Stel je vraag over alle modules en add-ons van Zenya
Recent actief
Ik wil een veiligheidsronde vragenlijst opstellen, die door meerdere invullers kan ingevuld worden en waarbij minimum 5 personen bevraagd/geobserveerd worden.In de ze vragenlijst zit een voorwaardelijke vraag: vb. “Gebruikt u deze spuitpomp op uw dienst?.Indien het antwoord “ja” is, dan volgen nog 4 vragen. Vb. personen 1,3 en 4 antwoorden “Ja” en beantwoorden de daarop volgende vragenIndien het antwoord “nee” is dan volgt nog 1 vraag. Vb. personen 2 en 5 antwoorden “Nee” en de daaropvolgende vraag.Wat ik merk is dat enkel het antwoord via de laatste keuze (vb. “nee” en de vraag die daarop volgt) gerapporteerd wordt.Wat ingevuld is nadat “ja” werd geselecteerd wordt gewist als je “nee” kiest en bijgevolg ook niet gerapporteerd. Heeft er nog iemand deze bevinding en hoe lossen jullie dit op?
Als ik vanuit een incidentmelding een verbetermaatregel inleg, dan kan ik dat zien op het tabblad relaties omdat we dat zo hebben ingericht.Nu zou ik die relatie ook willen zien als ik vanuit een audit een verbetermaatregel inleg. Nu kan ik wel bij de audit alle verbetermaatregelen zien. Maar als mijn ingang de verbetermaatregel is, zie ik op het tabblad relaties niet dat een audit (en welke audit) de bron is. Ik kan de relatie nu niet leggen omdat audit geen meldtype is.Nu heb ik wel per toeval ontdekt, dat als ik de titel van de audit kopieer en plak in de verbetermaatregel ik automatisch een link krijg naar de audit (dat is al leuk ) ,maar nog leuker zou zijn als ik die link op het tabblad relaties zou zien. Dat maakt het namelijk nog logischer.Ziet iemand mogelijkheden om dat te realiseren?Groetjes,Inge
Om maatregelen te bevragen wil ik, als de maatregel uitgevoerd wordt en gecontroleerd wordt, dat de bevraagde tijdens de bevraging een bijlage toevoegt, indien bijv. het document niet in Zenya staat (dit is mogelijk), en als het document in Zenya staat een link toevoegt naar het betreffende document.Dit kan volgens mij niet of vergis ik mij?Zo niet, zijn er plannen dat dit in de toekomst wel mogelijk zal zijn?
Heeft iemand ervaring met het maken van een flow tbv van voortgang. Een leerling moet een evaluatieverslag maken in Word. Dit wordt als bijlage meegestuurd bij de eerste melding. De leerling vult de evaluatie in en deze wordt toegevoegd bij het formulier. Dit kan je met formulieren regelen. Nu komt het lastige. De begeleider kan reageren op het verslag middels een workflow formulier en dan moet de leerling het verslag aanpassen en opnieuw via een formulier toesturen. Dit kan een keer of 3 op en neer pingpongen. Heeft iemand hier ervaring mee of een andere oplossing?
Hallo allemaal. Ik ben bezig met een werkproces en hiervoor het ik het protocol van ongewenste intimiteiten nodig. Ik kan dit nergens vinden. Is er iemand die me hierbij kan helpen?
Goedemorgen,De kleuren en lijnen van de shapes in visio zijn anders dan voorheen, nu willen wij dit weer graag zoals wij dit hadden, hoe kunnen wij dit aanpassen naar onze “style”.ik stuur attachment mee hoop dat jullie kunnen helpen.
Is er een mogelijkheid om de wat moet ik doen tabel te laten gebruiken door een actienemer in de melding zonder dat we die alle coördinatorrechten moeten geven. Zo zouden de actienemers bijv een submelding kunnen opstarten.Ik heb momenteel bij de rechten de “wat moet ik doen” tabel aangevinkt voor de actienemers, maar deze kunnen die enkel bekijken (greyed out). Alvast bedankt, Stefan
Beste,Ik vond op https://github.com/Infoland/iProva-API-client-examples een voorbeeld van een Javascript library om via SAML2 te authenticeren. Zou het kunnen dat deze wijze niet meer werkt in moderne webbrowsers? Ik krijg volgende error:Refused to display 'https://test.zenya.work/' in a frame because it set 'X-Frame-Options' to 'sameorigin'. (test in url is voorbeeld)Bestaat er een alternatieve manier hoe je via SAML2/ADFS de Zenya REST API kan gebruiken?Alvast bedankt.
Hallo allemaal,Wij gebruiken geen interactieve documenten, maar ik wil wel meer mogelijkheden voor de layout van documenten benutten. Wie kan mij zeggen wat de regelhoogte instelling bij Stijlen doet? Ik heb diverse regelhoogtes getest, maar ik zie niet wat dat doet. Nu is de regelafstand in onze documenten erg krap, wat het lezen minder prettig maakt. Het zou fijn zijn als je bijvoorbeeld regelafstand 1.15 of 1.5 kunt instellen. Kan dat?Groet,Rinske
In onze workflow is status 'gearchiveerd' gedefinieerd als zijnde eindstatus. (Zie bijlage). Deze status wordt na 5 maanden automatisch bereikt nadat de gebruiker de melding heeft 'afgehandeld'. Deze onderliggende actie zorgt ervoor dat we niet onder status -gearchiveerd- uit kunnen. Echter is de taak bij de gebruiker al afgedaan als deze status 'afgehandeld' heeft gekregen. Vervolgens blijft de melding wel in de takenlijst hangen, omdat dit volgens iTask niet wordt gezien als een eindstatus. Dit zorgt voor verwarring bij de gebruikers, omdat ze eigenlijk niks meer hoeven te doen met de taken achter de melding en vervuiling van de takenlijst. Het is daarom wenselijk om in te kunnen stellen bij welke status de taak van een takenlijst dient te verdwijnen, ongeacht of dit al dan niet een eindstatus betreft.
Wij hebben een meldingstype waarbij men op diverse niveau's van het organogram meldingen kan inleggen. Onze OE-structuur bevat diverse BV's, deze zijn onderverdeeld in clusters, de clusters zijn onderverdeeld in afdelingen en de afdelingen in teams. Er kan dus zowel een melding op teamniveau als op clusterniveau ingelegd worden.Nu willen we graag een rapport maken (op basis van een lijst) waarin je de teams en afdelingen ziet, maar waar je ook kunt filteren op cluster, zodat dan de onderliggende afdelingen en teams meegenomen worden. Ik krijg dit niet voor elkaar en vraag me af of dit mogelijk is? Een rapport van het type draaitabel lukt wel, maar dan kun je niet doorklikken op de meldingen.
Goedemorgen, Ik had gereageerd op een artikel in de Community. Zie dit artikelIk zet die nu als vraag neer. De situatie is in mijn reactie op dit artikel beschreven.Maar ik zoek nog een bevestiging op de opties voor de inrichting van de workflow.Wie kan daarbij helpen?GroetKlaas Pompstra
Goedemiddag,Een vraag vanuit een van onze gebruikers. Het aanpassen van de kolombreedte in het tabblad van “Extra info” van meldingen, kun je deze zodanig aanpassen dat deze ook onthouden wordt voor volgende geopende melding(en). In dit geval gaat het om de kolom “Onderwerp/omschrijving” die steeds weer teruggaat naar een te kleine weergave. Dit wordt in het meldingsoverzicht wel ‘onthouden’Iemand een goede suggestie?Vriendelijke groeten,Martijn SchreudersApplicatiebeheerder Albert Schweitzer Ziekenhuis
De coordinator van een bepaalde afdeling heeft de organisatie verlaten en de nieuwe coordinator is nu aangesteld.Ik de tussentijd van 2 maanden zijn er 2 MIM meldingen die voor deze coordinator bestemd zijn gedaan die nu bij de Administrator zijn binnengekomen met het verzoek deze af te handelen.Hoe kan ik deze meldingen naar de nieuwe coordinator laten versturen?
Hallo allemaal,Is het mogelijk om de volgorde van de documentgegevens aan te passen zoals deze getoond worden onder de knop ‘details’?Binnen iProva kon je de volgorde zoals deze getoond werden via de tooltip aanpassen. binnen Zenya heb ik deze mogelijkheid nog niet gevonden.Bepaalde informatie vind ik voor eindgebruikers meer of minder relevant en ik wil de gegevens graag tonen in volgorde van die relevantie.Zelfde vraag eigenlijk ook voor de volgorde van de documentgegevens zoals deze getoond wordt bij het aanklikken van de ‘i’ in de lijst van zoekresultaten. Hoor graag! Groet, Bianca
Bij vragenlijsten die gemaakt zijn m.b.v. de Qmentum normenkaders is het niet altijd mogelijk om gebruik te maken van de knop Rapport omdat de titels van veel Qmentum vragen te lang zijn waardoor het rapport met een foutmelding komt.De helpdesk geeft hierover het volgende aan: de titel van paragraaf 6.18.5 is 663 karakters lang!Als je die titel korter maakt, dan is de foutmelding meteen verholpen, ook bij reeds ingevulde vragenlijsten. We vermoeden dat hier mogelijk een bug speelt: dergelijke lange titels zijn enerzijds niet prettig en zijn anderzijds vaak aanleiding voor storingen. In het geval dat wij het vermoeden hebben dat er sprake is van een bug in onze software, leggen wij dit voor aan onze Change Advisory Board (CAB), welke vervolgens een besluit neemt over dit probleem. Wens: is het mogelijk dat het veld aangeeft dat een titel te lang is, dan wordt je eraan herinnerd de titel in te korten?
Hallo Kan in Zenya de zoekfunctie zo ingericht worden dat bij een bepaald onderwerp een document als favoriet boven aan de lijst komt bij de resultaten. Bijv. als men zoekt op BRMO het document met algemene informatie boven aan de lijst komt en niet alle documenten die als verwijzing in dit document staan meteen zichtbaar worden. Hoor graag wat mogelijk is.
Sinds de update naar Zenya, zijn de zoekfunctionaliteiten voor documenten iets veranderd. Indien werd gezocht op bijvoorbeeld ‘ademtest’, dan werd in de geopende documenten de zoekterm ook geel gearceerd, in dit geval ‘ademtest'. Dit maakte het scannen van de tekst eenvoudig, met name in lange documenten. Nu moeten medewerkers zoeken met CTRL+F ‘ademtest’ en dan alle opties in het document doorklikken. Ik vroeg me af of deze functionaliteit bewust is verwijderd en of dat dit nog terugkomt? Groeten, Denise
Is het mogelijk om een rapport te genereren van de correctieve acties (incl. status) bij een ingevulde vragenlijst (op basis van normkaders)?
Dag allemaal,We willen graag starten met de module Risk, maar hebben nog een hele weg te gaan in het bouwen en sleutelen aan ons risicomanagementraamwerkMet veel interesse las ik de boek “bewust risicomanagement in de zorg”, dit boek gaf me al heel wat inzichten, maar nu ben ik vooral op zoek naar een praktisch voorbeeld.Zijn er organisaties die hun uitgeschreven risicostrategie of hun ervaringen wensen te delen? Wat zijn de valkuilen waar we rekening mee moeten houden bij opstart van integraal risicomanagement? Op welke manier zijn jullie ermee aan de slag gegaan? Hoe behoudt je een ziekenhuisbreed overzicht, op dit moment gebeurt er al veel ad hoc risicomanagement, ieder op zijn eigen eilandje. Alvast bedankt voor jullie feedback en reacties!
Wij hebben de search app op verschillende mobiele telefoons geinstalleerd en een aantal verschilleden soorten documenten beschikbaar gemaakt via de search app.We hebben geconstateerd dat bij een tweede keer openen van een document in de search app dat hij dan recente bestanden wil openen en niet meer het Zenya documenten, je zit dan ook niet meer in Zenya search zit. Dit gebeurt niet bij HTML documenten en interactieve documenten.Vanuit infoland hebben we te horen gekregen dat dit met de instellingen van one drive of dropbox aangepast moet worden. We hebben geen instelling gevonden die dit kan oplossen.Het gaat om smartphones met windows 365 .en Zenya in de SaaS omgeving Wie herkent dit probleem en heeft een oplossing?
Beste Lezer, Heeft Iprova de mogelijkheid tot het zoeken in een document? Vooral voor grote documenten wordt er naast de al in gebruik genomen bookmarks ook graag op woord gezocht. Nu is de enige bekende optie om dit te doen via CTRL + F. Of heeft Iprova hiervoor een ingebouwde zoekfunctie? Met vriendelijke groet, Laura van Egmond
Ik kreeg de vraag van onze facturatiedienst of een IVIM melding kan gekopieerd worden?Voor 1 patiënt dienen er soms meerder klachten over facturen geregistreerd te worden. Nu moeten deze telkens ingevoerd worden. Is er een mogelijkheid om de melding te kopiëren?
Wij merkten het volgende op: Een medewerker van ons is lid van de meldingscommissie en heeft daardoor de rol van analist op meldingen. Voor een aantal organisatie-eenheden heeft hij echter ook de rol van coördinator.Wanneer hij extra info (notitie) wil toevoegen, kan dat wel bij meldingen waar hij de rol van coördinator Bij de rechten is ingesteld dat alle rollen behalve lezers, extra informatie kunnen toevoegen.heeft, maar niet bij meldingen waar hij de rol van analist heeft. Er zit dus verschil in de soort extra info die je kunt toevoegen. Wat is hier de reden van en kan dit evt. aangepast worden?
Bepaalde collega’s hebben enkel leesrechten in de kaartenbakken, maar blijkbaar kunnen ze wel zomaar zaken gaan verwijderen. Hoe kan je ervoor zorgen dat niet alle collega’s aan al deze knopjes kunnen. Bv verwijderen, add comment. Kan je ergens rechten beperken?
Heb je al een account? Log in
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.