Stel je vraag over alle modules en add-ons van Zenya
Recent actief
Ik wil graag in een kaartenbak 2 kaarten aan elkaar koppelen. Nu lukt mij dat wel m.b.v. een veld, echter ik krijg maar bij 1 van deze 2 kaarten te zien onder het tabblad gekoppelde kaarten dat deze met andere kaarten is gekoppeld. Ik zou graag zien dat dit bij beide kaarten gebeurt.Bijv. DPN is gekoppeld via het veld van de kaartenbak met SAP. Dan staat bij SAP in de gekoppelde kaarten dat DPN gekoppeld is. Echter bij DPN staat dan niet onder het tabblad gekoppelde kaarten SAP.
Beste allen, Wij zijn benieuwd welk soort documenten andere ziekenhuizen beheren middels iDocument. Waar worden versie-loze documenten zoals jaarverslagen, auditrapportages, evaluatierapporten e.d. opgeslagen? In iProva of op gewoon op de desktop?
Beste, Is het in de toekomst mogelijk om een link te krijgen tussen iTask en iDocument? We hebben namelijk een meldingtype aangemaakt om nieuwe documenten of wijzigingen aan documenten aan te vragen. Alle gegevens voor de metadata die door de melders worden ingegeven, moeten manueel door de documentbeheerder worden overgenomen in de metadata van het document. Dit is dubbel werk en er is kans op fouten.
Hallo,Wij willen graag de tekst aanpassen die verschijnt als je met de muis over de titel gaat. Het gaat om een webpagina link. Nu staat er iets anders ingevuld maar ik kom er niet achter hoe ik dit kan aanpassen. Mvg Gaby Habets
Wij zijn op zoek naar een normkader van het RIVM: Protocol toelating en auditing van pathologielaboratoria.Dit is voor het Bevolkingsonderzoek darmkanker.Is dit normkader beschikbaar voor iProva?
Heeft iemand al een workflow gemaakt voor vermoedelijke covid-19 besmetting?
Als van een kop 2 of 3 of van een standaard zin een bladwijzer wordt gemaakt, dan wordt deze na publiceren van het document blauw. Dit was voorheen niet, is dit nieuw en is er een reden voor? Bij het bewerken van een document is de regel waar de bladwijzer ‘onder zit’ gewoon zwart. Het wordt als storend ervaren door één van onze documentbeheerders die met enige regelmaat bladwijzers gebruikt. Ik hoor het graag.Groet, Judith
Is het mogelijk om gebruikers:toegang te geven tot het bekijken van de de inhoud van de gebruikersgroepen? Het is mogelijk om ze toegang te geven tot de gebruikersgroepen maar dan kunnen ze deze ook aanpassen en dat is niet de bedoeling. per document te laten zien welke groepen/personen deze moeten lezen? Voor andere velden is het mogelijk om dit zichtbaar te maken. Nu is het enkel mogelijk om vanuit de groepen/personen te bekijken welke documenten ze moeten lezen maar niet omgekeerd. Voor de documentbeheerder is dit wel zichtbaar.Reden van de vraag: voor sommige documenten is een uitgebreide training vereist en we bepalen de te trainen personen adhv de leesbevestiging. De persoon die de training moet geven is de schrijver van het document.
Beste,Hebben jullie tips / advies of beleid op titels van documenten?Hoe werkt dit met zoeken bijvoorbeeld, volgens mij telt het eerste woord in de titel meer % mee bij het zoeken? Met welke titel(indeling) vind je het beste je document?Wij zouden dit graag willen communiceren naar onze decentrale documentbeheerders, zodat we hier een uniform beleid op voeren.Met vriendelijke groet,Mila Brune
Onze documentbeheerder stelt de volgende vraag:als ik een nieuw proces wil starten, dan geeft iProva de melding dat dit niet kan en dat ik een andere client checker moet hebben. Weet je wat dit is?En hoe kan dit opgelost worden?
Zijn er gebruikers (ziekenhuizen) die ervaring hebben met het versimpelen van i-Taks incidentformulieren?Heeft dit geleid tot een toename van meldingen?
In een meldformulier willen we een link maken naar een ander meldformulier. Nu kan ik wel de link of verwijzing aanleggen, maar het systeem staat dan automatisch op document. De gebruiker moet dus zelf eerst ‘nieuwe melding’ selecteren en vervolgens het meldtype. Ik zou graag in het meldformulier meteen een link willen maken naar een ander specifiek meldtype. Is dat mogelijk en zo ja hoe?groetjes,Inge
Beste Allemaal Is het mogelijk om na de einddatum van een gepubliceerd document (status verlopen), dit document automatisch te laten archiveren? En zo ja is dit dan per map in te stellen of gebeurd dit centraal?
De medewerker van Kwaliteit en Veiligheid die de calamiteitenmeldingen ‘coördineert’ geeft aan dat de automatische mails die bij statusovergangen worden verstuurt vaak niet de juiste inhoud hebben. De globale strekking van de mails zijn wel juist, maar per calamiteit zou zij daar graag een kleine aanpassing in willen doen, het liefst zou zij de mogelijkheid willlen hebben om de mail nog aan te kunnen passen voordat deze wordt verstuurd.Helaas is dit volgens mij niet mogelijk.Is er iemand die hier een oplossing voor heeft? Groeten, Johan Kluijfhout
Voor het documentbeheer maken wij gebruik van sjablonen met daarin een aantal vaste paragrafen. Sommige zijn verplicht, sommige niet. Als een auteur een concept-versie indient, is er geen controle op het feit of de verplichte paragrafen wel of niet gevuld zijn. Pas bij het in beoordeling zetten door de documentbeheerder krijg je een opmerking dat dit niet kan wanneer de verplichte paragrafen niet gevuld zijn. De documentbeheerder moet de auteur dan weer terug uitnodigen en vragen om de verplichte paragrafen te vullen.Is het mogelijk om deze controle in te voeren bij het indienen van de concept-versie? Dat zou de nodige tijd en ergernis sparen.
Wij hebben een meldingstype aangemaakt waarbij in het meldingsformulier, het coördinatieformulier en de actieformulieren een aantal voorwaardelijke secties zijn ingebouwd.Bij het kopïeren van een meldingstype worden de formulieren wel mee gekopieerd met alle bijhorende velden, maar de inhoud van de voorwaardelijke secties niet. Is er een mogelijkheid om de inhoud van de voorwaardelijke secties mee te kopiëren?We zouden 10-tallen meldingsformulieren voorzien, waarbij telkens een 60-tal vragen worden opgenomen. De inhoud van de vraag is anders, maar de mogelijke antwoorden en inhoud van de voorwaardelijke sectie is hetzelfde. Het zou handig zijn om dit dan te kunnen behouden bij het maken van een kopie, zodat enkel de inhoud van de vraag dient aangepast te worden. Is dat mogelijk?
We gaan met het klinisch chemisch laboratorium aan de slag om een meldtype te maken voor meldingen die specifiek voor het lab zijn, met name interne meldingen vanuit het lab. Zijn er organisaties die iets dergelijks ook hebben gemaakt en die ons en kijkje in hun keuken / meldtype gunnen? Groetjes,Inge
We willen vragenlijsten gaan inzetten voor de impact analyses van de kritische infrastuctuur (gas, water, wifi, telefoon etc.). Het is de bedoeling dat ieder afdeling dit jaarlijks invult Na het eerste jaar zou het heel veel werk schelen als de afdelingen de reeds ingevulde vragenlijst kunnen aanpassen met de wijzigingen t.o.v. het vorige jaar. Heeft iemand hier misschien al een werkbare oplossing voor gevonden?
Graag voegen wij het excel-format XLTX toe aan het lijstje, toch dit lijkt niet door ons te manipuleren, ook niet met administrator?Dan maar toegevoegd als nieuw documenttype, gekoppeld aan de map, maar na opladen van het document, geeft hij een witte pagina? Ik gebruikte volgende mime: application/vnd.openxmlformats-officedocument.spreadsheetml.templateOok werd er bij de aanmaak aangevinkt: direct voorbeeld tonen in documentbeheer: JA, als ik die instelling nu nog wil wijzigen, om te zien of het dan wel lukt, kan ik niet meer aan het vinkje aan, ook niet met de administrator.Iemand meer ervaring hiermee? :)
ik vraag me af hoe je kunt zien of en hoeveel beheerde prints er zijn gemaakt van een bepaald document.
Goedemorgen! Wij hebben bij sommige mappen meerdere documentbeheerders ingeregeld. Zoals bijvoorbeeld bij de zorgafdelingen: kliniek en polikliniek hebben verschillende beheerders met documenten in dezelfde map. Nu kunnen zij documenten in concept zetten terwijl zij niet bij het document onder eigenschappen als documentbeheerder staan. Was dit voorheen ook al zo? En is dit standaard of ergens aan te passen?Daarnaast kunnen alle decentrale beheerders documenten verplaatsen naar een andere map. Dit willen we bij voorkeur alleen centraal kunnen doen op verzoek. De reden hiervoor is dat documenten soms worden verplaatst zonder dat de ontvangende afdeling hierbij was betrokken.Alvast bedankt!
Beste,Via een hyperlink is het mogelijk om een vragenlijst te versturen naar deelnemers van een wetenschappelijk onderzoek. Het betreft 98 deelnemers van verschillende organisaties. De ethische commissie heeft vragen over de anonimiteit van de ingevulde vragenlijsten.Wie heeft er allemaal inzage in de resultaten? Een vragenlijst beheerder heeft natuurlijk inzage in de resultaten, maar zijn er nog andere rollen die toegang hebben tot de resultaten? Dit dient beschreven te worden voor de ethische commissie. Is het e-mailadres (tevens het ID nummer) te herleiden naar de testgegevens? Zijn er andere gebruikers die ervaring hebben met het verwerken van een wetenschappelijk onderzoek in Vragenlijsten?Alvast bedankt voor de reactie! Met vriendelijke groet,Naomi
Ik ben meldingstypebeheerder en heb rechten als melder, toch zie ik niet het bijhorende icoontje onder de rubriek “invullen” op de homepage.Ga ik via Ga naar > Meldingen > Nieuwe melding, dan lukt het wel. Ik zie allicht één of andere instelling over het hoofd, maar heb geen idee dewelke...
Is het mogelijk om op een gearchiveerd document, zichtbaar te maken dat het een gearchiveerd document is. We hebben al restricties ingesteld voor wie er toegang heeft, maar is het dan alsnog mogelijk om duidelijk te laten zien dat het een gearchiveerd document is?
Beste,We willen de verschillende niveaus van een veld (opgesteld volgens een boomstructuur) omzetten naar verschillende kolommen in een rapport. Tops,Mvg en alvast bedankt,Stef
Heb je al een account? Log in
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.