Stel je vraag over alle modules en add-ons van Zenya
Recent actief
Sinds de laatste update staat er onder elke procedure die gezocht wordt de vraag of de informatie nuttig was. Daarbij een grote rode en groene duim.Zelf vind ik dat storend en ik krijg er opmerkingen over uit de organisatie. Waarom is dit toegevoegd? Is niet zinvol naar mijn mening.Ben benieuwd naar de mening van anderen. Betsy
Hallo,ik heb een taakschema dat ik koppel aan meerdere kaarten.Als ik deze taak dan moet afhandelen kan ik onderaan klikken op “Melding inleggen naar aanleiding van deze taak” maar dan kiest hij steeds enkel de eerste kaart waar de taak aan gekoppeld is.Ook al laat het meldingstype selecteren van meerdere kaarten toe.Het lijkt me logisch dat hij koppelt aan alle gelinkte kaarten en/of hij de gebruiker laat kiezen aan welke kaart?Kijk ik ergens over of is dit niet mogelijk?Een concreet voorbeeld: je hebt 2 identieke onderdelen die je moet kalibreren vanuit 1 taakschema (elk onderdeel heeft een kaart) en 1 van de 2 valt buiten de grenzen en je wil enkel voor die ene een melding opstarten. Ik weet dat ik naar de kaart kan gaan en dan van daar een melding inleggen maar dan had ik liever de knop “Melding inleggen naar aanleiding van deze taak” niet op het algemeen niveau gehad aangezien hij enkel koppelt aan de eerste kaart maar dan evt per “taak”. Alvast bedankt!
We zoeken het normkader voor HKZ Hemofilie behandelcentra. Heeft iemand deze als normkader voor iProva en zou je deze willen delen?
Op welke manier kan ik mijn takenlijst afprinten zodat ik mijn acties op papier kan nalezen?
voor het komende voorjaar hebben wij onze volgende accreditatiebezoek in de planning staan. De kans is zeer groot dat dit bezoek digitaal zal plaats vinden of in een hybride vorm.Zijn hier al ervaringen mee? Zo ja, zou je deze willen delen? En hierbij ook graag op welke wijze je iProva hebt gebruikt voor de ondersteuning in dit traject. Ik ben zeer benieuwd naar jullie ervaringen en bijbehorende tips en tricks!
Ik maak veel gebruik van het type Vrij Web Document voor mijn eigen technische documentatie. Soms moet ik documentatie verspreiden naar collega's binnen de groep die geen iProva hebben.Nu kan ik normale Office documenten prima verspreiden via Downloaden of Save_a_copy. Maar hoe kan ik dat het beste doen met een Vrij Web Document? Hier missen de opties.
Word documenten die door de documentbeheerder als Word in iDocument worden gezet kunnen door de gebruiker (aan de voorkant) alleen als PDF worden gedownload.Hoe kan ik dit veranderen?
In mijn takenlijst staat dat ik een document met controleren. Als ik dit doe krijg ik een melding: “U hoeft het document niet meer te controleren, omdat de controledatum veranderd is of omdat de instelling die aangeeft wanneer de controledatum nadert veranderd is. “ Dat is feitelijk juist, en dus wil ik die taak uit mijn voorraad werk verwijderen. Maar ik zie nergens hoe ik dat zou moeten doen. Ongetwijfeld is het iets wat ik over het hoofd zie, misschien kunnen jullie me verder op weg helpen?
De koppeling tussen Word en VIS (zo heet Iprova bij ons) om documenten goed aan te kunnen passen werkt niet. Met de Functioneel Applicatiebeheerder hier al overleg over gehad, wij vermoeden dat het probleem in Word zit, dat geen koppeling met Iprova maakt. In Word zie ik bij Opties/invoegtoepassingen Iprova wel vermeld staan. Deze koppeling is lijkt actief en maar bij de invoegtoepassing in de werkbalk is hij niet zichtbaar.Kunnen jullie hierbij helpen? Powered by Infoland
Is er iemand hier die iTask gebruikt voor het indienen en afhandelen van Tickets voor changes e.d.?Tickets voor changes in kwaliteitszaken of ICT bijvoorbeeld. Groet, Hanneke
Voor het maken van (kwartaal)rapportages wordt aan medewerkers gevraagd om per afdeling onder andere aantallen, gespecificeerd naar type meldingen, type incident en risicoscore te beschrijven. Hiervoor moet men nu echter telkens een ander rapport draaien.Wie kan mij helpen dit proces voor de medewerkers te vereenvoudigen?
Wij zijn een organisatie met 120 organisatie eenheden. We doen een audit op een kader en bij een herevaluatie doen we slechts een deel opnieuw. We willen toch graag bij de herevaluatie een volledige score. We willen bij het trekken van een rapport op een audit enkel de recentste audit selecteren voor een organisatie eenheid. (omdat we die audit meerdere keren per jaar kunnen doen) Hoe gaan jullie hiermee om?
We wensen documenten in html-opmaak te delen via de webshare maar dit lukt niet. We krijgen telkens een foutmelding. Documenten in word-opmaak kunnen wel gedeeld worden. We gebruiken hiervoor de tool binnen het applicatiebeheer. Hoe kunnen we ervoor zorgen dat deze documenten wel gedeeld kunnen worden?
Beoordelaars van documenten zouden tijdens de beoordeling graag inzage hebben in de gemaakte gebruikersopmerkingen, mede om de juiste verwerking ervan in de tekst en de juiste vermelding ervan bij Wijzigingen t.o.v. vorige versie te kunnen controleren.Hoe maak ik dat mogelijk?
Wij willen gegevens over Risico's (iRisk) gaan ontsluiten naar ons eigen datawarehouse. Weet iemand of dit al mogelijk is? Is deze informatie beschibaar?
Hallo allemaal, Ik ben als documentbeheerder werkzaam binnen Isala. Isala voert centraal documentbeheer.Binnen Isala komt het wel eens voor dat een beoordelaar/autorisator zijn/haar taak om te beoordelen niet (meer) kan vinden in mailbox/iProva takenlijst.Documentbeheer stuurt dan de betreffende beoordelaar/autorisator een mail waarin hij/zij erop wordt gewezen dat de taak in mailbox/iProva takenlijst staat. Juist als er meerdere beoordelaars zijn betrokken én andere beoordelaars al hebben goedgekeurd. Anders moet de hele beoordelingsronde worden afgebroken, dat is zonde.Is het mogelijk om tijdens zo'n lopende beoordelingsronde de betreffende beoordelaar/autorisator een hernieuwde taak te sturen, zonder de lopende beoordelingsronde af te moeten breken? Ik hoor het graag. Hartelijke groet,Robert
Is er een mogelijkheid dat de schrijvers steeds aan een document kunnen schrijven zonder de toestemming van de documentbeheerders?We hebben namelijk een procedure waar regelmatig eens iets aan veranderd. Het zou omslachtig zijn om dan steeds de toestemming aan de documentbeheerders te vragen.
Als ik een interactief document opstel zijn een paar zinnen die in het Nederlands staan, in iProva search in het Engels. Hoe kan ik dat verhelpen? Het gaat om:'Beantwoord nog één vraag om het resultaat te zien' wordt in de app: ‘Answer one more question to see the result'’ Meer informatie’ wordt in de app ‘More information’
Goedemorgen,Wij gaan starten met het bouwen van vragenlijsten voor onze interne audits. De bedoeling is dat de interne auditoren met de vragenlijst op een tablet op pad gaan.De tablet moeten wij nog aanschaffen.Wie heeft ervaringen met het invullen van de vragenlijst op een tablet en kan ons tips geven waar rekening mee te houden bij de aanschaf van een tablet voor de vragenlijsten?Alvast bedankt.Gr Diana
Beste allen,Het lukt mij niet om een overzicht te generen van documenten die een uitgaande link hebben naar een bepaald formulier (iTask). Wie weet of dit mogelijk is?Groet Regina
Heeft iemand ervaring met de volgende normenkaders/ wetgeving in Compliance? Is het makkelijk te exporteren en eventueel aan te passen? Horizontaal toezicht NEN7510 Medisch technisch convenant Inspectiekaders e-health DigiD NIAZ ISO27001 NTA7516
Wie heeft het Toetsingskader IGJ “Inzet van e-health door zorgaanbieders” in iCompliance? Zo ja mag ik het ook gebruiken bij ons, dan kan ik hem importeren. met vriendelijke groet Peter Mijsberg Maxima MC
Er staan 68 documenten te wachten op publicatie. Alle eigenschappen heb ik steeds voor alle 68 tegelijk ingesteld. Kan ik ze nu ook alle 68 tegelijk publiceren? Hartelijke groet, Sanne
Ik heb 2 vragen i.v.m. het afhandelen van taken uit een taakschema.Kan je op de één of andere manier zien wie een taak als afgehandeld heeft gezet en wanneer? (bv. als er meerdere actienemers mogelijk zijn, kan de ene persoon de andere geselecteerd hebben, maar wordt dit ergens weergegeven?) Als de taak als afgehandeld staat, kan je er achteraf toch nog wijzigingen in aanbrengen. Worden deze wijzigingen volledig gelogd? (momenteel vond ik enkel dat er een aanpassing was gebeurd en door wie, maar niet wat er exact was gewijzigd)Alvast bedankt om mij weer wat meer inzicht te geven in iProva!
Een klachtenfunctionaris kan als coördinator het klachtformulier printen, via formulier --> origineel inzien --> printknop….Men zou ook de actienemer de mogelijkheid willen geven om dit formulier af te drukken.Is dit mogelijk?Zo ja, waar stel ik dit in?
Heb je al een account? Log in
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.