Stel je vraag over alle modules en add-ons van Zenya
Recent actief
Bij het synchroniseren van gebruikers naar de iProva Suite is het mogelijk om de eigenschappen “Functie” en “Organisatorische eenheid” van de iProva gebruiker te laten vullen vanuit AD. Synchroniseren van functies van gebruikersVoor iProva versie 4.7.0 en hoger gelden daarbij de volgende spelregels: Vullen van de functie (position) van een gebruiker in iProva kan enkel een waarde zijn die voorkomt in de functiebibliotheek die binnen iProva is aangelegd (via Applicatiebeheer > Organisatie > Functies). Wanneer u een attribuut uit Active Directory (meestal is dit het “Organisation title” attribuut) koppelt aan dit iProva veld, dan zal tijdens het synchroniseren van gebruikers steeds bekeken worden of de functie, die is ingevuld bij de AD-account, voorkomt in de iProva functiebibliotheek. Als dit het geval is dan wordt de betreffende functie ingevuld bij de iProva-gebruiker. Als de functie die in AD is vermeld niet bekend is binnen iProva, dan blijft de functie bij de iProva
Is het voor een gebruiker mogelijk om zijn/haar gemaakte opmerkingen bij documenten ergens terug te vinden?
Na de migratie naar SaaS werken hyperlinks vanuit SharePoint naar Zenya niet meer omdat de URL waaronder Zenya beschikbaar is, is veranderd.Bestaat er een handleiding om inkomende hyperlinks vanuit SharePoint naar Zenya SaaS in bulk aan te passen?
We gebruiken momenteel het dashboard van zenya voor grafieken van interne audits, veiligheidsrondes, incidentmeldingen,… Als een medewerkers nu naar het dashboard gaat, krijgen ze heel veel grafieken te zien. Hierdoor is het soms wat zoeken naar de juiste grafieken. Ik zou graag in het dashboard onderverdelingen maken (resultaten interne audits, resultaten meldingen patiëntveiligheid, resultaten klachten,...) om medewerkers snel naar de juiste resultaten te navigeren. Is dit mogelijk? Of hoe houden jullie een mooi overzicht in het dashboard of management informatie?
Hallo, Is het mogelijk om het blokje ‘Verplicht’ NIET te tonen, als de hele vragenlijst verplicht is? Als de hele vragenlijst verplicht is, voegt het nl. niets toe en het neemt onnodig veel ruimte in in het scherm. Is het mogelijk om een Rode ster te laten zien bij een vraag i.p.v. het gele blokje met het woord ‘Verplicht’? Het ziet er gebruikersonvriendelijk uit. Zo'n ster is voor iedere gebruiker ook duidelijk aangezien dit ook in Zenya/iProva zelf wordt gebruikt - en op zo'n beetje ieder formulier op het web wordt gebruikt (ook zonder toelichting). Vriendelijke groet,Onno
Kan ik de verzamelingen zo inrichten dat je submenu’s kan maken in Zenya Search?Voorbeeld: zo zou ik door de gebruiker op het hoofdscherm een campus willen laten kiezen, op een volgende scherm discipline (bv. Microbiologie, chemie, hematologie, ). Of noodprocedures, antibioticagids, … als optie op eerste pagina, als ze antibioticagids kiezen laten kiezen tussen gerichte therapie per kiem of profylaxe. Als ze profylaxe kiezen: abdomen, …, oog, …
Wanneer ik vanuit de taken lijst documenten controleer bestaat de optie tot het toevoegen van een opmerking. Tijdens het initieel indienen van de opmerking kun je kiezen voor “tot schrijvers”, “tot beoordelaar” of “tot schrijvers EN beoordelaars”. Nadat je op verzenden hebt geklikt in de pop up verschijnt de opmerking aan de rechterkant. De opmerking kun je dan wel bewerken maar je kunt de “tot/aan” niet meer aanpassen. Dit is wel mogelijk bij opmerkingen die geplaatst worden vanuit de documenten module.In de controle module vanuit het takenscherm: In de documenten module: Het zou fijn zijn als het ook (weer) mogelijk word om dit te kunnen wijzigen als er in eerste instantie niet de goede geadresseerd is gekozen ipv de oude opmerking te moeten verwijderen en een nieuwe opmerking met de juiste geadreseerde in te vullen.
Jaarlijks worden er een aantal bevragingen rondgestuurd waar de medewerkers dan 2 of 3 maand de tijd hebben om deze in te vullen. Sommigen vullen deze onmiddellijk in en versturen deze. Er zijn ook collega’s die de lijst gedeeltelijk invullen en als concept bewaren zodat ze bij gelegenheid de bevraging verder kunnen afwerken. We zijn tot de vaststelling gekomen dat deze concepten maar 1 maand blijven bestaan, daarna worden ze opgeschoond en kunnen ze niet meer geopend worden.Hebben jullie dit ook reeds ondervonden en hoe hebben jullie dit opgelost, misschien is er nood aan een extra deel functionaliteit om via een instelling de geldigheidsduur van het concept in te stellen?Alvast bedankt.David
Bij een automatische status overgang, waarbij de melding retour ging naar de voorgaande status, heeft het systeem het actiepunt verwijderd. Hierdoor is het zojuist ingevulde formulier verdwenen en is er niet meer terug te lezen waarom de melding retour moet. Bij ander meldingen (van hetzelfde meldtype) wordt bij dezelfde statusovergang de actie niet verwijderd. Heeft iemand anders een soort gelijk probleem? en de mogelijke oplossing hiervoor?
Beste lezers, Ik was benieuwd of iemand ons kan helpen met het inrichten van de rollen en rechten in de docs module.Ik ben opzoek naar welke type functies het beste passen bij welke rol.de volgende rollen zijn bij ons gedefinieerd:Aanvrager Document beheerder Schrijvers (platte tekst) Maker (stroomdiagram etc) Inhoudelijke beoordelaar Autorisatie (kan document beheerder zijn) Lezer Erg benieuwd hoe andere dit hebben vorm gegeven.
Hallo,zijn er gebruikers die de opmaak van hun documenten willen delen, we gebruiker geen nummering meer voor onze titels, maar het is nu voor de eindgebruiker niet altijd duidelijk welke kop er gebruikt werd.We willen ook niet werken met een te grote variatie in lettergrootte. Alvast bedankt!Sara
In een workflow voor het afhandelen van ICT meldingen gebruik ik een status enkel voor het uitvoeren van automatische acties en mailtjes bij bepaalde type meldingen (de groene status in de afbeelding). Ik wil daarom dat deze niet terug komt in de "Wat moet ik doen tabel" omdat er geen handelingen op te doen zijn.Echter kan ik deze helemaal niet verwijderen in de eigenschappen van "de wat moet ik doen tabel"Kan dit op een andere manier?
Hallo allemaal,Is er een UMC / ziekenhuis dat zijn begrippenlijst zou willen delen? Wij maken daar op het moment geen gebruik van en zijn op zoek naar een goede (up to date) begrippenlijst om mee te starten :)Vriendelijke groet,Mila
Wij hebben in een meldtype van een formulier naast een Nederlandstalige ook een Engelstalige versie gemaakt. De vragen zijn in het Engels vertaald en ook de keuzeopties bij meerkeuzevragen. Deze laatste tonen echter in het Engelstalige formulier toch in het Nederlands (zie printscreens in de bijlagen). Ik begrijp niet hoe dat kan.
Beste,Ik heb een kaartenbak aangemaakt voor de gevaarlijke producten. Daar horen pictogrammen bij.Hoe krijg ik naast het veld van de GHS-code ook het juiste pictogram?mvg,Karolien
Beste INfoland, Wij hebben alle aanvragen verwerving in iTask. Dit is een vrij ingewikkeld proces met 16 statussen. Waar wij tegen aan lopen is dat aanvragen ergens in het proces soms om wat voor een reden dan ook gestopt worden of tijdelijk gestopt. Deze aanvragen wil je niet verwijderen, want dan is alle data en info weg, alleen je kunt de aanvraag niet vanuit elke status afsluiten. De meldingen laten staan, vervuild de database, afsluiten is nu heel bewerkelijk omdat je soms wel 5-6 statussen handmatig door moet en alle voorwaarden kunstmatig moet doorlopen. vraag: zou dit handiger kunnen? Of is het mogelijk een archief voor alle verwijderde meldingen te bouwen net als bij documentbeheer? Groetjes Nicole Kwaliteitsadviseur Ziekenhuis Gelderse Vallei, Ede
Aangezien we wat performance problemen hebben binnen de meldingen module (waarschijnlijk ten gevolge van het grote aantal meldingen dat in onze database staat) willen we meldingen kunnen archiveren. Helaas is dat niet mogelijk. Zijn er meer organisaties die tegen hetzelfde probleem aanlopen? Nu exporteer ik meldingen naar Excel, waarna ik deze meldingen vervolgens opruim. Tijdens dat opruimen loop ik tegen het probleem aan dat ik gebruikers in de weg zit die dan een foutmelding op hun scherm krijgen. In de systeemdiagnose zie ik dan staan : “Transaction (Process ID 716) was deadlocked on lock resources with another process and has been chosen as the deadlock victim. Rerun the transaction” Zijn er organisaties die een andere werkwijze hebben voor wat betreft het opruimen/archiveren van meldingen?
iTask gebruiken wij steeds vaker voor ook niet sec zorg-gerelateerde meldingen. Bijvoorbeeld voor klachten van bezoekers en patiënten of de incidentmeldingen van onze beveiligers. Omdat dit soort meldingen langere tijd bewaard moet worden en dossiervorming een belangrijk onderdeel van deze processen uitmaakt, is archieffunctionaliteit belangrijk.De originele melding wordt als PDF opgeslagen. Bijlagen en e-mails worden echter in het oorspronkelijke bestandstype opgeslagen. Dit is volgens mij niet conform de archiefwet die PDF-A voorschrijft. Zijn er meer bedrijven die deze archieffunctionaliteit in iTask missen?
Binnen onze organisatie worden folders via inforium aan patiënten toegestuurd. De koppeling in inforium wordt op dit moment handmatig gedaan. Folders worden vanaf zenya opgeslagen als PDF en handmatig op de website geplaatst. Daarna wordt de link van de website gebruikt als link voor inforium. Erg omslachtig op dit moment. Voor de nieuwe website hebben wij een webshare aangemaakt zodat folders altijd up to date zijn. Echter hebben wij de vraag of de webshare ook gebruikt kan worden voor inforium, zodat de webshare link gekoppeld kan worden aan inforium. Heeft iemand daar ervaring mee? Of tips om inforium handig te gebruiken met zenya documenten?
Ik wil een invulbaar Excel document invoegen met 2 tabbladen.Als ik het document open aan de gebruikerskant opent hij eerst het 2de tabblad.Hoe kan ik het Excel document zo invoegen dat ik bij de gebruikers kant eerst het 1ste tabblad zie.
in de handleiding en dit forum kan ik het niet terugvinden:Als ik een vragenlijst wil ontwerpen staat er bij pagina 1/Start bij velden ingevuld: 1. Naam client (verplicht). Als ik de vragenlijst voor patienten anoniem wil maken dan zou dit geen verplichte vraag moeten zijn. Het vinkje is grijs als ik het wil bewerken en ik kan en vinkje niet uitzetten of verwijderen. Hoe maak ik dan de vragenlijst anoniem….
Graag zou ik, net zoals je nu kunt doen bij de gestructureerde documenten en interactieve documenten, kunnen verwijzen naar Kop 1 in een vrij web document.Het hyperlinken maakt het verwijzen naar een bepaald deel van een document zo handig, echter lopen wij er nu tegenaan dat dat bij vrije web documenten niet kan. En dat terwijl we deze naast de gestructureerde documenten best vaak gebruiken, als de aangeboden vaste structuren niet toereikend zijn.
Heeft er iemand een voorbeeld van een (beknopte) noodprocedure die gemaakt is in een interactief document?Wij zijn intern aan het nadenken over een goede werkwijze voor de noodprocedures en of een interactief document + Zenya Search App een handige oplossing biedt. Het zou ons heel erg helpen als iemand een voorbeeld heeft van hoe dit al in de praktijk gebruikt wordt.
Wanneer ik een icoon wil selecteren dat hetzelfde moet zijn als een al gebruikte, zou het handig zijn als je bij het icoon in gebruik ziet hoe deze heet zodat je deze makkelijk kunt terugvinden. (Meldingen, oa?)
Is er een mogelijkheid om als administrator een status van een melding handmatig te veranderen.Reden is een fout in de meldingen flow waardoor nu een melding blijft hangen. Als administrator wil ik dan graag een aanpassing kunnen doen zodat de melding toch afgehandeld kan worden.
Heb je al een account? Log in
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.