Stel je vraag over alle modules en add-ons van Zenya
Recent actief
Ik heb twee vragen: In het excel-bestand van de meldingen die geëxporteerd zijn, zou ik het wenselijk vinden wanneer regel 2 in het excel-bestand, die nu wit gelaten wordt, verdwijnt. Dit is nl een overbodige witregel en voor het maken van draaitabellen niet wenselijk om te hebben. Nu moet ik iedere keer handmatig die witregel eruit halen. Kan de witregel uit het export-bestand? Daarnaast wordt de cel (in het voorbeeld cel A1)van de kolom 'organisatie-eenheid' niet gevuld met de veldnaam van de onderwerpboom 'organisatie-eenheid'. De cel blijft leeg en ik moet dus iedere keer 'organisatie-eenheid' typen. Kan de cel gevuld worden met de veldnaam (onderwerpenboom) die in iTask staat? Zie bijlage
Wanneer je een bv een bestaand word document via "document type wijzigen" omzet naar een proces is er de mogelijkheid aan een sjabloon te kiezen voor dit nieuw aan te maken proces. Wanneer je echter rechtstreeks een nieuw proces aanmaakt, zie ik nergens de optie om een sjabloon te selecteren of beter nog te verplichten. Hoe kan ik dit wel kiezen/verplichten?
Als een gebruiker op een link klikt in een document, dan opent dat document niet. Als je op de rechtermuisknop klikt, dan kun je kiezen voor ‘koppeling openen in nieuw venster en dan gaat het gelinkte document wel open. Maar dit is niet bepaald gebruiksvriendelijk.Tot voor kort lukte het wel om er gewoon op te klikken, maar nu dus niet meer. Wie heeft een oplossing, zodat de gelinkte documenten gewoon openen als je met de linker muisknop erop klikt? Ik heb zelf het vermoeden dat dit komt doordat we nu documenten bewerken via Office online, maar ik weet niet zeker of dit de reden is.
Weet iemand of het mogelijk is om meldingen (FLOW) af te handelen via de mobiel?Ik heb gezocht op dit forum maar kon hier geen informatie over terug vinden.
Beste collega’s van Infoland, Eerder hebben wij al contact gehad over iCheck. Een collega van Infoland heeft toen voor Eartha Rodgers, Micheal Speer en mij (Sanne Vos) een training verzorgd. Erg fijn!Nu zou ik graag met een collega van een ander ziekenhuis contact willen opnemen zodat we ervaringen kunnen uitwisselen. Zouden jullie mij aan iemand kunnen linken zodat ik met hem / haar kort kan schakelen? Ik ben vooral benieuwd naar hoe andere huizen hun zelfevaluaties & audits vormgeven met behulp van iCheck en op welk niveau zij rapportages maken. Hoor graag! Dank alvast.Met vriendelijke groet,Sanne VosVBHC projectleider & Adviseur KwaliteitAfdeling Kwaliteit & VerbeteringM 06 34534768s.r.vos@olvg.nlAanwezig: ma t/m do van 08.30 - 17.30 uur OLVG, locatie Oost Oosterpark 9 1091 AC Amsterdam OLVG, locatie West Jan Tooropstraat 164 1061 AE Amsterdam
In onze organisatie willen wij ons privacy-gedeelte in iTask (FLOW) verbeteren. WIj hebben hier momenteel een datalek voor, maar willen dit uitbreiden en verbeteren. Zijn er organisatie die al een uitgebreid formulier hebben voor security gerelateerde meldingen?
In onze organisatie, ZorgSaam Zeeuws-Vlaanderen, hebben we meldingstypes voor incidenten, klachten, calamiteiten enz. Nu kreeg ik de vraag of er ook een meldingstype gemaakt kan worden voor claims die voortkomen uit klachten of calamiteiten. En het liefst willen we die aan elkaar kunnen koppelen, of in ieder geval zien waar deze diverse meldingen over hetzelfde incident, onderwerp of patiënt/cliënt gaan.Nu heb ik wel wat ideeën over hoe dat ingericht zou kunnen worden, maar ik ben benieuwd of er organisaties zijn die iets soortgelijks al hebben ingericht en hoe ze dat dan gedaan hebben.
Binnen het meldingstype ‘Veilig Incidenten Melden’ maken wij gebruik van de organisatie-eenhedenboom.Als een coördinator het overzicht VIM meldingen opent dan kan zij/hij niet zien welke locatie betrokken is bij de melding zonder de melding te hoeven openen, aangezien alleen de afdeling in het overzicht wordt getoond.Een oplossing hiervoor zou kunnen zijn dat we de afkorting van de locatie achter de afdeling zetten, maar we maken binnen afdelingen al gebruik van afkortingen tussen () en dat maakt het er dan niet overzichtelijker op.Zij er instellingen die hier iets anders op bedacht hebben?
Is er een oplossing voor het datum veld bij mobiel formulier, te gebruiken als “Geboortedatum”In het niet mobiel formulier kun je het geboortedatum veld makkelijk aanpassen door met de gegevens van het jaartal en maand deze aan te passen.In het mobiel datum veld (geboortedatum) kan niet met het jaartal en maand snel worden aangepast.
Beste,Een beoordelaar attendeert mij op het volgende. Hij krijgt een mail vanuit het systeem waarin gerefereerd wordt aan een lezersopmerking van zijn kant: Er is een nieuwe versie gepubliceerd van het document 'Ferinject, dagbehandeling'.Uw lezersopmerkingen Wanneer hij het document middels de link in het bericht open, is er voor hem nergens te zien om welke opmerking het ging. Hij wil graag terugzien wat er nu met zijn opmerking is gebeurd.Wanneer ik via de beheerkant het document bekijk, zie ik dat het om een beoordelaarsopmerking gaat die hij heeft gemaakt. Is hier iets aan te doen?Dank voor de reactie alvast.Gr Anouk
Hallo Voor de audit van de apotheek ben ik op zoek naar twee normkaders: het normkader van de Beroepsstandaard Apotheek ziekenhuizen (BAZ) normkader richtlijn VTGM. Heeft iemand deze normen in iProva en zou je deze willen delen? Graag pb.
De apotheek van het St. Anna Ziekenhuis in Geldrop wil gaan werken in iProva met de volgende normkaders: GMP-Z GDP HKZ openbare apotheek BAZ Is er een organisatie die 1 of meerdere van deze normkaders al in iProva heeft geladen en deze met ons wil delen? Ik hoor het graag via een privébericht op deze community.
Wanneer een schrijver een conceptdocument indient, krijgt hij/zij een veld en kan dan een opmerking voor documentbeheerder invullen:De gemaakte opmerking blijft echter in de historie van het document staan als ‘opmerking voor schrijver:Het zou duidelijker zijn als deze tekst hetzelfde zou zijn of als er bijvoorbeeld zou staan opmerking door schrijver.Omdat er ook opmerkingen voor schrijvers invullen, er opmerkingen door beoordelaars en gebruikers gemaakt worden is het overzicht houden tussen alle gemaakte opmerkingen soms lastig merk ik.
In de vragenlijst zit een voorwaardelijke vraag. Bij het trekken van rapport op de vragenlijst komt de vraag die enkel moet ingevuld worden bij ‘Ja’ in de voorwaardelijke vraag niet door.Iemand een idee waarom dit zo is?
Hallo allemaal,Wij maken al lang gebruik van (incident)meldingen enz. maar we willen nu ook het meldingstype Verbetermaatregel gaan gebruiken. Voor actiepunten die bijvoorbeeld uit een incidentmelding voortkomen na een PRISMA-analyse willen we graag een koppeling maken tussen de incidentmelding en de verbetermaatregel. Kunnen we dat alleen doen met de tab ‘relaties’ in een melding? Het liefst willen we acties die bijvoorbeeld voortkomen uit een PRISMA-analyse, die meer tijd vergen en/of organisatiebreed moet worden opgepakt doorzetten als verbetermaatregel, zodat we de incidentmelding wel al kunnen afhandelen maar de actie niet uit het oog verliezen.Is er iemand die hier een handige workflow voor heeft gemaakt? We horen graag jullie ideeën hierover.MVG,Rinske
In systeemsjabloon “Actiepunt (formulier invullen) aan mij toegewezen” staat de volgende: Samenvatting melding@@case_summary@@Titel: @@todo_title@@Omschrijving: @@todo_description@@Waar kan ik de tekst van @@todo_description@@ aanpassen per formulier?
Hallo iedereen, Wij hebben net de overgang gemaakt naar WHO taxonomie master 3.0, wat resulteert in een aantal dubbele velden in mijn meldformulier.Hoe kan ik de oude velden verbergen? Ik wil namelijk wel dat ik nog kan rapporteren op de velden die we vroeger gebruikte, dus verwijderen is geen goed idee denk ik dan? Dankje Sarah
Sinds kort heeft iCheck (vragenlijsten) een nieuwe look-and-feel. Hier zijn we erg tevreden over. Echter konden we voorheen altijd een lege vragenlijst printen. Soms is het handiger om een papieren vragenlijst bij je te hebben en deze later in te voeren in iCheck, bijv. bij een (tracer)audit waar je niet de hele tijd met een tablet rond wilt lopen. Voorheen konden we een vragenlijst 'invullen' en dan direct op een printknop klikken om de vragenlijst af te drukken. Met de nieuwe lay out van de vragenlijst is deze printknop verdwenen. Wij vullen nu een vragenlijst eerst maar in, openen deze ingevulde vragenlijst opnieuw, exporteren deze naar word, halen in word alle antwoorden weg en printen op deze manier een lege vragenlijst. Maar dit is een erg omslachtige manier, vooral bij grote vragenlijsten. Wat is een simpelere manier om een lege vragenlijst uit te printen? Iemand hier tips voor?
Ik probeer een mp4 bestand op iProva te zettten, alleen krijg ik een foutmelding bij een aantal. Kan dat te maken hebben met de grootte van bestand. Is 534 MBFoutmelding is:
Beste Community,Als ziekenhuis zijn wij continue in beweging, afdeling die van vloer of zelfs van locatie wisselen. Onze iProva is gegroeid van eerst alleen iTask naar nu ook iDocument. Hierdoor is er een erfenis vanuit het verleden ontstaan. (de basis inrichting organisatieboom, functies en rollen)We zijn er echter achter gekomen dat onze basis inrichting niet makkelijk aan te passen is aan onze veranderingen. Lopen andere organisaties hier ook tegenaan en zijn er al grotere instellingen die hier een oplossing voor hebben?
Binnen het Ommelander Ziekenhuis zijn wij sinds twee maanden aan het proefdraaien met interactieve documenten. Onze ervaringen tot nog toe zijn goed. Omdat wij al langere tijd met iQualify werken, en beide modules erg overeenkomen met elkaar, zijn veel mogelijkheden niet helemaal nieuw voor ons. We hebben een aantal documenten omgezet naar interactieve documenten, zoals het valpreventiebeleid. En dan zie je meteen de voordelen van deze documenten: van vier documenten kunnen we terug naar 1 document met verschillende keuzemogelijkheden in het document. Maar bij het maken van het interactieve document lopen we wel tegen een aantal wensen aan: Je kunt niet tussentijds opslaan, als je op 'OK' klikt, dan ga je uit de bewerkkant van het document en terug naar de basis van het document. Vervolgens moet je weer op 'bewerken' klikken, wat best veel tijd kost. We zouden graag hier ook ergens een knop zien zodat je kunt 'opslaan zonder afsluiten'. Binnen een uitklaplijst kun je, volgens mi
Een medewerker verlaat de organisatie en wordt niet vervangen. Hoe verwijder ik met 1 klik deze naam en dit voor verschillende meldformulieren?Alvast bedankt!
Wij zijn binnen onze organisatie druk bezig met het onderdeel vragenlijsten. Wij zijn benieuwd naar hoe andere organisaties een aantal zaken hebben geregeld:Wie stelt binnen de organisatie een vragenlijst op? Wie bepaalt binnen de organisatie dat er een vragenlijst wordt uitgezet? Hoe is het beheer geregeld voor vragenlijsten? Wordt er veel gebruik gemaakt van kaders? Zo ja, wordt hier gebruik van gemaakt bij elke vragenlijst? Hoe vaak wordt er een vragenlijst intern of extern uitgezet per jaar? Als er sprake is van een verbeterregister, is er dan een koppeling gemaakt met een vragenlijst? Zo ja, is er dan gebruik gemaakt van dezelfde onderwerpen/indeling?Alvast bedankt voor de reactie(s)!
Bij het openen van een webshare is de naam Zenya rechts groot in beeld. Kun je Zenya vervangen door de naam van je eigen ziekenhuis?
Soms willen we als organisatie een conceptdocument laten toetsen door / voorleggen aan een extern adviesorgaan. Ideaal zou zijn als we deze personen zouden kunnen uitnodigen als schrijver bij een document. Bij het selecteren van een schrijver, heb ik echter enkel de keuze uit de eigen (interne) gebruikerspool. Is het mogelijk om externe schrijvers uit te nodigen?
Heb je al een account? Log in
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.