Stel je vraag over alle modules en add-ons van Zenya
Recent actief
Op dit ogenblik komen in de iProva Search app onder “Notificaties” enkel de recent gepubliceerde documenten te staan waar bij de eigenschappen van het document in iProva werd aangevinkt dat ze als Nieuwsbericht getoond worden op het startportaal. Bij raadplegen van de app vind je als eindgebruiker nu niet snel de meest recent gepubliceerde documenten terug. Het zou handig zijn moest je bij de eigenschappen van een document naast “bericht op ‘Nieuws’ paneel op startportaal” ook de mogelijkheid hebben om “bericht bij notificaties in app” te kiezen met de mogelijkheid om het eveneens weer te verwijderen. Een 2de handigheid zou zijn wanneer je een vooraf in te stellen periode kan kiezen hoelang de documenten getoond mogen worden. Dit zowel voor nieuwspaneel startportaal als notificaties bij app. Heeft er nog iemand een wens in deze zin of tips?
Welke organisatie heeft 'Meldingen' (iTask) ingericht om kwaliteitsregistraties uit te voeren in de (ziekenhuis)apotheek? Het gaat om registraties als: incidentmeldingen, melden en volgen van afwijkingen en verbeteractie’s, auditresultaten en –opvolging , Meldingen mbt CAPA’s en Change, enz. Het St. Anna Ziekenhuis in Geldrop komt graag in contact met organisaties die een dergelijk systeem draaiend hebben en die ons kunnen en willen laten zien hoe dit is gedaan.
Documenten openen bij ons standaard in de leesweergave. Wij willen dit graag aanpassen naar standaard afdrukweergave. Wie weet hoeik dat kan doen?
Wij zijn begonnen met de MIC meldingen in Iprova. Wij zijn nu iets meer dan een jaar bezig en willen het een en ander aanpassen. Wij willen in de workflow een extra status invoeren. Na zoeken in dit forum blijkt dat dit niet een bestaande workflow is te doen. Opties zijn dan een workflow speciaal laten maken tegen kosten, of een ander sjabloon met meerdere statussen gebruiken. Wij willen graag dit tweede. De vraag is dan moet je hiervoor een nieuw meldingstype aanmaken of is het mogelijk binnen een bestaande meldingstype een ander standaard workflow te gebruiken. Dat scheelt een hoop inrichtings werk. Weet iemand dit? Groet, Leendert (het Parkhuis in Dordrecht)
We willen op korte termijn de iProva Capture app uitrollen, zodat de medewerkers op een mobiel apparaat meldingen kunnen doen. Zo hopen we laagdrempig te kunnen melden,=. De Capture app biedt hier een super handige en mooie mogelijkheid voor. Tevens is het erg gebruiksvriendelijk om de meldmodule te activeren en in te richten. Alleen lopen we nu tegen een probleempje aan. Er is in het mobiele meldformulier de mogelijkheid om bij instellingen de “workflow” te bepalen. We hebben gekozen voor de “Organisatie-eenheid wordt gekozen door de melder “ nieuwe meldingen worden dan netjes op de voorkeurs-coordinator gezet. Maar waar we tegenaan lopen is dat de acties van de status-overgang (van “concept” naar “in behandeling” wel worden uitgevoerd Maar de mails die uitgestuurd worden, worden niet geregistreerd onder extra info (met uitzondering van de mail die naar de melder gaat) Terwijl ze wel verstuurd worden (dit zijn er 3; in totaal zijn er meerdere verzonden en aangekomen op een ander
Hallo, Een terugkerende opmerking van gebruikers blijft dat documenten soms niet goed vindbaar zijn. Via diverse interne kanalen zijn tips & tricks aangaande betere zoekresultaten de organisatie in gestuurd, maar die informatie vervaagt na verloop van tijd. Het zou fijn zijn als we een link kunnen opnemen naar het community-artikel m.b.t. zoektips (Te veel of te weinig zoekresultaten in het portaal? Gebruik deze zoektips!) bij de button “ik kan het niet vinden”. Echter bij de portaalinstelling voor de instructietekst is het niet mogelijk om een link toe te voegen (enkel “platte” tekst). Is het mogelijk deze optie te realiseren?
Bij het opmaken van een vragenlijst is het niet mogelijk om in de vraag zelf wat ‘lay-out’ te hanteren. Het is bijgevolg niet mogelijk om bv enkele woorden te accentueren door die in ‘bold’ te plaatsen. Bestaat er hier een andere manier voor?
Beste wij hebben een Word-document gemaakt dat automatisch velden vanuit de meldingen invult. Echter merk ik op dat de datum die automatisch ingevuld wordt steeds in het Frans staat, terwijl hetzelfde document geopend op de pc vanop de hardeschijf wel de Nederlandse datum weergeeft. Is er een mogelijkheid om dit ergens aan te passen, of moet ik dan best de datumnotatie aanpassen zodat er enkel de cijfers wordt weergegeven?
Een medewerker is op een andere afdeling gaan werken binnen Vitens en staat als blauw poppetje in de gebruikers lijst op de AD. Nu is er een document gepubliceerd en krijgt zij de mail binnen voor een leesbevestiging, deze is in de leeslijst inderdaad te zien als licht grijs. Blauwe poppetjes zijn toch automatische inactief, waarom krijgen ze dan nog wel mail dat ze documenten moeten lezen. Kan iemand mij dat uitleggen? Of moet ik handmatig ook iets uitvoeren?
Ik zou graag de tekst in het actiepunt ‘formulier invullen’ willen wijzigen alleen voor een specifiek meldingstype. Echter lukt me dit niet. Ik kan wel het systeemsjabloon wijzigen, maar dan wijzig ik de tekst voor alle meldingstype. Het probleem is nl dat ik uitleg wil geven waarom men het actiepunt krijgt (inclusief link naar de procedure in iDoc). Dit is in het huidige sjabloon niet geheel duidelijk. Wanneer ik het huidige systeemsjabloon in stand laat en in de workflow een e-mail laat verzenden naar de actienemer, dan krijgt men 2 mailnotificaties (actiepunt + workflowmail). daarnaast staat in het actiepunt in het takenoverzicht de tekst van de mail niet. Heeft er iemand een oplossing voor het probleem of is wat ik wil niet mogelijk?
We zijn voornemens de vragenlijsten in te zetten vanuit de Ondernemingsraad om bij de achterban bepaalde onderwerpen te toetsen. Nu hebben enkele collega's binnen de organisatie de beheerrol, waaronder ik. Mocht ik nu uit de OR stappen dan is het wenselijk de data te blijven gebruiken zonder dat ik, of andere beheerders, hier beeld van hebben. Wat zijn hierin de mogelijkheden? Kan er een soort OR account gemaakt worden? Ik hoor het graag! Bedankt!
Binnen het LUMC leeft de wens voor een klachtenformulier voor patiënten/bezoekers dat we via een mobiel formulier op onze website ter beschikking willen stellen. De afhandeling zal binnen de workflow van iTask, plaatsvinden bij ons patiëntenservicebureau, een afdeling, klachtenfunctionaris of een ambtelijk functionaris. Onder het mom van ' beter goed gejat dan slecht verzonnen'; zijn er andere ziekenhuizen die al iets in de lucht hebben en bereid zijn uit te wisselen?
Ik heb in een document cross references gemaakt naar andere paragrafen. In Word ziet dit er prima uit en werkt ook. Als ik het document in iProva bekijk staat daar de foutmelding ‘Error! Reference source not found’. Werkt dit niet via iProva?
Ik heb een kaartenbak gemaakt waarin de gegevens van externe leveranciers worden bijgehouden. We gebruiken daar de velden Leveranciersnaam, Adres, Telefoon en Email. In een meldformulier maken we gebruik van een keuzelijst waar men uit de, in de kaartenbak aanwezige, leveranciers kan kiezen. De weergavenaam van de leverancier komt dan keurig in het formulier te staan (zie hierboven). Nu willen we dat, na de keuze van de leverancier, ook het e-mail adres van de leverancier automatisch in het formulier wordt opgenomen. Is dit op een of andere manier te realiseren?
Hoe kan ik het aantal velden uitbreiden in een mobiel formulier?
Beste, Is het mogelijk om de lay-out van een vragenlijst aan te passen? Nu wordt er standaard gebruik gemaakt van de kleur groen bij ons. Kan ik dit veranderen in een andere kleur of ander lettertype? Is het ook mogelijk om het logo van onze organisatie kwijt te kunnen? Alvast bedankt voor de reactie! Met vriendelijke groet, Naomi Moerland