Stel je vraag over alle modules en add-ons van Zenya
Recent actief
Hallo allemaal,Is het mogelijk om de volgorde van de documentgegevens aan te passen zoals deze getoond worden onder de knop ‘details’?Binnen iProva kon je de volgorde zoals deze getoond werden via de tooltip aanpassen. binnen Zenya heb ik deze mogelijkheid nog niet gevonden.Bepaalde informatie vind ik voor eindgebruikers meer of minder relevant en ik wil de gegevens graag tonen in volgorde van die relevantie.Zelfde vraag eigenlijk ook voor de volgorde van de documentgegevens zoals deze getoond wordt bij het aanklikken van de ‘i’ in de lijst van zoekresultaten. Hoor graag! Groet, Bianca
Bij vragenlijsten die gemaakt zijn m.b.v. de Qmentum normenkaders is het niet altijd mogelijk om gebruik te maken van de knop Rapport omdat de titels van veel Qmentum vragen te lang zijn waardoor het rapport met een foutmelding komt.De helpdesk geeft hierover het volgende aan: de titel van paragraaf 6.18.5 is 663 karakters lang!Als je die titel korter maakt, dan is de foutmelding meteen verholpen, ook bij reeds ingevulde vragenlijsten. We vermoeden dat hier mogelijk een bug speelt: dergelijke lange titels zijn enerzijds niet prettig en zijn anderzijds vaak aanleiding voor storingen. In het geval dat wij het vermoeden hebben dat er sprake is van een bug in onze software, leggen wij dit voor aan onze Change Advisory Board (CAB), welke vervolgens een besluit neemt over dit probleem. Wens: is het mogelijk dat het veld aangeeft dat een titel te lang is, dan wordt je eraan herinnerd de titel in te korten?
Hallo Kan in Zenya de zoekfunctie zo ingericht worden dat bij een bepaald onderwerp een document als favoriet boven aan de lijst komt bij de resultaten. Bijv. als men zoekt op BRMO het document met algemene informatie boven aan de lijst komt en niet alle documenten die als verwijzing in dit document staan meteen zichtbaar worden. Hoor graag wat mogelijk is.
Sinds de update naar Zenya, zijn de zoekfunctionaliteiten voor documenten iets veranderd. Indien werd gezocht op bijvoorbeeld ‘ademtest’, dan werd in de geopende documenten de zoekterm ook geel gearceerd, in dit geval ‘ademtest'. Dit maakte het scannen van de tekst eenvoudig, met name in lange documenten. Nu moeten medewerkers zoeken met CTRL+F ‘ademtest’ en dan alle opties in het document doorklikken. Ik vroeg me af of deze functionaliteit bewust is verwijderd en of dat dit nog terugkomt? Groeten, Denise
Is het mogelijk om een rapport te genereren van de correctieve acties (incl. status) bij een ingevulde vragenlijst (op basis van normkaders)?
Dag allemaal,We willen graag starten met de module Risk, maar hebben nog een hele weg te gaan in het bouwen en sleutelen aan ons risicomanagementraamwerkMet veel interesse las ik de boek “bewust risicomanagement in de zorg”, dit boek gaf me al heel wat inzichten, maar nu ben ik vooral op zoek naar een praktisch voorbeeld.Zijn er organisaties die hun uitgeschreven risicostrategie of hun ervaringen wensen te delen? Wat zijn de valkuilen waar we rekening mee moeten houden bij opstart van integraal risicomanagement? Op welke manier zijn jullie ermee aan de slag gegaan? Hoe behoudt je een ziekenhuisbreed overzicht, op dit moment gebeurt er al veel ad hoc risicomanagement, ieder op zijn eigen eilandje. Alvast bedankt voor jullie feedback en reacties!
Wij hebben de search app op verschillende mobiele telefoons geinstalleerd en een aantal verschilleden soorten documenten beschikbaar gemaakt via de search app.We hebben geconstateerd dat bij een tweede keer openen van een document in de search app dat hij dan recente bestanden wil openen en niet meer het Zenya documenten, je zit dan ook niet meer in Zenya search zit. Dit gebeurt niet bij HTML documenten en interactieve documenten.Vanuit infoland hebben we te horen gekregen dat dit met de instellingen van one drive of dropbox aangepast moet worden. We hebben geen instelling gevonden die dit kan oplossen.Het gaat om smartphones met windows 365 .en Zenya in de SaaS omgeving Wie herkent dit probleem en heeft een oplossing?
Beste Lezer, Heeft Iprova de mogelijkheid tot het zoeken in een document? Vooral voor grote documenten wordt er naast de al in gebruik genomen bookmarks ook graag op woord gezocht. Nu is de enige bekende optie om dit te doen via CTRL + F. Of heeft Iprova hiervoor een ingebouwde zoekfunctie? Met vriendelijke groet, Laura van Egmond
Ik kreeg de vraag van onze facturatiedienst of een IVIM melding kan gekopieerd worden?Voor 1 patiënt dienen er soms meerder klachten over facturen geregistreerd te worden. Nu moeten deze telkens ingevoerd worden. Is er een mogelijkheid om de melding te kopiëren?
Wij merkten het volgende op: Een medewerker van ons is lid van de meldingscommissie en heeft daardoor de rol van analist op meldingen. Voor een aantal organisatie-eenheden heeft hij echter ook de rol van coördinator.Wanneer hij extra info (notitie) wil toevoegen, kan dat wel bij meldingen waar hij de rol van coördinator Bij de rechten is ingesteld dat alle rollen behalve lezers, extra informatie kunnen toevoegen.heeft, maar niet bij meldingen waar hij de rol van analist heeft. Er zit dus verschil in de soort extra info die je kunt toevoegen. Wat is hier de reden van en kan dit evt. aangepast worden?
Bepaalde collega’s hebben enkel leesrechten in de kaartenbakken, maar blijkbaar kunnen ze wel zomaar zaken gaan verwijderen. Hoe kan je ervoor zorgen dat niet alle collega’s aan al deze knopjes kunnen. Bv verwijderen, add comment. Kan je ergens rechten beperken?
Wij missen dat er geen link gemaakt kan worden naar de document of proces in DOC. Ook handmatig link toevoegen werkt niet want dit wordt platte tekst.Bij sommige stappen willen wij verwijzen naar een protocol of proces. Denk bijvoorbeeld aan het maken van een prisma-analyse maar ook document dat afhandeling van specifiek proces beschrijft. (inhoud en niet de technische inrichting die je met Flow ondersteunt) Zie ook Verwijzing aanmaken in 'wat ga ik doen'-tabel | Infoland Community En de directe koppeling aan het juiste e-mailsjabloon. Zie ook 'Wat ga ik doen'-tabel direct juiste emailsjabloon koppelen | Infoland Community
HalloAls ik naar mijn takenscherm ga dan kom ik automatisch in het scherm Mijn taken. Vervolgens maak ik de keuze voor Documenten beoordelen. Dan krijg ik de selectie met de documenten die ik moet beoordelen. Alleen springt het scherm steeds terug naar het totale overzicht ipv naar de selectie.Toen ik hetzelfde deed met Documenten controleren gebeurde dat niet. Toen keerde ik wel terug in de selectieIs dit een bug in het systeem?Het zou erg fijn zijn als je nadat je een document hebt beoordeeld weer zou terugkeren in het geselecteerde overzicht
Een collega stelde aan mij deze vraag:Is er een mogelijkheid om de gekozen waarde voor organisatie eenheid vast te houden bij het invullen van een volgende vragenlijst? De achtergrond van deze vraag:In 2020 hebben wij op verzoek van de wondverpleegkundige een vragenlijst gemaakt. Deze wordt ieder kwartaal gebruikt om de mate van de decubitus bij patiënten te registreren. Hierbij worden alle opgenomen patiënten gecontroleerd op decubitus door een kleine groep verpleegkundigen.Voor de vragenlijst wordt het objecttype ‘Klant / Cliënt / Patiënt’ gebruikt, wat is hernoemd naar “Kamernummer & bed”.Het veld Organisatie eenheid is als verplicht veld toegevoegd aan de 1e pagina.Per afdeling varieert het aantal ingevulde vragenlijsten per meting tussen de 10 en 30.Vaak wordt een afdeling gecontroleerd door 1 verpleegkundige. Deze moet steeds opnieuw de organisatie eenheid invoeren.Voor de verpleegkundigen zou het erg fijn zijn als zij niet voor iedere patiënt van dezelfde afdeling opnieuw de
Ik wil graag een vragenlijst versturen en de emailadressen importeren mbv een excell bestand. Is er een maximum aan het aantal emailadressen wat het systeem aan kan? (Het zijn voor de vragenlijst 2500 mailadressen)Hoor graag even en dank alvast voor reactie. groet Herma
Maakt er iemand gebruik van bv een kaartenbak voor een overzicht van de stoffen in huis met daaraan de gevaren labels zoals de H- en P- regels en MSDS sheets?Of hoe hebben jullie dit opgezet?Momenteel is er 1 persoon die de MSDS sheets checkt en ergens op het netwerk zet. In de procedures komt dan eventueel wel een gevaren teken (zoals bv licht ontvlambaar, carcinogeen) ook voor bv zwangeren is het belangrijk om te weten waar ze wel en niet mee mogen werken op dat moment.Er is ook een poster met de H- en P-regels, maar is lastig bij te houden. Zo fijn zijn als dit ook in Zenya ondergebracht kan worden.poster voorbeeld:
Beste, Is het mogelijk om op het “Afdruksjabloon voor een melding in overzichtsrapporten” een snelknop of koppeling te plaatsen om aan te geven dat directie de melding overneemt en verder opvolgt ( dit is enkel voor calamiteiten en dergelijke)? Of zijn er andere manieren om dit te doen?MvgAnn
Goedenmiddag, Ik ben bezig in een iTask formulier waar ik een functie in toe wil voegen zodat daar uit gekozen kan gaan worden. Echter kan ik wel de functie toevoegen maar vervolgens niet opslaan omdat er staat dat er lijstwaarden toegevoegd moeten worden. Hoe doe ik dit? Screenshot toegevoegd.
Beste, We zouden in onze organisatie (ziekenhuis) de inrichting van het documentbeheersysteem willen vernieuwen. Kan iemand de informatie met mij delen hoe het documentbeheersysteem bij hen is opgebouwd.Mappenstructuur, portalen, verzamelingen, rechten….Welke flow hanteren jullie om documenten goed te keuren? (= de verschillende stappen).
Is het mogelijk om de icoontjes welke te gebruiken (uploaden) zijn bij meldingstype-formulieren ook in Media onder te brengen om deze voor bijvoorbeeld interactieve documenten te gebruiken. (met in de hoop dat in de toekomst dit soort iconen gekoppeld kunnen worden aan bepaalde tekstpagina's van interactief zodat met een vingerdruk op een icoon de medewerker bij de juiste informatie komt)
Beste,Wij willen enkele medewerkers van een ander ziekenhuis inzicht willen geven in één van onze portalen. Een webshare is niet ideaal aangezien het gaat om zeer veel documenten en de structuur van de verzamelingen niet zichtbaar is in de webshare. Daarom zouden we voor hen een login voor onze Zenya willen voorzien zodat zij dit portaal kunnen raadplegen.We willen wel de overige documenten/portalen ‘afschermen’. Hoe pakken we dit best aan? Op dit moment zijn bijna alle documenten voor iedereen toegankelijk (alle aangemelde gebruikers = publieke lezer). Is het mogelijk om enkel leesrechten te voorzien voor deze documenten zonder alle andere documenten op privé te zetten?Alvast bedankt!
Is het mogelijk een rapportage te maken met de relatie tussen de gemaakte meldingen en de daaruit vloeiende actie.Ik zie namelijk wel in de meldingen het tabblad relaties maar als ik een rapportage wil maken zie ik nergens een veld dat mij hier naar toe lijd.
Bij het insturen van een verzoek tot wijziging bij een kaart in de kaartenbak krijg ik geen melding. Ik kan wel zien dat de betreffende kaart aandacht vereist, maar alleen in het overzicht van de kaarten zelf. Ik ontvang geen notificatie. Kan ik dat instellen? Ik ben zelf de kaartenbakbeheerder.
Beste community,wat is precies het verschil tussen Actiepunt afhandelen en Melding afhandelen? Bij actiepunt afhandelen zie ik dat ik bijvoorbeeld een Formulier kan invullen als dat de bedoeling is van de actie.Mij is het niet duidelijk wat te consequenties zijn van de Melding Afhandelen acties in mijn lijst. Wat gebeurt er wanneer ik die melding afhandel? Loopt de workflow door of markeer ik alleen de actie als “gezien”? Mijn excuses als hier al antwoord op is gegeven maar ik kon het niet vinden.
Er is een taak: "Melding .... is aan jou toegewezen". Zodra de melding in behandeling is genomen; en hij al door meerdere statussen is geweest blijft de taak in het takenscherm. Pas als de melding helemaal afgehandeld is verdwijnt deze pas. Ik merk dat gebruikers het vaak verwarrend vinden; omdat ze al met de melding bezig zijn en toch de taak open blijft staan. Vaak is er ook een actiepunt bij de melding bijvoorbeeld 'vul formulier in' waardoor ze van één melding al gelijk twee taken hebben. Vooral bij afdelingen die veel VIM-meldingen hebben is daardoor het takenoverzicht 'vervuild'. Wat is jullie ervaring/mening hierover?
Heb je al een account? Log in
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.