Stel je vraag over beheer, licenties en overige thema's
Recent actief
Hoe kan ik in het applicatiebeheer, 2 medewerkers met dezelfde naam, iets toevoegen aan hun naam, zodat ik weet welke ik kan inzetten
Beste, ik probeer in de module “audits” een mail te ontvangen voor een audit afspraak. Het versturen gaat prima maar ik ontvang deze afspraak niet in mijn outlook omgeving. Moet ik ergens rechten instellen of iets aanpassen, of werkt email / afspraak verzenden niet in de testomgeving?Groet, Ben
Hallo Infoland Community, Ik wilde bij een Manager die uit dienst is de Read&Understand verwijderen, nu lukte dat wel maar er bleef een rode systeemgroep staan. (Alle managers) En die kan ik kennelijk niet verwijderen.Nu heb ik de gebruikersgroep opgezocht van Alle managers en inderdaad staan daar nog alle managers in, ook degene die inmiddels vertrokken zijn. Wij zouden deze groep graag op willen schonen maar kunnen deze groep niet bewerken/ openen. Heeft iemand enig idee hoe dit zit en of dit mogelijk is?
Hoe kan ik een “blauwe” gebruiker die opnieuw in dienst komt omzetten naar een “groene” gebruiker?
De share (schrjfruimte) waar de iProva suite op staat dient in onze organisatie uitgebreid te worden. Dit lijk ons logisch aangezien er steeds meer documenten in omloop (en gearchiveerd worden) , dagelijks tientallen ingevulde vragenlijsten binnenkomen, alsook meldingen … Naast uitbreiden van de schijfruimte, denken we dat we ook een plan moeten uitwerken rond ‘opkuisen’ (opschonen) van iProva. Iemand die ons hierbij tips kan geven?
Ik wil graag zelf instructie filmpjes gaan maken door gebruik te maken van screenrecording. Zijn er ziekenhuizen die daar al mee werken?Wat voor applicatie gebruiken jullie? Wat is de tijdsinvestering van de applicatie beheerder
Indien er een schrijver of beoordelaar of autorisator moet worden toegevoegd aan een document kan ik hiervoor een naam selecteren uit een lijst. Echter moet ik daarvoor de gehele naam ingeven.Bv. als ik ‘Linden’ wil selecteren en zoek op ‘lin’ krijg ik alle personen met lin in de naam. Niet alleen in de achternaam maar ook in de voornaam. In mijn lijst staan dan ook personen die bv Pauline heten.Ik krijg hier regelmatig opmerkingen over van gebruikers.Kan ik het zoeken zo instellen dat als ik zoek op ‘Lin’ ik alleen de resultaten krijg waarbij de achternaam begint met ‘Lin’?
Ik ben heel blij met de community waar we alle ideeën en statussen daarvan terug kunnen vinden, maar heb wel twee vragen/suggesties: Is er een mogelijkheid dat bij het overzicht van ingebrachte ideeën wordt aangegeven van wanneer dit idee is met datum? nu moet je eerst het idee openen om te zien van wanneer die is en dan staat dit alleen nog globaal (1 dag geleden, 1 maand, 10 manden etc). ik weet dat ik kan filteren maar dat is ook weer een extra handeling hoe lang blijven open ideeën er op staan? het wordt nu zo'n ellenlange lijst…..
Persoon x is gekoppeld aan meerdere taakschema's als actienemer. Wat gebeurd er met deze taakschema's als er geen andere personen als actienemer zijn toegevoegd en persoon X als gebruiker wordt verwijderd uit Zenya? En; Heeft de verwijdering van persoon X ook nog gevolgen wanneer hij als gatekeeper is ingesteld of andere rollen heeft waar hij als enige is toegevoegd?
Goedemiddag,We zijn bezig met audits, kaders en vragenlijsten bij onze organisatie. Nu willen we ook de verschillende zaken in het planningsoverzicht zien. Hiervoor heb ik een aantal testen gedaan en de conclusie van mij is nu:Je kunt alleen onderdelen zoals Audits e.d. zien in het planningsoverzicht als je Centrale rechten voor Planning-planning hebt.Dus het werkt NIET met rechten als lezer van een audit. Je kunt de audit dan niet zien in het planningsoverzicht. Vraag 1: Moet je centrale rechten instellen voor iedereen die je het planningsoverzicht wil laten gebruiken?Of zijn er andere manieren?Vraag 2: Is het verstandig om de gebruikersgroep ‘Alle aangemelde gebruikers’ rechten op Planning te geven?Alternatieven die ik kan bedenken is om gebruikersgroepen te maken of, en daar hopen we volgend jaar mee te beginnen, is om gebruikersgroepen vanuit Hello-ID (access management) te koppelen aan centrale rechten.De reacties zie ik met belangstelling tegemoet!
Hoi,Mijn naam is Rafael Stuve. Ik ben ruim 1 jaar werkzaam bij Infoland. Voor mijn opleiding bij Fontys doe ik onderzoek naar de aanschaf van Zenya modules door klanten. Hiervoor heb ik een korte meerkeuze vragenlijst opgesteld, zou je deze willen invullen? Dit kost je ongeveer 3 minuten. Alle informatie die verstrekt wordt zal vertrouwelijk worden behandeld en alleen worden gebruikt voor mijn onderzoek en niet voor marketing doeleinden. En je maakt ook nog eens kans op een presentje 😉.Link naar de vragenlijst: Onderzoek aanschaf Zenya Alvast heel erg bedankt!
Is het mogelijk om in het overzicht van de module Planning een standaard selectie te tonen die voor alle medewerkers hetzelfde is?
Kortgeleden hebben wij een nieuwe testomgeving laten aanmaken middels een kopie van onze productieomgeving. Het vervelende is dat als een document zijn revisiedatum bereikt, er zowel vanuit de test- als de productieomgeving herinnerings-e-mails worden verstuurd. Hoe kan ik dit in de testomgeving uitzetten?Ik kan als enige optie vinden het hele e-mailverkeer van Zenya in testomgeving uitzetten, maar dat is niet wenselijk aangezien ik dan mijn in ontwikkeling zijnde nieuwe meldingstype niet kan testen. Wie weet raad?Dank en groeten, Marco
Goedemiddag,De afgelopen jaren zijn wij steeds meer modules gaan gebruiken en daarbij zijn er ook steeds meer decentrale applicatiebeheerders bijgekomen. Duidelijk beleid ontbrak daarom zijn wij dit nu met onze FAB, TAB en decentrale FAB aan het ontwikkelen. De input van Sigrid (Hoe organiseer je het beheer van iProva?) hebben wij hiervoor ook al geraadpleegd. Wie heeft hierover al beleid op papier staan en zou dit met ons willen delen?Alvast bedankt.Gr Diana
Ik wil graag de authentication van local AD (ADFS) naar Azure AD instellen. Hoe kan ik dat het handigste doen zonder de gebruikers lastig te vallen?
Wij zijn sinds korte tijd over naar de SAAS omgeving. Nu volgt er binnenkort een update naar 6.3Nu ben ik benieuwd hoe andere ziekenhuizen voorkomen dat er er geen melding wordt gedaan of protocol wordt bewerkt? ( buiten de gebaande communicatie middelen) De omgeving wordt niet op read only gezet heb ik begrepen. Voorheen lieten wij de URL op ons intranet verwijderen. Dit zou nog kunnen maar je wilt dat Zenya weer zo snel mogelijk bereikbaar is. Iets wat in de avonduren toch wat lastiger is om te organiseren. Wie heeft er tips?
In de SLA geeft Infoland aan dat Fail-over van front- en back-end servers periodiek worden getest. Delen jullie deze resultaten ook met jullie klanten?
Bij het afhandelen en opslaan van een taak (gekoppeld aan de kaartenbak) komt er de volgende foutmelding:Er is een onverwachte fout opgetredebnin Infoland Suite.De omschrijving die bij deze fout hoort is de volgende:Validation of Anti-XSRF token failedAlle ingebrachte gegevens zijn dan weg.
Is het mogelijk om de rechten van meerdere taakschema's tegelijk te wijzigen?Voor documenten kan dit door meerdere documenten te selecteren en de eigenschappen te wijzigen, maar voor taakschema's lijkt die niet mogelijk. Hoe kunnen we ervoor zorgen dat bijvoorbeeld de leesrechten voor meerdere taakschema's in één keer gewijzigd kunnen worden?Dit is handig voor bijvoorbeeld een nieuwe medewerker die alle taakschema's van de afdeling moet kunnen zien, maar waarvoor een gebruikersgroep niet relevant is.Hetzelfde geldt voor het wijzigen van de coördinator van een taakschema, of eventuele actienemers.
Ik wil graag organisatie-eenheden toevoegen maar als ik als applicatiebeheerder bij Organisatie kijk, zie ik alleen maar Functies en Organisatieniveaus staan. Hoe maak ik Organisatie-eenheden beschikbaar?
Als ik een audit heb afgesloten (bijvoorbeeld status op voltooid gezet) kan ik de audit dan weer terug openen om zaken als nog toe te voegen of te wijzingen?Groet,Pedro MUMC
Is er een afdrukbare volledige handleiding van iprova/Zenya beschikbaar?
Hoi,Is er al een defintieve datum dat zenya 6.3 officieel uit gaat komen. Wij zitten te wachten wanneer wij deze in de testomgeving kunnen uitproberen. Groet, Leendert
Bestaat er een overzicht van alle modules en add-ons die Infoland heeft?Liefst met informatie of een licentie nodig is.
Hallo,recent gestart met het zoeken wat de mogelijkheden zijn van ‘Teams’.We hebben binnen het labo een aantal laboranten die ICT-taken uitvoeren.Ik heb nu hun taken uitgezet in Teams per maand, maar vind de lijst nogal lang en niet overzichtelijk. Je kan ook niet sorteren op aan wie de taak werd toegekend.Bestaat er een mogelijkheid om een maandkalender aan te maken waarbij je per dag kan zien welke taak gepland staat? (zoals outlook-agenda)
Heb je al een account? Log in
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.