Stel je vraag over alle modules en add-ons van Zenya
Recent actief
Wie heeft de NEN norm 13485 al in de Compliance zitten? Delen wordt zeer gewaardeerd!
Als een melder of coördinator een (niet verplichte) vraag met een keuze rondje heeft gekozen maar bij nader inzien dit veld toch open wilt laten dan kan dat niet meer.Ter voorkoming van verkeerde info wanneer je rapporten gaat maken hebben wij de wens dat deze mogelijkheid wordt toegevoegd. Gr Diana
Graag zouden wij de patiëntenfolders (die op iProva / iDocuments worden beheerd) willen koppelen met de algemene website van het ziekenhuis zodat deze inzichtelijk zijn voor patiënten. Nu is er meer beheerwerk en een grotere foutgevoeligheid door de 'tussenliggende' stappen. Ik denk dat dit kan d.m.v. een API koppeling. Is er al eerder iets dergelijks gedaan? Hoe, en waar moeten we op letten?
Welke organisatie heeft een koppeling tussen iTask en NEDAP ons om de MIC-meldingen te melden? Wij zouden graag een keer deze koppeling werkend willen zien en wat jullie ervaring daarmee is.
Is het mogelijk om in een meldingstype een veld te plaatsen waarin automatisch alle gepubliceerde documenten staan zodat de gebruiker een document uit deze lijst kan selecteren? (dus niet handmatig een lijst maken).Ik hoor het graaggrtBart
Het zou zijn om een korte samenvatting toe te kunnen voegen aan de taken zodat men iets meer context krijgt in het takenoverzicht. Zodoende beter prioriteren. En uiteraard de mogelijkheid om taken in bulk te verwijderen.
Hoi, Ik vroeg me af waar ik de frequentie in kan stellen dat er een beoordelingsronde gestart moet worden. Ik heb namelijk wel het template gevonden waar ik in kan stellen hoe een beoordelingsronde eruit moet zien, maar niet de instelling waar ik aan kan geven dat dit automatisch een keer per jaar gepushd wordt naar de document administrator/authorizer. In de planning/schedules/task-module kan je wel instellen dat 1 keer per jaar een taak gepushed wordt. Moet ik deze functionaliteit hierin zoeken, of is dit een instelling binnen de documenten kant? Ik hoor het graag.
Goedemorgen, Vandaag en gisteren heb ik de app getest.Nu komt het volgende probleem naar voren dat op de samsung telefoon de punt of komma niet gebruikt kan worden.Iphone, huawai doen het wel.zijn er mee mensen die dit probleem ervaren ?
Bij het aanpassen van een klachtenformulier word ik door het systeem verplicht het veld organisatie-eenheid te gebruiken. Dat veld stel ik in op een standaardwaarde (onze organisatienaam), keuzerondjes en uitklapmenu tot 8 regels en vervolgens rolt het uit tot de eerste eenheid van het tweede niveau. Alle andere 63 of 67 eenheden zijn onzichtbaar en ook niet te bereiken door scrollen, want scrollen lukt niet.Heeft iemand enig idee wat ik over het hoofd zie en hoe ik dit kan oplossen? Applicatie kant van het formulier. gebruikerskant van het formulierIk hoor het graag,Hartelijke groet, Sanne Poort, beleidsondersteuner Silverein
Is het mogelijk om een link vanuit een interactief document (bijvoorbeeld naar een bijlage / formulier in iProva documenten & processen) te laten openen in een nieuw venster? Nu wordt de link geopend in hetzelfde venster (waardoor het interactieve document gesloten wordt), als ik dan op de vorige knop (pijltje naar rechts) klik wordt het interactieve document wel weer getoond maar zijn alle gemaakte keuzes gesloten, waardoor ik weer opnieuw door het document moet navigeren om op de plek uitt te komen waar ik op de link geklikt heb.Wanneer een link geopend wordt in een nieuw venster, kan het interactieve document (op de achtergrond) open blijven staan en als ik dan klaar ben met het invullen, kan ik door het venster te stuiten, direct weer naar het interactieve document zoals ik dat open had geklikt.Als ik in het beheerscherm op het voorbeeld klik en dan op een link klik, gebeurt dit wel (er wordt een nieuw venster/tabblad geopend waarin het document getoond wordt waar de link naar
Een collega van mij vraagt zich of of iemand bekend is met het bijhouden van logboeken in iProva.Een voorbeeld is het wekelijks bijhouden / noteren van de koelkasttemperatuur.Dit doen afdelingsassistenten bij ons op papier.In het kader van PDCA cyclus vraag ik mij af of dit nog wel zo handig / wenselijk is.Als we nu iets willen weten of moeten aantonen dan moeten we op zoek gaan naar klappers op de verschillende afdelingen / vleugels.Wat is jullie ervaring hiermee?
Soms vergrendeld een document vanzelf, dus zonder dat de auteur dit bewust doet. Wat is hier de reden van? Is dit een automatische beveiliging als het een tijdje ‘in bewerking’ staat?
Ik wil een grafiek maken bij management informatie met veld "Melding afgehandeld binnen deadline". Ik heb een publiekfilter die een lijst genereert met alle meldingen met ja of nee ingevuld bij deze veld. Maar bij taart- of staafdiagram krijg ik deze veld niet als optie. Hoe kan ik dit regelen?
Is het mogelijk om een voorwaardelijke sectie in te richten op basis van de status van de melding.Op het coordinator formulier is momenteel alle info direct beschikbaar. We willen graag een bepaalde sectie pas actief maken op basis van de status van de melding.Alvast bedankt,Stefan
We gaan aan de slag met Zenya, en ik wil de hiervoor gemaakte handleiding ook in Zenya beschikbaar hebben voor de gebruikers. We hebben alleen geen licentie voor Documenten. Is er toch een manier om dan een pdf ergen op te slaan?
Als ik een rapportage wil maken van een submap die meer naar onderen staat en ik daar naar toe moet slepen, verdwijnt rechts bovenin de mogelijkheid om “inclusief subitems” aan te vinken, dus moet je eerst weer naar boven scrollen……; niet gebruiksvriendelijk.
Hallo allemaal,We zijn bezig onze MIC meldingen opnieuw in te richten. We willen daarvoor het sjabloon incidenten en ongevallen voor gaan gebruiken. Echter nu hebben we een vraag over het blokje Gearchiveerd. Wanneer we dit blokje gaan gebruiken wat doet dat precies met de meldingen die naar deze status gaan? Blijven deze zichtbaar in de meldingen maar onmogelijk om in te zien? Zo ja, wie kan deze dan nog inzien? Is dat alleen de administrator die ze dan kan inzien? Worden de meldingen automatisch anoniem gemaakt? Of moeten we dat nog zelf instellen?alvast bedankt voor de reacties. Groet,Carol
Het werkt goed om informatie uit een hoofdmelding over te nemen in een submelding, wanneer je de velden die je wil gebruiken globaal maakt.Echter lukt het me niet om dit te doen bij gebruikers velden. Is dit inderdaad niet mogelijk?
Ik wil graag in de dashboard een pie chart willen maken met de status van alle documenten. Bijvoorbeeld hoeveel zijn actief vs. hoeveel zijn vervallen. Hoe kan ik dit doen?
Beste communityleden, Ik zou graag een systeem voor werkvergunningen opzetten in Zenya. Zijn er onder jullie misschien al die een gelijkaardig proces in Zenya hebben opgezet. Zoja, welke module gebruikte je hiervoor en met welke aandachtpunten en moeilijkheden dient er rekening gehouden te worden.alvast dank voor jullie reactie en inbreng. Jan Deckx
Ik ben op zoek naar een koppeling met EPIC om de iProva data uit diverse rapportages en interactieve grafieken in de managementinformatie in EPIC te presenteren.Is dit mogelijk in versie 5.13.1.0 via de HL7 koppeling?Heeft iemand hier ervaring mee?
In iProva hebben we een paar links naar websites. Die zijn niet terug te vinden in de iProva Search App. Hoe regelen we dat ze ook in de app te vinden zijn?
Onze dienstcommunicatie ontwikkeld folders en brochures in Adobe In Design. Wij zouden deze willen beheren in het idocument.Kan dit formaat met indd-extensie geïmporteerd worden in idocument en kunnen ze vervolgens bewerkt worden ?
BesteWanneer gebruikers een verkeerde gebruikersnaam en/of wachtwoord ingeven op de iProva Search App dan krijgen ze geen melding hiervan bv. zoals in iDocument “De door jou opgegeven gebruikersnaam en/of het wachtwoord zijn ongeldig.”Het inlogscherm van de App blijft gewoon weergegeven met de (verkeerde) loging gegevens.Vaak krijg ik dan de melding dat de App niet (meer) werkt.Onder Applicatiebeheer - Systeeminstellingen : App instellingen zie ik alvast geen optie dat we dit kunnen voorzien.Kan er door Infoland voorzien worden dat ook een foutmelding verschijnt wanneer gebruikers verkeerde login gegevens gebruiken bij de iProva Search App? Vriendelijke groeten
Kan ik als beheerder in Zenya de zoekindex opnieuw laten indexeren?
Heb je al een account? Log in
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.