Stel je vraag over het Portaal en Management Informatie
Recent actief
is het mogelijk om bij een al gepubliceerde verzameling de volgorde van documenten binnen de verzameling te wijzigen, zodat de meest geraadpleegde bovenaan komen?
Het valt mij op dat bij gesharede documenten bij de ontvangende locatie het versienummer in het Engels achter de titel wordt vermeld en niet in het Nederlands. Is deze instelling te wijzigen of is dit door het systeem ingericht.
In de portal is het bedrijfslogo niet terug te vinden. Het is alleen nog te zien als iemand vanuit het startscherm de keuzelijst opent. Dit betekent dat het eigen logo nauwelijks zichtbaar is.In iProva was het logo in ieder geval nog zichtbaar in de informatiebalk en naar mijn idee ook in de bovenste balk. De herkenbaarheid van het bedrijf is daarmee verdwenen.
Hallo,Ik heb een verzameling met subitems aangemaakt in ons portaal. Een van de subitems was een bestaande verzameling die ik nu als subitem hebt gekoppeld. De andere moet nog worden gevuld. In de menustructuur, te benaderen via het hamburgermenu links bovenin, zie ik de oude structuur staan en niet de nieuwe met submenu’s op 1 onderdeel. Heb ik een stap gemist?Ik heb meerdere uitlegmogelijkheden in het supportportaal al gezocht, gevonden en gevolgd, maar deze stap mist nog.
Hai, Wij hebben 2 portalen bij 1 van deze portalen is een dashboard aangemaakt. WIj kunnen dit ook zien bij Applicatiebeheer / portalen/ naam van de betreffende portaal/ management informatie en daar staan ze bij de diagrammen.Nu is er een manager die dit dashboard niet kan zien, maar hij staat wel vermeld bij de managersgroep onder:Applicatiebeheer>Gebruikers en gebruikersgroepen: Gebruikersgroepen>Alle managersOf wordt er ergens anders bepaald wie onder de managers valt en dit soort dingen kan zien of valt dit onder een persoonlijke instelling die hij zelf moet aanpassen.Dus de vraag is:Waar wordt er bepaald wie er onder management info valt, wie kan dit zien? Ik hoor het graag.Groetjes Saskia Verduin
Toen ik een nieuw openbaar Portaal aangemaakt had, waar je dus niet moet inloggen om de inhoud te bekijken, komen medewerkers op dit portaal terecht ipv het standaard portaal en ze zijn ook niet aangemeld op dat moment. Ze volgen vanuit ons intranet een link naar Zenya Saas omgeving. Kan ik ergens instellen dat ze niet op dit openbaar portaal terecht komen?Of moet ik de link aanpassen zodat deze rechtstreeks naar standaard portaal verwijst? Alvast bedankt.grtz Nicky De Schoesitter
Goedemorgen, Zit er een limiet aan het aantal documenten waar je door kan scrollen in Raadplegen.Een collega die in een verzameling van +/- 700 documenten zat, kon maar door +/- 50 documenten scrollen.Ik heb dit met mijn beheer account ook geprobeerd, maar ik kan door de volledige verzameling scrollen. Staat er bij de collega een instelling verkeerd of is het niet wenselijk dat er door een volledige inhoud gescrold kan worden? Met vriendelijke groet,Anthony de Wever
Een gebruiker gaf aan dat hij een document niet kon vinden. De zoekopdracht was ‘blow out’ en was een gedeelte van de titel.Echter blow out stond in de titel als: 'Leidraad acute sedatie (blow out) in de palliatieve fase’De gebruiker kreeg hier 0 zoekresultaten.Het document wordt wel gevonden als je ‘(blow out)’ als titel ingeeft.Wat zou hier de juiste titel moeten zijn wil het document wel gevonden worden?Zijn er leestekens in een titel die wel resultaat geven als ze direct aan woorden vastzitten?
Wij hebben op de startpagina OK een aantal verzamelingen waarbij je per verzameling kunt filteren op locatie. De vraag is of je de locatie ook vast kunt zetten?
Dag,Tijdens covid is een “aanbevolen link” aangemaakt naar een webpagina binnen het eigen domein. De betreffende webpagina is uit de lucht gehaald. De link loopt dus dood, maar deze komt nog wel als aanbevolen link naar voren.Via de optie “aanbevolen links wijzigen” heb ik geen mogelijkheid deze te verwijderen. Hoe los ik dit op? *edit: ik ben er al uit
We hebben het medicijn Dobutamine dat op verschillende afdelingen in verschillende doses gebruikt wordt. Als mensen gaan zoeken met de functie zoeken in alle mappen - op het trefwoord Dobutamine, dan krijgen ze dus alle documenten waarin dit als trefwoord voorkomt. Hoe kan je ervoor zorgen dat de juiste mensen het juiste document te zien krijgen? Bvb op hartbewaking is dosis X van toepassing - op cathlab is dosis Y van toepassing.
Dag,Is het aan te raden om een apart portaal aan te maken voor de (set) documenten/map die we binnenkort via webshare gaan delen? Vriendelijke groetenErna
Goedemiddag,Graag zou ik een overzicht van een selectie van gebruikersaccounts willen genereren. Bij voorkeur in Excel. Als ik bijvoorbeeld een filter van enkel actieve gebruikersaccounts instel en vervolgens het gehele resultaat selecteer (= aanvink) en dan de optie Exporteren kies dan kan ik enkel álle accounts exporteren (dus niet louter de aangevinkte selectie).Graag een idee hoe dit wel te realiseren.Alvast bedankt!Mvg. RenéPs. Wij maken nog gebruik van on-premise iProva versie 5.15.3.0
Ik heb in een portaal 2 verzamelgroepen aangemaakt (zie foto hieronder). Is het mogelijk om leesrechten per verzameling in te stellen? Dus dat voor de ene groep alleen verzameling Den Haag zichtbaar is en voor de andere Oostrum/Maarssen.
Hallo, Wanneer er nieuwe gebruikers toegevoegd worden uit het AD, krijgen deze standaard geen startportaal mee. Dit staat wel ingesteld bij standaard instellingen voor nieuwe gebruikers.Wanneer ik zelf een nieuwe gebruiker aanmaak, dan kent hij wel het startportaal toe.Voordat we over waren naar de SaaS ging dit wel automatisch. Hoe kunnen we dit opnieuw instellen? Met vriendelijke groet,Anthony
We zijn binnen ons ziekenhuis bezig met een herinrichting van de portalen en mappen binnen iDocument, ter voorbereiding op de overgang naar Zenya Documenten. We willen nu graag een aantal nieuwe portalen bouwen, die bij de overgang naar Zenya de oude portalen gaan vervangen. Deze nieuwe portalen mogen pas zichtbaar zijn voor gebruikers op een door ons gekozen moment.Is dit mogelijk en zo ja, hoe kunnen we er voor zorgen dat een portaal (in opbouw) nog niet zichtbaar is voor gebruikers binnen onze organisatie?
Hallo,Is het mogelijk om een volledig portaal, inclusief de verzamelingen, in deze structuur te delen via een webshare?Ik heb nu een webshare aangemaakt, maar via de link kom je nu terecht in de webshare waar alle documenten nu alfabetisch gerangschikt staan. Kan iemand mij hiermee helpen?Alvast bedankt.Sanne
Er is een standaard portaalinstelling. In het tabblad ‘Management informatie’ kun je ‘Diagrammen’ toevoegen. Deze diagrammen kun je later in andere portalen laten verschijnen door ze over te nemen in dat betreffende portaal.Als je een Diagram maakt in een ander portaal dan het Standaardportaal, kun je een diagramcategorie opgeven, Deze diagramcategorie zie je in het dashboard van het betreffende portaal terug. De diagrammen worden zo mooi gecategoriseerd.Als een Diagram in het Standaardprotaal is gemaakt en deze van daaruit wordt overgenomen in het betreffende andere portaal, dan kun je deze niet in een diagramcategorie laten verschijnen, maar komen ze allemaal in de categorie: ‘Overige statistieken’ Nu mijn vraag:Doe ik iets verkeerd dat het me niet lukt om deze in een zelfgemaakte categorie te plaatsen of is het niet mogelijk?Ik wil niet alle diagrammen voor alle portalen apart maken, want dat betekent ook dat ik ze allemaal apart zou moeten bijwerken als dat nodig blijkt te zijn.Li
Wij zijn nieuwsgierig wat de afbeelding voorstelt dat in beeld komt als je al je taken heb uitgevoerd. De meningen zijn hier nogal verdeeld :) Printscreen
Niemand kan op het ogenblik favorieten verwijderen in de portalen. Als ik op ok klik bij verwijder favoriet, gebeurt er niets en blijft het te verwijderen item gewoonweg staan.We zitten op versie 6.2.3.0.
Is het mogelijk om op een Zenya portaal een directe hyperlink te maken naar een bladwijzer van een (Zenya) document?Een alternatief zou zijn om een hyperlink naar een document te maken en dan bovenaan een soort inhoudsopgave te maken naar de verschillende bladwijzers. Dit is echter een ‘extra muisklik’ die misschien te vermijden is?
Ik wil een staafdiagram maken en heb een publiek filter daarvoor gemaakt. In het publieke filter heb ik 5 velden/kolommen opgenomen, maar bij het aanmaken van het diagram kan ik maar kiezen uit 2 van de 5 kolommen.In dit geval wil ik aantallen openstaande verbeteracties laten zien, gesorteerd per status, maar die optie is niet zichtbaar.Waar zou dit aan kunnen liggen?
We maakten een aantal rapporten aan m.b.t. onze kwaliteitsdocumenten, waar we een aantal specifieke gebruikers leesrechten op gaven. Bij die gebruikers verschijnt er echter geen knop DASHBOARD op hun startportaal. Heeft iemand een idee waaraan dit zou kunnen liggen? De rapporten zijn wel terug te vinden via RAADPLEGEN in een verzameling rapporten, maar we zouden deze gebruikers graag via het DASHBOARD naar het tabblad Rapporten sturen.
beste, ik ben pas beheerder van het platform binnen onze instelling en heb heel wat vragen waar ik hopelijk een antwoord kan terugvinden hier in de Community.De dienst ziekenhuishygiene doet verschillende audits rond hetzelfde thema en kan in haar dashboard geen data terugvinden van de afgenomen audits per verpleegeenheid.zelf vond ik enkel volgende info terug naast de diagrammen maar het lukt niet om een periode in te voerenkan iemand mij verder helpen?
Waar dien je de veldnamen te maken zodat deze selecteerbaar zijn bij het inrichten van de filter in de module ‘Management info gegevenssets’?
Heb je al een account? Log in
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.