Stel je vraag over alle modules en add-ons van Zenya
Recent actief
Binnen o.a. de module Risico's wil ik een verwijzing maken naar ‘bijbehorende documenten’ bij een risico. Als ik een verwijzing van een document toe voeg, kan ik per keer maar één document seelcteren om toe te voegen als verwijzing. Als je meerdere documenten wilt toevoegen als verwijzing, is het heel omslachtig.Elke keer moet je opnieuw via ‘verwijzing toevoegen’ naar ‘document’ en dan een document opzoeken in de documentenboom of via zoeken. Helaas onthoudt iProva de zoekterm niet, dus elke keer moet je opnieuw de zoekterm van het document intypen en dan het juiste document selecteren (en dan moet je goed hebben onthouden welk document je al hebt toegevoegd en welke je nog moet toevoegen, want alle documenten worden hier getoond, ook de documenten die je al hebt toegevoegd als verwijzing).Handiger en gebruikersvriendelijker zou zijn als je hier meerdere documenten tegelijk kunt selecteren (vinkje ervoor zetten...) om op deze manier meerdere documenten toe te voegen aan een verwijzing
Voordat we gebruik maakten van de nieuwe licentiemogelijkheid konden we bij licentie-informatie zien wie er rechten had op documentbeheer. Nu is dit gedeelte gewijzigd, maar hebben we als organisatie ergens nog een snel overzicht wie er rechten heeft als documentbeheerder? Bedankt alvast!
Weet iemand of het mogelijk is om documenten automatisch in “Volledig scherm” te laten openen? Wij werken veel met snelkoppelingen naar documenten, dus misschien is het met een toevoeging in de URL mogelijk?Alvast dank voor het helpen!
Hallo collega's, lezer,Volgens mij werkt “Zoeken Beheer” niet meer goed in Zenya, als ik bv. 5 documenten in aanbevolen links aan 1 zoekwoord koppel,…. zie ik er maar 3 terug in het resultaat. Heeft nog iemand hier last van ?
Hallo, Het volgende is mij niet geheel duidelijk.Ik heb een evaluatiedatum toegevoegd in een formulier. Na het verstrijken van deze datum wil ik de melding automatisch laten doorgaan naar de volgende stap in de flow.Nu kan ik dit vak wel kiezen maar dan krijg ik “huidige datum”. Is dat de ingestelde datum of de datum van vandaag? En indien dit niet de instelde datum is, kan ik dan ergens de ingestelde datum wel kiezen?Alvast bedankt.Groet,Monique van der Linden
Bestehet is mogelijk om 1 rapport te creëren waarin meerdere meldingen zitten binnen eenzelfde meldsysteem. is het ook mogelijk om een dergelijk rapport automatisch en dagelijks te versturen naar een persoon, en dus zonder actief naar de rapportage te moeten gaan?groetennick
Wanneer ik een word document naar Vrij web document over zet verspringt de layout ook (zie bijlage). Hoe kan ik dit voorkomen? Wij willen gewoon de layout van Word exact behouden.
We zijn bezig om informatie van meldingen in een andere rapportage te laten tonen. Nu lijkt het bij het afstemmen van de organisatie eenheden zo te zijn dat er bij elke wijziging een ander elementnummer wordt aangemaakt in iProva terwijl je maar 1 vermelding in iProva ziet.Hoe kun je vanuit beheer bij deze elementnummers komen?Of klopt mijn beeld niet?
Hoe mooi zou het zijn als in de browser - buiten Zenya - woorden worden ge-highlight waarover in Zenya meer te vinden is in en waarop je door kunt klikken om direct uit te komen in een kennisitem (/document /protocol) in Zenya? Je hebt dan in elke webapplicatie helpende informatie beschikbaar.Het zou dan net zo (gemakkelijk) werken als bijvoorbeeld spellingcontrole. We hebben dit gezien bij een Nederlandse aanbieder van een Kennisplatform.Er zou uitgezocht moeten worden of dit generieke te ontwikkelen of te gebruiken techniek is, of dat dit is voorbehouden aan bepaalde aanbieders. (Ik hoop het eerste! )Lijkt je dit ook een goed idee? Kunnen we het op de ontwikkelkalender van Infoland krijgen?Vanuit Odion hebben we een aantal uur beschikbaar gesteld voor onderzoek van dit idee door Infoland naar de haalbaarheid. Hopelijk: wordt vervolgd!
Binnen ons ziekenhuis, plannen, registreren en maken naar aanleiding van de uitkomsten, verbeterplannen en voortgangsrapportages voor de interne audits. Dit alles maken we met Excel.Dus we hebben allemaal losse Excel bestanden voor de diverse audits en verbeterplannen en voortgangsrapportages.Heeft iemand ervaring om dit digitaal te laten ondersteunen door een module?Hoor heel graag van jullie!Hartelijk groet,Cindy Holweg,Adviseur kwaliteit en veiligheid,Streekziekenhuis Koningin Beatrix, Winterswijk
Kan ik kaartenbakken in het portaal zichtbaar maken, bij zoekopdrachten, maar enkel voor een beperkt aantal personen.
Heeft iemand ervaring met het uitzetten van taakschema's voor veiligheidscheckrondes? Wij doen al jaren deze rondes via excellijsten op papier, maar gaan dit nu in Zenya zetten. Ik ben vooral benieuwd naar de inrichting van rechten. Kies je er voor om hele afdelingen te laten invullen (als een iemand het invult, is de taak voltooid) of beperk je die groep tot 2-4 medewerkers) wat weer beheerwerk geeft? Kan je ook instellen dat bv het afdelingshoofd een e-mail krijgt als de vragenlijst is ingevuld? Als iemand zijn ervaringen wil delen, alvast dank!
hallo,via raprtage heb ik een staafdiagram aangemaakt. Echter staan er geen gegevens op de Y-as. Ik moet echt op een staafje staan om het aantal te zien. Doe ik iets verkeerd, of hoe kan ik dit aanpassen? Thanks
Ik ben benieuwd of iemand voor ons het kader van de Uitvoeringswet AVG (UAVG) heeft. Het kader van de AVG hebben we al, maar dit gaat specifiek over de uitvoeringswet.
Wie weet of je binnen een webshare een link kan maken naar een document binnen diezelfde webshare?
Er zijn drie PRI’s die in overleg met de aanvrager de status Afgewezen mogen krijgen.Het probleem is dat deze nu de status “PRI begeleiders toewijzen” hebben. Weet iemand hoe ik de status weer terug kan plaatsen in “In beoordeling”?
Wij maken gebruik van een formulier met bijlages, veelal betreft dit Office documenten.Gedurende de tijd kunnen de bijlages inhoudelijk wijzigen. De wijziging van een bijlage is omslachtig: wijzigen, opslaan als, opnieuw uploaden.Wij zouden graag willen dat er een proces komt waarbij je de bijlage direct binnen Zenya kan openen en wijzigen. Ik zou zeggen dat dit mogelijk moet zijn met de Office add-in die al in DOC wordt gebruikt.Een soortgelijk proces als "Taalfouten corrigeren” dus. Is dit mogelijk ?
Is er een mogelijkheid om binnen de ingevulde vragenlijsten ook te zoeken op ingevulde tijd?Nu kan ik de filters zetten op afname datum en laatst gewijzigd, maar ik zou ook graag de tijd erbij willen. Als ik na het afsluiten toch nog bedenk dat ik een aanvulling moet doen, moet ik nu alle vragen door om op zoek te gaan naar de vragenlijst die ik wil aanvullen.De vragen worden niet logisch opgeslagen dus laatste staat bovenaan of onderaan.Heeft iemand hier een tip voor?
Binnen onze organisatie hebben wij afgesproken dat alle documenten elk jaar gecontroleerd moeten worden. Nu komen wij erachter dat een aantal documenten een uitzondering zijn op deze regel, bijvoorbeeld handleidingen van externen.Nu heb ik een nieuwe map aangemaakt waarnaar ik de handleidingen heb verplaatst. Op deze map heb ik de optie controleren uitgezet. Echter blijft de controletaak voor de documenten staan.Hoe kan ik deze uitzetten zonder het document te controleren?
Om aan de laatste GMP richtlijnen te voldoen, moeten we een reconciliatie doen op onze SOP afdrukken (= aantal afdrukken vergelijken met de afdrukken die we in documentatie en op de vloer terug vinden). Daarom hebben we een soort van registratie nodig die ons vertelt hoe vaak een document vanuit iProva is afgedrukt en in het ideale geval met extra informatie waarom deze is geprint. Is dit een probleem die ander bedrijven ook hebben? Hoe gaan zij hier mee om?Is het bijvoorbeeld mogelijk om een extra ‘laag’/software over het systeem te installeren om deze registratie te doen? We weten dat infoland geen fan is van printen maar in onze sector is documenteren van essentieel belang. Aangezien er niet overal computers kunnen staan, is printen en handmatig invullen voorlopig de enige optie.
Kan geen linken meer leggen, Zenya is verdwenen
Wanneer een klacht door een ander dan de patiënt gemeld wordt, moet er een machtigingsformulier ingevuld en ondertekend worden. Is het mogelijk dit in te stellen?Dus als het meldformulier wordt ingevuld, het veld ingevuld door derden is aangevinkt, het meldformulier wordt verzonden er een automatische mail met het machtigingsformulier aan de melder wordt verzonden?Ik ben zelf op onderzoek gegaan maar kan tot op heden niets vinden. Alle hulp of ideeën zijn welkom.Groet Diana
Hallo, We zouden vanuit de preventiedienst checks en risicoanalyses via Zenya willen uitvoeren.Voor de checks/vragenlijsten zouden we eerst graag een kader opstellen die de Codex Welzijn op het Werk omvat. Mocht iemand die reeds in zijn bezit hebben en dit willen delen… :-)?Als andere preventiediensten tips voor ons hebben rond het gebruik van Zenya ikv preventie horen we het zeker en vast ook heel graag :-)! Alvast bedankt,
Hallo, Kunnen er nog labels toegekend worden aan vragenlijsten met kadergerelateerde vragen, in een reeds bestaande vragenlijst? Zijn er voorbeelden hoe we dit kunnen doen? Ik vond dit niet onmiddellijk terug in de educatieve filmpjes.
Dag,Ik ben op zoek naar de instructie/training voor documentbeheerders hoe je een nieuw document aanmaakt. Echter kan ik deze niet vinden. Ik kan het me haast niet voorstellen dat het er niet is…Ik ga het nu zelf maken, maar wil het toch even zeker weten dat het er echt niet is.Hartelijke groeten, Maaike Kwantes
Heb je al een account? Log in
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.