Stel je vraag over alle modules en add-ons van Zenya
Recent actief
Is het mogelijk om bij het maken van een melding standaard een bijlage wordt toegevoegd? Reden van mijn vraag is dat de bijlage naar de actienemer wil sturen. Ik wil geen gebruik maken van de flow Word document genereren.
Is het mogelijk om de workflow van één meldtype (meldformulier) te kopiëren naar een andere meldtype. Het aantal stappen van de workflow is hetzelfde.We hebben nu voor één meldtype de workflow volledig ingericht en zouden deze willen gebruiken voor een 2de meldtype. Wel is het zo dat we in dit 2de meldtype het meldformulier al ingericht hebben en ik hier op de community lees dat het kopiëren van meldformulieren tussen meldtypes niet kan zodat het opnieuw aanmaken van een meldtype op basis van het eerste met de goed uitgewerkte workflow geen optie is.Enige suggesties voor mogelijke workaround?
Bij documenten in de beoordelingsloop wordt de datum wanneer de eerste beoordelaar op goedkeuren klikt neergezet als publicatiedatum (waarom? hij is dan nog niet gepubliceerd), waarom blijft hier niet gewoon de ‘te controleren voor’ datum staan van de gepubliceerde versie.Je zou eigenlijk willen dat de datum zodra de beoordelaar dit goedkeurt wordt gebruikt als publicatiedatum en ‘te controleren voor’ datum wordt dan publicatiedatum + 3 jaar (zoals wij dit ingesteld hebben).
HalloWe overwegen om onze omgang met Documentbeheer aan te passen. Hierbij willen we alle documenteigenaren ook documentbeheerder maken zodat de eigenaren degene zijn die alle notificaties krijgen. Hebben jullie ervaring hiermee en zo ja wat zijn de voor- en nadelen?
Wij hebben onze tevredenheidsmetingen opgezet met de module vragenlijsten. Omdat zelf aangemaakte filtervelden niet geëxporteerd worden naar excel, hebben wij de medische disciplines ingebouwd in onze organisatie-eenheden. Wij willen vooral op disciplineniveau terugkoppelen (indien het over de consultaties gaat). Nu wil ik de vragenlijsten aanpassen die reeds ingevuld zijn door de patiënten, maar blijkbaar kan ik de organisatie-eenheid niet meer aanpassen in de reeds ingevulde vragenlijsten? Is er ergens een manier/werkwijze om dit op te lossen (liefst in bulk)?
Bij raadplegen staan documenten in een andere map, dan volgens de mappen structuur en overzicht verzamelingen is ingericht.
In het meldformulier zijn in de flow actieformulieren gekoppeld naargelang welk type melding ze maken. Bv. bij het type incident vallen, wordt het actieformulier vallen eraan gekoppeld. Stel dat het actieformulier niet vallen moet zijn maar wel het actieformulier medicatie. Hoe kan je de flow dan zo inrichten dat je ook een ander actieformulier kan kiezen. Ik had de raad van Infoland al gekregen dat ik alle meldformulieren moest kopiëren en dit heb ik dan ook gedaan. Het probleem is dat ik nergens een scherm krijg waar ik een ander actieformulier kan gaan aanklikken. Kan iemand mij hierbij helpen aub?
Beste leden van de community,Wij krijgen in ons ziekenhuis steeds meer te maken met obese patienten. Is er bij iemand van jullie al een goed verpleegkundig protocol ten aanzien van de zorg voor patienten met obesitas ontwikkeld (tillen, ADL, etc) en zou iemand dat met ons willen delen. Ook voor goede tips op internet houd ik me aanbevolen, ik kan weinig vinden over goede verpleegkundige zorg voor deze patientengroep.Alvast bedankt voor de reactie.
Wij overwegen om contractregistratie in Kaartenbak op te nemen, met de contracten zelf eraan gekoppeld via Documenten. Zijn er mensen die daar ervaring mee hebben?Ik heb in ieder geval al een aantal vragen:Is er een maximum aan het aantal opties bij bijv. veldtype ‘lijst’ in één veld? Is er een maximum aan het aantal kaarten in één kaartenbak? is er een maximum aan het aantal bijlagen in één kaart? Bij welk aantal kaarten zou het verstandig zijn om een onderverdeling te maken naar meerdere kaartenbakken?
Is het mogelijk om tijdelijk een onderliggende folder waar meerdere gepubliceerde documenten staat onleesbaar te maken voor de rest van het bedrijf. Of moet je dat dit allemaal downloaden folder verwijderen en later alles opnieuw erin zetten?
Ik wou vragen aan Infoland waarom er gekozen is om de begrippen “Waarschijnlijkheid” en “Ernst” te gebruiken in plaats van “Kans” en “Impact”?
In 1 van onze processen staat de scope niet als eerste vermeld in de Responsibility matrix, hoe kan ik zorgen dat deze bovenaan komt te staan waar pas ik dit aan ik kan alleen de rollen aanpassen. Als voorbeeld, zie attachment. Of moet je dit via Visio aanpassen?
Hallo,bij het afdrukken van HTML-documenten wordt er steeds als laatste blad een lege pagina afgedrukt, ook al is er nog voldoende witruimte onder de laatste paragraaf. In mijn voorbeeld is pagina 6 dus helemaal leeg.Valt dit ook voor bij jullie?
Wij gaan starten met interactieve documenten en nu ben ik benieuwd of er organisaties zijn die van de veilige principes voor de medicatieketen en de alternatievenbundel onvrijwillige zorg interactieve documenten hebben gemaakt. Mocht iemand een mooi voorbeeld hebben van een ander document, dan is het fijn om dit te ontvangen, het kan ons helpen om alle kneepjes te leren kennen.
We hebben een groot aantal verschillende tabellen in een interactief bestand staan. Is het mogelijk om deze per tabel af te drukken? Het betreft aftekenlijsten die op papier worden verwerkt.
Is het mogelijk om in Flow bij een publiek filter de leesrechten toe te kennen op basis van een rol?Wij zouden de coördinator rol graag leesrechten geven op het Publieke filter “Alle meldingen (ongefilterd)”, maar dit lijkt niet mogelijk. Is het mogelijk om op basis van de rol coördinator een groep aan te maken in Zenya/Flow? Dat zou hiervoor nodig zijn mijns inziens, om deze groep vervolgens bij de leesrechten te kunnen selecteren. [Doordat de groep coördinatoren groot is binnen onze organisatie en vaak wisselingen in optreden is handmatig instellen niet werkbaar hiervoor.]Ik hoor het graag!Hartelijke groet, Eefje Wessel (WZH)
Wij zoeken: HKZ (apotheek) GMPZ (apotheek) ISO 15189 (lab) JACIE (Stamcel transplantatie) NEN 8009 (versie juli 2018) (Kwaliteit) NEN (informatie beveiliging) OECI (The Organisation of European Cancer Institutes) AVG (Algemene verordening gegevensbescherming) à niet echt een norm Prinses Máxima Centrum voor Kinderoncologie Judith van der wel Stafadviseur Kwaliteit
Beste JCI klanten,Heeft één van jullie de Engelstalige JCI versie 7 in gebruik?Met vriendelijke groet,Bart Bolwijn
Als je een zoekterm opgeeft die te veel resultaten geeft wordt er midden in de resultaten de melding gedaan “ik kan het niet vinden”. Bij weinig resultaten worden dit netjes onderaan in het scherm getoond. Het is denk ik dynamisch. . Wij vinden dat niet handig. Hoe denken jullie daar over of is dat in te stellen?
Wij zijn overgegaan naar het nieuwe licentiemodel en nu willen we opschoonactie uitvoeren mbt de rollen die medewerkers hebben. Een rapportage over de gebruikers en de rollen die zij hebben, zou hierbij heel erg helpend zijn. Ik kan gebruikers exporteren naar XML en importeren in Excel, maar dan heb ik nog steeds geen beeld over de rollen die gekoppeld zijn aan bepaalde medewerkers. Heeft iemand advies hoe dit slim te doen?
Is het mogelijk om bij een nieuw concept / revisie de controledatum hetzelfde te houden als in het gepubliceerde document en deze automatisch in te laten vullen?
In mijn meldformulier zou ik - afhankelijk van het antwoord van de melder - reeks velden willen tonen.Wanneer de melder aangeeft dat het om 2 geneesmiddelen gaat zou ik 2 reeksen van bijhorende velden willen tonen, wanneer de melder 5 aangeeft, 5 reeksen dus inclusief reeks 1 tem 5.Met voorwaardelijke secties krijg ik dit niet dadelijk voor elkaar.Wanneer ik een voorwaardelijke sectie toevoeg aan velden 1 t/m 2 en een nieuwe voorwaardelijke sectie aan velden 1 t/m 5 afhankelijk van keuze voor respectievelijk 2 dan 5 in bovenstaande vraag dan werkt dit niet.Kan ik voorwaardelijke secties combineren? Hoe kan ik dit aanpakken?
In een meldformulier zou ik velden - die gekoppeld zijn aan een kaartenbak en op de achtergrond vanuit de Workflow ingevuld worden - willen verbergen voor de melder (rijen verbergen) gezien deze niet door de melder ingevuld dienen te worden en vanuit kaartenbak de waarden pas ingevuld worden na verzending van concept (via statusovergang).Wel zou ik deze velden zichtbaar zien op het meldformulier nadat het concept verzonden is, dus bij het lezen van het meldformulier.Aangemaakt veld - wordt via workflow gevuld vanuit kaartenbak na verzending concept. Veld is verborgen op het meldformulier - verborgen rijVerzonden melding inzien - hier zou ik graag de ingevulde waarde wel kunnen lezenMijn vraag is of dit mogelijk is?Zie ik ergens iets over het hoofd?
Ik vraag mij af of de optie ‘Mijn teams’ onzichtbaar gemaakt kan worden in het menu?Wij gaan binnenkort migreren naar Zenya 6.2.1.2 en zijn daarvoor nu aan het testen.Iedereen die ik de nieuwe schermen laat zien (in test) vraagt gelijk: Wat is dat ‘ Mijn teams’ ? En dat is nu net iets wat wij voorlopig (nog) niet gaan gebruiken.Dit roept dus veel vragen op en ik voor zover ik weet kan iedereen gewoon een team aanmaken dus is het beheer vanuit Applicatiebeheer daar heel lastig in. Is het dus mogelijk om die functie onzichtbaar te maken? zie gele arcering hieronder
kunnen velden met tijdstippen van elkaar worden afgetrokken ?Het is de bedoeling om een interval tussen 2 tijdstippen te berekenen.Indien het interval groter is dan bvb. 60 minuten wordt een veld A gevuld met de letter L van ‘te laat’, indien het interval tussen de 30 en 60 minuten bevraagt wordt het veld A met de letter T van ‘tijdig’ gevuld, indien het < 30 minuten bedraagt krijgt veld A de letter V van ‘te vroeg’. Indien het interval negatief is krijgt het veld A de letter N van ‘na incisie’.Hebben jullie een oplossing voor bovenstaand probleem ?
Heb je al een account? Log in
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.