Stel je vraag over alle modules en add-ons van Zenya
Recent actief
Wanneer je een document in Infoland wil afdrukken via optie 2 lukt dit perfect met alle unieke gegevens als koptekst (unieke ID,versienummer,...) indien je dit zo hebt ingesteld. Wanneer je echter een Word of Excel bestand afdrukt via optie 1 door dit document te openen heb je ineens geen uniek document meer want alle afdruksjablonen die je zelf hebt aangemaakt in Infoland vervallen waardoor je een onbeheerd document verkrijgt. Dit was een B opmerking tijdens onze laatste Belac audit. Iemand hier ervaring mee hoe dit op te lossen?
Is het ook mogelijk om zelf een extra tabblad toe te voegen aan een kaartenbak? We willen ook graag niet beheerde documenten toevoegen aan een kaart. Dat kan via bijlages, maar is niet zo mooi c.q. in 1 oogopslag te zien.
Ik vraag mij af hoe andere ziekenhuizen omgaan met het noodscenario betreffende de documenten. Hoe zoek je dan liefst zo snel mogelijk het juiste document op? Wij zijn nu zover dat we elke week een nieuwe backup van iDoc opslaan op de noodpc's. Vanuit IMT is dit automatisch ingeregeld. Bij netwerk en bij stroomuitval zijn de documenten dan te vinden. Echter het zoeken naar een specifiek document is totaal niet gebruiksvriendelijk. Vanuit Infoland geven ze drie noodscenario's aan nl.: Website --> Hier wordt een ZIP bestand van gemaakt, dat na uitpakken per document de metavelden via de documentgegevens tonen laat zien Losse Bestanden --> Hier wordt een ZIP bestand van gemaakt dat na uitpakken alleen de documenten laat zien. Webshare --> Hier worden alle documenten los getoond met een filtermogelijkheid op titel. Hoe gaan jullie hiermee om? Is er meer behoefte dat er vanuit Infoland meer mogelijkheden worden geboden?
Hallo is het mogelijk om de aard van de schaalverdeling in 1 klik te wijzigen voor alle vragen opgemaakt in een normkader of dient dit vraag per vraag aangepast te worden?Alvast bedankt voor uw reactie!Isabelle
Op het moment ben ik bezig met het inrichten van de vragenlijsten voor onze organisatie. Nu wil ik een vragenlijst verwijderen, maar dat kan niet omdat deze nog in gebruik is. Hoe kan ik de vragenlijst toch verwijderen? Bedankt, Menno
Hallo, Is het mogelijk een overzicht uit Iprova te halen waarin je kunt zien in welke documenten een bepaald woord/ zoekterm voorkomt? Via zoeken en vervangen kan ik wel het aantal documenten zien waar een bepaald woord/ zoekterm voorkomt alleen kan ik hier (naar mijn weten) geen rapport van uit printen.
Is het mogelijk om als raadpleger een melding te ontvangen wanneer er een nieuwe versie is van een van de door jou ingestelde favorieten? Dus als je in iDocument een document als favoriet hebt bestempeld en hier een nieuwe versie van wordt gepubliceerd, jij daar een notificatie van krijgt.
Bij documenttype is het mogelijk om bij processen sjablonen toe te voegen. Echter het gebruikte bestandsformaat .vtx is mijn inziens geen visio bestandstype. Hoe kan ik een nieuw sjabloon aanmaken of een bestaand sjabloon aanpassen? Is dit uberhaupt mogelijk?
Is het mogelijk om in een formulier de knop 'voltooien' enkel te tonen als het formulier aan bepaalde voorwaarden voldoet? Ik zou namelijk willen dat de knop 'voltooien' enkel verschijnt als er in een bepaald veld een bepaalde waarde is ingevuld.
Graag wilde ik weten of en hoe het mogelijk is om 2 meldformulieren te linken. Voorbeeld: er wordt een meldformulier ingevuld in het meldsysteem rond incidenten. Daarnaast wordt een meldformulier ingevuld in het meldsysteem rond Veiligheid. Dit zijn dus 2 aparte meldformulieren in 2 aparte meldsystemen die over hetzelfde incident gaan. Deze zou ik willen linken aan elkaar, zodat bij de rapportering geen dubbele incidenten worden meegenomen.
Hallo, Klein punt: als je een formulier bewerkt en op voorbeeld klikt, dan kun je het formulier invullen. Dat is goed om te testen… Sluit je het formulier, dan krijg je de vraag: ‘ ‘Weet u zeker dat u deze melding wilt annuleren? Nog niet opgeslagen gegevens zullen verloren gaan!’ Dat is onlogisch aangezien het niet van toepassing is. Er hoeft geen venster tussen te zitten na klikken op Sluiten. mvg Bart
Kan ik aan een verzameling ook zien aan welk portaal het is gekoppeld? Of moet ik dan alle portalen langs om te zien of het ergens aan gekoppeld is?
Wij zijn ons aan het orienteren op de search app. Zijn er ziekenhuizen die hier al gebruik van maken en ons iets kunnen laten weten over het gebruik hiervan? We zijn benieuwd naar de gebruiksvriendelijkheid, leesbaarheid van documenten. Hoe worden bijvoorbeeld tabellen weergegeven? Blijft dit prettig voor de gebruiker? Daarnaast willen we graag meer informatie over hoe selectie is gedaan welke protocollen getoond worden? Alvast bedankt!
Hoi, Wij zoeken naar een makkelijke oplossing om bij specifieke documenten de juiste personen op de hoogte te kunnen stellen wanneer een gepubliceerd document na wijzigen opnieuw is gepubliceerd. bijv. betreft alle documenten die Antistolling raken. Wij hebben nogal wat documenten waarin informatie over antistolling is opgenomen. De Antistollingcommissie wil hier graag wat vat op hebben. Het zou bijv. mooi zijn als er bij een wijziging van een document de Antistollingscommissie op de hoogte word gebracht als er een filter op staat met bijv ‘antistolling’. Hoe gaan andere ziekenhuizen hiermee om?
bij valincidenten krijgen de diensthoofden kine en ergo een mail met de melding. Deze personen kregen alle rechten toegekend, desondanks kunnen zij de melding niet openen;
Goedendag, Voor nieuwe release? Veld compliance organisatie-eenheid op meldformulier heeft een “?” (definitie). Ik kan de tekst van die definitie ‘Lijst met organisatie-eenheden aanwezig in iProva’ niet weghalen. De melder ziet deze tekst bij mouse-over en is m.i. niet van toegevoegde waarde. Wellicht kan dit veld wel aanpasbaar worden gemaakt? mvg Bart Vosters
Kan de status binnen de auditplanning met 1 klik aangepast worden ipv 2 klikken. Nu moet je eerst aanduiden dat een audit/veiligheidsronde in uitvoering is en daarna kan je pas uitgevoerd aanduiden. Dit in 1 stap doen, zou een hele tijdswinst zijn.
Kunnen vragen binnen eenzelfde vragenlijst aan- en uitgezet worden? Vroeger werkte deze toepassing, nu helaas niet meer. Dit zorgt er nu voor dat we steeds grote vragenlijsten voor hetzelfde thema hebben of steeds een nieuwe vragenlijst moeten opstarten wat zeer onoverzichtelijk is.
Ik ben nog vrij onbekend met Iprova en heb derhalve een echte beginnersvraag met betrekking tot het startportaal:ik heb onder applicatiebeheer>portalen een nieuwe portaal aangemaakt en deze bij gebruiker “administrator” onder instellingen als startportaal aangemerkt. Daarnaast heb ik in module Documenten een bescheiden mappenstructuur aangemaakt.Nu krijg ik, als ik naar startpagina ga, de melding “IN ONTWIKKELING: dit portaal is in ontwikkeling het bevat geen inhoud”. Hoe geef ik hier inhoud aan en welke stappen moet ik hiervoor ondernemen?Met vriendelijke groeten, Peter Boorsma (Zorggroep Oude en Nieuwe Land)
Hallo,Binnen onze organisatie maken wij gebruik van de MEDIDO medicijndispenser bij thuiszorgklanten. Deze wordt geleverd met een aparte applicatie waarin enkele datagegevens worden opgeslagen bij aanvraag of afmelding. Denk hierbij aan bv. een apparaat nummer en een klantnummer.De Aanvraag- en Afmeldprocedure willen we nu digitaliseren via een iTask meldtype inclusief juiste flow, waarbij de medewerker het aanvraag- afmeldformulier invult en gegevens automatisch op de juiste plek komen. Voor bv. het nummer van het apparaat en het klantnummer zou dat betekenen de database van de applicatie behorende bij de Medido. Mijn concrete vraag → Is het mogelijk dat er gegevens / data (bv. klantnr, apparaatnr.) vanuit het meldformulier geëxporteerd worden naar de applicatie van dit apparaat ? Is het wel mogelijk om gegevens uit een iTask veld naar een andere applicatie te exporteren ? Heeft iemand ervaring hiermee of weet Infoland een antwoord hierop ?
Bij meerdere (wettelijke) kaders wordt vaak heen en weer verwezen naar andere artikelen van de regeling/het kader. Is het in iProva ook mogelijk om van een onderdeel van een kader te verwijzen naar een ander onderdeel van ditzelfde kader? Ik kan wel vinden dat er een hyperlink naar andere onderdeel van iProva zelf, dus een document of vragenlijst, maar ik zie een kader daar niet in staan.
Voor documenten die Slingeland ziekenhuis deelt met Streekziekenhuis Koningin Beatrix en omgekeerd, hebben we voor eenzelfde documenttype en lettertype gekozen. Echter, bij het delen van de documenten blijkt dat de koppen en het lettertype wijzigt. Wie weet wat ik kan doen om te zorgen dat de documenten ook qua layout identiek zijn. Zie afbeeldingen. De eerste afbeelding is het document in Slingeland ziekenhuis. Deze lay-out willen we ook in het SKB.
Goedendag, ik bezig met het inrichten van een vragenlijst. Hierin moet altijd een verplicht veld zijn of “Vestiging” of “Organisatie eenheid”. Is het mogelijk om in te stellen dat je dit veld met meerkeuze antwoorden kan antwoorden? Dit wil ik om de volgende redenen:Zodat de werknemers de juiste vestiging intypen, we hebben verschillende vestigingen in dezelfde steden. (Waardoor als zij beide “Haarlem” in typen) weet ik niet om welke het gaat. Wanneer deze vooraf ingesteld kunnen ze klikkend door de vragenlijst heen en hoeven zij niet te typen, waardoor het minder tijd kost. Inderdaad kan een rapportage gefilterd worden op vestiging.
Is er door Infoland of wellicht iemand in het land een instructie (voorkeur filmpje) gemaakt voor het gebruik van iDocument. Dus instructie over het zoeken; zoekbalk omzetten gebruik van de knoppen raadplegen,invullen, mijn taken etc.
Hoi, Ik vraag me af hoe ik (taal)fouten in gepubliceerde documenten kan verbeteren zonder deze weer ter beoordeling aan de arts te hoeven aanbieden? Mvg LauraKNF laborant
Heb je al een account? Log in
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.