Stel je vraag over alle modules en add-ons van Zenya
Recent actief
Wij hebben kortelings de add-on i+PDF geïnstalleerd in ons ziekenhuis. Zijn er release notes beschikbaar van deze add-on? Wij werken met iProva versie 5.3.1.2366.
Nadat voor een gebruiker een account is aangemaakt ontvangt hij een mail voor het instellen van een wachtwoord. Nadat hij op de knop “wachtwoord instellen” druk krijgt hij een foutmelding: Er is een onverwachte fout opgetreden in Infoland.Suite versie 5.13.0.3598. De omschrijving die bij deze fout hoort is de volgende: The file ’/Management/Preferences/SetPassword.aspx’ has not been pre-compliled, and cannot be requested. Binnenkort moet ik ruim 250 medewerkers toegang geven tot het systeem en wil derhalve gebruik kunnen maken van het instellen van het wachtwoord door de gebruiker.
Het zoeken naar de benodigde informatie voor de voorbereiding van een upgrade zowel systeem eisen ed als functionele veranderingen is lastig. Het zou mooi zijn als dit in een overzicht beschikbaar is.
We lopen er tegen aan dat het aanpassen van velden niet mogelijk is om dit aan te passen naar GEEN waarde, ondanks dat het veld optioneel ingesteld staat. Als het veld eenmaal gevuld is, is het niet meer mogelijk om het veld leeg te maken. Deze velden worden gebruikt om de documenten via SharePoint (portaal voor het zoeken van documenten), met gebruik van filters (velden) makkelijker te kunnen vinden. Doordat het veld (verkeerd) gevuld staat, zal dit het zoeken van documenten bemoeilijken. Zijn er meer organisaties die hier last van hebben? Groetjes Esther Jongen-Faes
Zoals wel meer mensen hier ondervonden hebben, worden niet alle gegevens van meldingen bewaard bij het samenvoegen. Om @Inge Kuijpers te quoten hierover: Als je meldingen samenvoegt, dan maak je één melding 'leidend' en de andere 'volgend'.Onderstaande gegevens van de 'volgende' melding worden opgenomen bij de 'leidende' melding: - Extra info - Acties - Sub meldingen - Opvolgmeldingen - Afsplitstaken - Correspondentie - Eerder samengevoegde meldingenOnderstaande gegevens van de 'volgende' melding blijft opvraagbaar via een aangepaste weergave van de melding: - Meldingsnummer - Meldingstype - Melder(s) - Invoerder - Oorspronkelijke melding - HistorieOnderstaande gegevens van de 'volgende' melding gaan verloren: - Meldformulier, huidige vulling (het origineel blijft opvraagbaar) - Coördinatorformulier - Overige formulieren - Status - Eigenaar - Deadline - Analyse Nu lopen wij er tegen aan dat een aantal gebruikers het samenvoegen scherm niet aandachtig leest. “Er staan zoveel waars
Het tabblad conceptmeldingen is maar heel kort zichtbaar. Hierdoor kan ik een conceptmelding niet openen en afwerken. Middels taken kan ik wel naar de concept melding gaan. Mijn vraag is hoe ik in kan stellen dat het tabblad conceptmeldingen zichtbaar is.
Binnen verschillende meldformulieren heb ik velden die middels rode tekst weergegeven worden. Ik begrijp niet waarom sommige velden in rood weergegeven worden en andere velden niet. Mijn vraag is wat de oorzaak is van de rode velden en hoe ik dit op kan lossen. zie onderstaande voorbeelden.
Ik werk in een Beta versie van Google chrome. Sinds een week kan ik echter niet meer bij onze iprova pagina komen via de beta versie. Via IE werkt het wel en ook Chrome regulier werkt prima. Heeft iemand anders hier ook ervaring mee of kan iemand dit testen die met Chrome Beta werkt? onze site: laurens.iprova.nl
Bij ons in Amsterdam UMC hebben we een combinatie van centraal en decentraal documentbeheer. Centraal zorgen wij er o.a. voor dat ziekenhuisbrede documenten vindbaar zijn op de daarvoor bestemde portalen. Deze documenten kunnen door meerdere beheerders en ook in meerdere mappen beheerd worden. Om deze documenten in een verzameling te voegen maken wij gebruik van ‘velden’. Probleem hierbij is dat overijverige documentbeheerders deze 'velden’ ook aanvinken ongeachte instructie en de beschrijving onder de informatieknop ‘i'. Tot nu toe rest mij niets anders dan regelmatig de verzamelingen te controleren en de vinkjes uit te zetten daar waar ze overbodig zijn. Ook hebben we een veld ‘verstopt’ als tweede optie bij het aanvinken van dat veld waarna je kunt vinken in welke ziekenhuisbrede verzameling het document hoort. Liever zou ik zien dat er rechten op velden ingesteld kunnen worden. Zodat je per veld aan kunt geven wie deze aan zou mogen vinken. Herkent iemand dit probleem? En hebben
In onderstaande situatie is zien dat de melding in de blauwe status bevindt. De keuzes die de afhandelaar krijgt is: “Lezen melding” en/of “Afronden”. Graag wil ik dat de afhandelaar eerst de melding leest (1) en dan afrond (2). Het lezen kan hij een vinkje zetten, maar volgens mij kan ik niet als voorwaarde maken dat het vinkje gezet moet worden voor men de melding wil afronden. VoorbeeldHij lijkt mij handig om de actiepunten bij “Wat moet ik doen?” ook als een voorwaarde te kunnen instellen. Bijvoorbeeld een bijlage toevoegen. Vinkje? Dan pas kan de melding naar de volgende status.
Wij zijn bezig om de documenten dan wel protocollen over risicovolle en voorbehouden handelingen overzichtelijk en logisch te bundelen in iDocument. Heeft iemand een goede indeling van deze documenten gemaakt die met ons gedeeld mag worden?Groetjes,Inge
Is het mogelijk om vanuit een document in Iprova een ankerlink te maken na een bepaald gedeelte van een ander document in Iprova
Wij zijn aan het zoeken naar een nieuw electronisch labjournaal (ELN) voor onze organisatie. Zijn er toevallig gebruikers die iProva Documenten&Processen als ELN gebruiken? Willen zij de ervaringen delen?
M.i.v. 1 januari wijzigt de organisatiestructuur behoorlijk, daarvoor wil ik een nieuwe onderwerpenboom maken en deze liefst zo snel mogelijk na 1 januari beschikbaar stellen voor medewerkers. Voor de rapporten over 2019 wil ik graag nog gebruik maken van de oude onderwerpenboom. Kan dat als ik al de nieuwe onderwerpenboom gekoppeld heb aan het meldingstype?
Het wachtwoord voor de ‘Administrator’ kun je alleen wijzigen als je ook als ‘administrator’ bent aangemeld. Je kunt het dan via gebruikersbeheer aanpassen.
is het mogelijk om verbeteracties automatisch te koppelen aan vragenlijstonderzoeken en de audit(planning)? Of op zijn minst dat verbeteracties die rechtstreeks onder de vragenlijstonderzoeken worden aangemaakt worden, ook automatisch in de audit(planning) worden opgenomen.Op die manier is de informatie op alle mogelijke plaatsen gekoppeld en moet er niet op verschillende plaatsen gezocht worden.
Beste Iprova gebruikers Wij, zorginstelling voor mensen met een verstandelijke beperking maken al jaren gebruik van Itask voor de MIC-MIM meldingen in onze organisatie. De laatste jaren zijn de inzichten rondom incident melden (wel of niet wettelijk) aangepast. Voor ons aanleiding voor een nieuwe meldprocedure. De nieuwe meldprocedure zal de volgende onderdelen omvatten Agressie (vermoeden) van seksueel misbruik Pesten/discriminatie Ongeval Medicatiefouten Brandalarm Vermissing Data lek Diefstal/omntvreemding Geweld in de zorgrelatie Deze meldingen willen we het liefst in 1 meldingstype en met 1 meldformulier verwerken. Voordat we zelf aan deze klus gaan beginnen aan jullie de vraag of er organisaties zijn die dit al hebben ingevuld in een (Itask) meldingstype en bereid zijn dit te delen met ons. Andere suggesties zijn uiteraard ook welkom Ik zie graag jullie reacties tegemoet Jan Emmers
Per vergissing werd een invulverzoek verzonden met een verkeerde einddatum. Op welke wijze kan je dit best aanpassen, met andere woorden hoe kan je een invuller meer tijd geven dan de oorspronkelijk ingegeven einddatum? via herinnering? via nieuw onderzoek? voorwaarde is wel dat resultaten samen komen. alvast bedankt voor de hulp
Weet iemand of de zoekfunctie in de hele inhoud van de interactieve documenten zoekt? Als beheerder/opsteller is het in ieder geval al niet meer mogelijk een “zoeken/vervangen” uit te voeren.
Beste, is het mogelijk om te filteren op micro-, meso- en macroniveau binnen het coördinatorformulier? We zouden graag nagaan op welk niveau de verbeteractie genomen is. Kan dit op één of andere manier zonder de vraag ‘op welk niveau is deze verbeteractie genomen’ toe te voegen? Alvast bedankt!
Kun je een hyperlink toe te voegen in bevestigingstekst van een meldformulier? Zonder dat je de hyperlink zelf ziet maar bijvoorbeeld “Klink hier” En als je hier op klikt dat je dan naar een informatie pagina gaat.
Beste allen, In een meldformulier kan je een veld aanmaken met bvb 3 aankruisvakjes waarvan er max 1 kan aangeduid worden. Afhankelijk van welk wordt aangeduid, kun je met voorwaardelijke secties werken. Nu is mijn vraag, is het mogelijk om 2 van de 3 aankruisvakjes voor alle melders zichtbaar te maken, en 1 van de 3 enkel voor mij? Alvast bedankt Nick
Per vergissing heb ik een document een verkeerd versienummer toegewezen en gepubliceerd. Als ik het gepubliceerde doc. terug open en in de tab “eigenschappen” het versienummer wil wijzigen, blijkt dit veld niet wijzigbaar te zijn? (PS- ik ben documentbeheerder en heb alle rechten om wijzigingen aan te brengen.)
Ik loop er regelmatig tegenaan dat ik niet meer dan 1000 meldingen tegelijk kan exporteren naar Excel. Nu ook weer. Ik wil in Excel een trendlijn maken van het aantal klachten over de afgelopen jaren. Ik heb een filter gemaakt met het totaal aantal gemelde klachten vanaf 2014 (het moment dat er in iProva klachten gemeld worden). Er komen iets meer dan 1000 klachten per jaar binnen bij de klachtenfunctionarissen, waardoor ik niet rechtstreeks vanuit het filter wat ik aangemaakt heb alle klachten in 1 keer kan exporteren (ik kan niet eens zien hoeveel meldingen het in totaal zijn, omdat er maar 1000 meldingen in het meldingenoverzicht getoond worden). Hierdoor moet ik meerdere filters maken om alle meldingen in Excel te krijgen. Nu zou ik natuurlijk in managementinformatie een grafiek met trendlijn kunnen maken, echter is deze grafiek niet aan te passen in kleur, stijl, trendlijn toevoegen, gegevenslabels toevoegen, etc etc. Vandaar de keuze om het toch naar Excel te willen exporteren. M
Via de eigenschappen van een map, kan je instellen dat een Excel bestand niet als PDF getoond wordt, zeker voor grote Excel-bestanden in dit een handige optie. Maar we hebben een aantal auteurs die zich vaak vergissen en via deze weg aanpassingen proberen doen. Op het laatste moment valt hun op dat de iDOC tab niet beschikbaar is en dat ze niet kunnen uploaden. Zou het mogelijk zijn om een extra optie te voorzien zodat via “raadplegen” de excel bestanden worden gedownload in een read-only formaat?
Heb je al een account? Log in
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.