Stel je vraag over alle modules en add-ons van Zenya
Recent actief
Hallo,Het lijkt erop dat ik alleen geel kan markeren in een HTML document, klopt dit of kan ik dit aanpassen?Het lijkt me wel wenselijk om hier ook andere kleuren te kunnen kiezen, je kunt ook de kleur van het lettertype aanpassen namelijk.Groet,Mila
Klopt het dat het niet mogelijk is paginanummering toe te voegen aan een document in Zenya / DOC? Het wordt ook niet automatisch gegenereerd of zichtbaar in bijv. de afdrukmodus.
Momenteel zijn wij bezig met het inrichten van Zenya Flow. Het incident formulier is nu af. Graag zouden wij een benchmark doen om kwalitatief het beste formulier neer te zetten.Is er iemand die wil sparren over het incident formulier?
Goedemorgen,onze organisatie maakt sinds kort gebruik van Melden & Analyseren.In de huidige situatie is het volgende ingericht:- Iedere medewerker kan een melding aanmaken, de rol ‘melder’;- Medewerkers zien alleen incidenten van de afdeling waarop zij werkzaam zijn en incidenten die zij zelf hebben aangemaakt;- De afdelingen uit het contract met het hoogste inzetpercentage is nu leidend. Dit betekent dat wanneer de medewerker werkzaam is op meer dan een afdeling, deze niet van alle afdelingen de incidenten kan inzien; (das lastig) Problemen in de huidige situatie die (wellicht met jullie hulp) opgelost kunnen worden:- Bij wijzigingen in de afdeling van de cliënt, is de historie van meldingen niet in te zien voor de nieuwe afdeling (deze staan immers op de oude afdeling);- Er zijn geen lees-accounts;- Medewerkers die verbonden zijn aan meerdere afdelingen (bijv. teammanagers, locatiehoofden) worden organisatie-brede rollen toegekend, het is wenselijk dit te beperk
Wij denken eraan om een Excelbestand via een i+ODBC te koppelen aan een opzoekveld in Zenya Flow.Heeft er al iemand ervaring mee?We zouden na een keuze vanuit het opzoekveld andere velden via “veldwaarde instellen” automatisch willen laten vullen. Maak je dan best meerdere opzoekvelden aan of kan je meerdere waarden vanuit 1 opzoekveld selecteren die je dan in verschillende andere velden via “veldwaarde instellen” kan laten vullen.Ik kijk alvast uit naar enkele adviezen, tips en tricks …. van ervaren gebruikers...
Een oude medewerker komt weer bij ons werken. Zij was al verwijderd als gebruiker in Zenya. Als ik een nieuwe gebruiker probeer te maken met haar oude username, zegt Zenya dat het al gebruikt is. Is het mogelijk om de oude gebruiker account te heractiveren? Of moet ze verplicht een nieuwe username krijgen?
Bij (her-)publicatie van een document wil ik graag dat gebruikers in het dashboard in het nieuwsbericht kunnen teruglezen welke aanpassingen er gedaan zijn. Nu zijn echter alleen de eerste paar regels zichtbaar. Zodra ik het "nieuwsbericht” aanklik kom ik in het document zelf terecht en zie ik de inhoud van het begeleidende nieuwsbericht niet meer terug. Kan ik dit anders instellen en zo ja hoe/waar?
In FLOW kunnen medewerkers bijlagen uploaden. Is het ook mogelijk om naar een document in DOC te verwijzen?Hoe doe ik dat? Ik heb het idee dat dat niet kan.
Ik wil graag een mobiel formulier kunnen gebruiken op vakje 3 en bij de start van een melding vakje concept.Om een mobiel formulier te gebruiken bij de melding vakje concept is ingeregeld.Ik kan alleen nergens iets vinden over het gebruik van een mobiel formulier op een andere plek, in dit geval vakje 3.Is dit mogelijk?Ook wil ik dat nadat het formulier verzonden is, dat (via de PC) aanpassingen gemaakt kunnen worden als blijkt dat er iets verkeerd is ingevuld en de gegevens moeten doorkunnen in de workflow.In vakje 3 wordt een toetser op pad gestuurd met een vragenlijs naar een locatie al eerder is bepaald. Op het vakje Concept is nog niet bekend wie er gaat toetsen. Tussen het vakje concept en vakje 3 zitten meestal 5 tot 10 werkdagen.
BesteIs het mogelijk om in een oogopslag te zien hoeveel meldingen er gekoppeld zijn aan een betreffende kaart? Kan bijvoorbeeld in het overzicht van een kaartenbak een kolom “aantal meldingen” toegevoegd worden?Met vriendelijke groeten
Wanneer wij een document binnen de organisatie willen emailen gebruiken wij de knop 'document emailen'. In het bericht wat vervolgens verstuur wordt, wordt alleen niet automatisch een link naar het betreffende document geplaatst. Is dit iets wat wij zelf ergens moeten instellen in een sjabloon? Alvast bedankt voor het antwoord.
Bestaat de mogelijkheid om zelf de lettergrootte in te stellen van een rapport zoals het automatisch verschijnt na op “uitvoeren” te klikken? Momenteel moeten we hiervoor het rapport in excell openen en manueel aanpassen, wat voor de gebruikers op de afdelingen te omslachtig is.
Is het mogelijk om een maximaal aantal in te stellen bij verdeling van aantallen of een ranking van antwoordmogelijkheden mogelijk te maken? Ik wil een vraag inbouwen over welke naam voorkeur heeft voor de patient, waarbij ze de mogelijkheid hebben om de grootste voorkeur bovenaan plaatsen en de minste voorkeur onderaan. Dacht dit te doen met behulp van de mogelijkheid verdeling van aantallen, maar dan kan ik geen maximum invullen. Waardoor patienten dezelfde scores kunnen geven aan bepaalde namen en je geen ranking krijgt. Is hier een oplossing voor?
Ik werk binnen Zenya regelmatig met hyperlinks naar andere documenten.Vandaag wilde ik dit doen in PowerPoint presentaties binnen Zenya maar daar vind ik de werkwijze niet (geen ‘tabblad zenya’ in gedownloade conceptversie)Kan iemand me hiermee verder helpen?ps: als ik de presentatie in conceptversie zet en dan download om te bewerken kan ik hyperlink invoegen maar enkel documenten van mijn pc en niet binnen Zenya...)Alvast bedankt,Silvie
Wij printen momenteel nog alle nieuwe versies van een procedure uit.Er zijn voldoende pc’s beschikbaar en de zoekfunctie werkt prima maar toch wordt er nog vaak bij een toestel zelf gewerkt met de uitgeprinte procedure.Momenteel wordt de verantwoordelijkheid van het uitprinten van nieuwe versies van documenten bij de afdelingshoofden gelegd maar ik vroeg mij af of er geen printbeheer bestaat binnen Zenya zelf? Kan je bij een document zien voor welke afdelingen dit bv moet beschikbaar gesteld worden en of de nieuwe versie werd uitgeprint? Alvast bedankt voor de feedback
wij hebben verschillende check before datums per document ingesteld, dit zouden wij nu naar 3 jaar willen zetten maar de documenten die nu al gepubliceerd zijn hebben dus een andere datum en sommige zijn met de hand aangepast.Past Zenya dit dan ook aan als je in de properties van het hoogste level deze aanpassing maakt of moet je deze dan ook eerst met de hand aanpassen naar 3 jaar en voor de nieuwe documenten gaat dit wel automatisch? gr Saskia
Verzoek om het systeem automatisch een uniek nummer te laten genereren aan beheersmaatregelen die in de Risk-module aangemaakt worden. Net zoals bijvoorbeeld het nummer van een melding van een incident in Flow.
Is het mogelijk om het systeemveld ‘inhoud beheerder’ in de Riskmodule niet te tonen? We hebben er bewust voor gekozen om deze rol niet te gebruiken en willen deze dus niet laten opkomen omdat dit alleen maar tot verwarring leidt bij de gebruikers van het systeem
Ik merk dat ik de nieuwe Zenya documenten niet meer geopend kunnen worden via de optie openen in een nieuw tabblad. Dit is namelijk handig als je meerdere doc naast elkaar in de (chrome) browser wilt openen. Mijn vragen :Is deze optie weggevallen door Zenya ? of kan ik een instelling aanpassen binnen Zenya / Chrome browser ? of kan geen van bovenstaande en moet ik op zoek naar een andere oplossing ?Wie weet het
In het meldtype wil ik een statusovergang op het moment dat de uitkomst van een veld ‘Getal, berekend met formule’ een waarde heeft van 0Wanneer ik dit zo inricht dan geeft de voorwaarde aan dat het getal niet 0 is. Wanneer ik er bijv. < 0,5 van maak ( waarde uitkomst is altijd een heel getal) dan gaat de statusovergang uitgevoerd worden als de uitkomst hoger is. Heeft iemand hier ervaring mee?
@Inge Kuijpers is het wel mogelijk om een vaste tekst aan het documenttype vrij web document toe te voegen?
Als ik een link naar een email adres maak in een document of op het portaal, verschijnt er een scherm die naar de app vraagt (Yahoo, gmail).Binnen onze organisatie gebruiken we Outlook en alle mails/ notificaties komen wel automatisch binnen op het juiste adres.Moet er ergens een instelling binnen Zenya worden aangepast? Vr. gr.Johan
Is het mogelijk om in een rapportage/overzicht op basis van het meldnummer een rapportage te krijgen welke basisoorzaken er zijn gevonden per melding. Ik kan wel andersom een rapportage maken welke meldingen er zijn geclassificeerd bij een bepaalde faalwijze m.b.v. "Analyse - Rapporten - Basisoorzaken faalwijze" maar kan geen rapportage vinden of maken waarin ik per meldnummer kan terug halen welke basisoorzaken aan een melding hangen.Vanuit de rapportage module kan ik alleen totalen van basisoorzaken terug halen (Rapportage - Oorzakenprofiel) en bv velden als Basisoorzaken aanwezig: Ja (zie ook melding Ed Mulder - Rapportage basisoorzaken) maar beschik ik niet over de velden informatie uit het classificatie model ECM.mvgr. Henk Puts, KCHL Gelre ziekenhuizen
Is het mogelijk om een notificatie van een opmerking op een kaart ook naar de verantwoordelijke van een kaart te sturen en niet enkel naar de kaartenbakbeheerder?Ter voorbeeld: we hebben een kaartenbak met al onze apparatuur. Al deze appartuur hebben een andere verantwoordelijke, maar we hebben ervoor gekozen om de kaartenbak maar door 1 iemand te laten beheren zodat bv. de nummering van de apparatuur juist gebeurt. Als iemand via een opmerking aangeeft dat het toestel niet meer goed werkt, krijgt de kaartenbakbeheerder hierover een mail, maar de verantwoordelijke van dat toestel niet. Terwijl het wel handig zou zijn dat de verantwoordelijke ook ingelicht wordt. Dankjewel om mij weer wat meer inzicht te geven in iProva!
Wij willen onze leveranciers toegang geven tot ons portaal. Hiervoor creëren we een user en nemen we Engels als taal omdat de meeste leveranciers uit het buitenland zijn. Wanneer leverancier een mail krijgt om paswoord in te stellen, loopt de communicatie in het Engels. Echter wanneer hij het paswoord moet instellen en wanneer moet inloggen op Zenya dan is alles in het Nederlands. Zie printscreens in bijlage. Hoe kan ik dit aanpassen, dat dit ook in het Engels erop komt?
Heb je al een account? Log in
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.