Stel je vraag over alle modules en add-ons van Zenya
Recent actief
Beste allen,Ik ben heel benieuwd hoe het ontwikkelen van zorgprocessen in andere organisaties verloopt. Wie maakt de zorgprocessen? Gebeurt dit centraal of decentraal? Als dit decentraal gebeurt zijn er dan medewerkers die kunnen ondersteunen? Vriendelijke groet, Regina de Vries
Wij willen graag met Check starten en wensen zelf een kader te maken. We willen liever niet het letterlijke kader gebruiken vanuit Qualicor maar liever zelf aan de slag gaan.Zijn er organisaties die hun kader even willen tonen qua opbouw en die nog tips en tricks hebben waar we rekening mee moeten houden? Waar op te letten? Wat zijn valkuilen? Enzovoort?Alvast bedankt voor jullie inbreng!
Binnenkort gaan 200 gebruikers Office 365 gebruiken, ook voor het bewerken van documenten in iProva. De rest van de gebruikers gaan gefaseerd ook over op 365.Kan dit problemen opgeven voor een document en een proces als hij de ene keert bewerkt wordt in Office 365 en de andere keer in Office 2013? In het verleden veroorzaakte dit corrupte documenten met oudere office versies.
Twijfel Wij delen via een webshare een aantal documenten met medewerkers van een externe organisatie.Bij e-mail versturen staat een flink aantal e-mail adressen, dus aan wie de webshare al eerder is verstuurd. Nu moet ik een paar nieuwe mensen toevoegen.Onder e-mailontvangers zie ik nu wie de webshare heeft ontvangen.Kan ik onder “e-mailbericht versturen” de e-mailadressen die er nog in staan dan verwijderen en alleen de nieuwe erin zetten? En blijf ik dan toch zien wie de share al heeft ontvangen? Alvast bedankt!
Op onze testserver zie ik sinds de invoer van Zenya het Zenya logo op het tabblad staan. Het tabblad met onze productie Zenya heeft echter nog altijd het blauwe I (van iProva) logo. Waarom is dat? Kan ik dit ook anders instellen?
In Applicatiebeheer>Systeeminstellingen: Systeemsjablonen staan push berichten.Op basis van deze sjablonen wordt mailing en in ‘Taken’ taken of berichten gegenereerd.Een voorbeeld van een pushbericht is bijv. ‘Deadline voor het inleveren van conceptversies document verstreken’.Opmerking: volgens mij was dit in iProva een instelbare notificatie van de abonnementen.Genoemd voorbeeld kan je aanpassen, maar het is niet mogelijk om het uit te zetten.Dit vinden we onhandig. We willen mailing en berichten in mijn taken beperken tot de noodzakelijke berichten. Het genoemde voorbeeld hoort er niet bij. Iedere organisatie moet zelf kunnen bepalen welke push berichten gewenst of ongewenst zijn. Het moet mogelijk zijn om push berichten aan of uit te zetten.
In de Play store heet de Search app nog iProva Search, wannneer wordt de naam aangepast naar Zenya? Dit ivm de communicatie hier in huis. Met vriendelijke goet,Nathalie Allen
Als ik een document wil afdrukken, krijg ik een voorbeeld scherm. Daar verwacht ik dan ook de Afdruk knop. Nu moet je eerst nog op de ‘…’ knop klikken en vervolgens op Afdrukken. Zou dit kunnen worden aangepast? Wel zo gebruiksvriendelijk.
In het kader van contactonderzoek wil de afdeling infectiepreventie meldingen maken op naam van een medewerker, zodat de desbetreffende medewerker alle mails krijgt die bij de flow horen. Dit in het geval dat de medewerker niet zelf de melding maakt of vergeet af te ronden. Is daar een elegante oplossing voor?
Is het mogelijk om de informatie uit een veld (automatisch) te kopiëren naar een ander veld, zodat beide velden dezelfde informatie bevatten?
Hallo,klopt het dat je op geen enkele manier bij een ingezonden melding het gekozen onderwerp uit een onderwerpen boom kan aanpassen?Op het “coördinator formulier” kan ik “alleen lezen” niet uivinken wat op zich logisch is aangezien er op basis van het onderwerp coördinatoren gekozen worden maar ook bij het terugsturen naar de melder “Retour melder” kan je het onderwerp niet meer wijzigen.Dus bij een foute selectie kan je de melding enkel afwijzen en opnieuw laten aanmaken?Of is er toch ergens een workaround hiervoor?Op een statusovergang kan ik wel het onderwerp aanpassen maar dat is niet vrij te kiezen dus dan zou ik voor alle mogelijke opties een voorwaardelijke aanpassing moeten maken wat niet echt haalbaar is. Bedankt alvast voor de tips!
Hoi infoland,Kan er in toekomst mogelijk gedifferentieerd worden in statussen bij genereren filter? Ik zou graag binnen de filters de afgewezen meldingen willen excluderen en dat kan nu niet omdat je alleen gesloten statussen kunt kiezen (waarmee ook afgehandeld uit overzicht verdwijnt - ongewenst t.b.v. overzicht/rapportages).mvg Bart Vosters
Hoe kan je een submelding creëren vanuit een hoofdmelding (als taak)?
Een van de documentbeheerders vraagt aan mij hoe we een taak van een document kunnen verwijderen uit de takelijst. Het betreffende document is naar het archief verplaatst
Bij de overgang van status wordt in mijn melding een mail verstuurd naar een externe partij. Deze mail kan zowel in het Nederlands als in het Engels verstuurd worden. Kan ik in de melding zelf aangeven, door middel van een extra veld, dat de mail in het Engels moet verstuurd worden zodat ik geen extra taken en een extra sjablonen voor Engelse mail moet maken.
BestenSinds enkele maanden staat er een vaste filter op mijn taken. Ik kan deze niet verwijderen en elke keer dat mijn scherm ververst, staat deze filter er terug. Hoe kan ik dit verwijderen? Wie kan me hier bij helpen?GroetenStijn
In een HTML vrij web document met een lange tabel zouden we graag de koptekst van de tabel vastzetten zodat die ook halverwege de tabel nog steeds in beeld is. Weet iemand of dat mogelijk is en zo ja, hoe dat moet?
Wij maken gebruik van een meldingstype waarbij een onderwerpenboom wordt toegepast om de afhandeling van meldingen te sturen. Graag zouden wij nu gebruik maken van de mogelijkheid om met de Capture app de locatie automatisch te laten vullen, om het melden van een near miss nog laagdrempeliger te maken (nu moeten gebruikers de locatie kiezen uit de onderwerpenboom).Hoe kunnen wij de locatie van een melding automatisch laten vullen maar toch ook nog de afhandeling van de melding via de onderwerpenboom laten lopen?Groet,Femke
In Applicatiebeheer heb ik de standaardkleuren aangepast voor grafieken (reeks 1 t/m 12). Echter de kleuren worden niet overgenomen in de gemaakte en nieuwe grafieken (dashboard - grafieken vanuit meldingen). Wat is hier de oorzaak van? Is er nog een andere handeling hiervoor nodig om de kleuraanpassing door te voeren.
In de risicomodule wordt er tot op heden met 2 dimensies gerekend. Ik heb ooit eens begrepen van onze consultant dat er een derde dimensie, blootstelling, aan zou worden toegevoegd. Ik vraag mij af of de 3e dimensie binnenkort wordt toegevoegd.
Ik heb doodles ingesteld bij Algemene instellingen, in de testomgeving werden die wel getoond. In de produktieomgeving vandaag niet. Waar zou dat aan kunnen liggen? Met vriendelijke groet,Nathalie Allen
Ik heb een vraag over het volgendeDe schrijvers van documenten zouden graag willen inzien waar een document ligt in het proces. Nu moeten zij een document beheerder benaderen waar het document zit in het proces. (Beoordeling / autorisatie etc). Dit kost extra tijd en is niet efficiënt. Tevens is het een voordeel als de schrijvers de beoordelaars kunnen aansporen om het document te beoordelen.Is dit mogelijk?Zo niet, zijn er meer gebruikers die dit wenselijk vinden. Dan kan het meegenomen worden in een update?
Wat we missen binnen iTask is dat een actienemer geen bericht ontvangt als zijn deadline verstreken is.De eigenaar van de melding ontvangt daar bericht over.Hoe gaan andere organisaties daar mee om?
Dag, is het mogelijk een rapport te draaien op meldingen die aan een andere organisatie-eenheid worden toegewezen? Dit is namelijk geen veld en kan ik daarom als dusdanig niet in een rapport verwerken. Alvast bedankt! Groetjes Nicole
De Kick-protocollen van Vilans hebben wij gekoppeld met iProva als webshare document. Sinds kort krijg ik meldingen dat het printen van protocollen, zoals observatielijsten, niet lukt. Na het indrukken van het print-icoon komt er een pop-up met de melding: Dit documenttype kan niet afgedrukt worden via iDocument, het moet gedownload worden. Het voorblad van het document is een PDF bestand, het document zelf is een 'Webshare document' bestand.Kies wat wilt u downloaden:DocumentVoorblad (Afdruksjabloon voor lezers)Het document wordt gedownload als type ‘undefined’ en kan niet worden geopend en geprint. Het voorblad betreft alleen het voorblad en niet het protocol zelf. Weet iemand hoe dit verholpen kan worden?
Heb je al een account? Log in
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.