijkheid om berichtgeving rond teams bij de abonnementen aan te passen? Ik vond dit niet meteen terug.
Goedemorgen, Wij zitten op de slow ring en hebben daardoor de mogelijkheid om nieuwe releases te testen in onze testomgeving. Hier maken wij ook gebruik van en gebruiken de testtool Testersuite. Nu hebben we al diverse malen gemerkt dat wij nadat het testtraject is afgerond te maken krijgen met een update dus bijvoorbeeld 7.4 update 2 die dan in productie geplaatst wordt zonder dat wij hem hebben kunnen testen. Helaas lijkt het er soms op dat dit bugs veroorzaakt of lijkt te veroorzaken. In ieder geval is het grootste punt dat wij dit niet getest hebben.Hoe doen andere instellingen dit indien ze kiezen om te testen?Ben benieuwd.Met groet,Anja
In dit document vind je een beschrijving van de stappen die de Zenya client doorloopt bij installatie.
Ben ook op zoek naar voorbeelden van algemene disclaimer teksten mbt Zenya, wil iemand die met ons delen?Alvast dank,
Goeiedag, Kan ik ergens opvragen wie een bepaalde gebruiker in Zenya heeft aangemaakt? Vriendelijke groeten,Seda
Hallo, Marieke Plaggenmarsch 21 nov 2024 10:15 CET Hallo, We willen graag de gebruikersgroepen opruimen. Nu hebben we bij alle gebruikersgroepen in het veld opmerkingen benoemd waar de gebruikersgroep gebruikt wordt. Nu lopen er nu tegen aan dat we gebruikersgroepen niet kunnen filteren op lege velden bij opmerkingen. Zou dit gerealiseerd kunnen worden? BVD Marieke Plaggenmarsch
HOi, In release 7.4 kunnen we nu een mooi overzicht creëren van het aantal teams, hun beheerders en leden (alleen via export).Nu komen we er ook achter dat er teams zijn zonder beheerder (beheerder is uit dienst). De nog bestaande leden kunnen geen nieuwe leden toevoegen, kunnen geen nieuwe beheerder aanstellen en kunnen het team niet verwijderen.Is er een mogelijk om te zorgen dat de administrator altijd dit soort problematiek kan verhelpen??? Ellen
Is er een eenvoudige manier om als een autorisator uit dienst gaat alle documenten die aan die autorisator zijn toegewezen in één keer toe te kennen aan zijn opvolger?
Sinds enige tijd beschikken wij, als organisatie, ook over de toegang tot de externe database.We kunnen hiermee een aan de slag met de BI-tool en “onderhouds" rapporten en lijsten maken.Nu kost het veel tijd voor ieder individueel om de SQL Query's te maken, zo kwam ik toevallig de query tegen voor een Lijst van actuele eerste VIM coördinatoren in de community.Is het een idee om een gezamenlijke plek op de community te realiseren voor Query's en aanverwante zaken te delen?
Onze organisatie wil de mappenstructuur in Zenya aanpassen zodat alle collega's binnen onze organisatie deze nieuwe mappenstructuur zien.Kan ik hiervoor eenvoudig een kopie maken van de huidige mappenstructuur waarbij ook alle bijbehorende notities in de desbetreffende mappen blijven staan? Zodat ik vervolgens deze kopie kan aanpassen zoals ik het hebben wil, terwijl de oude versie voor de collega's zichtbaar blijft. Kan ik dan vervolgens de oude versie vervangen door de nieuwe versie? Als dit waarschijnlijk niet kan, hoor ik het ook graag.
Ik was op zoek of het mogelijk is om gebruikersgroep(en) te kopiëren…Voor Zenya Flow wil ik voor een specifiek meldtype gebruikersgroepen aanmaken met min of meer dezelfde leden als bij de bestaande gebruikersgroepen Zenya Flow.Doch ik zie niet dadelijk dat het mogelijk is om gebruikersgroepen te kopiëren? Dit zou me veel werk besparen daar ik dan maar net enkele aanpassingen aan naam en enkele gebruikers zou moeten doen.Misschien zie ik echter iets over het hoofd en kan dit wel?Heeft iemand hier ervaring mee?
Hallo,Om alle documentbeheerders een mail te sturen zou ik graag uit Zenya een lijst met mailadressen willen halen van alle documentbeheerders.Weet iemand hoe ik dat kan doen?Als ik bij een overzicht via Gebruikers op haal en exporteer, dan krijg ik een XML-file. En dat wil ik nietMet vriendelijke groet,Josefien
Beste, Wij zijn recent gestart met het uittesten van de Teams om de onderhouden in ons labo te kunnen afvinken per werkpost (aka Team).Wanneer we het ‘Team’ menu openen merken we dat de taken nogal wat raar gesorteerd worden.Taken van verschillende toestellen staan door elkaar en zowel wekelijkse als dagelijkse taken staan door elkaar. Is er een logische verklaring voor de sortering in de teamtaken? Is het mogelijk om de taken te sorteren op eerst de dagelijkse taken of per toestel? Met vriendelijke groeten, Corstjens Ine
Beste collega's, Hoe kan ik snel inzage krijgen in de ingestelde rechten van alle rapportages zonder dat ik hiervoor ieder rapport afzonderlijk rapport moet bekijken? Alvast bedankt voor jullie reactie.
Hallo, Inmiddels zitten wij op Zenya 7.3. Robin hebben wij in alle webbased onderdelen van de Zenya tot onze beschikking. Graag zouden we willen weten waarom deze niet in het Portaal ter beschikking staat, of hier nog verder in ontwikkeld wordt, is de bron alleen de documentatie van Infoland. Wordt hier nog verder in ontwikkeld b.v. dat er ook gekeken wordt naar de context van onze eigen Zenya omgeving.grtzEllen
In het LUMC willen wij een campagne voor documentbeheer inzetten, hierin willen wij ook gelijk de nieuwe naam en look&feel van Zenya promoten. Hiervoor zijn wij op zoek naar het logo (in hogere resoluatie). Is deze beschikbaar voor ziekenhuizen?
De nieuwste generatie browsers biedt geen ondersteuning meer voor links van het type netwerklocatie op basis van een UNC pad. Dit wordt kennelijk door de browser ontwikkelaars niet langer als veilig beschouwd.Het advies is derhalve om de bestanden in de netwerklocatie op een alternatieve wijze bereikbaar te maken, bijvoorbeeld door ze op te nemen in Zenya of een cloud omgeving.Een andere optie is het volledige pad uitschrijven in tekst en de gebruiker deze laten kopiëren en plakken in de Windows verkenner.
Heb je al een account? Log in
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.