Stel je vraag over alle modules en add-ons van Zenya
Recent actief
De kleur van een hyperlink veranderd nadat de concept versie van een document ter beoordeling is gezet. Na publicatie is de kleur van de hyperlink van een document via ‘Raadplegen’ niet gelijk aan de kleur als het document via 'Documenten’ wordt geopend. Kunnen we de kleur van de hyperlink voor de verschillende situaties gelijk instellen?
Zoals veel andere ziekenhuizen hebben wij in Zenya diverse meldtypen. Daaronder één voor PIM (patiënt incident melden) en één voor MIM (medewerkersincidenten, arbo e.d.). Nu komt het geregeld voor dat een medewerker een MIM inlegt die bij nader inzien een PIM is. Het is dan niet mogelijk om die melding om te zetten naar de PIM, want dat is een ander meldtype, ander meldformulier etc. Er blijft dan niets anders over dan de melding opnieuw in te leggen in het juiste meldformulier, overtypen dus. Hetgeen voor de melder redelijk frustrerend is. Nu hebben we al diverse acties ondernomen om te zorgen dat melders het juiste incident op het juiste formulier melden met toelichtende teksten etc. Desondanks blijft het probleem bestaan, weliswaar steeds wat minder, maar toch….. Mijn vraag is nu, kennen andere ziekenhuizen dit probleem ook en zo ja, hoe gaan jullie er dan mee om, welke oplossingen hebben jullie bedacht?
Graag een vraag m.b.t. actiepunten uitgezet door de coördinator via We willen bijkomende info opvragen en op basis hiervan de coördinator een verdere analyse laten doen. Wanneer de coördinator het actiepunt heeft uitgezet (nieuwe actie toevoegen) en de actienemer het actiepunt heeft afgerond hoe kan je deze notitie dan best in beeld krijgen voor de coördinator? VRAAG: Kan je een veld op het coördinatorformulier laten invullen met de inhoud van de notitie? in dit veld op coördinatorformulier willen automatisch vullen met de tekst van de notitie van de actienemer van zodra deze het actiepunt heeft afgerond. Kan dit ? Zo ja, hoe ga je hiervoor te werk? Of kan de coördinator enkel de notitie raadplegen door het actiepunt te openen onder het venster “Acties”?Ik kijk uit naar tips & trics.Alvast dank!
Ik heb een paar vragen rondom het maken van de rapportage.ik wil een rapport maken nav een audit HRM Medicatie. In de vragenlijst (93 vragen) zijn 6 labels gemaakt en elke vraag is aan een van de labels gekoppeld. Er zijn vragen die moeten voldoen aan een 70% norm en vragen die aan een 90% norm moeten voldoen.Ik kom er met het maken van het rapport niet uit omdat ik niet anders kan dan heel veel rapporten te maken en die dan naast elkaar moet leggen of apart moet gaan samenvoegen in excel. Ik zou graag één rapport maken waarin ik het volgende kan doen:1 rapport waarin per label en vraag de resultaten worden getoond. in het rapport een onderscheid kunnen tonen of een vraag aan een van de normen (70% of 90%) heeft voldaan ik zou graag middels een grafiek de resultaten van de afgelopen jaren willen tonen ik zou graag een rapport hebben waarin ik ook direct mijn audit verslag kan maken.Zijn er meer gebruikers die dit zouden willen?Daarnaast als ik een rapport maak o.b.v. vragenlijst en bij
is het mogelijk om een document zonder doc.nr te publiceren?Wij willen templates in Zenya zetten maar deze krijgen zodra ze gedownload worden hun eigen nummer dit kan dus wisselen, vandaar.Of moet er altijd iets staan: ook al is het maar een punt of spatie zou dit dan ook werken?
Via de module iCheck hebben we een patiënttevedenheidsonderzoek opgesteld. Deze willen we via een iPad aanbieden aan een bepaalde groep patiënten. Echter, wanneer we een snelkoppeling aanmaken, kun je de vragenlijst één keer invullen en daarna komt er een foutmelding in de URL. Ik hoor graag of er andere gebruikers zijn die een vragenlijst via een iPad ontsluiten.
Beste allemaal, is het mogelijk om in een dashboard een overzicht/lijst te maken van de aanwezige items in een specifieke kaartenbak? In onze kaartenbak staat er een lijst van applicaties die om de zoveel tijd met behulp van een taakschema worden gereviewed. Deze gegevens zou ik op een lijst willen presenteren. Ik zou ook een overzicht willen maken van de taken die aan de kaarten in de kaartenbak zijn gekoppeld. Is dat mogelijk?
Goedemiddag, Sinds 2012 hebben medewerkers van Lister de mogelijkheid om incidenten te melden die zich hebben voorgedaan op locatie in het meldsysteem van Infoland. In het kader van digitalisering heeft Lister ervoor gekozen om de applicatie van Infoland - genaamd Zenya capture app - toe te voegen aan één van de manieren om een incident te melden. Hiermee wordt het mogelijk gemaakt om incidenten te melden op de werktelefoon. Medewerkers kunnen inloggen in de applicatie met hun Lister-mailadres en wachtwoord. Het meldformulier is identiek aan het meldformulier op de website. Het enige verschil is het device waarop medewerkers een melding doen. Probleem Nu blijkt dat medewerkers alle locaties van Lister zien bij het invullen van het meldformulier via de app. Dit is helaas niet aan te passen door technische redenen. Dit betekent dat de melding potentieel bij de verkeerde persoon terecht kan komen. Eerst moet de medewerker het juiste meldformulier kiezen. Er zijn namelijk twee te zien
Hallo, ik heb een schrijver uitgenodigd om in een document aan de slag te gaan.Hij krijgt dan onderstaande in het scherm:Waar is de knop 'bewerken’ gebleven?De schrijver kan nu niet in het document, waar gaat dit fout?
Ik zou graag een meldingstype willen maken waarbij de melder bepaalt wie de eigenaar/coördinator moet worden.Dit is mogelijk alleen daarnaast wil ik graag dat dán alleen de melder én gekozen eigenaar/coördinator leesrechten heeft op deze melding.Alle aangemelde gebruikers mogen een melding maken.Alle aangemelde gebruikers kunnen coördinator zijn. Technisch lijkt dit in eerste instantie niet mogelijk in iProva Meldingen. Lopen andere organisaties hier ook tegen aan of hebben jullie wellicht ideeën/tips hoe ik dit anders op kan lossen?
Is het mogelijk om een kleur toe te kennen aan uitklappanelen en knoppen (mappen en sub-mappen) in een interactief document zodat het overzichtelijker wordt en deze van elkaar te onderscheiden zijn wat nou wat is?Nu onderscheid zich een knop (submap) door een kleine inspringing naar rechts. Mvg Marion Schonewille
Goedemorgen, Het viel me op dat er bij onze meldingstypes af en toe onderscheid is gemaakt tussen permissies voor Alle Gebruikers en Alle aangemelde gebruikers. Nu vraag ik me af wat best practice is en waarom. Zo is er voor ons meldingstype MIC ingesteld dat de Melder "Alle aangemelde gebruikers” is en bijvoorbeeld Overige Betrokkenen is ingesteld als "Alle gebruikers”. Kan iemand misschien uitleggen waarom dit zo ingesteld zou kunnen zijn? Mvg, Jeroen
Hallo allemaal, nieuw bij de community, maar ik kon nergens een antwoord vinden op onze vraag dus ik stel hem toch!Op ons dashboard hebben we o.a. taartdiagrammen van bijvoorbeeld afwijkingen. Nu betreft dit alle afwijkingen van alle jaren, graag zou ik een taartdiagram voor 1 jaar willen, maar geen idee hoe dit moet.Staafdiagrammen krijgen we wel per jaar, wat mis ik?Anita
Ik loop tegen het volgende ‘probleem’ op: Op het Dashboard presenteer ik verschillende diagrammen. De diagrammen zijn van verschillende meldingstypen. De diagrammen staan allemaal achter elkaar. Ik zou graag voor elk meldingstype een nieuwe rij diagrammen willen presenteren.Hoe kijken jullie hier tegenaan? Is er wellicht een andere methode om het overzichtelijk te maken?mvg,René Rodijk
Beste allen,Momenteel zijn we binnen MediReva druk bezig met het leren kennen en inrichten van Zenya. We willen diverse protalen inrichten maar zijn nog zoekende welke verdeling we het beste kunnen maken en hoe we ervoor kunnen zorgen dat ook het primaire proces een prominente plek krijgt in Zenya. Om inspiratie op te doen ben ik op zoek naar voorbeelden van Portalen en de daarbij behorende verzamelingen. Wie heeft er een voorbeeld voor mij?
Het kan nu zo zijn dat iemand met een oude telefoon niet meer kan updaten (IOS of Android), dit kan betekenen dat de Search app ook niet meer kan updaten. Het zou wenselijk zijn als een gebruiker van de app hierover een melding zou krijgen.
ik ben nu aan t bouwen voor de inrichting van Verbeteren, en loop ertegenaan dat ik graag meerdere malen binnen eenzelfde formulie de organisatie eenheden structuur (Compliance -- Organisatie Eenheid) zou willen gebruiken voor een veld / vraag. Dit kan niet. gevolg: een onzinnige actie om een nieuw veld te creeren lijst met als waardes alle OE , dus zelf een vergelijkbaaar veld bouwen.. Heeft iemand een oplossing?
Wie heeft voor mij een antwoord op de volgende vraag: als ik als documentbeheerder een document naar een schrijver uitzet, kan ik hierbij een persoonlijk bericht toevoegen in het tekstvak. Dit kan ik echter niet als ik het doorstuur naar de beoordelaar. Is er een mogelijkheid om ook de beoordelaar een persoonlijk bericht te sturen?
Kan je een vragenlijst automatisch jaarlijks laten sturen naar de invullers. Dus niet eenmalig maar elk jaar.
Dear all,we would like to use several frameworks in Zenya. As it is only possible to import html-files to Zenya and we only have them in pdf-format we need your help!Has anyone already deposited the standards ISO 14 001, 50 001, 45001 and IFS HPC in English language in Zenya?If so, would it be possible for you to export these frameworks or the html. -file and to share it with us? All you need to do is export it via the button as you can see below. This would make our work much easier.We are also happy to share the ones we have already created, as you can see in the list below.
Binnen onze vragenlijst (gemaakt in module kader en uitgezet via de module vragenlijst) willen we graag een toelichting geven op de vragenlijst bij de inleiding en per onderwerp die aanbod komt binnen de vragenlijst (Arbobeleid, Fysieke Belasting, Gevaarlijke stoffen, enz). We hebben de toelichting onder ‘eigenschappen’ gezet in het kader. We hebben de tekst onder zowel ‘tekst’ en onder ‘toelichting’ gehad. Ook hebben we dit geprobeerd wanneer de optie ‘op dit item mogen scores worden ingesteld’ aan en uit staat. Helaas krijgen we bij geen van onze pogingen ook daadwerkelijk de uitleg in de vragenlijst als we er een uitzetten. Wél krijgen we de toelichting te zien als we binnen de module vragenlijsten → vragenlijst ontwerp → wijzigen → voorbeeld openen. Weet iemand hoe dit kan en hoe we ervoor zorgen dat we de toelichting wel te zien krijgen als we een vragenlijst uitzetten? Groet,Charlotte Filius - Arbodienst Amsterdam UMC
Goedemiddag,Een medisch manager wil graag alle meldingen inzien (inclusief inhoud van de meldingen, reacties op actiepunten enz) van een aantal meldtypes.Hij moet geen coördinator worden.Kan hij alles inzien als ik hem leesrechten geef?
In bepaalde workflows kan een melding via 2 verschillende statussen op de volgende status terecht komen. Nadat er een aantal acties uitgevoerd zijn wil ik de melding graag terugzetten naar de status waar deze vandaan kwam. Dit kan nu handmatig uitgevoerd worden maar wordt vergeten of er moet eerst teruggezocht worden welke status de melding hiervoor ookalweer had. Het idee is dat er bij het instellen van de automatische statusovergang ingevuld kan worden dat je wilt dat de melding teruggaat naar de voorgaande status.
Ik krijg een gele balk bovenaan in iProva dat slechts de eerste 1000 meldingen getoond worden. Vind ik knap lastig. Waar kan ik het totaal aantal meldingen dan nog volgen? Vroeger kon ik dat onderaan zien. Heb al gelezen dat om ze allemaal te selecteren ik ze niet moet aanvinken. Dat is al een oplossing voor het exporteren maar hoe kan ik dus nog zien hoeveel meldingen ik in het totaal heb en hoe kan ik de andere +1000 meldingen nog bekijken? Moet ik dan een kortere periode aanduiden bijvoorbeeld? Zou handiger zijn indien deze limiet er niet was.
@Inge Kuijpers Beste Inge,Is het mogelijk om bewijsmateriaal uit bijvoorbeeld kader versie 7 te kopiëren naar versie 8 (als de norm hetzelfde is).Als voorbeeld: bewijsmateriaal (inclusief de toelichting) uit compliance versie 7 norm B.1.4 Transplant team demands overnemen in versie 8 Norm B.1.4 Transplant team demands.Maar soms gaat het om een versie 7 waarin de norm Training and competentcy norm B.3.7.3 was maar die in versie acht norm B3.6.2 is geworden. Bewijsmateriaal kan dan nog wel actueel zijn en dit scheelt een hoop werk als dit niet handmatig ingevoerd/gedocumenteerd hoeft te worden.Dank je wel alvast voor je reactie.Hartelijke groet,Truus Heeren, t.heeren@amsterdamumc.nl Amsterdam UMC
Heb je al een account? Log in
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.